Hallo dames. Ik wilde even laten weten dat mijn groeiecho en suikerwaardes gisteren prima waren. Er is niets aan de hand met onze kleine meid een hele geruststelling dus. Liefs Chelleke ps: heel veel succes allemaal met de komende metingen en onderzoeken.... ik denk aan jullie....
Even snel. Zaterdag 2e fm. Nu ook 7 follikkels die goed aan het groeien zijn.Maandag dan w.s punctie! Xx
hai dames hier vanmorgen bij fertarts geweest om te bepraten wat nu verder en we gaan toch nog eerst 3 behandelingen iui doen en dan daarna evalueren of er nog 3 bij komen of dan toch door met ivf want zij was erg positief dat iui gewoon gaat lukken bij ons omdat het nu toch al 2 keer gellukt is met 7behandelingen totaal dus we wachten nu ongi af (hebben even gekeken of er al wat beweging inzit en zij verwacht volgende week eisprong was nu 10mm dus vanaf het weekend lekkker om de dag klussen geblazen en dan ongeveer 3 weken hopelijk zwanger/ongesteld dan evtueel verder rustig wachten nog even hoop dat 2012 ons jaar mag worden @babbel en evi wat super al ieder 7 follies goed zeg op naar nog een paar en hoop dat jullie punctie vlekkeloos en pijnloos gaan verlopen
hai chelleke wat super dat er verders niets aan de hand is wat moet dat een opluchting zijn hoop dat verders alles lekker zijn gangetje gaat al weer bijna 30 weken dat gaat snel he zo die 40weken die zijn zo voorbij
Chelleke, Babbel en Benji: Goed nieuws dus voor alledrie!! Joehoeeeeee, een heel mooi 2012 gaan we met z'n allen in! Liefs, Elvi
Chelleke, wat fijn dat je kleine meis alleen dan een groeispurtje gemaakt heeft, pff wat moet dat even spannend geweest zijn. Benji, dat toch wel goed dat ze dan nog een aantal keren IUI willen proberen, is toch een stuk minder belastend voor je. en ja, helaas zonder goede afloop,maar het is wel 2x gelukt. Vind je het zelf ook wel een goed idee, of was je liever toch wel aan ivf begonnen? Evi, hoe gaat het met je buikpijn? ik heb echt idee dat er soort ballonnetjes aan het groeien zijn en dat's niet fijn heb er s'avonds( w.s doordat ik dan gespoten hebt) het meeste last van. Ik heb dus ook zaterdag de 2e FM, dus nu gaan we echt gelijk op Elvi, jep! op naar een geweldig 2012 Xx
Dag schatties... Babbel...Super...evenveel follikels en samen fm...misschien nog samen punctie. Ben er toch wel nerveus voor. Ja buikpijn is niets beter, voelt constant aan als pijnlijke eisprong. Tis echt niet leuk. Gisteren in mijn bedje moeten kruipen met kersenpitkussentje...Mar tis voor het goeie doel natuurlijk he lieveke. Chelleke....oef, zal een pak van je hart zijn he. Heel goed nieuwes hoor!!!! Benji...Toch weer vooruitzichten he...ben zeker dat het heel snel weer zal lukken schat... Want zo als ons Elvi zegt.....het zal een formidastisch 2012 worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Evi, zo wat was jij vroeg wakker vandaag vroege dienst zeker! Ja dat scheelt een hoop, wetend dat het voor het goede doel is Ik zie ook wel een beetje op tegen de punctie,maar nog meer tegen de 3 dagen die dan gaan volgen, of we ook een tp krijgen( en het dus ook ergens goed voor is geweest) Daar heb ik meer schrik van.
Whow Babbel wat fijn nieuws. Volgende week dus al de punctie. Super fijn voor je meid.!!! En Evi met jou gaat het ook de goede kant op. Jij zult Babbel wel snel achter na gaan met de punctie. En dan komen jullie allebei over een paar weken met super leuk nieuws. Dat hoop ik van harte voor jullie!!!
Chelleke, meid wat fijn dat alles goed was. Geniet nog van de laatste periode van je zwangerschap. Want voor je het weet heb je jullie meissie in de armen!
Hey Elvi Jij zit weer op het wachtbankkje zie ik aan je banner. Niks an dat wachten. Maar wie mag jij ook op roze. Gun het je van harte!!x
E82, nou ja zeg, wat stom! je moet er toch ook wel rekening mee gaan houden, dus wel fijn dat het een tijdje van te voren weet. Balen zeg.
Thanx E82!! Wat lief van je! Wat stom zeg van je zh. Misschien nog een keer bellen een aandringen? Of je mannetje laten bellen? Doe ik soms ook wel eens als ik iets niet voor elkaar krijg, hihi! Liefs, Elvi
Evi, ben benieuwd, ben je alweer geweest voor nieuwe FM vandaag? Hoop dat er mooie veel en vooral grote grote exemplaren zijn!! Liefs, Elvi
Dag lievekes... Hier eigenlijk een beetje minder nieuws. Had dus 7 follikels maar vandaag was te zien dat er 4 zijn afgestorven, dus nog 3 over. Ze zijn wel rijp. Ene van 18, 19 en 22. Nu mocht ik kiezen ofwel doorgaan met ivf maar dan wel de kans hebben dat ik er geen eitje inzit of geen bevruchting is want met 3 follikels heb je natuurlijk niet zoveel kansen. En wil natuurlijk geen behandeling weggooien want zoveel hebben we er niet. Ofwel iui escape...en we hebben daarvoor gekozen. Maandag dus inseminatie. We hebben er wel goed over gepraat want zijn natuurlijk 3 eitjes dus kans op meerling maar we gaan het doen. Heb al 6 inseminaties gehad zinder resultaat zelf met 2 eitjes dat ik het toch wil doen. Hoop babbel dat je meer geluk hebt. Nu ik vind het jammer maar langs de andere kant ben ik wel opgelucht dat ik toch iets kan doen. Hebben wel al over nieuwe medicatie gesproken, is iets nieuws dat ze gaat proberen. Een spuit die is voor mensen die niet goed op hormonen reageren. Deze keer zal het ook in mijn natuurlijke cyclus zijn...we zien wel. Nu hopen dat het zover niet meer moet komen. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Evi Wat balen meid van je eitjes. Getsie daar zat je niet op te wachten. Maar wel fijn dat je maandag iui kunt doen. Dan heb je in ieder geval niet helemaal voor niets hormonen gespoten. Maar meid wat zul je balen. He wat een domper. Hopen dat het over twee weken dan dik wordt beloond met een positieve test. dikke knuffel!!
@ All Hier 1 die flink chaggie is. Getsie wat heb ik even de balen. Heb gisteren oproep gehad van het zh. maandag 5 maart wordt ik geopereerd. Vrijdag 2 maart bellen hoe laat ik me moet melden die dag. Dus tijdstip heb ik nog niet. Maar de afspraak was begin feb. Gisteren heeft manlief gebeld waarom nu een maand later. Ja meneer het kon niet anders. Op zich niet erg, maar heb er even de pest in. want begin okt was ons laatste iui poging. Zal wel weer over waaien mijn chaggiebui. Meiden sorry voor mijn klaagzang even. xx P.s Babbel hoest met jou gegaan in het zh? Ben benieuwd!
Dag Dames, nou dan sluit ik het rijtje qua klaagzang. Bij mij waren er nu ineens 27 eitjes te zien, ben gisteren ook thuis gebleven van me werk van de buikpijn, snap nu waar die vandaan kwam. Vandaag bloedgeprikt en met maandag weer voor FM komen,maar de kans dat we deze poging moeten afbreken is heel groot, wegens grote kans om overstimulatie. Zo K*t , dan dus echt voor niks aan het spuiten geweest, me hele lichaam op hol voor niks! en dan wordt het dus pas weer mrt voor dat we voor de vlg keer mogen. E82, nou ja zeg, nog een mnd later ook:x snap goed waarom je de pest over in hebt. Elvi, oh ik wist helemaal niet dat eitjes ook konden afsterven, wat gek. Erg balen meis Wel gelukkig dat het nog niet helemaal voor niks is en ja die kans op de meerlingen...zal wel loslopen toch Alvast heel veel succes voor je maandag.