Nu niet zo goed, vanochtend getest en negatief Weet dat ik erg vroeg ben,maar ga er vanuit dat het niet gelukt is Bah! heb nu hèlemaal geen zin meer om wat te gaan doen!
@Susanne74 Ik heb sinds gister wat pijn in me borsten en ook nog af en toe wat krampjes in me buik...ben eigenlijk wel erg onzeker want ik heb allemaal het idee dat ik gewoon ongesteld word maar dat duurt nog een week....ben ook heel wispelturig nu, weet het effe niet meer zo, zal wel door de hormonen komen...Ben niet echt mezelf nu xxx
@Babbel...misschien toch te vroeg getest?? Zal blijven duimen voor je!! @M82 Dat gevoel heb ik ook al een paar dagen, maar ook bij mij moet dat nog wel een week duren. weet ook niet of je ook zo'n ongesteldheidsgevoel kunt hebben als er zich iets innestelt? Heb in elk geval nog geen bloedverlies gehad ofzo, dus we wachten nog maar even af!
Veeeel succes Paula. Is inderdaad allemaal enorm spannend!! Bij mij dag 1 na iui en wachten steekt me al tegen Zou zo leuk zijn moest het de eerste keer lukken maar blijf me mijn voetekes op de grond. Mijn zusje is nu 3 maand zwanger dus zou zalig zijn om met ons 2 dit samen te beleven. We zien wel en zo niet noooooit opgeven is de boodschap!!!! Dus hoop voor ons allen een positief testje binnenkort. en ik duimduimduimduim voor wie deze week mag testen. Ik straal mijn goede vibes naar jullie Xxxx
Goh Babbel das echt nie leuk maar je bent inderdaad misschien beetje vroeg met testen. Toen ik zwanger was testte ik 2 dagen voor nod negatief, zelfs geen licht mini streepje en de dag zelf positief. Dus kan nog hoor!!! Ik duim ook voor jou!!!!! xxx
Oh hellup,wat hebben jullie veel geschreven Ben echt een beetje te moe om alles te volgen.Sorry Heb vandaag voor het eerst zelf Gonal gezet.Ben als de dood voor naalden,maar Suusman moet zaterdag plots werken en dan moet de Ovitrelle gezet worden.Dan kan ik maar beter snel hieraan wennen,want anders wordt het zo'n geregel allemaal.Ik vond het meevallen.Misschien kom ik zo van mijn naaldenfobie af Ik heb vrijdag de FM. Weet iemand misschien of die Ovitrellenaald veel groter is dan de Gonalnaald.Kan het niet zo goed zien zo ingepakt. Alle dames in de wachtweken veel succes!
Hi allemaal, Ik heb dinsdag de 14e mijn eerste iui gehad, en moet van het ziekenhuis 18 dagen wachten voor ik mag testen, nu dus nog 11.. Wachten jullie ook allemaal zo lang? Ik voel me verder ok, alleen wat moe en zere borsten.. Ik duim met jullie mee!
Zo er komt een aardig clubje bij elkaar, zullen we een lijstje maken met de datum van de IUI's en de NOD's? , ben het overzicht nu een beetje kwijt Evi81 , bedankt voor het duimen en de opbouwende woorden
IUI 10juni, Babbel81 NOD 23 juni, Babbel81 ongi / zwanger ___________________________________________________________ Zo het begin heb ik gemaakt
IUI 10 juni, Babbel81 13 juni, Suzanne74 14 juni, Anouk NOD 23 juni, Babbel81 26 juni, Anouk 28 juni, Susanne74 of omstreeks, laatste tijd moeilijk te peilen bij me ongi / zwanger
Wow, dat ligt allemaal lekker dicht bij elkaar! Zou toch geweldig zijn als het bij ons allemaal lukt! Ik merk wel dat ik het gewoon niet los kan laten, denk er de hele dag aan...wat zal de teleurstelling groot zijn als het niet 'raak' is
Ja Anouk , dat hebben we allemaal wel , denk ik. Door de IUI hebben we toch het gevoel meer kans te maken. We gaan duimen voor een mooi roze lijstje! Paula, hoe is je 1e FM vandaag gegaan?
Hallo allemaal! Nou het is heel goed gegaan en we krijgen woensdag onze IUI! joehoe! zo spannend! vanavond moet ik terug naar het zh om de pregnyl te laten zetten en dan gaat het gebeuren Mijn ei groeit gewoon heel snel dus dat is heel mooi! Verder was mijn bmsv goed, 6,8mm. De vorige keren hebben ze het verkeerd gemeten! Normaal zijn er 2 fertiliteitsartsen in het zh maar die zijn nu beiden met zwangerschapsverlof dus nu nemen de gynaecologen het over en sinds kort is er dus ook een invallend fertiliteitsarts die wij dus gisteren hadden. Ze horen het bovenin te meten waar de eileider op uit komt en niet in het midden wat ze eerder gedaan hadden. Dus onze kans is heel goed deze ronde. Ze was het er alleen niet mee eens dat we maar 1 samenlevingstest gehad hadden en nog geen onzoek voor de eileiders maar omdat ons de iui al toegezegt was gaat het gewoon door maar ik moet er wel rekening mee houden dat als het niet lukt die onderzoeken alsnog gaan komen. Maakt niks uit, overmorgen gaat het gebeuren!!! haha. Dus wij zijn heel blij! Ik zal jullie lijstje even kopieeren en mezelf erbij zetten en dan alles terug leven van jullie.
IUI 10 juni, Babbel81 13 juni, Suzanne74 14 juni, Anouk 19 juni, Evi81 22 juni, Paula NOD 23 juni, Babbel81 26 juni, Anouk 28 juni, Susanne74 of omstreeks, laatste tijd moeilijk te peilen bij me 02 juli, Evi81 03 juli, Paula ongi / zwanger
en even snel een vraag.... Blijft je lf hetzelfde na de IUI? Ze wekken namelijk de eisprong op waardoor deze misschien eerder is als dat hij anders zou zijn. Weet iemand dit? Mijn lf is namelijk normaal 11 dagen, kan ik nu dan op dag 12 al testen of moet ik nu wel de 14 dagen afwachten?
Hoi M82, Spannend allemaal he? Dat brandende maagzuur heb ik trouwens iedere maand na mijn ei... heel fijn, not! dus dat kan ook door de normale hormonen komen helaas...