eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    E82...Lieve schat, jij klaagt niet hoor!!!! Versta je. Hou moed he...
    Xxxxxxxxxxxx

En babbel...hoe is het nou met jou??????

Knufs

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Evi 81: Hahahahaha, dat zou grappig zijn. Ik doe denk ik wo. of do. hoor. Dat lijkt me iets betrouwbaarder. Hihi!! Maar arts zei vorige keer wel dat je in principe eigenlijk al 10 dagen na laatste s*ks (dus ook na IUI neem ik aan) mag testen. Dus dan zouden we al geduldig zelfs zijn als we op ma. testen, want dat is dan al dag 11, haha. Zo zoek ik altijd dingetjes om het eerder te weten. Het 'niet weten' waar je aan toe bent is zenuwslopend.

Hoe is het verder met je? Hier zware obstipatie, haha. Charming, haha. Heb er allerlei middeltjes voor gehaald, ben benieuwd. Ik vind het mega spannend! Toch wel !!

Liefs, Elvi

3. secondhope

23 jun 2011
    24
    0
    0
    Hoi hoi dames!

Terug van weg geweest, en inmiddels ook wachtende!
    Afgelopen maandag 2e IUI gehad.
    Dus Evi en Elvi ..... ga met jullie mee wachten, alleen ik 3 daagjes langer :)

Heb trouwens gelijk een vraag, heb al vanaf dag 1 IUI licht bruin bloedverlies. Heel weinig hoor, maar wel iedere keer bij het plassen en ooit s'nachts. Vind 6 dagen best lang voor een eventueel geraakt adertje???

Maar goed, we wachten "rustig" af! Hihi NOT

Groetjes

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zwaar kl*te, IUI 3 is ook mislukt:( :(

5. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Ai Babbel wat ontzettend balen. Oh meis wat vind ik het naar voor je.
    Dikker pakkerd voor jou!!!
    xxx

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Evi: Hoe is het met jou? Hier nog niks, maar ga ook nog niet kijken hoor... Jij al gedaan ? Ooooooooooohhhhhhh Meis, deze dagen zijn zooooooo langzaaaaaam!! Ik voel het wel al opkomen denk ik (de duvels), dat zou rot zijn !! Dikke knuf, Elvi

@ secondhope : Gezellig dat je mee doet!! Hmm, raar dat bloedverlies. Misschien een adertje idd of ze hebben iets geraakt van binnen in je baarmoeder en een krasje achter gelaten of zo. Of blaasontsteking? Kan ook goed nieuws zijn, ik weet 't niet ? Kan dat al zo vroeg??

@ Babbel : Kl*tezooi meis. Weer wachten .... pff. Ik denk aan je en hoop dat je gauw weer een nieuwe poging kunt.

@ E82 : Heej Meis, jij bent ook sterk!! Gaat 't een beetje met je?

Liefs voor allemaal,

Elvi

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, bedankt... ga nu weer heel hard voor jou, Evi en secondhope duimen:) veel succes met het vreselijke afwachten.

E82, dankjewel meis. Zo te lezen kan je nog wel van de mooie dingen genieten in deze onzekere en moedeloze tijd. Knap hoor:)

heb net weer het zh gebeld, had ook een topic geopend, of ik nu eerst een gesprek moest afwachten met de gyn en daar is de tip uitgekomen om het gewoon beide te doen.
    Dus we hebben nu a.s donderdag afspraak bij de gyn en heb ook al afspraak voor de 1e fm gemaakt voor de wk erna.

8. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey ladies op het wachtbankje,
    Spannend hoor voor jullie, hoop dat jullie alledrie de teleurstelling gespaard blijft!!

Hier is manlief vandaag weer aan't werk niks an. Nu merk ik ook wel dat het en stuk scheelt dat hij bij huis is, gezellig.
    Maar ik probeer idd altijd wel van het positieve uit te gaan.
    Al is dat soms moeilijk.
    Maar dat ik zo ben is denk ook stuk van vroeger toen ik als meisje opgroeide en wel een moeder had,maar zij kon die rol niet invullen. Zij zit al vanaf mijn 8ste in een psychiatrische inrichting.
    Dus ik moest altijd samen met mijn zussen onze eigen boontjes doppen.
    En door jaren met mijn maatschappelijk werker ben ik zover gekomen dat ik altijd van het postieve uitga.
    Tuurlijk heb ik ook mijn dagen en vooral in de winter. Daar kan ik echt niet tegen, vaak minder te pas.

Maar lievies ooit moet het voor ons hopelijke allemaal goedkomen!!!

dikke kus voor jullie allen!

9. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey babbel

Wat ga je doen bij de gynacoloog dan, volgens mij heb ik iets gemist.
    Ben je gisteren de dag nog een beetje doorgekomen, de teleurstelling is altijd zo hard!

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dat is voor een evaluatie na 3 iui's. kijken of de gyn nog iets in z'n hoge hoed heeft:p ik heb nu alleen pregnyl gespoten voor de behandeling, ms dat ze nu toch meer hormonen gaan voorschrijven.
    Wil weten wat hij ervan vindt,maar niet een mnd op pauze gaan, dus vandaar dat ik ook al een afspraak voor de 1e fm hebt gemaakt.

Gisteren mijn ogen bijna weer uit me hoofd gehuild, dus nu gaat het wel weer redelijk. Gaan weer moed en positiviteit verzamelen voor de vlg poging.

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babbel : Thanx, ik hoop altijd maar, dat hoe meer mensen duimen, hoe groter de kans is. Hihi!! We gaan het zien ! Ik ben ook heel benieuwd wat jouw gyn je nu gaat aanbevelen. Hou ons op de hoogte, Meis!!

@ E 82 : Jeetje zeg, wat een heftig verhaal! Wat naar van je moeder!! Hoe gaat het nu met je moeder dan en hoe is jullie relatie? Lijkt me erg moeilijk! Ik begrijp zeker dat je daar bepaalde onzekerheden en andere dingentjes van mee krijgt. Maar het heeft jou ook gemaakt tot wie je bent: Een mooi mens!! heel fijn dat je ook positief tegen de zaken aan kunt kijken. Dat is echt belangrijk. En idd, eerst alles eruit gooien en dan weer door. Gelukkig kun je bij ons altijd je hart luchten!! Heel veel kussies voor jou!

Liefs,

Elvi

12. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag schatties....

Elvi...hahahah nie te doen he dat wachten, pfff...Heb daarnet toch een testje gedaan omdat het bij mij toch al 12 dagen na pregnyl is en nog een licht maar duidelijk streepje, heb geen extra licht of vergrootglas nodig ;);). Maar zal wel een uitlooperke zijn van de preg. Heb soms ook wel het gedacht dat mijn duivels op komst zijn maar dan ook weer niet. Enfin we zien wel...Spannend...Blijf met mijn voetekes op de grond. Donderdag is D-Day....

Babbel....Kaka he schat. Mag wel dringend eens aan ons zijn!!!!! Zal duimen dat de gyn inderdaad iets in zijn hoed heeft!!!!

E82...Pff lieveke...je bent een sterke madam, moet heel moeilijk voor jullie geweest zijn. Positief denken is de boodschap want anders ga je de dieperik in. Het "goede" is dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten en elkaar begrijpen dus elkaar ook kunnen steunen.

Secondhope...ik duim voor jou...Hoop dat er toch 1 van ons 3 mooi nieuws mag brengen. Geeft ook weer wat moed dan.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi81 , na 12dg is de pregnyl toch uit je bloed? spannend hoor:)

14. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

Hey babbel,
    Ja maar ik breek traag hcg af..
    Tis heeeel spannend. Morgen nog een testje doen om te zien of het streepje minder is...maa blijf stevig met mijn voetjes op de grond...
    Xxxxxx

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    HAllo dames.
    Dacht kom me nog even melden hier....
    Evi spannend meid.... hopelijk is je test morgen donkerder........ ik duim heel hard voor je.

Hier alles rustig, te rustig als je t mij vraagt. Sinds een kleine 3 dagen voel ik niets meer, borsten zijn afgenomen in omvang, krampjes zijn niet weg, maar anders aanwezig. ineens totaal niet meer misselijk...minder moe enz enz enz.... heel fijn als je zwanger bent, maar denkelijk niet fijn in dit stadium... .vanmiddag de Vk gebeld en die zei dat ik morgen maar even moest komen voor een echo. ze dacht dat er niks aan de hand was, maar wilde me even zien zodat ik zelf geruster ben..... dames duimen jullie voor me dat de echo nog steeds goed is?????

Liefs xxx Chelleke

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chelleke : Jeetje Meis, wat spannend!! Maar wel ervan uitgaan dat het goed is hoor. Dat is vast zo! Wij blijven voor je duimen! Laat je ons weten? Liefs, Elvi

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Evi 81 : Haha, ja maar ik ben zo bang..... Vind 't zo eng!!
    Jij hebt gewoon een positieve test, wat ontzettend goed. Ik zal feliciteer je alvast heel lichtjes, haha!! Tot dat 't steeds donkerder wordt en weer zekerder is, dan ga ik je voluit feliciteren!! Wat zou dat toch fantastisch zijn, he meid!

Natuurlijk wil ik 't enerzijds, maar anderzijds .... Ik ga 't binnen 24 uur doen, oke! Maar goed, blijf erbij dat ik het het engste van alles vind!! Ga gauw even asperientjes slikken, heb enorme hoofdpijn. Tot morgen!!

Liefs, Elvi

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dat's heel wijs;):D ik duim gewoon lekker verder:p

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke,
    oh snap dat je nu bezorgd om je kleine wondertje bent.
    Hoop en duim voor een mooie echo morgen, zal nu erg moeilijk zijn,maar probeer niet teveel zorgen te maken hè, dat is nu juist niet goed. Sterkte met afwachten tot morgen en dikke knuf

20. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Chelleke maak je niet teveel zorgen. Heb al meermaals gelezen dat de symptomen even een dip kunnen hebben maar er snel terug zijn. Zal veel aan je denken morgen. Probeer je rustig te houden zoals babbel zegt want is niet goed voor jou nu. Dikke knuf!!!

Elvi...ik vind het ook enorm eng hoor, zoveel schrik voor de teleurstelling. Ja binnen 24u :D ben benieuwd. Ik duim he.

Xxxxxx

Deel Deze Pagina