eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    @Evi....sluit me helemaal aan bij Elvi en Babbel....als allemaal die 3en nog niet gaan helpen weet ik het ook niet meer!! :D

@Elvi.....balen zeg! Maar wel fijn dat je nu al goede moed hebt voor de volgende!!

@E82....heel veel succes donderdag!! :)

@Chelleke...tis je gegund hoor! Ik heb idd ook dr Sprengers, echt een hartverwarmend mens! Kan ik niet helemaal zeggen van degene die de operatie gaat doen donderdag,dr Haest, is toch een meer zakelijk iemand, maar ja, doe je niks aan. En zal er niet zoveel van merken....krijg algehele narcose.

Liefs, Suus xxx

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Susanne, over twee daagjes is je operatie alweer voorbij!! gaat vast goedkomen Meis, ik duim alvast voor je! Liefs, Elvi

3. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Suusje veel succes morgen, ik denk en duim voor jou!!!

Xxxx

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Suzanne, heel veel succes morgen, hoop dat de kijkoperatie meevalt en dat de uitslag ook goed is

5. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hey allemaal...

Dank je wel!!! Om half 12 moet ik daar zijn....dus ben benieuwd!!!

XXXX

6. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey Suus

Succes vandaag, ik denk aan je.
    Hoop dat het allemaal meevalt voor je.

TOI TOI

7. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Zo ik moet straks weer heen voor fm. Ben benieuwd.
    Merk wel dat ik van het hormoonspuiten weer veel hoofdpijn krijg maar goed.
    En Evi ik ben straks ook weer een bollenslikker hi hi.. (Alhoewel ze vaginaal toedien).

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Succes , hoop dat je eitje goed is gegroeid, jammer van de hoofdpijn...we moeten ons maar voorhouden dat het voor het goede doel is;)

Elvi, met welke hormonen ga je vandaag starten?

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Suus: Succes meiske... komt helemaal goed. je weet hoe t in zijn werk gaat en hopelijk hoef je er net als mij niet veel pijn aan over te houden. Ik moest me om 10.00u melden op was dat oost 32?? ik kwam om kwart voor 11 de OK binnen, om kwart voor 12 van de recovery en om 14:00u zat ik lekker thuis op de bank met een warme chocomel:) Ik denk aan je xxx

10. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

Hahaha en tzijn serieuse bollen... Ja bij mij zijn het ook die vaginaal. Niet zo leuk he... Hoe was je FM lieveke?

Elvi en weet je al iets meer?? Ben beieuwd!!

Xxxx

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Suus: waarschijnlijk ben je al van de OK af en lig je op de recovery of al op de afdeling... hoe is het gegaan meiske. heb aan je gedacht..... Dikke knuffel en hopen op een goede uitslag, morgen bellen ze toch he???

Dikke kus

12. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16

Ja Evi niet zo leuk he die bollen, je krijgt er zulke vieze witte afscheiding van. Maar ja het is niet anders.
    Ik heb ze ook net weer opgehaald bij de apotheek.
    Ik gebruik 3xdaags 2 bollen (totaal 6 op een dag) Jij dan?
    xx

13. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @All

Heb vanochtend weer fm gehad. Eitje was nog niet groot genoeg voor IUI.
    A.s zaterdag om 11.00 weer een fm.
    En zoals het er nu uitziet w.s maandag de IUI nr 3.
    We wachten even af.

14. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ Suus

hoop dat alles goed is gegaan. En dat ze niks vervelends hebben ontdekt.
    Dikke knuffel voor jou!

xx

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hallo dames.
    Wilde even laten weten dat mijn echo goed was vandaag... ben weer een dagje vooruit gezet.... en geloof me het is geen grap... ik ben uitgerekend voor 1 april 2012..... de Vk had al gezegd dat we gewoon afspreken dat als ik dan bel dat ze gewoon niet komt... dan bleef hij/zij maar tot de 2e april zitten hahaha....

16. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle

Amai jij moet er veel nemen. Ik eentje s'avonds van 200. Was dat een probleem bij jou de progesteron?
    Inderdaad veel vieze afscheiding heb je ervan.
    Maar tis voor het goede doel.
    Op naar zaterdag lieveke...en hopelijk maandag iui.
    Xxx

17. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Gm allemaal...

Hier is t weer vies tegengevallen. Moest om half 12 daar zijn, kwart voor 1 pas naar anesthesie en weer half uur later onder t mes. Was om kwart over 4 pas weer terug op de afdeling en om half acht pas naar huis. Om 12 uur vannacht nog eens met eerste hulp gebeld omdat ik t niet uithield van de pijn. Nu nog steeds veel pijn,dus blijf lekker liggen vandaag. Vind t ook wel jammer dat me gisteren niemand verteld heeft wat ze nu gedaan hadden, alleen degene van de eerste hulp heeft t aan Pascal verteld...zat toch kennelijk poliep die ze ook hebben weggehaald....
    Vanmiddag telefonisch consult met arts dus ben benieuwd....

Xxx Suus

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Ai Suus dat valt zwaar tegen dan zeg.... verdorie.... ik zou gewoon zelf bellen vandaag met gynaecologie en vertellen dat je t niet uithoud van de pijn. Dan kunnen zij hopelijk overleggen met Dr Sprengers of een van de andere gynaecologen, want dat het zo'n pijn doet lieve schat is niet normaal........
    Hopelijk was die vervelende poliep wel de boosdoener voor je en mag het zijn vruchten afwerpen, maar ik zou toch echt even bellen. Kan goed dat het is gaan ontsteken meid..... of het wondje van de poliep is opengesprongen....
    Hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen.
    Dikke knuffel xxxx

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Suus, he bah, dat klinkt heftig. Maar wat raar dat je eigenlijk zelf helemaal niets weet dan he! Ik zou ze idd ook bellen! Maar wel fijn dat alles dan nu goed is en dat ze gekeken en direct er iets aan gedaan hebben, toch? Meis, ik hoop dat je supersnel weer helemaal beter bent en vooral geen pijn meer hebt. Maar misschien is nu de weg helemaal vrij voor een prachtige baby, vast wel!! Ik duim ervoor! Liefs, Elvi

20. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: Nou, afgelopen week rare week. De gyn belde terug en zei dat ze geen tijd hadden op zo'n korte termijn af te spreken, dus moeten we toch maar weer een IUI zonder hormonen doen...... getver. Dan over paar weken afspraak en daarna dan een aantal keren met. Maar goed, ik neem aan dat ik dan nog steeds wel 3 kansen met hormonen heb en dat ze niet een kans wegnemen doordat ze zelf geen tijd hebben en ik daarom dus nog een keertje zonder hormonen moet gaan doen. Wat een gedoe weer. Maar goed. Over paar weken dus week IUI 4 en toch nog zonder hormonen. Dan is IUI 5 met hormonen! Ik ben al een tijdje op het punt dat ik het allemaal maar een hoop gedoe vind. Mijn hele hoop is bijna weg. Ik geloof er gewoonweg bijna niet meer in, al weken niet eigenlijk. Bij anderen wel hoor, maar bij mezelf niet. Ik zie het gewoon niet gebeuren, nu niet en in de toekomst ook niet. Kennen jullie die periode? Hebben jullie die ook? En zo ja, hoe lang duurt dat? Ik wil weer hoop!! Dikke knuf, Elvi

Share This Page