@Chelleke: Wel vervelend dat je zo moe bent, maar misschien juist ook gewoon wel weer een heel goed teken, al die verschijnselen, toch? Dan weet je in ieder geval dat het doorwerkt daar binnen in je buik! Ben je ook al misselijk en zo? Wel goed naar je lijf luisteren he! Nou meis, zet 'em op en lekker rustig aan doen en genieten van je mooie nieuws! Liefs, Elvi
Nee buiten de vermoeidheid voel ik helemaal niets eigenlijk. af en toe wat steekjes en krampen en wat last van mijn borsten. heb niet te klagen. probeer ook te genieten hahahaha alleen hoor ik ineens zoveel verhalen in mijn omgeving over miskramen en geen kloppend hartje, of leeg vruchtzakje dat je je daar ineens bewust van wordt en zorgen gaat maken hahahahha
Hey Elvi! Dank je wel! Je stelt me toch wel weer iets gerust moet ik zeggen, had vorige IUI ook wel last van pijn in mijn onderbuik/rug maar niet zo erg als vandaag. Had normaal gesproken ook wel last van mijn eisprong, dan deed het me van onderen ook op de een of andere manier zeer, iedere hobbel waar ik bv overheen fietste deed zeer, dat heb ik nu ook weer...Arts zag met FM dit keer ook weer iets, maar vond dit zelf ook wel vreemd omdat ze extra op de 3e dag van de cyclus een echo gemaakt had, en daarop was niks te zien. Dus mocht deze IUI ook weer mislukken wil ze toch eerst gaan kijken wat dat nu zou kunnen zijn, misschien toch een poliepje of iets dergelijks dat in de weg zit. Maar ga gewoon hopen dat het niet nodig is. Ga nu gewoon eerst eens proberen te genieten van een welverdiende vakantie, knijp em wel lichtelijk dat me daar nu iets zou gebeuren of die buikpijn erger zou worden, mijn schoonouders gaan mee en die weten van niks, en bovendien spreek ik geen woord Frans hahahaha! Dus ben benieuwd...jullie allemaal toi toi toi...tot over een weekje!!! Liefs, Suus
@Chelleke: Ik ken het ja. Ik heb juist het omgekeerde. Ik hoor helemaal niets in mijn omgeving van miskramen, terwijl ik dus na 8 weken een lege vruchtzak had. Maar goed, ik moet zeggen dat het wel een rare zwangerschap was toen hoor. Ik verloor bloed, oud bloed, maar wel iedere dag wel. Ook had ik extreem veel rug- en buikpijn. In het begin zeiden ze dat het bandenpijn was, maar in combi met al dat bloed was 't toch niet goed. Dus ik zou denk ik zo redeneren dat, als je niet extreem gekke dingen hebt, het eigenlijk gewoon allemaal wel goed moet zitten. Maar met de geschiedenis die we allemaal hebben gehad hier op 't forum, snap ik heel goed dat je er bang voor bent! En misschien heb je al wat bezorgde moedergevoelens, da's al helemaal prima. Ik duim voor een voerspoedige zwangerschap voor je meis!! Liefs, Elvi
@Susanne: Ik denk dat als de arts een vermoeden had dat het kwaad zou kunnen, dat ze je dan gelijk verder had onderzocht. Maar je hoort natuurlijk liever dat er helemaal niets zit. Ik hoop dat je lekker van je vakantie kan genieten en dat je er geen last van hebt!! Tot na die tijd! Liefs, Elvi
@All: Hey meiden, hoe is het met jullie? Het is heel rustig op 't forum. Iedereen op vakantie/wachtbank? Bij mij dag 19 en nog steeds geen positieve ovulatietest. IUI 2 laat dus nog even op zich wachten. Liefs, Elvi
Ja, ik vond het ook al zo rustig hier dacht laat ook weer wat van me horen, heb me een paar weekjes afzijdig gehouden,maar IUI3 afgelopen maandag gehad en nu dus wel weer zin om op ZP te zitten Grotebabywens, wat balen dat je ovutest nog negatief is...hoe lang is je gemiddelde cyclus?
Hallo lieve meiden... Hier nog nieuws te melden??? Ik krijg maandag mijn 2e echo om te kijken of het kleine frummeltje op schema ligt en of het hartje klopt... ben zooooooooooo zenuwachtig he.... Hoe is het hier met de meiden. nog mensen op het wachtbankje van een IUI ??? Liefs Chelleke
Hey allemaal! Wij zijn gisteren teruggekomen van vakantie...was wel lekker even een weekje weg!!! Heb tot op heden ook nog totaal nergens last van gehad moet ik zeggen na mijn 3e IUI, alleen die dag zelf verschrikkelijke last van mijn buik/rug gehad en daarna ook niks meer? Zelfs geen bloed- of bruinverlies meer gehad de dagen erna, iets dat ik de vorige 2 keren wel had, dus wie weet word het dan toch de 3de keer scheepsrecht voor ons allebei Babbel?? Zou in principe aanstaande woensdag bloed moeten gaan laten prikken, maar als ik tel zou dat te vroeg zijn, vorige keren zat er telkens 14 dagen tussen IUI en bloedprikken,maar is woensdag pas de 17e en heb de 5de de IUI gehad. Mss morgen nog maar even bellen.... Hoest met de rest van de dames hier??? Liefs, Suus
@Babbel: Is heel wisselend, maar meestal is cuclusduur zo rond de 29 a 31 dagen. Dus ovu is vrij laat idd. Ik heb toch nog afgelopen do.ochtend getest en drie uur na eerste negatieve test, had ik ineens een positieve in m'n handen. Raar he? Dus nu toch weer afgelopen vrijdag IUI (deel 2) gehad. Misschien wel een goed teken....Ik hoop 't. We liggen dus allemaal niet zo ver uit elkaar!! Liefs, Elvi @ Chelleke: Yep, op 't wachtbankje weer !! Heel veel succes met je echo morgen, meis!! @Susanne74: Ik hoop 't voor je, meis!! Was je vakantie goed? Mooi zo!! Misschien heeft het wel een heel positief effect op je lichaam gehad!! Dat kan zomaar! @All: Gezellig dat er weer een beetje gekletst wordt! Liefs, Elvi
Kom even snel buurten, ga lekker me mandje in,maar ik wilde Chelleke nog wel even heel veel succes wensen voor de echo morgen en ik duim voor een mooi kloppend hartje Kom morgen de rest lezen en reageren, voor nu weltrusten!
Hallo dames. Vanmorgen de echo gehad op 6+6 en het hartje klopt. De kleine frummel loopt precies tot op de dag gelijk...... Ik ben helemaal happy
Chelleke yeeh van harte, wat geweldig nieuws!! Ga je het nu aan mensen in je omgeving vertellen? lijkt me zo leuk om te mogen zeggen
@babbel: er zijn toch al een deel mensen die het weten omdat ze weten dat ik in de MMM zat. maar ik wacht denk ik toch tot 10-12 weken, is iets saver. Ik heb een foto van mijn echo gemaakt. Ik weet niet of jullie hem willen zien of dat jullie t misschien vervelend vinden om te zien... Laat maar weten dan spam ik wel En jullie ladies...... ALLEMAAL OP ROZE GVD
@Chellek: JAAAA, show die foto!! Ben echt heel erg benieuwd wat je dan kunt zien in zo'n vroeg stadium. Ik was zelf dus ong. 8 weken toen 't mis ging, bij mij was er niets te zien (behalve lege vruchtzak). Ben erg benieuwd!! Wat ontzettend fijn voor je meis, gefeliciteerd!! Ben je opgelucht nu? Geniet ervan!! Liefs, Elvi
Hey Meiden Hier weer een berichtje van mij. Naar mijn laatste geposte bericht ging mijn laptop stuk, heb hem gelukkig weer terug. Door het nieuws wat we toen bij de gynacolooog hebben gekregen hebbben we toch maar besloten om nog even lekker op vakantie te gaan. We zijn dus ruim een week naar Ameland geweest, heerlijk uitwaaien aan het strand. En deze week nog samen met manlief thuis en dan moet hij maandag weer werken en heb ik nog twee weken. Dan gaan we beginnen met de uitbouw van onze woonkamer. Verder goed te pas. Nu even teruglezen wat jullie hebben geschreven.xx
@Chelleke Wat fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt horen kloppen. Hoop dat je nu een beetje kunt gaan genieten van dat bijzonder wondertje dat in jouw groeit. xxx
@Babbel Fijn om weer wat van je te lezen! En je hebt alweer een IUI gehad. En nu weer afwachten meid, niks an. Maar laten we hopen dat het geluk aan jouw zijde is deze x. Ik gun het je meid!! Lfs.