Priscil Wat geweldig, je bent zwanger!!! Gefeliciteerd, whow wat een gaaf en onwerkelijk gevoel zal dat zijn na 3 jaar. Maar fijn dat je dit traject bespaart blijft. Hoop voor je dat je een fijne zwangerschap mag hebben en dat alles goed blijft gaan. xxx
Chelleke Wat heb je al vroeg een echo gehad. Maar fijn dat alles goed was. Er was denk nog niet zoveel te zien. een vruchtzakje denk ik of niet. Maar ben blij voor je dat alles goed was. En nu lekker op die roze of misschien wel blauwe wolk gaan zitten. xxx
Ja heb inderdaad een echo gehad vanmorgen en er was een mooi vruchtzakje op te zien. ik heb deze gehad omdat ik door mijn laparoscopie en voorheen verstopte eileiders een verhoogde kans had op een BBZ en omdat ik hem zelf had aangevraagd i.v.m. pijn in mijn linker lies/buikhelft. blijft dat het gele lichaam hier nog zit maar wat vergroot is tot een cyste, dit verklaarde de gevoeligheid. Verder niks ernstigs, maar ben nu wel gerust gesteld. Hopelijk zit er met 7 weken ook iets in die vruchtzak xxx
@e82, BEdankt meid! Hopelijk is het voor jou ook snel zover! Voor ons een grote verassing hoor! Had dit nooit verwacht! @all, 16 aug eerste echo! Spannend heb er zin in!
Meid ik meen het echt en denk ook dat ik namens de anderen spreek. na drie jaar proberen is deze zwangerschap je dubbel en dik gegund!!!!! Geniet ervan, ik merk zelf nu al hoe mooi het is.... en we schelen maar een paar daagjes , grappig. btw kom je mee kletsen bij de mamma's april 2012???
@Priscil: WAUW, wat een vet gaaf nieuws, gefliciteerd meis!! En voor ons geeft dit juist alleen maar meer hoop, altahsn voor mij wel! Ga er heerlijk van genieten! Liefs, Elvi
@E82: Ja, het begint nu idd wat stil te worden hier, merkte ik ook al. Gaan wij toch lekker door? Ik heb een hele rare week gehad. Cardio gebeld inzake hart, mocht toch door met IUI, dat doorgegeven aan gyn. Maar Gyn wil perse brief van cardio hebben, dus weer die man lastig gevallen en maar hopen dat 'ie de brief gauw stuurt i.v.m. eerstvolgende IUI poging, hopelijk volg. week... Gets, wat vervelend om afhankelijk te zijn van andere mensen!! Hmm, nu ik dit zo typ, ga ik er denk ik toch maar even achterna bellen. De brief moet wel ECHT de deur uit nl. Maar goed, het goede nieuws is wel dat ik gewoon door mag met IUI. Wanneer is nu jou volgende poging dan als nu zomerstop is? Dikke knuffel, Elvi
@ Chelleke: Wat goed zeg, dat je echo goed was!! Kun je er al een beetje heerlijk van genieten? Je volgende echo is ook vast helemaal goed en dan met een ini-mini kleine pinda erin: je kleine lieve schattie! Dat is toch geweldig!! Leuk dat je ons wel nog op de hoogte houdt, blijven doen hoor! Wil je straks over weer een aantal weken al weten wat 't wordt? Oooohh, wat een spannende, leuke tijd! Liefs, Elvi
@ grotebabywens: ik blij hier nog gewoon mee kletsen hoor als dat mag. Ben er dan wel niet zo lang bij geweest, maar ik hoop dat het jullie moed geeft dat het ook snel kan lopen... xxxx
Ja we willen graag weten wat het wordt en dan zal ik het hier ook komen vertellen. Van de ene kant vind ik het dubbel dat ik jullie hier al dat geweldige nieuws kom vertellen terwijl jullie dit ook zo graag willen, maar anderzijds hoop ik dat jullie hier ook wat energie uit putten omdat je maar ziet hoe snel en raar dingen soms kunnen lopen. Mijn duimen draaien nog iedere dag voor jullie en dat zullen ze ook blijven doen totdat iedereen van jullie op roze staat ok??? xxxxx
@Chelleke: Helemaal waar, het geeft juist hoop als we steeds horen van meiden bij wie het lukt, een stukje houvast. Zo van: Het kan toch!! Ja leuk als je ons op de hoogte blijft houden en straks ook zal vertellen wat 't wordt! Je had wel hormonen bij je eerste IUI behandeling, toch? Ik heb deze nog niet. Eerst drie keer zonder (nu nog 2 x), dan pas met. Ik verwacht nu van die paar keer zonder eigenlijk niet al te veel. Nu heb ik bijna dezelfde kansen als 'gewoon'. Maar goed, hormonen is natuurlijk ook geen pretje lees ik vaak. Nou meis, heerlijk genieten van je geweldig mooie nieuws. Over 1,5 week alweer je tweede echo, super!! Liefs, Elvi
Hey Ladies Zoals jullie wisten moest ik gisteren weer even naar de gynacoloog. Ik had maandag gebeld, want mijn donker bruin bloedverlies wordt steeds meer en langer. Elke dag vanaf mijn menstruatie en ik krijg er nu ook een beetje ongesteldheidspijn bij. Dus vandaar dat ik mocht komen. Mijn gynacoloog heeft een weer een echo gedaan en idd weer vochtproblemen in de baarmoeder. En dit heb ik nu al een dik 1 1/2 jaar. Nu vond zij ook dat dit niet langer kan, dus gaat ze me doorverwijzen naar het ziekenhuis in haarlem of amsterdam. (Woon zelf in overijssel)Ligt er aan in welk zh de gynacoloog werkt waar ik naar toe moet. Ze verwacht dat ik bij mijn litteken van de keizersnede die aanhecht aan de baarmoerder zit een kommetje heb zitten en dat zich vult met ongesteldheidsbloed. En dit lekt er telkens uit. Als dit zo is dan moet ik eerst daar aan geopereerd worden. Nu gaan ze daar eerst met een kijoperatie kijken of dat idd het geval is. Dus kortom dit is een dikke tegenvaller. Hoe dit heet en de naam van de gynacoloog ben ik even vergeten. ik was zo overdonderd door dit alles. Maar morgenmiddag belt ze me even. Heb net even gebeld, dat ik de helft thuis alweer vergeten was. Maar goed het is nu even afwachten en de IUI kan nu w.s even niet doorgaan. Of ik moet deze maand nog spontaan zwanger worden, maar die kans is zeer klein. Zo zijn jullie weer even op de hoogte. xxx
@E82: Oh neeeeeeee!!!!!!! Meis, wat heftig allemaal!! Verdorie zeg! En stel dat je eraan geholpen wordt, hoe lang moet je dan herstellen voordat je weer door kunt? Maar weet je, misschien raak je daarna wel heel snel zwanger omdat je lichaam dan weer goed functioneert. Niet de hoop opgeven he meis!! Maar ik snap heel goed wat een enorm rottige teleurstelling en tegenslag dit is. Ik vind 't heel naar voor je meis! Hele dikke geluksknuffel, Elvi!
Pfff, E82, wat slecht nieuws Veel sterkte hoor! Wanneer zou je dan terug kunnen starten met de iui's?
@ grotebabywens: Nope ik had ook geen hormonen alleen een pregnylprik om de eisprong op te wekken, maar die was te laat gezet hahaha. dus ook zonder hormonen kan het @E82: Oh meid wat een vervelend nieuws, nu maar hopen dat je deze maand nog spontaan zwanger bent ok @all: ben echt heel moe vandaag, kan wel staande slapen, heb zeer slechte en onrustige nachten de laatste dagen en ben echt vroeg wakker. dadelijk eff douchen en dan snel naar mijn bedje. Heel veel liefs en tot morgen xxx
@Priscil....gefeliciteerd zeg!!! Wat gaaf dat je die weg in elk geval bespaard is gebleven @E82....wat K*t, hoop voor je dat dat alles snel mag gebeuren dan en dat je dan verder kan!! Sterkte meid!!!!! XXX Hier....heb vanmorgen mijn 3de IUI gehad...had straks verschrikkelijke buikpijn, maar heb altijd wel buikpijn/rugpijn met mijn eisprong, mss dat het nu nog iets pijnlijker is door de vloeistof bij de zaadcellen? Weet iemand of dat kan. Wacht het nog maar even af en anders bel ik straks toch nog maar even aangezien we morgenvroeg op vakantie willen vertrekken! Mannetje had in elk geval iets meer cellen...10,6 miljoen! Dus ben benieuwd dit keer!!! Heb vakantie...dus vandaar ook dat het hier wat stiller blijft! Sorry sorry sorry!!! Liefs, Suus
@Susanne: Wel heerlijk dat je nu je IUI hebt gehad, zo vlak voor je vakantie. Dan kun je lekker relaxen, erg fijn! Ik had ook buikpijn bij de IUI en ik heb geen medicijnen/hormonen. Ik had buik- en rugpijn en dat twee dagen lang. Van die krampachtige vlagen. Gyn zei tegen mij dat het erbij hoort, althans een paar uurtjes, maar dat het vast niks was om me zorgen over te maken of om te onderzoeken zo lang het geen keiharde, ondraaglijke pijn is. Maar bellen kan nooit kwaad. 10,6 miljoen is een goede score, toch? Ben heel benieuwd meis. Ik ga echt keihard voor je duimen. Geniet van je vakantie!! Liefs, Elvi