jahoor heb nergens last van dacht eigenlijk dat het deze keer ook niks zou worden ik heb geen gevoelige borsten helemaal niks net als de vorige keer toen ik zwanger was eergisteren alleen zag ik dat ik een goede anderhalve kilo afgevallen was maar verder echt niks hoop zo dat alles goed blijft gaan en dat de beebje lekker blijft zitten alles goed met jouw babbel
Benji.... GEFELICITEERD .... Wat een super goed nieuws en dat op de valreep van de 6e IUI..... Ik ga heel hard duimen voor je voor een plakbeebje.... ( en uiteraard ook voor alle andere dames hier) Hoop dat je je zo goed blijft voelen... ik mocht dat geluk ook hebben, was alleen enorm moe, maar verder niks..... Fijne feestdagen!!!!!! maar dat zal wel lukken.... Ook voor alle andere lieve meiden hier uiteraard hele fijne feestdagen en een hele dikke knuffel vol met HCG...... dus pak maar zo veel jullie willen. Liefs XXX Chelleke
JOEPIE BENJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ooooohhh super lieveke! Geniet er maar heel hard van en hoop dat we je snel kunnen vergezellen!! Xxxxxxxxxxxxx
Benji Meis, ook op dit forum: GEFELICITEERD!! We duimen met z'n allen keihard voor je dat je een mooie plakbeeb mag hebben!! Heerlijk die feestdagen in nu . Dikke knuffel, Elvi
Heey Lieve Evi!! Haha, bij ons precies hetzelfde. Ook mijn kerel wil perse door . Maar goed, ik wil het ergens natuurlijk ook wel. Maar ben idd die stomme teleurstellingen zo beu!! Je wordt er zo 'hard' van of zo, een beetje laconiek zeg maar. Maar Lieverd, IVF geeft zulke goede, grote kansen!! Iedereen om me heen raakt echt zwanger met IVF! Ik heb maar 1 verhaal gehoord waarbij het totaal niet lukte en verder alleen maar tientallen succes verhalen!! Daarom ben ik ook zo ongeduldig voor IVF ! Weet je, nog een paar klotemomentjes en je kunt genieten en dan kijk je terug op deze periode. Dat zul je zien Lieverd!! Het komt goed! Met ons allemaal hier! Dikke knuf, Elvi
hai dames wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen en dat 2012 jullie jaar mag worden op na heel veel roze ik zend jullie hierbij hcgtjes dat ze goed gebruikt mogen worden liefs benji
Lieve meiden. Ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige feestdagen toe, maar voornamelijk een goed, gezond en vruchtbaar 2012....... Dikke kus Chelleke
Hey lieve allemaal!!!! Hoest nog met jullie allemaal???? Zie dat ik allereerst Benji van harte mag feliciteren! Tof meid!!!! Hier is het rustig gebleven na de operatie....IUI niet meer gehad omdat de eileiders/stokken erg gekronkeld waren en risico op buitenbaarmoederlijke zwangerschap te groot was, balletje nu eigenlijk een beetje in handen van mijn mannetje gelegd om te bellen voor IVF, het was vooral zijn wens om nog samen een kindje te krijgen (niet dat ik dat niet geweldig zou vinden hoor haha), maar vind dat hij dat dan ook zo kan laten blijken,toch? Dus zullen wel zien wanneer hij gaat bellen....hij weet in elk geval ook dat ik niet nog jaren wil wachten. Las al dat er al meerdere gaan beginnen met IVF? Hebben jullie ook al voorlichting daarover gehad hoe dat in zijn werk gaat? Ben echt heel erg benieuwd voor iedereen hier...gun het jullie zo!!!! Sorry in elk geval dat het van mijn kant stil is geweest, wilde even een beetje afstand nemen.... Heel veel liefs, Suus!
Benji, hartelijk bedankt voor de HCG'tjes , nu nog hopen dat ze voor ons allemaal maar mogen komen in 2012!! Suus, pfoe, daar zou ik het geduld niet voor hebben geloof ik hoor, wachten tot m'n mannetje zou beslissen. Haha!! Heel knap dat je dat kan!! @All: Tussentijdse bloeding gehad, eerste keer. Komt vast door de hormoontjes die dan weer wel en dan weer niet worden genomen!! Babbel en Evi, ook wij gaan op roze in 2012 hoor!! Fijne feestdagen iedereen!! Liefs, Elvi
Elvi, oh vervelend, ja je lichaam is zo onderhand helemaal ontregeld...kwam het rond je eisprong het bloedverlies? Suzanne, heel knap dat je je mannetje de beslissing laat nemen...ik ben daar ergens ook wel bang voor, dat ondanks de info-avond manlief niet echt goed weet wat er aan gaat komen, ik probeer er wel met hem over te praten,maar ook weer niet constant over hebben. Het enige wat ik echt zeker weet is dat hij heel graag een kleine wil en dat is natuurlijk wel het belangrijkste. Dat je even wat rust voor jezelf neemt is heel begrijpelijk, wij zijn hier voor je als je wat kwijt wil. Chelleke, bedankt voor je lieve berichtje
Dag lieve dames!!! Haaaa Suus....super om je nog eens te lezen. Je manneke de stap laten zetten is een mooie beslissing. Het is zo belangrijk voor een vrouw dat de man het even graag wil als de vrouw en er ook meer dan 100 procent achter staat. Komt goed Suusje. Chelleke bedankt voor de hcgkes, hoop dat ze hun werk doen. Elvi dat is niet tof he meid maar tis waar door die hormonen kan je lichaam toch even de kluts kwijt zijn. Ben gisteren voor echo geweest na 19 dagen de pil te hebben genomen en alles zag er mooi uit. Geen eitjes,....Dus nu 4 dagen niets en wachten op een kleine bloeding door het stoppen met de pil. Vanaf zaterdag starten met puregon en decaptyl te spuiten....10 januari moet ik terug om te kijken hoe alles evolueert en desnoods bijspuiten als er iets mis is met de eitjes en ook hopen dat er geen overstimulatie is...Dus schatties zover staat het....ze denkt dat de punctie de 16de zal zijn ongeveer.... Dikke knuffels zoetekes
Hallo Allemaal, Heej Evi, jeetje zeg, dat schiet al op zeg!! Man, wat gaat dat snel! Hoe veel Puregon spuit je nu dan? En vanaf hoeveel eitjes is het dan overstimulatie voor IVF punctie? De 16de al!! wat snel!! Ik duim voor jou Meis!! Babbelke: Ik denk 't niet, want nog geen posi ovu test te bekennen. Ik hou dat nl. nu nog steeds wel bij met die (knetterdure) testen, want wil dat gewoon weten! !! Hoe is 't met jou? Kun jij het wachten nog een beetje volhouden tot over een weekje of zo als je de intake hebt? Gaat ;t wel snel voor je? Dikke knuffels, Elvi
Hai dames hier even een berichtje van mij alleen met geen goed nieuws helaas ben ik gisteren me beebje verloren wat doet dat zeer zeg ik was 5weken en 5dagen zwanger maar toch doet het erg zeer dacht dat me de ivf traject bespaart bleef maar helaas moet het er toch van komen 11jan hebben we afspraak fertarts en dan zien of alles wel weg is en bespreken hoe verder nou voor de rest heb wel hele mooi kerstdagen gehad allemaal blije gezichten dat we eindelijk weer zwanger waren alleen jammer dat je ze daarna gelijk moet vertellen dat het over is wens iedereen een mooi 2012 met allemaal goede zwangerschappen liefs benji
Benji.... meid, dat meen je niet..... wat verschrikkelijk....... weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar wil je heel veel sterkte wensen...... Liefs en een hele dikke knuffel
Lieve Benji,wat erg!! dat jullie dat niet bespaard is gebleven. Logisch dat het verschrikkelijk zeer doet ook akkoord was het (pas) 5 wk en 5dg .Jullie hadden weer hoop op een toekomst en die is nu weg....heel veel sterkte. Dikke knuff
Ja snap dat je dat wel in de gaten wil houden, ik teste altijd eerst met goedkope van Z&K en bewaarde dan even de inhoud van het potje totdat de test opgedroogt was en als ik dan dacht dat die positief was deed ik van CB nog een ter controle. Dat scheelt een hoop dure testjes. Ja nog een wk en dan hebben we de intake, ben wel erg benieuwd naar de uitkomst ivf/icsi,