Hey Evi en E82, Dank je wel voor jullie begrip! Ik had het ook idd wel even mee gehad, het is toch iedere keer weer erg K als het niet gelukt is. Ben gewoon benieuwd nu wat ze donderdag gaan vinden....kan niet meer doen dan het afwachten! En of er dan nog een IUI zal volgen deze maand...zal wel niet denk ik. Operatie is op dag 8 van cyclus, dus zou erg kort dag worden. Moed houden he Evi.....gaat je echt wel lukken meis!!! XXX Liefs, Suus
@Susanne: Jeetje wat heftig Meis. Waar gaan ze nu specifiek naar zoeken? Hebben ze aanwijzingen iets te vinden? Ik hoop op een goed resultaat en duim heel hard voor je! Liefs, Elvi
Heey Lieve Evi, dit weekend was het weer zover voor je dus. 2 Eitjes is in elk geval mooi, toch? Had je nu dan die Utrogestan gebruikt? Ik moet dat ook aangeven bij de gyn, want wil dat misschien ook wel, maar goed. Gyn moet aangeven of ze denkt dat dit goed voor me is natuurlijk. Na volgend weekend kunnen ook wij eindelijk met hormonen beginnen (ook al is 't misschien niet echt iets om naar uit te kijken, voor mijn gevoel vergroot het wel de kansen). Kunnen we mooi verhalen uitwisselen. Dikke knuf en kop op meid!! Liefs, Elvi
THanks Elvi. tuurlijk laat ik de foto's zien... Vandaag 12 weken dus mag ik het eindelijk overal rond schreeuwen hahahaha.... valt toch n last van mijn schouders. @ Susanne: zie dat je een laparoscopie krijgt donderdag. krijg je m in Sittard??? ik heb m ook gehad in december... weet niet of je hem al eens eerder hebt gehad, maar wil je gerust stellen het viel me echt heel erg mee.... ze kunnen dan alles in een oogopslag zien dus als er iets mis is zien ze dit zeker...... ze kijken naar je eileiders en spuiten deze meteen door (waardoor je extra vruchtbaar bent de 3 mndn erop) en kijken naar verklevingen enz..... echt waar t valt heel erg mee, heb maar 1 dag pijnstilling gehad omdat het moest ( was ook ontstekingsremmer) de volgende dagen niks nodig gehad.... Heel veel sterkte en succes en laat weten hoe t gegaan is...
Hey Elvi en Chelleke Dank je wel... Ze wil weten of er geen poliep/cystes/verklevingen zitten, en gezien mijn PAP3B van een paar jaar geleden zijn ze daar ook extra allert op natuurlijk. Ja, heb al eens een laparascopie gehad, 3 jaar geleden. Bij mij viel het toen erg tegen, heb best wel veel last gehad erna. Toen hebben ze echt alleen een kijkoperatie gedaan, en niet met die vloeistof, wat ze er dan nu ook nog eens extra bij gaan doen. Heb het idd ook in Sittard ja Liefs, Suus
Heey Suus, Nou, snap heel goed dat je hier ook een beetje bang voor bent! Ik heb het nooit gehad, wel een keer curettage helaas. Dat vond ik ook echt heel eng. Vooral die verdoving. Pfoe!! Maar het viel mij toen alles mee. Ik vond het herstel alleen wat tegenvallen, maar dat is natuurlijk anders bij een kijkoperatie. En als ze dan gelijk het spul erdoorheen spuiten en je bent extra vruchtbaar, misschien ben je dan zo zwanger!! Gaan we op hopen!!! Liefs, Elvi
@Suus: Dan zit jij ook bij Sprengers??? geweldige vrouw he ik heb bij haar afgelopen juni ook een HSG gehad en al was die niet onder verdoving ik vond m echt niet pijnlijk, eerder vervelend... ik hoor veel verschillen. de Gyn die mij toen geopereerd heeft daar schijnen ze erg tevreden over te zijn maar er is nog een andere gyn waar veel klachten over zijn ( weet dit omdat mijn nicht daar op de OK werkt en dus de gyns kent) ik had Dokter van den Aardenburg, wie krijg jij donderdag???? ik denk aan je lieverd.... hoe moeilijk ook, alles voor het goede doel dacht ik toen... had helemaal niet durven denken dat t na de HSG in juni dan ook meteen raak zou zijn.(tussen december en juni hebben we even wat rustiger gedaan omdat ik lang nagebloed heb van de lapa. en mijn scriptie in ging...
@ All : Zoals ik al dacht, vandaag al ongi geworden, veel te vroeg dus. Zit inclusief de dag van de IUI op dag 11. Gyn is nu aan het overleggen en wordt straks teruggebeld. Hopelijk krijg ik dan eindelijk hormonen en hopelijk kunnen die hormonen me helpen!! Dikke knuffel, Elvi
Elvi, balen balen balen je gevoel klopte dus. Nu zullen ze vast wat extra's gaan voorschrijven, hoop het voor je Dikke knuffel( wat ergens had je vast nog wel hoop)
Hey Elvi wat balen he, niks aan. Ik hoop dat je gynacoloog met idee instemt om het met hormonen te proberen. Dikke knuffie voor jou.
@ All Ik ben vanochtend bij gynacoloog voor fm geweest. Er waren een boel kleine eitjes die niet nuttig zijn. En 1 ei was al redelijk op de goede weg. A.s donderdag weer heen. We zullen het gaan zien.
dag zoetekes... Ai Elvi schatje... Das niet tof...Is toch echt veel te vroeg, ze zullen je wel iets geven dat daar zeker zal aan helpen. Heb moed lieve schat en het komt zeker goed. Je gevoel klopte en probeer het zo te bekijken dat je nu een stapje verder kan met betere kansen!!! Een hele dikke knuf!!! Suusje, nog 2 dagen en het is zover. Zal allemaal vlot verlopen en kan alleen maar positief uitdraaien. Is natuurlijk makkelijk praten voor mij maar voel goeie vibes voor jou hoor. Nog even op je tanden bijten en binnenkort dik roze voor jou. Ik denk aan je. E82...ook weer spannend voor jou he...laat ze maar lekker goed groeien en daarbij schat, je hebt er maar 1 goeie nodig. Ben benieuwd voor jou!!!!! Chelleke....moet fantastisch zijn dat je het eindelijk kan vertellen....pfff zo 3 maanden moeten zwijgen om gek van te worden...Laat je maar lekker gaan!!!! Hier alles opt gemakje. Ben gisteren begonnen met de utrogestan dus ben benieuwd of die zijn werk doet. Nog eens goed nagevraagd en die utrogestan zorgt ervoor dat de progesteron mooi omhoog blijft zodat het baarmoederslijmvlies mooi dik blijft en het eitje beter innestelt en blijft zitten... Ik mag testen op 30 september, leuke dag want dan zal ik 30 worden....hahahahaha...tram 3, pff en ik zat zo graag op tram 2. Dikke zoenen mijn engelkes
@Evi: meis dan is 30 september jouw geluksdag!!!! @Elvi: Verdorie meid, daar had je niet op gerekend..... dames vind het soms best moeilijk om hier te komen kletsen omdat het hier allemaal zo lekker en goed verloopt en ik dan zie hoe verdrietig jullie met momenten zijn, dan voel ik me soms best wel bezwaarlijk om hier mijn goede nieuws te komen vertellen. Ik begrijp ook heel goed hoor mochten jullie dit eigenlijk niet willen maar meiden zeg het me wel he!!!!! ik wil jullie niet kwetsen, Liefs dikke knuffel met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel HCG voor jullie allemaal
@ E82, Babbel en Evi: Dank jullie wel Lieverds!! Het gaat met mij verder prima hoor. Ik had dit keer ook echt heel weinig tot geen hoop. Dat was op zich wel echt een keer lekker! Ben blij dat we nu gaan evalueren en verder gaan kijken welke hormonen nu te gebruiken, daar was ik ook al heel erg mee bezig, ik denk daarom minder hoop. Ik vermoed dat ik dan ook Utrogestan moet gaan nemen, net als Evi, maar ga het afwachten. Ben dan ook wel benieuwd welke bijwerkingen die hormonen dan gaan hebben. Ik hoop niet dat ik een emo wrak wordt of zo, haha!! Maar goed, zal vast meevallen. Je hoort ook zoveel horrorverhalen. Ik heb dus wel hoop op de komende drie pogingen MET hormonen. Dus dan zal het voor mij weer spannend worden en zullen de teleurstellingen ook weer groter zijn wanneer ik dan weer ongi wordt. Zou worden teruggebeld door gyn vanochtend, maar is nog steeds niet gebeurd. Straks maar weer eens bellen dan! Evi, zul je net zien dat het lukt deze keer hoor. Namelijk, 3 keer is scheepsrecht. Je bent dan 30 en het is op 30 september. Moet wel lukken, toch? Als je dan ook nog om 3 uur 's middags test, moet je wel beet hebben!!!!! Ik duim ervoor. Ben ook heel benieuwd naar hoe het gaat met de utrogestan, hoe je dat ervaart zeg maar. Dikke knuffel, Elvi
@ All : Morgen terug gebeld en dan do. starten met hormonen, maar welke, dat is nog de grote vraag!! Heb hier een positiever gevoel bij!! Liefs, Elvi
Als ik voor mezelf spreek vind ik het niet erg, altijd fijn om een happy end te kunnen lezen. Misschien is het wel slim om een mooie echo-foto bij je profiel te plaatsen ipv hier bij het onderwerp( dan kan degene die het wil zien bij je profiel kijken en voor de andere is het wat minder confronterend) Oh en blijf dat HCG maar strooien hoor