eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx lieve Evi. Haha, dus nu ook toch weer samen in de rustmaand straks. Over 1,5 week start ik ook officieel met de rustmaand. Dan ongeveer halverwege november ga ik starten met spuiten e.d. en dan begin december 5de IUI met hormonen. Ach lieverd, we zijn straks gewoon in december in verwachting van een mooi kerstcadeautje, toch? Dikke knuffel, Elvi

2. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe, even heerlijk midweekje weg geboekt in november (naar het zuiden), vlak voordat het spuiten met de hormonen gaat beginnen!

@ All: Hoe is het met iedereen? Zit er iemand nog op het wachtbankje momenteel?

Liefs, Elvi

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wat een goed plan, lekker uitgerust beginnen:) hopelijk is die gekke wind dan inmiddels wel gaan liggen..

Ja , ik zit op het wachtbankje,NOD is de 13de
    durf geen hoop meer te hebben:) heb me ook voorgenomen om niet voor NOD te testen, heb alleen vandaag getempt en ga dat morgen ook doen( dan weet ik ws al genoeg) Hou jullie op de hoogte

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel, dat is al bijna Meis!!!!!! Maar begrijp je gevoelens wel hoor! Ik test ook niet meer voor NOD. Welke hormonen heb jij ook alweer? Ik duim voor je meis! Dikke knuffel, Elvi

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik gebruik puregon en natuurlijk voor de IUI de pregnyl. Ik heb 50 i.e puregon gespoten.

Bedankt voor het duimen, xx Babbel

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ik heb dus geen pregnyl gekregen. Is dat raar? Ik heb alleen Puregon en Utrogestan gehad. Dus dan weten ze nu toch nog steeds niet of 't op het goede moment is (de IUI behandeling)?

@All: Vandaag beetje bloedverlies. Veeeeeeeeeel te vroeg (pas afgelopen za. IUI4 gehad), dus hoop dat 't niks ernstigs is of zo! Maar goed, gelukkig binnenkort HSG (nou ja, zo leuk is dat nou ook weer niet natuurlijk). Liefs, Elvi

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh, ik dacht dat de pregnyl wel standaard was bij IUI,maar dat zal dan wel niet. Ik heb van mezelf een goede eisprong,maar kreeg toch voor de zekerheid de pregnyl.

Wat? heb je nu al bloedverlies? dat's wel heel snel:$...toch maar even afwachten of het doorzet dan.

Ja de HSG viel bij mij mee( had erger verwacht) van te voren een pijnstiller genomen en eentje erna. De pijn was bij mij kort maar heftig, achteraf was het echt zo gebeurd en erna last van licht bloedverlies en lichte buikkrampen, dus het viel mij reuze mee.

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbel, oh gelukkig heeft 't jou in elk geval niet heel veel pijn gedaan. Ik hoop dat dat bij mij ook zo is. Ik heb in ieder geval drie soorten pijnstillers voorgeschreven gekregen. Had jij dat ook? Hmm, bloed was denk ik van IUI van afgelopen za., want toen ging het wat moeizamer dan het zou moeten gaan. Toen het dingetje doorschoot voelde ik dat meer dan anders. Zal dat dan wel zijn, want nu geen bloed meer. Het was een klein beetje oud bloed in het slijm zeg maar (sorry voor de vieze woorden). Maar nu dus niks meer. Pfff, kan ik weer opgelucht adem halen. ben dan gewoon zo bang dat er iets zit of zo. Vond het ook vreemd dat het zo moeizaam ging afgelopen za. Ben dan bang voor poliepen of dingen. Maar goed, moet maar even gewoon rustig afwachten.

Vreemd dan he, ik hoor van heel veel meiden dat ze die pregnyl krijgen, maar ik dus niet. Ga ik de volgende keer maar weer eens navragen!

Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbel, nog geen ongi tekenen? Oooohhhh Meis, wat verrekte spannend! Ik duim nog altijd voor je hoor! Liefs, Elvi

10. kim1974

kim1974 Lid

29 aug 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Jammer de verhalen over weer een mislukte poging. Hoop dat iemand binnenkort goed nieuws heeft. Ik helaas niet . Gisteren weer ongesteld geworden dus op voor IUI-poging 3. Als dat niet lukt gaan ze een kijkoperatie doen om te bezien of de eileiders toch niet ergens geblokkeerd zijn. Frustrerend, jazeker, net zoals bij jullie allemaal! Follikels goed, op een eileider een kleine cycste maar andere is prima, sperma is top dus waarom, waarom, waarom. Dat vragen we ons allemaal natuurlijk af en elke maand weer hoop en elke maand weer teleurstelling. Maar we mogen de moed niet opgeven want er komt een dag.......

X Kim

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Kim, he gat, wat balen zeg joh! Maar gaan ze dan al gelijk een kijkoperatie doen? Waarom niet eerst een HSG? Liefs, Elvi

12. kim1974

kim1974 Lid

29 aug 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Elvi,

Wat is HSG?
    Die kijkoperatie willen ze doen omdat er op een eierstok een kleine cyste is gevonden. Dat is op zich niks vreemds maar kan betekenen dat ik misschien endometriose heb en dan kan verstopping van de eileiders tot gevolg hebben. Dat is echter met een echo niet te zien en kunnen ze alleen via zo'n kijkoperatie zien. Ze spuiten dan vloeistof in en kijken of dat door de eileider gaar. ook kunnen ze dan eventuele verklevingen of weet ik wat zien. Verder is namelijk alles goed, zowel mijn cyclus als aanmaak van follikels als groei daarvan en ook de zaadkwaliteit van vader in spe is erg goed.....

Heb jij wel eens zoiets gehad?

X Kim

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey KIm
    Een HSG iss het inspuiten van de vloeistof zoals je boven benoemd in de eileiders om te kijken of deze toegankelijk zijn. Allees vind een HSG niet onder narcose plaats maar ben je"bij"zeg maar..

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, oh gelukkig dat het bloedverlies al weer gestopt is bij je, ja als de IUI zo moeizaam ging, kan er best ergens een klein adertje zijn gesprongen.

Ongi nog niet te zien,maar temp was vaochtend gekelderd, dus ga ervan uit dat ik morgen de rode duivels weer te zien krijgt:x

Kim, zo balen als alles er in principe goed uit ziet en dan nog geen wondertje in de maak:( hoop dat de HSG goed verloopt en daarna ben je wel wat vruchtbaarder, dus hoop dat het het kleine zetje geeft wat jullie kunnen gebruiken. Succes!

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbel, Ooh nee toch he Meissie, jekkes!! Toch duim ik nog voor je hoor!! Misschien helpt 't nog! Hou ons op de hoogte meis! Liefs, Elvi

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Kim, idd, wat Chelleke zegt iseen HSG. Dat heb ik dus op 31 okt.! Maar dus alleen pijnstillers en geen narcose. Bij jou kunnen ze dan waarsch. al een en ander weg halen indien nodig. Ik denk daarom het verschil. Ik hoop niet dat je iets vervelend hebt, zoals endometriose Meis. Wat een gedoe he! Bij mij is ook nooit echt een afwijking gesignaleerd hoor en bij mijn vent ook niet echt. Iets onder gemiddelde productie, maar nog niet onoverkomelijk slecht. Gek dan, he?Liefs, Elvi

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, bedankt voor het duimen meis,maar helaas mocht het weer niet zo zijn:( IUI5 is ook mislukt...

All, ik wil jullie heel veel sterkte en geluk wensen aankomende maand, ik ga deze ronde echt even pauze nemen, dus geen zhbezoekjes,maar ook geen forum. Ik ken mezelf, als ik hier wel blijf komen, kan ik het toch nog niet loslaten.

Tot over een maandje dus, dikke knuffel Babbel

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeej Lieve lieve lieve Babbel, Meis heel verstandig om even de rust van alles te nemen!! Heeeeeel veel sterkte en succes, ik vind 't heel naar voor je dat ook je vijfde IUI poging nu officieel mislukt is. Kom je weer gauw hier als je eraan toe bent? Heeeeele dikke steunknuffel voor jou, liefs, Elvi

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Babbel: heel veel succes de komende maand en we blijven aan je denken en voor je duimen... wie weet gebeurd het nog wel spontaan deze maand, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... ik duim voor je, maar hopelijk vind je vooral even de rust terug in je lijf want dat is ook heel belangrijk.

Liefs Dikke knuffel Chelleke

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Chelleke, we hebben beiden een spannende dag de 17de. Bij mij komt dan altijd ongeveer al 't eerste bloed weer door zetten en bij jou heel spannend bij de verloskundige! Kom je je echo weer showen aan ons? En weet je dan ook al wat 't wordt of is dat echt pas bij 20 wkn.? Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina