eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M82

M82 Lid

Jun 10, 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb net toch maar weer een poging gewaagd het ziekenhuis te bellen voor een echo, had er geen goed gevoel bij door het telefoon gesprek van gister en wilde er eigenlijk niet meer heen maar had net wel een aardige vrouw aan de lijn en kan morgen terecht voor een uitgangsecho...Is toch beter voor mijn eigen gevoel want dan wee ik morgen ook meteen of het schoon is van binnen en of er wel of geen cystes zitten.
    XXX

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @M82: Goed zo!! gewoon doorzetten. Het is al vervelend genoeg dat je in dit traject zit, dan mogen ze best eens wat meer behulpzaam zijn zeg! Nou meis, laat je ons weten hoe het ging en of je echo helemaal goed was? zet 'em op!! Dikke knuf, Elvi

3. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag lievekes

Hier ronde over, gisteren ongi geworden :( ... Ik haat dat voorgevoel van mij.
    Dus op naar de volgende ronde.
    Heb het de laatste tijd toch beetje lastig, daarom dat je mij zo weinig hebt gehoord. Ga eventjes een stapje terug zetten van het forum, ga proberen om er nu eens zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Mijn hoofd zit echt bomvol. Lieve schatten natuurlijk blijf ik duimen duimen duimen voor jullie. Hoop de volgende ronde een mooi roosje!!!

Dikke zoenen, knuffels en tot binnenkort!!!

4. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Evi
    Wat ontzettend balen. IK zat het lijstje te zoeken om te kijken wanneer je NOD is.
    Meis wat vervelend voor je.
    Neem je tijd die je nodig hebt, vind het zelf wel jammer dat je even afstand neemt. Vind het altijd leuk om je berichtjes te lezen. Maar jou belang staat voorop.
    Meis hoop dat je snel weer een beetje beter voelt.

Hele dikke vruchtbaarheidsknuffel voor jou en tot snel!

XXX

5. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    M82

Getsie ook jij bent ongesteld geworden. Wat een domper voor je. En dan ook nog geen fijn gevoel in het zh. Ook raar dat ze geen uitgangsecho doen, apart hoor.
    En je moet doen waar jij je goed bij voelt. Het is wel erg prettig als je een fijn gevoel hebt bij de gynacologen tijdens het IUI.
    Het is niet niks.

Meid voor jou ook een dikke knuffel

xxx

6. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ All

Hier lekkere twee dagen achter de rug. Woensdag lekker gezellig de stad in geweest met manlief en zoon.
    s'Avonds zoonlief naar opa en oma gebracht om te logeren. Zijn we met zijn 2tjes en vrienden de stad in geweest. Hier is op woensdag 6 weken lang een bissinghdag. dus dan is er overdag van alles te doen en s'avonds Live-muziek in de stad.
    Heerlijk even met vriendinnen aan de pimpel geweest.
    Gisteren kwam vriendin op bezoek met zoontje van 3 maanden en s;middags naar het werk kwam haar man ook en gezellig met allen ge-bqqd.
    Lekker ontspannen sfeertje hier dus bij manlief en mij. Wie weet wat wat er uitvoort komt.:D
    Moet ook zeggen dat ik op het moment lekker in mijn vel zit en even niet met IUI bezig zijn. En even niet elke dag te hoeven spuiten:)

zo meiden een heel verhaal weer van mij.
    Jullie allemaal een fijne dag, met veel zon. JOEPIE!!
    xxx

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Evi: Lieve Evi, Oh neeee, wat ontzettend kl*te voor je meis!! Ik snap heel goed dat je even een stapje terug wilt doen hoor. Het forum helpt heel erg maar je bent er daardoor ook meer mee bezig. Ik hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten, hoe moeilijk dat ook is! Zet 'em op, we leven allemaal heel erg met je mee en als je er weer behoefte aan hebt, kom je weer gezellig meebabbelen en steun zoeken bij ons. Heeeeeeel veel dikke knuffels, Elvi

8. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @E82: Superfijn zo van die heerlijke dagen tussendoor!! Geniet ervan, dan kun je er straks weer tegenaan! Liefs, Elvi

9. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @m82, Oh wat fijn voor je! Gelukkig maar! Hoe is het gegaan?

@Evi, Jeetje wat balen meid.. Pff! Het is ook allemaal niet niets he! Hoop dat je je hoofd een beetje leeg kan maken! Sterkte en Knuffel!

@E82, goeie berichten! het is altijd goed om lekkker ontspannen te zijn! Duim dat dr wat uit voort komt!

10. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hoi allemaal!

@Tante Evi....oh nee he...das wel heel erg rot, heel veel sterkte lieverd! Begrijpelijk dat je ff wat afstand neemt, klinkt me erg bekend in de oren ;)

Hier gaat het rustig aan....nou ja rustig...hebben vakantie en de afgelopen drie dagen volop aan het verven geslagen! Vandaar even niet zoveel berichtjes van mij....sorry! Lees wel mee hoor, maar ff niet veel fut over!

Liefs, Suus xxxx

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hallo dames.
    Even een berichtje van mij.
    Ben er weinig geweest heb heel veel moeten werken en ben vooral erg moe.
    Maandag krijg ik mijn eerste echo. Heb gisteren gebeld omdat ik blijvend toch een aanwezig gevoel had ongeveer ter hoogte van mijn linker eileider/ bovenbuik. mag maandag dus komen voor een echo. hopelijk zien ze dan al een vruchtzakje in de baarmoeder, dat er verder nog niks te zien is weet ik maar al is het ter geruststelling....
    Verder voel ik me eigenlijk erg goed. niet misselijk nog.
    Ik hou jullie maandag op de hoogte.

grts Chelleke

12. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé chelleke, geniet er van dat je nog niets voelt! Ik zat ook maar te wachten op de eerste kwaaltje, om wat gerust te zijn... Had ik daar maar nooit zo achter geroepen! :p Vanaf week 6, alles erop en eraan, en ik geraak er niet meer vanaf :( Nu al een goeie 2weken heel de dag door misselijk, doodmoe, er valt met mij geen huis te houden...

Dus uh, geniet van je kwaaltjesvrije dagen, wacht maar tot week 6 :D

13. M82

M82 Lid

Jun 10, 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Dames !
    Hier alles weer rustig, heb gister de uitgangsecho gehad en en het was mooi schoon van binnen ! Gelukkig maar...
    Nu neem ik ff pauze en probeer er niet zo veel mee bezig te zijn, dus zal ook niet meer vaak hier aanwezig zijn...
    Ik wacht nu af op het telefoongesprek van de huisarts en daarna zal ik jullie wel weer laten weten hoe het is gegaan !!!
    Mensen , allemaal veel succes met de komende behandeling en ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden !!! Succes Allemaal !!!! XXX En Knuffels van M82

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All: Ben nu net weer over het vervelende moment van de mislukte IUI poging heen. Heb 't heel druk op m'n werk, dus ga me daar lekker op richten. Dat helpt wel!! Hoop op meer roze de volgende IUI ronde bij ons allemaal, dat moet toch wel! Dikke knuffel, Elvi

15. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Dames,

Fijn Chelleke dat je een beetje gerust gesteld bent. Hopelijk kan je nu genieten.

Ik ben dr vandaag achter gekomen dat k zwanger ben! Net voor dat we met IUI starten. na 3 jaar proberen! Zo appart! Moest deze week een afspraak maken voor de FM meting.

Vind het wel naar tegen over jullie! Jullie zitten ook midden de mmm!

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Wauw Priscilla wat een geweldig nieuws. gefeliciteerd meid. geniet ervan !!!!!! liefs chelleke

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hoi dames.
    Vanmorgen voor de echo geweest. het zit gelukkig allemaal waar het zitten moet. zag al een heel mooi vruchtzakje.
    15 augstus mag ik voor de 7 wkn echo. spannend.
    Hopelijk mogen jullie komende maand allemaal op rose!!!! ik duim echt heel hard voor jullie. lief Chelleke

18. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    wauw wat goed priscill dat is idd heel goed nieuws geen medicamenten voor jouw die worden je bespaard ook natuurlijk dit hele traject nou hoop voor je dat je gauw een echo krijg zodat je ook echt ziet wat er in je buikje groeit succes ermee en geniet ervan

19. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

Nov 21, 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Dankje wel dames.

Ik neem morgen ochtend contact op met onze arts.Hou jullie op de hoogte!

20. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey dames

Wat een rust hier, ik mis diegene allemaal wel een beetje die nu bewust een beetje afstand houden. denk vaak even aan jullie, hoe het met jullie gaat.
    Maar snap jullie volkomen hoor!!
    Ik heb vandaag de gynacoloog even gebeld. Ben 22 juli ongesteld geweest. Maar ik blijf elke dag donkere bruine afscheiding houden ( en nou is dit eigenlijk normaal voor mij) maar sinds zondag komt er af en toe ook helderrood met slierten uit (sorry voor de details). En heb ook het idee of dat pijn aan mijn eierstokken heb. Dus morgenmiddag even langs om te kijken met de echo. Maar het zal allemaal wel goed wezen.
    Had het hormoon spuiten toch nog een goeds iets Want toen had ik hier geen last meer van.
    Maar ja ik moet nog even wachten tot 22 augustus dan is de zomerstop weer voorbij.

Nou lievies geniet deze dagen lekker van het weer. Dat doet een mens goed zonnestralen op zijn huid, hmmm!!

XXX

Share This Page