Heey Lieverds, Evi, ik ga je ook even PB'en deze week!! Leuk om vriendjes te worden Meis! Dikke kus en een fijn (Sinterklaas)weekend, Liefs, Elvi
Helaas,geen mooi kado van de Sint gehad. Rode duivels kwamen gisteren al door We hebben nu a.s donderdag een afspraak met hoe nu verder. Evi hoe is het met jou? Klopte je slechte voorgevoel weer? Benji, is de iui gisteren goed gegaan? Elvi heel veel succes op het wachtbankje. Xx
Oh neeeeeee, babbel, Lieverd toch!! Het gat wat vervelend! Meis, prop je vol met chocolade, haal je vriendinnen in huis en laat 't lekker gaan hoor!! Daar moet je niet zo makkelijk over heen stappen, even slikken en erbij stilstaan en daarna weer door. Meis, wat een naar bericht! Hoe ben je eronder Lieverd? Dikke digiknuf, Elvi
Elvi, gisteren heb ik er met manlief saampjes goed om gehuild en dat is al wel fijn,dat je het samen erover kan hebben...en ja de chocoladeletter is al op. Verder komt nu het besef binnen,dat het voor dit jaar dus echt over is,ga voor 2012 echt niet meer zwanger raken ( heb er ook een topic net over geopend) en dat zorgt er nu wel voor dat het nu wat zwaarder is. Weet inmiddels dat het morgen wel weer beter zal gaan, dus voer vandaag bar weinig uit, heb nergens zin in, het huishouden komt morgen wel weer...
Hey Babbeltje, Nou he get, wat een rotervaring dan he! Maar Meis, wat goed dat je er samen over hebt kunnen janken. Ik heb ze tegenwoordig ook vaak jankbuien, nee geen huilbuien, echt jankbuien, haha!! Dat is erg goed, beter eruit dan erin hoor Lieverd! Nu ga je over op IVF dan? Of voorlopig even laten rusten voor wat 't is alles? Jeetje Meis, ik hoop toch op een mooi wonder voor je in 2012 dan! Hier soort lichte ongipijnen van de utro denk ik. Pffft, word er niet vrolijk van en beter zeker niet te genieten, arme collega's. Sta ook een beetje op huilen! Dikke knuf, Elvi
Oh dat's wel minder, die ongikrampjes...en ja je collega's die hebben gewoon even pech. Ze moeten het maar even zo met je doen Dat janken klopt wel hoor, het is eigenlijk hier ook geen huilen meer te noemen. We zouden zelf wel door willen voor IVF,maar ik weet niet of we dat nu al mogen, van ons hoeft er geen pauze te zijn,maar die krijgen we deze mnd toch wel,want zit donderdag al op cd5, dus deze ronde kan er dan niets meer gebeuren. Volgens mij is er 14 december al wel een info-avond over ivf, dus daar zouden we al wel naar toe kunnen. Jij nog onwijs veel s6 op het wachtbankje! iemand moet ons jaar toch nog roze afsluiten
@ babbel wat ontzettend k*t zeg voor je ook nr 6 mislukt ik hoop voor je dat je idd na die infoavond kan heb ik ook veel aan gehad en zekers mannetje dus ik mag ook als deze niet lukt pas in januari voor ivf nou succes in iedergeval de 8ste duim voor jullie @ow ohh hoop voor je dat je idd deze poging geluk heb en dit jaar nog zwanger mag zijn zoniet kom je ons gezeldschap houden toch nou succes nog even op w8bankje @ iui is gisteren goed gegaan alleen nu een beetje een opgeblazen en beurs gevoel van het vloeistof heb ik wel eens eerder gehad dus weet wat het is
Hi benji en Babbelke, Pfft, soms denk ik wel eens 'Wat een gekke wereld, wat doen we onszelf allemaal aan', maar dan zie ik weer hoe erg de kids in ontwikkelingslanden het hebben en denk ik: "Meid, stel je niet aan', over mezelf. Maar goed, soms dus wel best moeilijk. ga nu echt de hormonen beginnen te voelen. Chagi, misselijk, buikpijnkrampjes onderin buik, moe, draaierig, kortom gewoon niet lekker. Ga zo maar naar huis denk ik. Haha, wat kan ik mezelf toch zielig praten, zeg! Babbel, ik zou idd gewoon naar die info avond gaan, heb je dat vast weer gehad, toch? En in de weken dat je op IVF wacht, mag je volgens mij gewoon nog IUI's krijgen hoor. In totaal krijg je geloof ik 12 behandelingen vergoed. Dus standaard is dat dan 9 keer IUI en 3 x IVF. Zoiets hoorde ik laatst. Intussen rap met IVF beginnen, dat bepaal jij toch, wanneer je begint? Waarom heb je pauze nodig dan? Of is dat voor het herstel van je lichaam? dan is het natuurlijk wel belangrijk, ja! Benji, schat je hebt het over 'dan kom je ons gezelschap houden', maar je kan nog in 2012, hoor!! Of denk je echt dat de IUI te laat was i.v.m. je eisprong? Liefs, Elvi
Elvi, bij ons krijg je maar 6 Iui's in het zh, verder heb ik gelezen dat ze ivf gaan doen in het umc na 2 jaar proberen. Dus vandaar dat ik niet zeker weet dat we nu al ivf mogen gaan doen. Stel dat ze tot die tijd nog wel iui's blijven doen, wordt dat dan pas in jan.,want donderdag is het te laat om met de puregon trekken beginnen. Dus vandaar de pauze die we nu sowieso gaan krijgen
Hey lieve forumvriendintjes. Hier ben ik weer even en ga nu weer gezellig met jullie mee klesten. Thuis druk met de verbouwing nog, maar het schiet mooi op. Verder ben ik aaridg goed te pas. Vind het wel heerlijk even om helemaal geen hormonen in mijn lijf. Ben gisteren ook ongesteld geworden, wel even balen. Maar na 27 rondes verder wortd de hoop wel minder. Volgende week woensdag naar Hoofddorp voor de kijkoperatie. Ben benieuwd.
@ Babbel, wat super balen weer zeg. Fijn dat je samen met je mannetje even heerlijk heb kunt kunnen huilen. Dikke knuf voor jou!!
Elvi en Benji succes met die vervelende wachtweken weer. Zo vervelend die wachtweken, niks an. Zullen jullie dan allebei het jaar 2011 met roze afsluiten. Ik hoop het voor jullie!! xxx
Ahaa Babbelke. Da's duidelijk he, maar dat is ook wel vervelend voor jou dan, doe onduidelijkheid. Wanneer denk je dat je meer weet over hoe en wanneer nu weer verder in het medische circuit? Nou Lieverd, ik hoop dat je deze maand gewoon spontaan zelf zwanger wordt!! De wonderen zijn nog niet uit de wereld he! Hey E82, thanx!! Oeh, wel spannend hoor, je operatie!!! Komt helemaal goed hoor Meissie, daarna mag je weer gewoon verder. waar staan jullie nu met de verbouwing? @ All : Een dag zonder buikpijn, ook wel eens heerlijk hoor!! Liefs, Elvi
Dag zoeties... Hier zijn de duiveltjes ook doorgekomen dus voorgevoel klopte weer. Khad het toch even lastig al stond mijn hoop op 0,0...Dus ivf is een feit. Ik start morgen met 2 weken de pil te nemen en daarna spuiten...laat de hormonen maar komen...grrrr... Lieve babbel, tis echt jammer he. Maar kom schat we zijn klaar voor de volgende stap. Het lukt ons zeker allemaal!!! Lieve Elvi en Benji de hoop ligt even bij jullie he!! E82 schattie tof om je nog eens te lezen. Volgende week operatie. Ooohhh schat komt goed ze!!! Mijn lievekes ik zeg het nog eens...volgend jaar dik roze voor ons!!!!!!!!!!!!!! Ik ga mijn een badje nemen. Alles beetje laten bezinken en we gaan uiteten vanavond....voila...en klaat de wijn vloeien.... Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hahaha, Evi, id, goed zo Meis, laat die wijn maar even rijkelijk vloeien Lieverd, dat heb je dik tegoed na al dat afzien!! En vergeet IUI, je gaat door naar IVF, weet je hoe vet hoog de kansen daar liggen? Echt Lieverd, het gaat je lukken hoor. Proost vanavond maar vast op je baby in 2012, ik voel 't!! Maar wel eerst even alle negatieve gevoelens van deze keer die weer mislukt is er even uitgooien he!! Wel fijn dat je nu wel gelijk door mag. Ik ga kneiterendhard voor je duimen dat het in 2012 raak is Meis!! Moet gewoon lukken hoor! Volgend jaar zeker dik roze voor jou Schat! @All: Hier beginnen de hormonen flink te werken, ook al heb ik niet eens zo veel. Merk 't wel. Pijntjes en emoties, haha, ben een echt wrak!! Nou ja, heel af en toe dan. Arme collega's, hihi! Liefs, Elvi
Even.kort,zit op me foon ... Evi hoop dat je een.leuke avond achter de rug hebt. Je hebt het dik verdiend. Heel veel succes en sterkte met de hormonsters.jammer dat het nodig is. Dikke knuffel
Dag Dames, vandaag gesprek gehad bij de gyn. Gaan vlg week naar een info-avond over ivf in het UMC en hebben 5 jan. intakegesprek ivf. Dus 1e behandeling zal febr. worden. Wel gek idee hoor, dat ons toekomstige ukkie in het zh gemaakt gaat worden. E82, gezellig dat je weer mee komt kletsen, alvast veel succes met de kijkoperatie vlg week. Zie je er erg tegenop? Xx
Heey Babbelke, maar dan komt 't toch al best gauw in zicht hoor meid. Over anderhalf a twee maandjes is het dan al zover Lieverd!! En dan gaat 't vast heeeeeeeeeeeeeel hard hoor! Dat zul je zien!! IVF geeft zoveel grotere kansen! Hier voel ik al dat 't niks wordt!! Balen!! Maar goed, ik duim gewoon echt keihard voor de volgende keer 2 eitjes! Ondertussen lekker thuis werken vandaag met Kerstmuziek op en lichtjes aan, gezellig!! Soms kan dit hele gedoe me ook lekker even helemaal niks schelen, dan boeit 't me even minder of en wat er aan de hand is in m'n buik, die momenten koester ik, want ze zijn zeer zeldzaam, haha!! Evi, ik ga je nu PB'en, Babbel, jou ook!! Dikke kus, Elvi
@Babbel Ben idd wel een beetje gespannen voor volgende week woensdag. Maar meer ook voor feit wat ze allemaal gaan zien. De nis natuurlijk en mijn eierstok die niet al te best meer is. Maar we wachten het rustig af. dus jullie volgend jaar beginnen met ivf. Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren en hoop dat het super snel zijn vruchten mag afwerpen!!!