@elvi heel veel succes vandaag laat het maar op je af komen ik mag nog even doorspuiten eieren zijn allebei 14,5mm dus moeten nog even door mag woensdag weer voor fm voor vandaag een fijne dag toegewenst iedereen
Hi Benji, Thanx, ga het proberen!! Een goede vriendin van me zegt: Je moet je inbeelden dat je de pillen e.d. naar de goede plek geleid. Dus dat ga ik maar doen! Wat goed van je eitjes? Ze groeien nog even door en dan is het straks zover!! Liefs, Elvi
hai elvi hoe is het gegaan vandaag goed hoop ik en dat je er niet al teveel last van had nou in iedergeval hoop ik dat ze mooi doorgespoten zijn en dat je de volgende keer mooi zwanger bent daarvan ze zeggen dat het de eerste 3 maanden extra vruchtbaar bent daarvan xxx benji
Hi benji, Wat lief dat je aan me denkt! Het was erg pijnlijk, te meer omdat een van mijn eileiders inderdaad verstopt zat. Na paar keer doorspuiten ging 't goed! Gelukkig is het nu helemaal goed en wie weet: Op naar een roze Kerstmis, ook voor jou Meis!! Dikke digiknuf, Elvi
Hai elvi wat vervelend voor je dat je eileider dicht zat zeg moet wel een hel zijn geweest toen ze het gingen doorspuiten maar is voor een goed doel en je weet het he ze zeggen dat je de eerste 3maanden na hsg extra vruchtbaar bent ik ben vanmorgen weer voor fm geweest ze zijn nu groot genoeg en mag vanavond pregnyl zetten en dan heb ik vrijdagochtend iui nr 5 maar heb even een vraagje misschien weet jij het of andere dames hierzo maar hoelang doen jullie geen sex hebben voor iui want ik heb eigenlijk al even geen sex gehad al een goede anderhalve a twee weken niet maar wil eigenlijk vanavond nog even klussen want dat is dan toch nog beter dan helemaal niet klussen nou ik zie het wel liefs benji
Hi Benji, lees je berichtje nu pas, sorry. Was even geveld door de griep helaas! Hb je je IUI vandaag al gehad of moet je nog? Heeeeeeeeeeeel veel succes Meis! Dat is wel te lang geen sex hoor, zou ik zeggen. Maar vraag even op hoeveel miljoen goede zaadjes erover waren na het 'wassen'. Belangrijk is zo om de dag te sexen, dan is de zaadkwaliteit het meest optimaal. Dan voor de IUI niet de dag ervoor, maar minimaal 1 of 2 dagen ertussen. Dan is 't het beste heb ik mij latn vertellen. Hoop dat je idd nog even aan de klus bent gegaan toen je dit berichtje typte, dan zit het wel goed hoor Meis! Laat je weten hoe het was? Liefs, Elvi
hai elvi ik heb het weer aan boord gelukkig nou maar hopen of het deze keer roze mag worden zou wel erg leuk zijn maarja je hebt het helaas niet voor het zeggen. Oja ik heb idd na het berichtje nog maar even geklust maar hadden vanmorgen toch niet zo`n goede resultaat dus als we nog nummer 6 moeten doen dan gaan we het zo wie zo anders doen dan nu maarja blijft natuurlijk altijd een moment opname wil natuurlijk niets zeggen over het geheel De arts weet alleen niet zeker of we na deze de nummer 6 nog wel moeten doen en niet dan door voor ivf anders maar ik had niet mijn eigen fertarts dus we wachten wel af wat die evt zegt als deze niet lukt we gaan nu gewoon 2 hele lange weken wachten en gelukkig moet ik veel werken en heb ik veel afspraken deze week en de week erna dus komt helemaal goed. En hoe is het bij jouw al een beetje bij gekomen van de hsg en weet je wanneer je je ei hebt of weet jij dat niet zodat je flink kunt gaan klussen nou spreek je wel weer gauw liefs benji
Heej Benji, hmm, je zit dus weer lekker op't wachtbankje. Wat durt dat toch altijd lang he Meis. En wat voel je altijd veel he? Iedere laatste paar dagen denk je altijd 'Zou het dan toch, ik voel echt wel iets'. En dan toch weer niet. Nou Meiske, ik ga keihard voor je duimen, dat het deze keer allemaal anders is en dat je heerlijk op roze mag gaan nu! Tja, da's dus op zich wel apart, want normaliter heb ik dus altijd rond dag 15 m'n eerste positieve ovulatietest en de dag erna ook nog. Daarom ben ik pas sinds 2 dagen aan het testen (vanaf dag 15). Maar nu is het dag 16 en nog steeds niets. Door de HSG niet echt geklust nee, maar dat mocht ook niet van de arts. Mag pas weer in cyclus na HSG-cyclus. Maar hierover dus verschillende verhalen. De HSG zou nl. schadelijk kunnen zijn. Maar dit is geloof ik nooit echt bewezen en dat zegt de ene arts, terwijl de andere weer zegt dat je juist wel veel moet gaan klussen. Volg je het nog? Raar toch? Maar ja, geen pos. ovutest dus en nog niet geklust. Wat zou jij doen, denk je? Liefs Elvi
wat ik zou doen ik denk dat als ik een posi test zou hebben dat ik het denk ik wel zou proberen je weet het maar nooit zeg ik maar ik zou dan wel even nog op google kijken of er meer over bekent is kwa schadelijkheid voor vrucht maar ik dacht dat er bij ons niet gezegd is dat ik niet mocht klussen maar je moet doen wat voor jezelf goed voelt voelt het niet goed of twijfel je dan moet je het niet doen nou hoop dat ik je een beetje geholpen hebt succes met je beslissing en tot snel liefs benji
Heej benji, geen posi test te bekennen hoor. Dat is toch raar? heb helemaal geen ovulatie gehad en vandaag is al dag 19..... Wat moet ik hier nu weer mee. Ik heb altijd positieve ovulatietesten!!! Nou ja, even afwachten maar weer, maar misschien dus wel een heeeeeele lange cyclus of zo? En hoe is het met jou op het wachtbankje?? @ All: Waar is iedereen van dit forum. Evi lieverd, ben je kwijt, waar ben je? Gaat het wel goed met je? Liefs, Elvi
hai elvi miss idd een hele lange cyclus of miss een korte even afwachten dan maar is wel balen dan weet je ook niet wanneer ongi komt. Hier gaat het wel goed is vandaag wachtdag 3 dus mag nog even en ik ga nergens meer vanuit ik ga me verdiepen in ivf heb morgen voorlichtingsavond dus en ik heb pregnyl gebruikt dus als ik wat voel wijt ik het daar maar aan dus we gaan het wel afwachten liefs benji
Hai benji, Ja idd erg balen! Maar goed, het is niet anders. Ik zit alleen nu erg met dat lange weekendje weg a.s. vr. in m'n maag! Moet ik die spuiten nou mee gaan nemen in 't vliegtuig en zo ja, hoe houd ik ze koel. Kan je zomaar een koeltas meenemen? Ik heb nl. alleen handbagage. Hmm. Maar jij dus al helemaal into de IVF straks. Nou weet je, je kansen zijn daar ook gewoon veel hoger mee, he! Dus dat is dan wel weer posi. Ik duim voor je dat je toch met je 5de IUI succes hebt. Een mooi roze kerstcadeautje! Liefs, Elvi
hai elvi ja ga me helemaal voorbereiden voor het ivf traject dan kan het me allemaal maar meevallen ik ga als het goed is ook gewoon nog nummer 6 doen hoor en dan waarschijnlijk in jan ivf. Wat je zou kunnen doen is dat je de maatschappij of schiphol even opbelt met de vraag hoe en wat ivm de spuiten dan zou je gewoon je spuiten in zo`n diepvriestas van de supermarkt kunnen doen enzv blijft ie in iedergeval koel moet je lang vliegen dan? liefs benji
Hai Benji, thax, gedaan ja!!! het gaat lukken, nu! Ja, het is altijd beter uit te gaan van de langere termijn en als 't dan toch in een keer wat eerder lukt is 't gewoon heel erg fantastisch mooi meegenomen, toch? Liefs, Elvi
Dag lieve Elvi.. Sorry schat dat je mij hier niet veel meer leest maar doet eigenlijk wel deugd om bijna niet meer op het forum te zitten, dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet aan jullie denk. Ik duim nog steeds voor ons allemaal. Ben zeker als we binnenkort allemaal zwanger zijn we met veeeeeel plezier hier op het forum gaan zitten. Af en toe lees ik wel nog eens om te zien hoe het hier gaat en het is inderdaad heel stil. Jij en Benji houden de boel hier levend. Met mij gaat alles goed hoor. mag volgende week voor Fm, dit is mijn laatste keer en dan begin ik aan ivf. Waar ik toch veel schrik voor heb. We zien wel. Ik wou er echt mee stoppen maar mijn manneke wil niet opgeven en eigenlijk geef ik hem wel een beetje gelijk maar. Heb ondertss een 5de iui gehad maar die was ook mislukt. Moest eigenlijk een maandje rust nemen en op controle zag de gyn 2 grote eitjes dus we mochten kiezen, maar ook dus mislukt. Voel me wel veel beter dan een tijdje geleden. Kan er weer tegen en met volle moed. Ik laat het gewoon op ons af komen. Lieve schatten dikke zoenen en mijn vingertjes zijn gekruisd voor jullie. Veeeeeeeeeel succes he!!!!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dag Dames, kom me ook weer melden, we hebben een mnd pauze gehouden en hebben nu wwer hoop en vertrouwen dat het gaat lukken! Zijn vandaag weer in een nw ziekenhuis geweest voor een intake, ga a.s vrijdag of zaterdag weer beginnen met puregon spuiten en over +/- 2 wkjes dan IUI 6. Evi, fijn om weer wat van je te horen als het voor jou beter is om hier niet te komen, moet je je dat niet doen hè( ook al vinden wij het wel gezellig) heel veel succes met je volgende poging, ga onwijs voor je duimen dat het nu mag lukken. Elvi, wat fijn dat de HSG wat heeft kunnen opsporen en kunnen verhelpen. Nu de weg vrij is, moet het gewoon raak zijn tenminste daar ga ik dan voor duimen hè Heb je inmiddels al wel een posi ovutest? Alvast een fijn weekendje gewenst, waar ga je heen? Benji, hoe was het op de voorlichtingsavond? nog bijzondere dingen gehoord? Hopelijk voor jou overbodige informatie, omdat het nu wel gelukt is. Snap goed dat je er nu al mee bezig bent, zo zit ik ook in elkaar. Manlief niet, ik mag van hem geen als meer zeggen zo van..als het nu niet gelukt is dan... Dus heb me voorgenomen om positief IUI 6 in te gaan en dat ook te proberen vol te houden en pas als die niet gelukt is , dan weer verder gaan kijken( ben benieuwd of ik dat vol hou hoor)
Hmm, hele lange boodschap getikt, alles weer weg. Elviiiiiiiiiiiiii, je bent weer terug lieverd!! Laat de moed niet zakken schat! Weet je, nu kijk je tenminste nooit met spijt terug, zo van: 'Had ik maar meer eraan gedaan destijds'. Het komt goed, we krijgen ene roze kerst dit jaar, ik voel 't gewoon!!! Maar ik ken je gevoel ook maar al te goed. Ik zit trouwens met mijn hoofd al bij de IVF hoor, haha! Wil je na IUI 6 wel door voor IVF? En is adopteren een optie voor jullie? Benji, Hoe was de avond? Babbel, Jeeeeeeeeej, jij ook weer terug! Nieuw ziekenhuis, nieuwe kansen, toch? Heb je daar een second opinion aangevraagd? O ja en tot op de dag van vandaag nog steeds geen posi ovu test! Gek, he? Dus denk dat 't tijdens HSG of vlak ernaar aan het gebeuren is geweest of zo.... Babbelke, spuit jij zelf je Puregon in? En in je buik of bovenbeen? Doet 't zeer? Ik moet er nl. nog mee beginnen binnenkort! Dikke knuf en allemaal op roze binnenkort, Elvi
Ja Elvi , hadden niet zoveel vertrouwen meer in het oude zh. Hmm wel raar van je ovatie test,maar je eigen uitleg zou goed kunnen,dan toch maar even afwachten op je ongi. Ja ik spuit de Puregon zelf in een plooi in me onderbuik , linkerkant is bij bij mij minder gevoelig . Zet de spuit en als het dan zeer doet zet ik hem ergens anders,want meestal zit ik dan in een adertje . Anders wordt het een blauw plek en die gaat wel zeer doen. Komt goed hoor bij je, je wordt er vanzelf handig in
Hai babbel, Wat goed dat je dan zelf het heft in handen hebt genomen en naar een ander ziekenhuis bent gestapt! Goed zo!!! Jouw lijf, jouw leven en jouw toekomst, zo is het! O ja, dus bij jou zit er wel verschil in linker- en rechterkant buik. Test jij ook altijd of je in een ader zit door het wat lucht op te zuigen met 't naaldje? Dat zei de verpleegster tegen mij dat ik dat altijd zo moest testen. Verder hoop ik niet dat 't spul allemaal waardeloos wordt door vliegtuig en warmte/kou die misschien boven of onder de 1-5 graden C gaat zitten....... We gaan het zien! Dikke knuf, Elvi
Oh dat van dat lucht opzuigen is mij nooit verteld,bedankt voor de tip! Als je twijfelt over de houdbaarheid door de temp.verschillen kan je dat toch in het zh vragen? Bedankt voor je schouderklopje