eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah, wat een opluchting!! Het hartje klopt en alles zag er prima uit volgens de gyn! Mijn datum klopte ook ongeveer (echo zei 8maart, maar gyn dacht 6maart, dus ik hou het op 7maart :p)... het hummeltje is 13.6mm groot nu :)
    En nu...op naar mijn roze wolk... en eindelijk beginnen genieten :):)
    Ohja, en 't is er eentje... mijn voorgevoel is dus niet veel waard :D

2. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Dames,

Sorry heb een weekje niets laten horen. Ben dr even tussen uit geweest.

@E82, balen meid dat het mislukt is! Nu even een maandje rust. Misschien wel een keer fijn om er 'niet' mee bezig te zijn. Succes weer! Las later je stukje van jou 12 weken echo! Pff wat een verschrikkelijk zeg! *knuff*

@babydesire, gefelicteerd meid! geniet er van!

@Susanne74, en Babbel81, zag dat het bij jullie niet gelukt is deze maand! Wat K*T voor jullie zeg! Hopelijk zijn jullie de klap al te boven!

@kleintje17, Wat een verhaal meid! En een verschrikking dat je 5 weken moet afwachten! Hopelijk trek je het een beetje!

@benji, Jij hebt net je iui gehad! nou op en op 3x scheepsrecht! ik duim voor je hoor!

@evi, inderdaad dapper dat je mee bent geweest, het is natuurlijk heel dubbel! Hopelijk mag je zus snel met jou mee naar de echo!

@chelleke, wat een spanningen meid! probeer rustig te blijven! Vertrouwen dat het goed zit! Duim voor je!

@roos, Goed nieuws! Ga maar lekker op je roze wolk zitten!

Wat een getalleen zie ik voorbij komen van die zaadjes.. 88.000.000 en 133.000.000 en nog een aantal, hoe kan het dan zijn dat er bij ons nou nooit 1tje de goeie kant op is gegaan! :p

@Hier, Gister bij de fer.arts geweest. loop aan het eind van me cyclus. dus ze heeft even gekeken hoe het er nu uit zag van binnen. en zag dr goed uit. en had geen innesteling plaats gevonden zei ze. Nu moeten k bellen wanneer ik ongesteld wordt om een afspraak te maken voorde eerste fm meting. We gaan het eerst zonder medicatie proberen. Dus afwachten maar weer!

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @roos wat fijn dat je echo goed was wat een opluchting is dat dan he dat je een kloppend hartje ziet nou ga lekker op die roze wolk zitten en geniet ervan hoop je nog wel af en toe hier terug te vinden en heb je een mooie echo mee gekregen naar huis

liefs benji

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roos1: JEEEEEEEEJ!! Wat een grote opluchting meis. Helemaal goed. Ja, ben ik ook benieuwd naar: Heb je een mooie foto meegekregen? Nou genieten maar!!
    Liefs, Elvi

5. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hey allemaal!

Zo zeg....er is weer veel geschreven!!! :)

@Chelleke....van harte!!!!! Fijn dat het de eerste keer meteen gelukt is!

@M82....gelukkig dat die duivels nog steeds weg zijn....ik duim heel heel heel hard voor je...en als er iets is....je weet me te vinden he!!!!! XXXXX

@Grotebabywens....jij krijgt ook wel veel voor je kiezen he! Kan datgene aan je hart dan geen consequenties hebben bij een eventuele bevalling ofzo? Dat je er dan ook even doorheen zit is ook goed te begrijpen....maar je kan hier ook altijd je hart luchten he! :)

@E82....dank je wel! Ben ook wel heel opgelucht dat er uiteindelijk nu niks zat! Mss doet de rust dadelijk als we op vakantie gaan wel goed na de volgende IUI, wie weet! (alhoewel...schoonmoeder gaat ook mee, mss kom ik nog wel gestesster terug hahaha)

@Benji...zie dat jij net je 3de IUI weer gehad hebt....heel veel succes met wachten dan weer!!

@Babbel...gaat het weer een beetje met je??

@Roos....wat gaaf!!!! Nu heb je het met je eigen ogen gezien, nu kun je ECHT gaan genieten!!!!

@Priscil...hopen dat je snel mag komen! Hoop dat je lekker genoten hebt dan van je weekje weg!

Hier gaat het op het moment wel weer, hebben vakantie. Mijn zonen zijn gisteren vertrokken naar pappa voor anderhalve week :(, vreselijk steeds om ze zo lang niet te zien, bah! Mannetje en ik willen hier in huis nog vanalles doen, helpt ook wel beetje om die anderhalve week sneller om te laten gaan, en lukt de rest van het jaar ook niet echt met een eigen zaak...
    Is er voor de rest nu nog iemand aan het wachten om te mogen testen? Ben het ff een beetje kwijt, mss lijstje weer eens ff opsporen.

Liefs, Suus

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @M82: Of je bent zwanger!! Het kan altijd nog he!
    Het ziekenhuis zegt nog niets, wacht nog op hun antwoord...even afwachten maar.
    Ik duim voor je. Het kan gewoon zomaar raak zijn!

Liefs, Elvi

7. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Elvi,
    Nog steeds geen ongi...;)
    Hoop dat ie niet meer komt vandaag en morgen ook niet :D
    We wachten nog even af....
    XXXX

8. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ Roos

Wat fijn dat alles goed was op de echo. Bijzonder he om jullie wondertje dan zo te zien!?

@ M82
    Oei wat spannend meid. Ik hoop dat je met goed nieuws komt deze dagen!!!

9. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ priscil
    fijn dat je er weer bent. leuke week weg gehad?

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Roos: oh wat een goed nieuws super meid...... die angst is nu voorbij en nu lekker genieten.
    @ M82: Spannend, mijn duimen draaien voor je, zou toch super zijn he....

@all: hier gaat het goed. vandaag helemaal geen bloedingen gehad, alleen veel krampjes (niet pijnlijk) ben heel moe nu dus ga lekker mijn bedje opzoeken. Morgen weer om half 6 eruit :( pffff...
    Nog ff en dan ga ik aangepast werken :) en kan ik mijn eigen diensten bepalen.

11. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeie morgen dames,
    Hier alles goed en nog geen ongi ? Vanmorgen was mijn temp 37.1 en gister 36.9 ? Is dat normaal ? Meer mensen hier ervaring mee ?
    Nou ik hoor het wel,
    XXX M82

12. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    FF snel een berichtje...
    Net wat druppels bruin verloren dus ik denk dat poging 2 nu echt mislukt is...
    x

13. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hallo Dames,

@Susanna74, hoop het ook, het is even afwachten! ben een weekje niet op internet geweest, bedoelde op diemanier er tussen uit haha. Maar heb wel bijna vakantie. Zie dat je zonen ander halve week weg. zijn inderdaad wel een gemis voor je zijn. Hopelijk gaat de week snel voor je!

@e82, helaas niet weg geweest. Gewoon druk geweest met werken. Ben niet op internet geweest. Ik formuleerde het gewoon verkeerd! :)

@m82, meestal is het als je temp zakt geen goed nieuws! Balen van die bruine druppels, nou zolang het nog niet rood is is er nog hoop!
    Duim voor je!

14. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Helaas het heeft doorgezet !
    Poging 2 mislukt en net ik ga niet meer terug naar het ziekenhuis want daar word ik niet goed behandeld, laat me doorsturen voor een second opinion bij de huisarts. Krijg gewoon weer geen uitgangs echo en moet maar ff een maandje wachten word er tgen me gezegd !!! Belachelijk !
    \xxx

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @M82: He getver, heeft het toch doorgezet, wat vervelend voor je meis!! Misschien een rare vraag, maar wat is een uitgangsecho precies? Ik leef met je mee! Ik moet even afwachten, eerst contact met cardioloog en daarna pas weer een poging.....hopen dat hij snel iets laat weten. In ieder geval vond de gyn de tijd tussen de ovulatie en de menstruatie toch niet te kort. Dus daarvoor hoef ik toch geen specifieke medicatie/hormonen. Ik zit nu bij een heel fijn ziekenhuis (zit niet vast aan 't ziekenhuis). Daar nemen ze de tijd voor je en er komen enkel 'gevallen' zoals jij en ik, misschien een aanrader? Welk ziekenhuis zit jij? Liefs, Elvi

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Susanne: dat lijkt me idd heel naar, zit je ineens zonder gezellige kinders om je heen!! Lijkt me ook heel stil. Ik heb helaas nog helemaal geen kids, dus weet nog niet hoe het is, maar kan me voorstellen dat het dan ineens heel leeg is in je huis. Ga je ook nog leuke dagjes weg tussendoor of in 't weekend?

Ja, gedoe allemaal. Idd is de vraag of 'normaal' bevallen kan, want je zet dan natuurlijk heel veel kracht en juist dat is niet goed. Een van mijn grote hobby's was duiken en dat mag ook niet meer vanwege de druk. Er komt dan zuurstofrijk bloed in het zuurstofarme bloed en dat is niet de bedoeling. Maar goed, eerst maar weer eens afwachten wat de cardio zegt en dan hopelijk snel op naar poging 2 over een paar weken. Wanneer verwacht jij dat je ongeveer weer kunt?

@allemaal:
    Jullie steun is echt zo super!! Het helpt me enorm! Dank jullie wel, jullie zijn allemaal lieve schatten!!!!!!!!!!

Liefs,

Elvi

17. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    @Elvi,
    Bij een uitgangsecho kunnen ze zien of er zich cyste hebben ontwikkeld of dat er nog blaasjes zitten of iets dergelijks...die echo word dan op dag 3 van je menstruatie gemaakt, zo zien ze ook meteen of alles schoon is...Heb deze keer echt last van me menstruatie, heb de hele middag al buikpijn :( Zit trouwens in het nieuwe Jeroen Bosch ziekenhuis, die is echt helemaal nieuw maar je bent daar maar een nummertje, je hoeft je niet meer bij een balie te melden maar een pasje scannen...echt belachelijk ! Ik hoop voor jou dat je snel contact hebt met de cardioloog zodat je weet wannneer je kan gaan starten maar vooral wat voor jou het beste is !!!
    xxx

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @M82: balen meis van je ongi. wat verschrikkelijk zeg als ze je in het Zh zo behandelen. schandalig gewoon. Kun je geen klacht indienen? Je wordt niet eens serieus genomen zeg......
    Het is dat je in Brabant woont anders had ik het Orbis Medisch Centrum echt kunnen aanraden....
    Heel veel sterkte met de second opinion en een hele dikke knuffel van mij xxxxx

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @M82: Oke, klinkt idd logisch dat je zoiets elke keer krijgt. Ik had er nog nooit van gehoord. Misschien doen ze dat bij mij ook als ik na de derde keer hormonen erbij moet gebruiken. Het is heel belangrijk dat je je goed voelt bij de instelling waar je onder behandeling bent. Als het zo is als je omschrijft, getver, ik zou weg (weg naar een ander ziekenhuis bedoel ik dan) zijn. Of kan dat niet omdat je nu daar al in het traject zit? Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!! Liefs, Elvi

20. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @m82, Balen meid! en zeker nu het zkh ook niet mee werkt!
    Ga je nu naar een ander zkh? Succes en sterkte de komend etijd!
    Ik hoop iig dat je verder wel serieus word genomen.

Deel Deze Pagina