Hey Lievies Hier heeft het idd niet zo mogen zijn. Ben gisteren in het zh geweest bij de gynacoloog geweest. Op de echo was niks te zien maar mijn bloedwaarde wezen wel een hele prille zwangerschap uit. Mijn waarde was 61, heel laag natuurlijk. Balen balen balen. En wat betreft de IUI ik moet nog een ronde wachten, beh. Ze starten maandag pas weer met de IUI. Ik ben net weer te vroeg ongesteld geworden. Maar ze verwacht ook dat ik binnen een maand de doorverwijzing heb naar het Spaarne ziekenhuis in hoofdorp. Dit om te bekijken of ik idd nis heb in de baarmoeder. Een hooletje in de baarmoeder bij mijn litteken van de kijzersnee. Krijg dus eerst een kijkoperatie om te zien of dat het idd is en zo ja dan wordt ik daar aangeholpen. Zo weer een heel verhaal, maar dan zijn jullie weer op de hoogte en ik heb mijn pijnlijke hartje weer kunnen luchten. xxx
@suzanne74 nee toch geen rode duivels he, dat was niet de bedoeling. Getsie wat ontzettend naar. Weer een teleurstelling, I know de feeling, sucks! Dikke knuffel meid. Wat betreft de HSG, die heb ik ook gehda. En wat betreft de pijn dat is heel erg persoonsverschillend. Ik vond het eerst ook niet zo zeer doen. Maar totdat de vloeistof niet door mijn linkere eileider kwam.En ze nog een paar keer vloeistof moest spuiten om er doorheen te krijgen, dat was niet echt een prettig gevoel. Wel je geen vervelend gevoel geven hier voor. Maar het is dus per persoon verschillend. Maar wel goed dat je dit laat doen denk ik! xx
@Priscil Fijn dat de echo goed was en jullie wondertje hebt mogen bekijken. Meid geniet er lekker van. xx
zo jammer dat het jullie weer niet gegund is en dubbel zo erg dat je nu nog langer uitstel heb voor je weer verder kan gaan. Hele dikke knuffel en ik hoop dat het enigzins helpt om je pijnlijke hart hier te kunnen luchten. Wat lief dat je dan ook nog op mijn berichtje reageerd
@ E82: Haha, nou zo voelt 't niet hoor. Volgens mij krijg ik een blaasontsetking door. Heb al cranberriepillen genomen. Hopen dat het helpt! Ik leef heel erg met je mee meis.... wat een gedoe allemaal, he? Wat moeten wij toch met z'n alleen doorstaan en er een hoop voor over hebben. Dat hebben we natuurlijk ook allemaal, maar soms ...... Liefs, Elvi
Dag mijn lieve schatten... Ik dacht ik kom hier even piepen... want mis jullie wel. E82...mijn lieveke...das klote. Pffff...schat toch. Tis zo jammer. Hou vol he, echt, komt binnenkort dik inorde!! Ik denk aan jou...een hele hele dikke knuf. Suusje...snif snif...kan me voorstellen dat je enorm aan het balen bent, i know the feeling. Hou moed he zoeteke....komt allemaal goed. Kweet makkelijke woorden. Voor jou ook en hele dikke knuf. Ooooooooohhhhhhh Babbel....zoooooo spannend. Zie dat ik net op tijd kom piepen he...kon ik toch niet missen!!! Mijn duimpjes draaien hoor.....ole!!! Elvi... zijn misschien toch die hormoontjes hoor....Hoop het echt voor jou...mijn duimpjes draaien ook voor jou. Aan onze zwangere dames....geniet er maar met volle teugen van...moet een zalig gevoel zijn... Hier vorige week vrijdag mijn 3de iui gehad en het was de eerste keer dat het pijn deed. Niet dat het erg was maar heb toch eens mijn oogjes toegeknepen. Daarna ook 2 dagen bruinverlies gehad. Ga morgen dus mijn 2de week in...wachten wachten wachten...maar voel nog niets dus jaaaaaa....weer een slecht voorgevoel. Volgende donderdag verwacht ik ze... Mijn zus weet sinds gisteren dat ze een meisje krijgt. Ze heeft me meteen gebeld na de echo en ik natuurlijk joepie joepie joepie maar toen het gesprek gedaan was...tja...had ik zo iets van verdomme...enfin...ben wel heel blij hoor maar ja kmoet jullie niet uitleggen he.... Ah ja. Heb tijdens mijn echo wel een goed gesprek gehad met mijn dokter. Had haar verteld dat ik zo veel schrik had dat het nooit ging lukken maar ze heeft me kunnen geruststellen. We gaan zoiezo 6 iui pogingen doen en dan zien we verder. Voila mijn schatten dat was het.... Een heeeeeeeeeeeele dikke zoen voor jullie allemaal!!!
@susanna, een hysteroscopie is toch een hsg? dacht dat de arts dat al bij je wilde doen dat je zei. sommige artsen doen het ook wel via een kijk operatie. Maar zoals bij mij spoten ze contrast vloeistof in de baar moeder, van uit moet het doorlopen door de ei leiders, wanneer dit gewoon gaat zal het niet zoveel pijn doen, pas wanneer het contrast vloeistof geen kant uit kan gaat het pijn doen, zoals ik het gehoord heb. Maar op het moment dat die vloeistof krijg maken ze foto's. Het onderzoek wordt ook bij de rontgen gedaan. Bij ons het ziekenhuis kon ik meteen mee kijken hoe het vloeistof liep. Mooi om op die manier ook eens een kijkje in je lichaam te krijgen. Succes!
@ Evi 81: Heeej, welcome back!! Hoe gaat het met je? Wel lastig hoor. Natuurlijk gun je het je zus, maar het is zo verduveld moeilijk. Een zus is dan ook nog weer dichterbij dan een vriendin, want je gehele familie is er natuurlijk bij betrokken. Ik begrijp je heel goed meis!! Vind het enorm knap dat je toen mee bent gegaan met de echo van je zus! Echt diep respect heb ik daarvoor! Ik denk dat we misschien op dezelfde dag de IUI hebben gehad!! Ik verwacht de duvels ook volg. week wo. of do. Dat worden dubbelspannende dagen dus. Misschien geeft 't geluk !! Ik ben een keer eerder zwanger geweest en toen ging het helaas niet goed, maar toen voelde ik echt helemaal niets. Nu voel ik van alles, beetje blaasontsetking/buikkramp dingen en weet ik dus bijna zeker dat het dat niet is. Maar goed, er is natuurlijk altijd nog hoop! Leuk dat je weer komt kletsen! Liefs, Elvi
Hey Elvi, ik heb vorige week vrijdag mijn 3de iui gehad. Jij ook? Ja leuk...samen aftellen. Ik heb vanmiddag net na mijn berichtje hevige krampjes/steken gekregen links in mijn onderbuik. Pff was even hevig. Maar ja zoals iedere maand voel je wel iets... Heb dit nogal gehad. Ik ben ook zwanger geweest maar ook mis gelopen op 10 weken en moet zeggen dat ik toen wel de innesteling heb gevoeld maar de andere symptomen kwamen pas na een paar dagen overtijd. Och ja schat, is afwachten he...En anders op naar de volgende..... Xxxx
Heey Evi, Ja, vorige week vrijdag, maar dan mijn tweede IUI. Grappig he, samen aftellen. beginnen de duvels bij jou altijd precies op dag 14? Bij mij komen ze geregeld eerder, vooral dat eerste kleine beetje begint vaak een dag of twee eerder al. Ik voelde niks toen ik zwanger was, behalve na 6 weken heeeeeeel veel overgeven meerdere keren per dag, haha!! Dat was echt wel heftig! Na bijna 8 weken ging 't toen mis. Maar nu voel ik juist van alles, maar denk meer dat 't blaasontsteking of zo is. Ik voelde vorige keer niks van innesteling en had ook geen bloed of zo. Ik vond het toen raar dat ik twee dagen eerder leek te gaan menstrueren, maar dat kan misschien innestelingsbloed of zo zijn geweest, ik heb geen idee. O ja en mijn hartslag ging dramatisch omhoog. Ik lag weer eens op spoedeisende hulp (beetje rare hartgeschiedenis). Dag later toch testje gedaan en toen kwam eruit wat ik dus nooit verwacht had. Maar goed, nu dus juist wel allerlei dingetjes in m'n buik. geen steekjes, meer krampen en een continu bewustzijn van m'n onderbuik. Heel naar. Dat terwijl ik juist deze maand ietsje relaxter erin sta. Ik geloof sowieso mijn eigen gevoelens ten aanzien van m'n buik niet meer hoor, die houden me altijd voor de gek. Maar nu voel ik echt een soort blaasontsteking of buikgriep opkomen of zo. Na ja, ik weet 't ook niet. vanavond lekker het rijk voor mij alleen, dus heeeeerlijke vrouwenfilms kijken en lekker vroeg onder de wol. Morgen vrij, dat is relaxed!! Liefs, Elvi
Dat klinkt als een goede actie, toch?? Oooohhhh Meis, ik hoop t' zo voor je. Ik ga ook keihard voor jou duimen. Hoe gaaf zou dat zijn!! Liefs en een dikke knuffel, Elvi
Pff...kweet nie lieveke...tvoelt wel anders dan anders maar iedere maand is er wel zo iets dus zet er mij hoop niet op. Ja we duimen voor elkaar...haha... Xxxx
@ Evi 81: Ja zeker, we duimen voor elkaar!! Vandaag serieuze buikpijn en kokhalzend op de bank .... vrees toch echt een buikgriep o.i.d. Ga ook maar eens een keer zo'n uitgangsecho vragen, denk ik. Puur voor de zekerheid! Liefs, Elvi
@ Evi: Pfoe, kweet niet hoor. Ben echt he-le-maal niet lekker. Denk toch dat 't een griep is of zo. Hoe'st met jou? Liefs, Elvi
hahaha nu denk ik dat ik een blaasontsteking heb. Heb toch serieus last en heb constant plasdrang. Tof he... Kweet toen ik zwanger was had ik ook veel zo een mottig en grieperig gevoel dus is misschien een goed teken he lieveke!! Laat ons hopen.... Daarbij tis nog lang wachten ...pff... Xxxxx
hey lievekes Hoest allemaal met jullie? Met mij gaat op zich goed, vandaag even gezellie met zijn 3tjes naar het dolfinarium geweest. Was gezellig. Verder nog wel aan het balen dat ik weer een maand moet wachten met de IUI, ze beginne namelijk maandag weer in het zh. En zul je zien als ik straks weer net ongesteld ben geworden dat ik dan de oproep krijg om naar Hoofddorp te gaan. Nou ja we zullen zien. Weer genoeg "geklaag'' van deze kant. We gaan lekker genieten van't weekend, want wordt super lekker weer en manlief moet maandag weer werken, beh. Tot horens lievekes!!
@ Evi 81: Haha, jaaa, 't is zo lang wachten, getver!! Nou, ik denk hier van niet hoor. Ik voel echt iets van een griep of zo. Idd, als je al zo vaak 'iets' hebt gevoeld, geloof je het ook niet meer. Mijn gevoel zegt iedere keer wel van ja, maar dat klopte niet. Nou meis, we gaan 't zien!! Wanneer gaan we testen, hihi!! Liefs, Elvi