@Suzanne74 Fijn dat je weer terug bent. En je hebt een lekkere vakantie achter de rug, fijn. En je mag al bijna bloed prikken. Hoop om goeds nieuws te horen deze week vanaf jouw kant. Toi toi! xx
@E82: Gezellig dat je er weer bent. Viel het weer op Ameland nog wel een beetje mee in vergelijking met de rest van Nederland? Wij zijn ook een klein weekendje weggeweest afgelopen weekend, nach das schone Deutschland, haha. Regen, regen en nog eens regen, maar ach. Gewoon lekker door de regen gebanjerd hoor!! Hier vorige week ook poging 2 gehad. Nu maar weer afwachten ..... ! Wanneer gaat jouw traject nu weer verder? Liefs, Elvi
Hey Ladies Hier even een niet zo leuk bericht van mijn kant. Ik had in het weekend het vermoeden dat ik wel eens zwanger kon zijn. Heb gisterenochtend een test gedaan en kreeg binnen afleestijd een licht streepje, vanochtend vroeg weer test gedaan en de test werd al iets donkerder. Maar vanmiddag na een lange boswandeling met man- en zoonlief kreeg ik ontzettend buikpijn en ik ging naar de wc en er kwam wat bloed mee. Heb gelijk de gynacoloog gebeld, moet morgenvroeg om 8.30 even weer bellen over hoe en wat. Maar het voelt niet goed en heb nog steed buikpijn en verlies af toe nog donker bruin/rood bloed. Heb net met manlief nog een test gedaan en ook deze kwam een licht streepje binnen afleestijd. Getsie wat is dit ontzettend balen. Zal toch niet weer een vroege miskraam zijn?!! Ik houd jullie op de hoogte.
Hee dames, Hoe is het ermee? Hoe waren jullie vakantie? Hoe staat bij jullie? Wij hebben gister de eerst echo gehad, en het hartje klopt! De kleine wurm is 6.5 mm. volgende week krijgen we weer een echo. omdat er dan weer meer te zien in! Dames blijf positief, jullie volgenden hopelijk snel! LIefs
@ E 82: Oh neeeeee meis!! Getver. Gaat het wel met je dan? Is de pijn een beetje te harden? Let wel goed op jezelf nu he? Je zit toch niet op je werk of zo? Gewoon thuis blijven hoor en zorg dat iemand af en toe bij je is als je vent niet thuis is. Oh lieverd wat een rottigheid. Ik hoop toch nog op heel goed nieuws. je hebt een positieve test tenslotte. Het moet gewoon goed gaan meis, ik duim knetter hard voor je!! Heeeele dikke, lieve knuffel, Elvi
@ Chelleke 84: Meis, wat een ontzettend mooie echo !! Je ziet het echt al ja. Heel leuk. Wat gek he, dat dit dan dus nu in je buik zit, vind je niet? Nou meis, heel veel geluk ermee. Hou ons op de hoogte!! @ All: Getver, sinds paar daagjes kan ik bijna niet meer naar WC. Vandaag is al helemaal erg. Ook pijn in buik (en liezen). Hmm, als ik maar geen buikgriepje krijg. Getver. Iemand van jullie last van? Heerst het bij jullie in omgeving? Bij ons al wel een paar geveld hierdoor. Liefs, Elvi
@ Priscil: Wat leuk meis. Gefeliciteerd. Fijn dat alles zo goed loopt. Dat is toch een geruststelling, toch? Leuk dat je ook af en toe hier nog komt vertellen. Dat geeft ons juist hoop. Hier op wachtbankje. Volg. week ergens weer ongi. Liefs, Elvi
Hey allemaal! @E82...he bah!!! Maar mss dat het toch nog niks hoeft te betekenen? Ik heb bij mijn beide zwangerschappen in het begin nog gewoon wat bloed verloren,alleen die buikpijn...? Zou het goed in de gaten houden, en als je het niet vertrouwd toch gewoon weer ff bellen!! Sterkte meis!!! XXX @Elvi...is het nog vol te houden op het wachtbankje??? @Chelleke...mooi om te zien toch! Geniet ervan...en jij ook Priscil!!!! Ik ben vanmorgen gaan laten bloedprikken...maar mijn gevoel zegt nu al dat het toch weer niet zo is...meende gisteravond alweer iets lichts-roze door te zien schemeren...dus wacht het maar gewoon af.... Liefs, Suus
Nou, heb net gebeld met ziekenhuis, en zoals ik al verwachte, negatief Valt toch weer zwaar tegen zeg! Arts krijgt nu bijna vakantie, dus kan pas 13 september weer terug, en omdat dit nu al de 3de poging was zal ze dan ook waarschijnlijk eerst een hysteroscopie af gaan spreken om te kijken of er toch niet een poliep of iets dergelijks zit dat toch een zwangerschap tegen houd. BAH!!!!!
@E82: ik heb de eerste 2 dagen op en na mijn NOD bloed verloren meid, maak je niet te veel zorgen. Zolang er geen stolsels inzitten en het minder is dan een menstruatie zou ik zeker hoop houden. @ Susanne: Meis, ik heb ook een HSG gehad.... je hoort er de meeste horror verhalen over maar als je je enigszins probeert te ontspannen dan valt die echt serieus heel erg mee. je voelt het wel, maar pijn doet het niet hoor.... 2All: Net de Vk gebeld, heb op 5 september de intake en krijg dan weer een echo spannend, hopelijk is dan ook nog alles goed
@Susanne: He getver....weer mislukt!! Wat klote zeg. Was je er dit keer al wat beter op voorbereid? Stomme buiken van ons ook, er moet gewoon een baby in, hoppa!! Voor mij nog een ruime week wachtbank.... (volhouden omdat 't moet, voel opstopping in buik en blaasontsteking op komst of 't is allemaal buikgriep of zo, maar echt niet lekker). bij mij prikken ze geen bloed. Ik test zelf (of word onge.). Echt klote voor je meis, maar wel hoop houden he! Lieve knuffel voor steun, Elvi
@grotebabywens, zeker een geruststelling. Ik hoop ook zeker dat ik jullie hier mee wat positiviteit kan geven Gun het jullie allemaal zo! Succes deze week @susanna, Dat is een HSG toch? Dat die nog niet gedaan is, bij ons ik het zkh moest die eerst gedaan zijn voordat je aan iui mocht beginnen. Ik heb hem ook gehad ik moet zeggen dat ik totaal geen pijn heb gehad! Heb van de voren een pijnstiller gehad, en had ook nog maar een uboprofen geslikt van wege alle horror verhalen. En je hoort vaak dat vrouwen de eerste 3 maanden daarna 'vruchtbaarder' zijn. Ze spoelen je ei leiders door. En kijk mij nu! Ik ben dus zeker voor en hsg, ik heb zeker het idee dat helpt. Maar goed dan moeten je ei leiders natuurlijk wel in orde zijn. Succes meid! Ik keek er erg tegen op, maar ben zo blij dat k het gedaan heb! @chelleke, mooie echo! Al zo duidelijk, zo duidelijk is die vanons nog niet. Wanneer heb jij een hsg gehad als ik vragen mag?
E82, hè meis, eerst de blijdschap van een 2e streepje en nu dit weer, hoop zo dat het er gewoon bij hoort en dat je morgen nog een duidelijkere test hebt. Ben je vandaag nog wel bij de gyn langsgeweest, of was het alleen telefonisch? dikke knuffel. Suzanne74, hè dat was niet de afspraak..we zouden beide tot 3x is scheeprecht laten gelden?...zo balen meis Sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling en extra balen dat je nu extra lang op de volgende poging moet gaan wachten. Hele dikke knuffel. Chelleke, mooie foto, ben jaloers Priscil, fijn dat alles goed gaat met jullie klein wondertje Grotebabywens, ms een tipje om pruimen te eten, zijn er nu volop en dan gaan je darmen weer wat beter werken( als het geen buikgriepje is, wat ik natuurlijk hoop... duim dat er flink wat hormonen je darmen aan het plagen zijn) Hier weer testjes in huis gehaald, ga morgen( ja ik weet dat 10dpo vroeg is) weer een 1e testje wagen
Dank je wel allemaal...baal gewoon ontzettend, maar zal wel weer goedkomen. Rozigheid begint ook iets meer te worden, dus ongi zal er nu wel echt aankomen denk ik! Blijf met jou meeduimen nu hoor Babbel! Hoop ECHT dat het voor jou nu 3 keer scheepsrecht is! Moest even opzoeken wat een HSG is, dit is met contrastvloeistof toch? Zover ze me de laatste keer heeft uitgelegd wilde ze bij mij van binnen kijken met een lampje of iets dergelijks. Kan ook idd eens vragen voor zo'n HSG, want dat hebben ze bij mij idd niet gedaan. Knuffels voor jullie allemaal! Ben blij dat ik hier nog steeds mijn hartje kan luchten!
Goedemorgen Dames, net testje gedaan, is echt een twijfelstreepje, krijg hem niet eens op de foto, maar gisterenavond erg last gehad van krampen( leek op mijn eisprong, ms innesteling?), voel me anders, dus heb voor het eerst het idee dat ik zwanger ben..dus nog maar weer verder met afwachten en morgen of zaterdag weer een testje wagen
@ Babbel 81: Ik hoop 't zo voor je, meis!! maar een streepje = een streep he ! maar goed, ik begrijp dat je voorzichtig bent. Het klinkt allemaal wel erg positief. Alvaste en kleine, voorzichte JEEEEEEJ, toch? En laat je het ons weten als je weer getest hebt? Hopelijk doe ik met je mee ja, even afwachten !! Heeel veel succes meis, duimen! Liefs, Elvi
@ Suus: Lieverd, ik zou je zo een knuffel willen geven! Maar geef de moed niet op, he. Maar nu eerst flink balen, chocola en chips eten, veel met vriendinnetjes kletsen en met je mannetje natuurlijk! Daarna er weer voor gaan hoor, meis ! Liefs en een dikke knuffel voor steun, Elvi