Dag lievekes. Hier alles ok... Op tijd mijn spuitjes aan het zetten doe dat echt niet graag. Zelf verpleegster zijn en bij mezelf moeilijk spuiten kunnen zetten...aiaiaia... Ik moet 2 ampullen puregon nemen Elvi en dan nog 1 klaargemaakte spuit deca. Heb er nog niet zoveel last van maar is nog maar het begin natuurlijk. Ik moet 10 jan gaan voor mijn 1ste fm....ben echt benieuwd. Hou jullie zeker allemaal op de hoogte hoe alles in zijn werk gaat, de gevoelens en de kwaaltjes zo zijn jullie ook voorbereid. Ben ook gestopt met roken, ondertss al 3 weken en daar is mijn humeur toch ook enorm van aan het schommelen.... Welkom Ikke!! Jij zal misschien kunnen starten met iui, kweet het eigenlijk niet goed. Maar als je vriend een slechte zaadkwaliteit heeft dan hebben meer onderzoeken enzo niet veel zin denk ik maar ja ik ben natuurlijk geen dokter. Bij ons is er niet echt een probleem en daarom moesten wij langer zelf proberen en ook vooraf meer onderzoeken hebben zoals bv hsg. Xxxxxxxxxx
Heey Babbel en Evi!! Evi, klinkt heftig die hormonen. Ben echt benieuwd hoeveel eitjes je dan straks hebt!! Vanaf wanneer is het dan nu overstimulatie? Want je moet er nu juist heel erg veel krijgen, toch? Babbel, Nog maar 1 klein nachtje slapen!! Ik heb vandaag dan EINDELIJK mijn ovu test positief, een flinke smiley staat erop. En dat op dag 21!! Hoe is het mogelijk. Over een klein weekje word ik alweer ongi. Maar goed, ik vraag wel even of ik nu in eigen poging ook wel Utro mag gebruiken. Dan heeft het in ieder geval nog een kans! Dikke kus en knuf, Elvi
Ja schat ik weet niet hoeveel dat er zijn dan...zal wel heel veel zijn... Ik heb dat ook al gehad zo een late eisprong en dan kwamen mijn regels 14 dagen later....gewoon rekenen vanaf je eisprong dan... Hoop natuurlijk dat ze bij jou niet komen he. Laat jullie dus maar goed gaan he.... Xxxxxxx
Elvi, hèhè eindelijk een mooie , veel plezier dan de komende dagen maak er maar wat gezelligs van! Heb je nog nagevraagt van de utro? als je nog thuis hebt liggen zou ik het gewoon gebruiken, kan alleen maar goeds doen toch? Evi, lijkt me heel krom voor jezelf dat je zo'n moeite hebt met prikken, het went dus ook echt niet? nou we gaan onwijs hard voor een mooi toppertje duimen. Ik las op FB al over je poging om te stoppen met roken, Knap hoor, je mag ook trots op jezelf zijn hoor!!( niet alleen op vriendlief) Vind het helemaal knap dat je het nu doet, tesamen met de hormonsters. Sterkte met volhouden, het wordt echt makkelijker,maar duurt helaas wel even. Benjii, hoe gaat het met je meis? weer een beetje opgekrabbeld? Dikke knuffel voor je. Ikke, wanneer moeten jullie naar het ziekenhuis? deze week toch? Vandaag is bij mij me ongi echt doorgebroken, hoop dat we nu morgen gelijk met de intake het traject in mogen. Dacht toen we de afspraak maakten dat ik al verder in me cyclus zou zitten, dus we gingen er vanuit dat we pas in februari zou starten. Ben nu gewoon zenuwachtig voor morgen,maar wel op een positieve manier, heb nu zoiets van kom maar op! ( kan zo morgen weer anders zijn hoor)
Bedankt he Babbel!!!eel veel succes lieveke morgen....stapje dichter he, zo voelde het bij mij. Ook al had ik veel schrik en zag ik het niet echt zitten toch waren er een miljoen vlindertjes in mijn buik. Tis ook allemaal heel nieuw en spannend. Laat zeker iets weten he schat. Xxxxx
@babbel : ik lees dat jullie morgen moeten? wij moeten morgen ook naar het ziekenhuis. Vind het wel erg spannend. Heel veel succes morgen! @Evi : Zelf spuiten zetten zal wel een raar idee zijn. gelukkig durf je het wel en doe je het gewoon. En dat je gestopt bent met roken is ook erg knap. 10 januari komt steeds dichterbij voor jullie. Ik hoop dat je eitjes goed gaan groeien. @Benji : ik heb vanalles meegekregen hier. Erg zeg. Hoe gaat het met je?
Ikke, heel veel succes morgen! als ik zo vrij mag zijn om te vragen, waarom is je vriend nu al getest,was daar een bijzondere reden voor?
Nee niet echt een bijzondere reden. Mijn huisarts wilde gewoon dat dit gedaan werd zodat de uitslag bekend zou zijn als we naar het ziekenhuis moesten. De uitslag is bekend en gaan we morgen ook doorbespreken. Dan hebben ze meer dingen helder. Wel fijn zo'n huisarts die met en voor je denkt
Babbel en Ikke, veel succes vandaag!! laten jullie ons weten hoe het ging? ben erg benieuwd! Evi, stoer hoor, stoppen met roken EN zelf spuiten !! Kan me voorstellen dat je het wel eng bij jezelf vindt, maar niet bij een ander. Ik heb het omgekeerde. Ik vind het bij mezelf niet eng of erg, maar bij anderen wel, haha!! Gelukkig hoeft m'n ventje niks te doen, want die rent hard weg bij 't zien van de spuit, hihi!! Heb je zicht op een def. punctiedatum? Misschien had je het al laten weten en ben ik het even kwijt . Babbel, ja, mag Utro gewoon weer gebruiken nu en dat is wel fijn, want tijd na ovu is echt te kort anders. Ga even m'n handtekening wijzigen dus (NOD verlaten) ! Liefs, Elvi
Ik laat snel iets weten. Heb nu alleen de pech dat vriendlief ontzettend ziek is en waarschijnlijk niet mee kan!! Hoe balen is dat dan.
Oh nee Ikke, wat vervelend :x!! En even paracetamol erin en een uurtje mee werkt niet? He gat, zul je altijd zien he op zulke momenten waarop het juist heel erg belangrijk is! Maar goed, ik geloof dat het maar goed is dat hij nu ziek is, want als hij ziek zou zijn bij de behandelingen en inseminaties, zou dat pas echt problemen opleveren. Succes! Liefs, Elvi
Ikke, oh lekker dan! balen hoor hij voelt zich daar zelf ook nog extra rot door natuurlijk...Succes dan in je eentje( is nu nog niet erg qua onderzoeken enzo, je gaat nu eerst het een en ander bespreken,maaar leuk is het niet) Dames,ik ga eerst nog even bezigheidstherapie zoeken,wij hebben pas om 15.40uur de afspraak. Gaat een lange dag worden, haha. Elvi, oh dat's mooi van de utro, ja maakt die NOD maar wat later...het liefst 40wk Hier met manlief hetzelfde, voor de ivf moesten we bloedprikken en dat vond hij al vreselijk, laat staan elke dag moeten spuiten.., Geeft niks, hoeft hij gelukkig ook niet
@grotebabywens: Hij ligt al verschillende uren op de bank en heeft al paracetemol naar binnen gewerkt. Net op de wc gezeten en alles komt eruit. Hij zei al dat hij toch echt nergens heen gaat vandaag Ik heb al gezegd dat ik de afspraak echt niet af ga zeggen. Aan de telefoon zeiden ze wel dat we allbei een ponskaartje vandaag aan moeten laten maken. Och ja...ik zie het wel..ik ga gewoon alleen. Hopend dat dat niet erg is daar. @Babbel : Hij voelt zich echt verschrikkelijk daarover. Hij is eigenlijk nooit ziek en uitgerekend nu idd. och ja...moet ons weer overkomen. Jij ook heel veel succes in het ziekenhuis. Ik ga de route maar eens opsnorren...ben er nog nooit geweest en zal toch echt alleen moeten nu.
Hi babbel hier gaat alles zijn gangetje weer mag volgende week de 11 na fertarts en dan kijken of alles goed schoon is en miss kan ze me in me eigen cyclus in de gaten houden zodat deze maand geen verloren maand is(heb namelijk totaal geen zicht wannneer eisprong) en als ik dan eind jan ongi word dan wel hopelijk starten met ivf maar daar ga ik wel van uit dus we zullen het wel zien
Benjii, hopelijk ziet het er vlg wk allemaal goed uit en ja wie weet in je eigen cyclus, zou wel een verdiend kadootje zijn. Voel je je verder wel redelijk goed?
ja voel me redelijk goed hoor het leek gewoon op een verlate menstruatie verders geen gekke dingen of zo als ik niet in de mmm had gelopen had ik niet eens geweten dat ik zwanger zou zijn want mijn cyclus loopt heel onregelmatig dus maar nou wist ik het wel en ik heb wel flink een potje gejankt zegmaar eindeljk na een jaar weer zwanger en dan gelijk dit weer op je bord en dan ook nog eens in dezelfde periode dat is dan helemaal k*t
Ja benji, zo gemeen hè, kreeg je het ook nog eens dubbelop Kan me niet eens voorstellen hoe dat moet voelen. Je klinkt al wel wat positiever in je vorige berichtje, dus gaat wel weer goed komen met je
ja gaat wel weer goed komen dat moet gewoon ik weet dat ik gewoon binnekort weer zwanger word en dan blijft het lekker plakken mag ook wel weer eens wat geluk voelen vind ik hoop dat het voor jouw ook gauw opschiet ohh ik zie in je onderschrift dat je feb mag beginnne heb je lang of kort schema voor ivf want ik krijg de korte schema en als ik gewoon wel op tijd ongi worde dan start ik ook eind jan begin feb gezellig lopen we lekker gelijk