E82, ja manlief heeft helemaal gelijk dat 1/2jr niks is op een mensenleven, probleem kan alleen wel zijn dat het voelt of het 2jr is. Sterkte met geduld hebben. Weet je al wel wanneer de operatie in febr. is? Elvi, fijn dat de utro geen problemen kon geven voor je eisprong, nu zit je dus wat rustiger op het wachtbankje...of valt dat toch tegen? Ja woensdag 1e FM gelukkig al wel om 08.20 uur, dus heoft er niet de hele dag nog tegen aan te hikken. Merk al duidelijk aan de afscheiding dat er wat gebeurd, ben benieuwd hoeveel al. We gaan het woensdag zien. Benji, ja we mochten nu al beginnen,waren we dus heel blij mee! Volgende mnd ben jij aan de beurt hoor. Xx
Spannend hoor Babbel!! Hou ons goed de hoogte he hier!! Tja, geduld is niet mijn sterkste punt, zal ik maar zeggen!! Haha!! Kijk alweer erg uit naar de IVF, maar ben ook zeker nog wel met 't hier en nu bezig hoor! Nu eigen cyclus, wat minder hoop! maar toch nog wel een beetje hoor!! Verder straks weer met hormoontjes en IUI verder. Ik denk nog zo'n twee keer IUI, want vorige keer was pas eerste keer IUI met hormonen (heb er 4 zonder gehad). Dus we gaan 't zien! Had wel veel klachtjes en gezeur deze keer in eigen cyclus: + Duurde extra lang + Bloed verloren tussentijds + Misselijker dan normaal Dus dat is wel een beetje jammer. Maar ja, we komen er weer doorheen!! Liefs, Elvi
Tja Elvi, dat geduld hè...zouden we eigenlijk ergens moeten kunnen kopen zou er nog best wat geld voor over hebben, haha Stom lichaam hè dat het je deze ronde wat lastiger maakt. Hebben ze in het zh niet exact gezegd toen je aan de iui mèt hormonen begon, hoeveel je er kreeg?
Nee, da's nooit gezegd, maar wel dat je steeds na 3 een evaluatie krijgt. Dus zal na de volgende keer wel weer evalueren zijn wat en hoe nu verder, denk ik! dat is vrij standaard toch, na 3de keer evaluatie, dan na 6de keer weer, etc. Werd 't bij jou wel direct duidelijk gemaakt dus? Liefs, Elvi
volgens mij is om de 3 IUI evaluatie wel normaal ja. Wij hebben 5 IUI's in het andere zh gedaan en toen we in het huidige zh kwamen werd al gelijk gezegt dat we in totaal maar 6 iui's zouden krijgen, dus hebben we er daar nog maar 1 gekregen. Zal wel per zh verschillen, denk ik
Dag zoetekes.... Hier eentje serieus nerveus voor morgen...en inderdaad babbel, geen eitjes in mijn dromen...pffff....heb echt zoveel schrik. Ik moet er om 10u zijn dus dat valt ook goed mee. Voor de rest heb ik niet veel nieuws. Mijn zus moet bijna bevallen, normaal donderdag. En kmoet zeggen dat ik er wel echt naar uitkijk. heb het in het begin heel moeilijk gehad maar nu verlang ik er zo naar. Mijn zus is dan ook super lief en begrijpt me heel goed. Lieve schatten hou hier allemaal goed moed he, ook al is het super moeilijk soms. Het komt echt goed, voor ons allemaal. Ik denk aan jullie!!!! xxxxxxxxxxxxxxx Tot morgen en duim ne keer he....
Elvi, duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim.duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim, zo goed? Oh spannend tante Elvi lijkt me inderdaad heel dubbel nu, fijn dat je het ook leuk kan vinden. Kom morgen weer even hier spieken naar het resultaat van je 'broeikasje'.
@ Elvi mijn duimpjes draaien op volle toeren dat alles je mag meevallen en hoop op een mooie oogst voor je succes morgen en we houden je in de gaten he
Elvi: ook ik duim heel hard voor je.... dat de uitslag maar heel positief mag zijn @all: Dames... ook voor jullie duim ik heel hard..... willen jullie dat ook voor mij doen.... Ik moet morgen om 13:45u voor een groei-echo naar het ZH... ze vermoeden dat ons kindje te groot is voor de termijn i.v.m. een baarmoeder die 5 weken voor ligt op groei..... dit zou te herleiden zijn aan zwangerschapsdiabetes..... morgen krijg ik het te horen..... vind het zo spannend.... Ik heb op het werk wel al een dagcurve geprikt en die was goed, dus ik heb nog hoop dat het gewoon een groeispurtje is die de kleine gemaakt heeft.....
Chelleke, hè getsie..dat zit je nou niet op te wachten. Je dagcurve is dan al een positief teken, hoop dat de rest er dan toch ook goed uit ziet. Heel veel succes morgen, ga natuurlijk ook voor jou duimen
Evi Succes morgen ik stuur een geluksknuffel je kant op. En wat fijn en knap van je dat je uitziet naar de komst van je toekomstige neefje/nichtje. Fijn voor jou en je zus dat jullie er straks allebei van kunnen genieten. En dan straks zijn de rollen omgedraaid en gaat je zus genieten van het tante zijn van jullie mooie wonder. Let maar op!!! Ik wens jullie dit in ieder geval toe!! toi, toi!
@Babbel. idd een half jaar is nix. Maar ja. Ik heb nog geen bericht gehad van het zh. Zal 1 deze dagen wel gaan gebeuren. Ook jij al vast een geluksknuffel voor a.s woensdag. Ben benieuwd.
Chelleke, Spannend meid, begrijp je gevoel helemaal. Maar mss valt het nog mee. Ik had dat destijds ook met mijn zoontje, alleen lag hij elke x achter op schema. Heb toen ook extra groeiecho's gehad. Zij schatte hem toen telkens kleiner en uiteindelijk is hij met 3040 gr en 49 cm geboren bij 2 weken overtijd. Had gekker gekund. Hoop voor je dat het gunstig uitpakt. Voel je verder goed? Hoe lang moet je nog eigenlijk? x
E82, bedankt Duurt wel lang dan vanuit het zh, zal dan inderdaad niet lang meer duren voordat je bericht krijg
Lievekes.... Tviel allemaal goed mee. Alles is mooi op gang aan het komen maar toch een beetje traag. Ze had beetje spijt dat ze maar 2 ampullen heeft laten inspuiten ipv 3. Dus vanaf vanavond 3 opspuiten en zaterdag terug voor echo. Er waren er zeker al 7 maar twas nog allemaal klein dus konden er al meer zijn ook. Zaterdag zullen we meer weten. Wel sinds gisterenavond serieus last van mijn buik...toch wat pijn....ze zegt dat het normaal is.... Voila zoetekes dat was het... Babbel en Chelleke ik duim voor jullie... xxxxxxxxxx
Babbel en Chelleke: Blauwe duimpjes voor jullie!! Evi: Maar in ieder geval nu al 7 te zien!! Kunnen er dus alleen maar meer gaan worden, toch? Nou hopen dat ze allemaal mooi groot ook worden! Buikpijn hoor je idd vaker bij die extra stimulatie! Hopelijk ga je er niet meer last van krijgen! Liefs, Elvi
Elvi , gelukkig geen overstimulatie en je nachtmerrie is ook niet uitgekomen sterkte met je buikpijn en op naar zaterdag!