eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    @ Evi

Dus jij bent nu aan de pil, dus het IVF is voor jou al een feit. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden. En dat het natuurlijk ook bij jou zijn vruchten mag afwerpen. XXX

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Als ze wat zien, gaan ze dat dan ook gelijk verhelpen?

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi,
    hoe gaat het meis? nog last van buikpijn? wanneer is nu je NOD?

Evi,
    hoe gaat het met jou? niet teveel last van de hormonen?

Xx

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, Mijn NOD is a.s. wo. Maar het gaat 'em niet worden hoor. Heb er een goed voorgevoel voor ontwikkeld. maar goed, dat is dus erg balen, want volg. maand was laatste maand extra vruchtbaar door HSG en dan is mijn zh dicht voor IUI en IVF e.d., i.v.m. Kerstperiode. Dus ik baal er beste wel een beetje van......... ga maar eens proberen te bellen of ik het evt. wel nog via ander zh door kan en mag laten gaan!!

Jij gaat al op weg naar de IVF. Meid, de kansen zijn er zooooooo groot. Dat is toch heerlijk!! En eerste even rust en lekker kerst vieren en zo en dan hopsa, zo door naar een mooi roze jaar, toch!!!

Dikke knuf, Elvi

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, hoop en duim toch nog even door dat je voorgevoel niet klopt;),maar voor jezelf is de klap van de teleurstelling zo wat minder groot.
    Ja, bij veel zh doen ze niks tussen kerst en oud & nieuw, wel extra balen als dat precies in je vruchtbare week valt:(

Ja heb wel een beter gevoel bij IVF,maar voel me nu wel even k*t, zit gewoon vol met spanning van de afgelopen tijd. Loop al bij een osteopaat en dat scheelt een stuk,maar een oudere blessure aan me slijmbeurs in me schouder gaat weer optreden..vorige keer erg veel pijn aan gehad en dat wil ik niet nog een keer meemaken, pfff

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een paar maandjes volhouden Meid, dan heb je vast mooi resultaat in handen!! Maar ik snap je spanning en klachten, ik heb dat ook. Het is toch datgeen waar je iedere dag aan denkt. Je staat ermee op en je gaat er (letterlijk) mee naar bed. Het is een hele weg, maar ik zeg altijd maar zo: Dan komt er straks een enorme knapperd. Voor zo'n knapperd moet je eerst nog goed oefenen, daar is de wereld nog niet klaar voor. Dat zeggen wij altijd tegen elkaar voor de grap!! Komt goed schat!! Ik hoop dat het bij deze klachten blijft voor je en dat 't er niet meer worden!! Duim voor je!

Liefs,

Elvi

7. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag zoetekes.

Ben al een paar dagen bezig met de pil. Wat voor een kutboel is da eigenlijk...en zeggen dat ik dat meer dan 10jaar heb genomen...pfff mijn borsten staan op springen, moe en mega hoofdpijn. pffff echt nie tof. De dokter had wel gezegd dat dit zou kunnen. De 27ste begin ik met spuiten, benieuwd wat dat gaat geven....
    Gisteren bij een vriendin lekkere pannekoekjes met chocomelk gaan eten en zij is nu 6 maand zwanger van haar 5de ivf poging. Is wel leuk dat ik haar heb want kan haar veel om raad vragen en ze geeft me veel hoop. Zij kent verschillende mensen die ivf hebben moeten doen en allemaal prijs. Dus ik bekijk het weer een beetje positief.
    Elvi schat de moed nog niet laten zakken he. Maar ik versta je voorgevoel , heb dat ook altijd!!!!
    E82 veel succes woensdag!!!!
    Babbel ik ga ook bij een chiropractor...heel mijn nek en rug zitten vast door de stress...Ben benieuwd hoe jullie info avond zal zijn deze week. Tis waar babbel ik zit ook steeds te denken hoe raar het is dat ons beebje in het broeikastje zal moeten....amai tis toch allemaal spannend he.
    Xxxxxxxxxxxxxxxx

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dat klinkt zo schattig, in het broeikastje. Weet je, het wordt gewoon een extra knappe baby daardoor!! En idd, ik hoor ook alleen maar slagingsverhalen over de IVF, daarom ben ik ook zo ongeduldig en kan ik ook niet wachten tot ik daarmee beginnen mag!!

De pil, mja, is dat nu niet gek dat we die idd jarenlang hebben geslikt en gewoon dat maar deden en nu kom je er eigenlijk achter wat een troep of dat wel niet is!! Gek he, hoe het dan zo loopt. Ook heel gek dat je nu dan aan de pil zit, terwijl je juist heel graag een baby'tje wilt, heel apart!! Maar het schiet nu wel al op voor jou dan he Evi!!

Dikke knuf,

Elvi

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, hè jammer voor je meis, zie dat je poging weer mislukt is:(:(
    Sterkte ermee, nu dus verplicht mndje rust?
    Dikke knuffel.

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi babbel, thanx!! Ach ja, ik wist 't eigenlijk al en ben er een beetje laconiek onder. Ben er niet eens zo verdrietig over nu. was wel beetje woest idd van verplichte maand rust. Maar goed, het is allemaal niet anders. Ik kan er toch niets meer aan doen. Het hele geen kinderen idee begint nu gewoon ook wel een beetje te wennen. Ik laat me maar meeslepen nu door de medische molen en merk 't wel. Heb het ook keidruk op m'n werk, dus wat dat betreft ook wel even heerlijk. Momenteel is 't even wat minder op de voorgrond. Hormonen beginnen uit te werken, heerlijk. Vind 't wel even helemaal prima zo. Liefs, Elvi

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Nou fijn dat je er nu niet zo door in de put zit.Lekker even je laten afleiden door het werk en van het mndje rust genieten, in het nw jaar kan je er weer voor gaan.

12. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Ai Elvi...niet leuk he meid. Ben wel blij dat je er toch positief tegenover staat. Komt goed hoor schat. Je weet 2012 zal ons jaar worden!!

E82 hoe was het gisteren lieveke?

Hoe is het met jou Babbel?

Xxxxxxxxx

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Evi, Ja, wel jammer, maar begin er nu dus wel echt een beetje aan gewend te raken. Ook wel eng eigenlijk. Soms zou ik er best wel eens mee willen stoppen hoor. Dat doen we natuurlijk niet, want nu zijn we nog jong en is de kans dus weer wat groter. Daarbij wil je later niet denken 'had ik nu maar....'. Maar soms hoeft 't van mij niet en heb ik zoveel andere dingen te doen en geniet ik van 't leven zoals het is. Ik begin het vervelend te vinden dat werk er bijv. onder te lijden heeft, want je moet toch steeds echo's laten maken, etc. Er is altijd wel wat. Het brengt allemaal zo'n negatieve lading met zich mee en eerlijk gezegd, die ene keer dat ik even zw. was, vond ik helemaaaaaaaaaal niet leuk!! Stress, stress, stress en gedoe. Dan mislukt 't ook nog eens. We zetten nu door, maar 2012 is wel ook direct het laatste jaar dat we ermee bezig gaan wat mij betreft. Wil gewoon verder nu en ik heb nu het idee dat het hierdoor allemaal erg blijft hangen. Herkennen jullie dit? Nou goed, verder wel prima hoor, nog even een paar keer IUI en daarna IVF en dan zien we wel weer. Komt goed!! Heb gewoon lekker zin in wijntjes met Kerst e.d. Ga me natuurlijk niet zat drinken, maar ga me ook niet inhouden. Baby komt maar lekker zoals 't komt, haha!! We doen er genoeg voor! Dikke knuf, Elvi

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, ben je alweer opgeknapt van een woensdag? hebben ze nog wat bijzonders gevonden?

Elvi, het idee van stoppen zou ik nu nog niet willen,maar inderdaad wat je zegt aankomend jaar zal het allemaal op zijn eind lopen( en dan natuurlijk wel met een positief resultaat;):D)

Evi,hier gaat het weer redelijk goed, osteopaat heeft me weer goed te pakken gehad en ben wel wat van de spanning kwijt. Afgelopen woensdag info-avond ivf gehad en ben er nu wel even erg mee bezig in me hoofd,maar dat wordt wel weer minder.
    We gaan deze cyclus nog wel benutten, dus vanavond het maar weer eens gezellig maken:)
    Balen van je hoofdpijn:( ze zeggen zodra je met spuiten begint dat het dan wel minder wordt,maar dat duurt helaas nog even. Sterkte ermee.

Xx

15. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Goedemorgen

Zo ik ben weer opgeknapt na woensdag. Heb een nacht moeten blijven, want ik kreeg tegen het eind van de middag koorts
    Mijn nis is behoorlijk groot en veel littekenweefsel erbij. Ook hebben ze een cyste van 6,5 cm doorsnee weggehaald. Ook wij komen straks op de lijst van ivf. Want mijn rechtereierstok is nog een keer doorgespoeld maarhij is totaal niet meer doorgankelijk.
    Begin feb wordt ik geopereerd om mijn nis te verhelpen en het littekenweefsel weg te halen.
    Dus nu nog weer afwachten tot feb.
    En kijken wat het geluk ons na die tijd brengen zal.
    Ik heb net als Elvi wel steeds vaker de gedachte het hoeft van mij niet meer. Ik wel weer verder met ons leven en niet telkens met een zwangeschap worden geconfronteerd die elke keer niet komt.
    Maar mijn man zegt diep in je hart wel je graag nog een kindje en dat is ook zo.
    Dus wie weet wat de toekomst mij en jullie brengen zal !!!

Fijne zondag!!

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje E82, Wat een bikkel ben jij zeg!! En wat een gedoe moet je allemaal doorstaan Lieverd!! He get! Maar met IVF gaan je kansen zo hard omhoog straks. Even nog doorbijten!! Komt goed Meissie!

Pfoe, iedereen begint overal om me heen aan IVF. Voelt zo rot dat we dan deze maand over moeten slaan en dan misschien nog wel twee keer IUI moeten doen voordat we pas aan IVF door mogen gaan. Balen!! Maar goed, we gaan er zeker voor hoor, net wat je vriend zegt E82, je wil het toch graag diep in je hart!

Dikke knuf voor jullie allemaal,

Elvi

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    E82, fijn dat je weer wat opgeknapt bent..
    Zo de kijkoperatie was dus zeker niet voor niks! Gelukkig kunnen ze er wat aan doen,maar het zal allemaal niet meevallen. Begrijpelijk dat je zo steeds vaker denkt dat het zo wel goed is.
    Nu proberen om van de verplichte pauze even bij te komen.

Elvi, logisch dat je nu de 2 IUI over wil slaan en ook door wil voor de ivf,maar ze zouden geen iui doen als het zh denkt dat jullie geen goede kans maken hè. Er zijn genoeg dames die wèl zwanger zijn geworden van een IUI, zeker als je nu wel meerdere follikels door de hormonen kan krijgen. Hopelijk is het dan wel gewoon raak!
    Moed houden hoor.

Xx

18. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Lievekes,

E82 da is allemaal niet niets he...amai...feb zal er snel zijn meid. Hoop dat het dan allemaal opgelost geraakt voor jou en je kan starten met ivf.
    Ik denk aan je hoor want kan me voorstellen dat het niet makkelijk is.

Babbel hoop dat je die avond nog heeeeeel gezellig hebt gemaakt :):) en wie weet....ik duim hoor. Zou fantastisch zijn om niet door die hormonen molen te moeten gaan. Is de info-avond goed verlopen?

Elvi...Ja schat ik heb het ook eigenlijk een beetje gehad maar tis mijn manneke die echt wil doorgaan en gelijk heeft hij wel want we willen het zo enorm graag he. Tis echt zo moeilijk soms. En weet je wat, het is eigenlijk niet de hormonen enzo waar ik tegenop zie maar heb zoveel schrik voor alweer meerdere teleurstellingen. Heb echt schrik dat ivf ook niet gaat helpen....maar we zien wel he...Hoop dat het snel de 27ste is en kan ik beginnen met spuiten en ist gedaan met die kut pil:D

Xxxxxxxxxxxx

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames,

even een ego berichtje van mij we hebben getest en

we zijn zwanger

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid