eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey elvi

Even snel voordat we naar het zh gaan.
    Maar ik heb ook wat gekregen om de ongesteldheid uit te stellen en ervoor te zorgen dat er meer tijd is voor innesteling. Dat je baarmoederslijmvlies lekker dik blijft.
    Namelijk Utrogestan, zijn bollen die je vaginaal inbregngt, bij IVF wordt dit standaard gedaan naar terugplaatsing.
    Moet je maar even googlen op Utrogestan.

Meiden ik spreek jullie vanavond. En iedereen alvast bedankt voor de lieve woorden!

xx

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ E 82 : Thanx voor de fijne tip!! Ga ik zeker eens even navragen bij de gyn! Misschien wel het redmiddel.

Liefs, Elvi

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
  4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Chelleke, wat is dat mooi!! Wat een prachtige echo en wat zie je duidelijk dat er een kleintje in zit zeg, ook al is 'ie nog maar zo heel klein! Geniet ervan Meis, het is echt prachtig!!
    Liefs, Elvi

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Vind het natuurlijk leuk om jullie mijn echo te laten zien, maar voel me ergens ook schuldig naar jullie toe. Als jullie het moeilijk of vervelend vinden moeten jullie het me echt komen zeggen he.... dan doe ik dat niet meer.....
    Ben wel heel trots en hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen.... Maar geloof me, als je denk nu ben ik zwanger ( na zo'n lange tijd) en nu zit ik op een roze wolk dan heb je t mis...... je wordt dan pas echt onzeker over alles....... PS: dames geniet van de rode bief en de filet americain want ik heb het er nu al moeilijk mee...... echt heel moeilijk.......tis zoooo lekker.....

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Fijn dat alles toch goed is met de kleine uk en ik hoop dat je toch wel snel van het zwanger zijn gaat genieten:)

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Net bij de gyn geweest, ik ga morgen starten met spuiten van 50cc puregon , dus we hebben er wat extra hulp bij gekregen:D
    Ben er blij mee, het is niet zo'n hoge dosering, dus zal er niet al te veel bijwerkingen van hebben en hopelijk heeft het nu wel resultaat:)

8. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag mijn lieve schatjes...

Heb het even heel druk gehad met werk...sorry sorry sorry...
    Gisteren zijn mijn duivels er goed doorgekomen dus op naar iui 4.
    Daarnet naart ziekenhuis gebeld maar kon niemand bereiken. Straks nog eens proberen en anders maandag.
    Ben weer over het ergste heen en heb weer beetje moed, ja moet wel he....pff...
    Elvi ik zal het ook eens vragen aan mijn gyn over die inestelling...
    E82 hoop dat alles goed is met je zoontje...kzou ook een klein hartje hebben hoor. Heb al een krop in de keel alsk met mijn hond naar de dierenarts moet, aiaiaiai....
    Babbel hoop dat de puregon helpt he, ik duim hoor want er moet hier dringend roze komen.
    Chelleke heel mooie echo hoor...ik kijk daar ook naar uit....echt super...

XXXXXXXXXXXXXX

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi , ah toch weer zo jammer meis:( :( ook al weet je dat het kan gaan komen, doet toch nog extra pijn als het dan zover is.
    Toch nog een hele dikke knuffel en heel , heel veel succes met je 4de poging, liefs Babbel

10. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey

Even een teken van leven van mij. Maar ben aardig in de weer met ons kereltje geweest. Hij heeft zich in het zh super gedaan. Maar oh wat een verdriet toen hij wakker werd naar de narcose.
    Huilen huiel en nog eens huilen. Maar hij heeft een nachtje moeten blijven, het bloeden stopte niet echt en hij was heel erg misselijk. Maar overgeven wou niet. Gelukkig mocht ik bij hem blijven en de volgende ochtend toen hij wakker werd heeft hij deftig overgegeven. En toen zag je hem opknappen.
    En we mochten toen voor de middag weer naar huis.
    Gelukkig is dit weer achter de rug. Niks an om je kindje pijn te zien lijden.

Verder gaat het met mezelf verder prima. Ben eigenlijk wel heel erg aan het wachten voor de oproep in het zh in Hoofdorp. Als ik a.s dinsdag niks heb gehoord maar eens even bellen. Duurt anders wel heel lang. En ik wel eigenlijk wel verder nu. We hebben ook nog maar 2 IUI gehad, maar aan de andere kant hebben we nu nog 4 pogingen!!!

11. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ Evi
    Toch ongesteld geworden, boeh. Wat K*T.
    Moet toch snel weer een x roze worden hier!!
    xx

12. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @Chelleke

Mooi echo hoor en nu gaan proberen te genieten!!
    want voor je het weet heb je jullie kleine in de handen. Het lijkt heel lang 9 maanden zwanger zijn, maar als ik terug denk aan mijn zwangerschap mis ik het enorm zo'n klein wondertje in je buik.
    Dus meid ga lekker genieten van dat moois wat in je buik groeit!!
    Xx

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Even korte update:
    Gisteren middag op het werk even naar de wc, schrok me wezeloos.
    Ik had echt FLINK fel rood bloedverlies. Het eerste wat ik deed was mijn man bellen. Wat denk je.... kreeg hem er niet aan. (6x geprobeerd) Omdat het in eerste instantie niet minderde en zelfs meer werd, heb ik de Vk gebeld op het spoednummer. Wist niet of ik er voor mocht bellen op dat nummer maar deed t eigenlijk uit paniek.... kon meteen om 16.15u terecht. Echo gehad en terwijl ik al alles had opgegeven bleek het hartje te kloppen en de termijn van de groei ook tot op de dag.... inmiddels is het bloed verlies helemaal gestopt, maar ja gerust ben ik er nu niet meer op.... ondanks dat t tot op heden niets met het kindje te maken heeft.....
    Morgen mogen we om 09:00u weer terug komen en krijgen we weer een echo ter controle. ( zo krijg ik mijn albumpje wel vol).
    Maar echt wat een geweldige mensen zeg die verloskundigen die ik heb..... ik heb hier op Zp wel eens andere verhalen gehoord, maar petje af voor deze meiden.
    Wat de oorzaak nu was van de bloeding is niet bekend, maar aan het vruchtje lig het tot op heden niet.... Wel moest ik mij realiseren dat de kans aanwezig is dat ik dit vaker in mijn zwangerschap zou gaan krijgen, maar zolang de oorzaak niet bij de kleine ligt moest ik me daar geen zorgen om maken...

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ E82: We hebben elkaar net overlapt.... je begrijpt denk ik wel dat genieten nu nog een klein beetje moeilijk wordt, maar ik doe mijn best ;) xxx

15. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ Babbel

Toch hormonen gekregen. Wie weet wat het je brengt meid.
    En idd is het een lage dosis. Hoop dat je er geen last van hebt.
    xx

16. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @Second Hope
    Ben benieuw meid hoe het met je is?!

17. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ Chelleke

Oei meid en dan stuur ik net een berichtje dat je lekker moet genieten, oeps.
    Wat schrikken he, maar fijn dat de echo goed was en dat het hartje klopt.

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Geeft niet, ik probeer ook wel te genieten, maar lukt nu eff niet... hartje klopt idd en das een fijn teken toch?? hou me daar maar aan vast. Ook qua groei ligt hij/zij tot op de dag gelijk gelukkig xxxx

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, Gaat het inmiddels weer helemaal goed met je zoontje? lijkt me wel heftig om zo aan te moeten zien( en niks kunnen doen:() je hebt hem vast lekker vertroeteld thuis:D

Hopelijk hoor je nu snel wat van Hoofddorp zodat je snel geholpen kan worden, zo afwachten is ook niet leuk

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke, fijn dat alles wel goed gaat met de kleine:), snap wel dat je flink geschrokken was!

Share This Page