eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    :$:$ babbel...das toch echt gek jong...wie had dat nu kunnen denken van 7 naar 27. lieveke das echt kut. Misschien dat er toch nog wat afvallen?? Hoop het echt voor jou!! En da zal wel dat je buikpijn had. Ik had al pijn met 7...
    Ga duimen hoor voor maandag!!!

E82... ze zouden allemaal eens in onze schoenen moeten staan...moet voor gek te worden zijn dat wachten. schat hou je sterk en bijt op je tanden. Maar je bent al een heel straffe madam want al die onzekerheid en dat wachten...chapeau...

Xxxxxxxxxxxxxx

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbel, 27 eitjes!!! Jeeeeeeeeetje, wat veel!! En wat raar zo ineens ja, zoals Evi ook al zegt! Nou Lieverd, hoop het beste voor je!! Ga duimen voor je hoor!

Evi, jammer, ook al zo'n gekke ontwikkeling, sjonge! Maar wel fijn nog die IUI. Want met 3 eitjes geeft dat ook wel flink wat kansen, toch? Tja, kans op meerling is idd groter. In mijn familie komen heel veel tweelingen voor. Is hard werken en tijdens zwangerschap ook echt wel zwaarder, maar het komt ook altijd echt weer goed hoor!! Dan is 't zo mooi! Beter 2 dan geen, toch?

E82, oh neeeeeee, wat balen weer. En zou je bij een ander zh eerder aan de beurt kunnen of wil je niet graag wisselen? Ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je het wachten vervelend vindt hoor, ik hou er ook nooit van!!

@All: Deze week testen. Had er eerst wel een heel goed gevoel over. Nu weer niet, haha!! Ik wacht het af, maar ga wel een dagje eerder testen denk ik. Dan stop ik gelijk met utro en schiet 't een beetje op! Hier vooral heel erg misselijk (braakneigingen) en moe. Had dat de vorige keer met Utro ook. Herkennen jullie dit? Lieverds, voor jullie alledrie heeeeeeeel veel geluk gewenst. Jullie verdienen het zo!! Dikke knuffels en liefs,

Elvi

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Lieve schatten....
    Ik lees hier met veel verdriet en een knoop in mijn maag al die tegenslagen in jullie berichtjes....
    Het is zo niet eerlijk....
    Hoorde deze week van mijn nicht dat ze zwanger is van de 4e, maar als het kindje down of zo had dan haalde ze het wel weg want dan hadden ze er toch niks aan.... Zo'n mensen wil je toch het liefste kapot slaan he...... zo oneerlijk......
    Ze weet zelfs dat wij er best wel even moeite voor hebben moeten doen en dat het een wonder is zwanger te zijn na 1IUI en dan nog durft ze zo iets te zeggen.....

Lieve schatten, ik krijg met de dag meer respect voor jullie.....
    Ik hoop dat de escape IUI zijn vruchten afwerpt en dat er van die 27 follikels toch wel een aantal afsterven zodat je de IVF-1 mag gaan doen..... en ik hoop dat ze vanuit het ziekenhuis bellen dat er toch nog eerder plek is voor de operatie....

Maar ik hoop nog het meeste dat jullie GVD eindelijk eens een positieve test in handen mogen krijgen.... t heeft nu wel lang genoeg geduurd.....

Dames, kom op... ik denk aan jullie, deze brand voor jullie
    View attachment 215032

4. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke, wat lief van je!! Idd, dit forum kan wel eventjes iets meer roze gebruiken!! We moeten er vol voor gaan. 2012 wordt ons jaar!! Kom op meiden, we gaan ervoor. F*ck die 27 eitjes, de eitjes die afsterven, het zh dat op zich laat wachten en het zh dat dicht zit in dec. en januari! Wij komen er toch wel doorheen. Het kost ontzettend veel moeite en geduld, maar we redden 't!! Dikke klaver 4 voor 't geluk voor ons allemaal!
    Liefs, Elvi

5. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Merci chelleke en Elvi...Heeeeeeel lief hoor.
    Ja echt....we hebben hier dringend nood aan roze!!!!

Vandaag heel veel buikpijn...pfff....hoop dat er niets mis is. Pijnstillerke nemen en wachten op morgen. Mag gaan om 10u voor de iui.

Elvi van utro heb ik die bijwerkingen niet....eigenlijk niets. Enkel dat het een verschrikkelijke vieze troep is...
    Misschien zijn het zwangerschapssyptomen he schat???
    Wanneer ga je testen? Woensdag?

Xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evi, wat naar van je buikpijnen :x!! In je onderbuik ook echt? Hoe zou dat kunnen komen? Misschien van alle hormonsters zoals Babbel ze altijd zo mooi noemt? Hoop dat 't gauw weer zakt Meis!! Idd, wat een vieze troep is die utro, haha!! Moet je dat nu ook nog nemen straks? En zou je dat bij IVF ook moeten nemen? Vast wel. Lijkt wel logisch in ieder geval.

Tja, wat meer roze op dit forum mag idd wel ;)! Laten we daarvoor gaan met z'n allen Lieverds!!

Liefs, Elvi

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Evi, hoop dat je IUI goed is gegaan Lieverd!! Is je buikpijn al ietsje minder?
    Liefs, Elvi

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi, hoe gaat het nu meis? IUI vanochtend goed gegaan? buikpijn nu hopelijk wat minder, of is je ovulatie nog niet geweest?

Dikke knuffel en ga hard voor je duimen:)

Elvi, duim ook voor jou dat de vervelende bijwerkingen niet van de utro zijn,maar van de hcg:D je gaat dus dinsdag testen dan? Spannend!

Chelleke, dank weer voor je lieve woorden:) en je mooie kaarsje
    en ja die nicht van jou, laten we daar maar geen woorden aan vuil maken;) hopelijk komt ze een keer tot inkeer hoeveel geluk te heeft.

Hier is het nog even spannend, bloeduitslag en follies zagen er nu goed uit,nu 17 grote en nog behoorlijk wat kleintjes,maar die zijn niet meegegroeid. Heb weer moeten bloedprikken en zou einde van de ochtend de uitslag krijgen,maar het apparaat wat het bloed moeten meten is kapot:$ wordt nu dus gerepareerd en hopelijk is rond 16.00 uur wel de uitslag bekend. Hoezo nog spannender maken;)

Als de uitslag goed is, is woensdag de punctie, brrr wordt heftig met 17 follies,maar ben allang blij als we hem mogen krijgen;)

Dikke kus voor jullie allemaal:)

9. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAUW, 17 folli's!!!!!!!!!! Wat vet!! Dat zijn er echt vet veel Babbelke!! Wat goed joh! Hoe doe je dat met je werk als je wo. punctie hebt? Zeg je dat gewoon of verzin je 'n smoes? Bij mij weten ze 't wel, werk in zo'n kleine club, dat kon ik niet langer verbergen! Liefs, Elvi

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ze zijn precies op de hoogte op me werk,kan echt niet anders. Ben gelukkig donderdag vrij,want als het woensdag door gaat is de kans klein dat ik donderdag alweer fit ben, maar zou het wel vervelend vinden als ik die ook als ziekteverlof moest opgeven.

Als het allemaal door gaat èn het in het lab ook goed gaat,hebben we zaterdag de tp en dan moet ik ook werken maar dat zie ik dan wel weer...eerst de goedkeuring voor de punctie krijgen.

11. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag lievekes...

Joepie babbel.....17 is fantastisch....Duim duim duim....laat maar snel iets weten.

Vanmorgen iui gehad. Ben opgestaan zonder buikpijn maar na een uur MEGA pijn, echt moest bijna kruipen naar het ziekenhuis. Ze zagen het daar meteen natuurlijk dat er iets was en blijkbaar een hevige eisprong en zeker omdat het er 3 zijn. Eierstokken staan dan ook meer gezwollen enzo. Mijn manneke had een staal van 156 miljoen dus perfect en goed beweeglijk, nu weer duimen he....moet nu 2 utro per dag opsteken. Als deze poging niet gelukt is moet ik op dag 3 van mijn regels op controle en moet ik al beginnen met spuiten...iets nieuws, ovalex ofzo. Is voor mensen die niet goed reageren op hormonen. Dus zal nu ook allemaal veel sneller gaan want vorige maand moest ik die klote pil slikken.

Voila mijn schatjes...

Elvi hoe is het met je misselijkheid? ik hoop dat het niet van de utro komt. Wanneer ga je testen?

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evi, dus dan hebben ze het precies op het goede momont ingespoten, he? Dat is toch prachtig!! En dan ook nog eens zo een goede zaadscore!! Dat wordt raak Meis, let maar op!!
    Misselijk is er nog en duizelig en hoofdpijn en erg moe!! Is echt de Utro!!
    Liefs, Elvi

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi, klinkt als een heftige eisprong,maar inderdaad wel op het goede moment, hoop en duim dat het raak mag zijn:):)

Mooi dat ze eits andersvoor je verzonnen hebben,om te gaan gebruiken,maar hopelijk heb je het niet meer nodig.

Elvi, had je de vorig keer ook deze bijwerkingen dan van de utro?

Ik heb goed nieuws, we gaan door voor de volgende ronde:D( sorry hoor,maar zo voelt het wel:p)
    Vanavond de pregnyl zetten en woensdag om 09.30 uur mogen we ons melden. Ben zo blij dat het door gaat:D:D

14. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Oef babbel....zal wel een pak van je hartje zijn. We gaan zeker aan je denken woensdag. Ben super benieuwd hoe het zal zijn!!!!!

Dikke knuf

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Babbel, JEEEEEEEEEEEEEEEEj!!

Liefs, Elvi

16. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    jeeehhhhh babbel wat lekker zeg dat het toch nog door gaat je punctie nou hopen dat je een mooi aantal eitjes mag hebben mijn duimpjes gaan draaien voor je

@ evi ook ik duim voor jouw dan zit je in iedergeval ook zeker goed met je eisprong alleen jammer dan dat het zo zeer doet.

@elvi ik hoop dat het niet van de utro komt maar van de mooie hcgtjes zou wel leuk zijn

@hierzo volgens mij ook vandaag me eisprong gehad en anders afgelopen weekend helaas ik voel hem alleen niet dus is gokken dokter dacht ook ongeveer zo deze dagen dus nou effe 2 weken wachten en dan weten we meer of ongi en door met iui of we zijn spontaan zwanger geworden we zullen zien hebben geduld hihihihi

17. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @elvi
    wat spannend weer voor jou.Zal jij dan deze week eindelijk is een x met goed nieuws komen?wordt wel een x tijd. fingers are crossed!
    xxxx

18. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @Babbel wat goed nieuws zeg. Spannende dagen dus ook voor jou en die twee spannende weken erachter aan.
    Laten we het hopen.
    xx

19. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @Evi
    Fijn dat de alles goed was met de IUI. Ook voor jou weer de vervelende wachtweken. Denk aan je!!
    xx

20. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji: Ik duim voor je Meis!!

All: Vandaag even een testje gedaan voor de zekerheid alvast (nog wel te vroeg), maar gaf helemaal niks hoor en bleef Omo wit. Ik heb een Kruidvat test gedaan, maar vroeg me af wat toch die 2 voor € 5 is, want die heb ik daar nog nooit gezien. Wel 2 testen voor iets meer. Ik geloof een euro of 7 of 8 of zo. Is dat wel dezelfde?

Anyways, het doet er niet toe. Was toch nega. Morgen toch even een laatste testje ertegenaan gooien, maar gaat 'em weer niet worden helaas. Was ook m'n eigen cyclus (op Utro na), zonder IUI, dus op naar IUI nr. 6 alweer!! Ik ben er niet eens zo teleurgesteld onder eigenlijk. Gek he? Verwacht het ergens dan toch niet meer of zo..... Zal me eerder (positief) kapotschrikken als 'ie wel een keertje positief is, haha!!

van de Utro heb ik vaker last: Misselijk moe en duizelig. Vooral zo ongeveer een uurtje nadat het er weer in zit. Naar spul!! maar goed, we doen 't met een goed doel in ons achterhoofd he!

Dikke knuffels,

Elvi

Share This Page