eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Balen voor je Elvi:( dikke knuffel

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, thanx!! m

Jij morgen alweer punctie!! Ben je er zenuwachtig voor? Superspannend hoor!! Liefs, Elvi

3. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Lieve Elvi...nie leuk meid. ben blij dat je toch positief bent. Inderdaad op naar je 6de iui. Die goedkope van het kruidvat zitten in een wit klein doosje. dikke knuf zoetje!!!!

Babbel veeeeeeeeel succes morgen. Vanals je kan laat maar iets weten he.

Xxxxxxxxxxxx

4. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Ach Elvi meid wat balen, gedverdemme!! Nou op je naar je 6e IUI. Dikke knuffel!!!

Babbel heeeeeeeeeel veel succes morgen. Denk aan je!

Denk aan jullie allemaal!!
    xxx

5. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieverds!! Love u All!! Jullie steun en lieve woordjes zijn zo fijn! En we gaan gewoon op roze dit jaar met z'n allen!! Dikke knuf, Elvi

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, ja zenuwen beginnen nu wat op te komen;) komt wel goed.

Hou jullie op de hoogte, zodra ik thuis in staat ben om wat te plaatsen zal ik het doen:)

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evi, hou je nu eigenlijk wel nog 3 ivf pogingen? Jawel toch? En is dat aantal in Belgie hetzelfde als in NL? Met zulke mooie metingen de IUI in geeft ook wel echt vet goede kansen Meis. Ik duim zo hard voor je!! Je gaat op roze hoor, dit jaar, dat voel ik gewoon aan!
    Liefs, Elvi

8. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, ik hoop echt dat het heeeeeeeeel goed is gegaan vandaag met je Meis!! Uitrusten lekker nu, he? We horen het straks wel weer van je! Hoop dat je niet te veel buikpijn hebt en dat de pijn tijdens de punctie mee viel!! Kreeg je ook morfine? Dat lijkt me nl. heel eng! Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    E82: Hoe is 't nu met jou Meissie? Hoe ver sta je nu? Liefs, Elvi

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames,

bij deze mijn verslag:
    Om 09.30 uur moesten we aanwezig zijn, eerst manlief geholpen, dat ging gelukkig goed, vond ik toch wel erg knap ondanks de spanningen. Toen was ik aan de beurt, het liep wat uit,dus we moesten even wachten,maar ik bleef redelijk rustig. Toen mochten we naar binnen en werd alles voorbereid door een hele lieve dokter en verpleegkundige. Alles wat ze deden werd van te voren uitgelegd, erg fijn. Nadat alles schoon was gemaakt,keek ze eerst nog even hoe de eitjes eruit zagen, een mooie honinggraatje vol,dus dat was prima. Toen kwam de verdoving( daar zag ik het meeste tegenop en dat was terecht) met daarna de punctie. Het is me meegevallen tot de laatste 5, die moest ze ook iets anders aanprikken en toen heb ik wel even gescholden:) ( hield het nog netjes hoor:p).
    Het ging allemaal gelukkig redelijk snel, denk totaal (met voorbereiding) een half uurtje. Ik kom goed naar me buik toe ademen en dat hielp goed.
    Daarna naar de bijkom-kamer, lekker even warm liggen met een kruik en gelijk nog een pijnstiller genomen.
    Manlief moest even gaan vragen of het bij hem ook goed was, en dat was het dus ook( pak van mijn hart:)) en half uurtje later kwam de arts vertellen dat ze 9 mooie eitjes eruit had gehaald:D.
    Toen rustig aan naar huis en naar de bank, onder een kleedje met een warme kruik en daar lig ik nu nog steeds.
    Voel me redelijk goed, het vervelendste is naar de wc gaan( en dat moet ik best veel, omdat je voor een goed herstel goed moet drinken) Al met al is het me niet tegengevallen. Nu gaan aftellen naar zaterdagochtend,dan worden we gebeld om er een mooie emmy is gemaakt.

Xx Babbel

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, wat goed van je!! Jeeeeeeeeeeej je hebt het eerste deel dus al gehad!! Nu afwachten lieverd!! Hoop op vet mooie resultaten voor jou! Lekker in 't weekend de TP, heerlijk bijkomen!

@All: Hier Puregon verhoogd door arts van 50 naar 75. Ook waarsch. toch Pregnyl gaan spuiten deze cyclus.... pfoe, we laten het maar over ons heen komen. Met nieuwe moed er weer even tegenaan. O ja en na deze 6de keer evaluatie van wat en hoe nu verder! Ben echt heel erg benieuwd Meiden!!
    Liefs, Elvi

12. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Lieve babbel...blij dat alles goed is gegaan. Zaterdag zal jij een fantastische terugplaatsing hebben van een top embryo!!!!!
    Ben benieuwd.

Das heel goed Elvi...met volle moed...Lukt het niet schattie dan kan je naar de evaluatie al uitkijken en kan ivf opgestart worden. Maar Elvi heb je dan je regels al gekregen nu?

Lievekes ik denk veel aan jullie!!!!

Xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, wat gaat de tijd toch eigenlijk snel he ;)!!

Babbel, idd, jij gaat een heeeeeele knappe topembryo in je buikje krijgen ;)!!

Evi, Nee nog niet ongi, maar wel al nega testen gehad. Dus ben al gestopt met utro en dan als het goed is vandaag of morgen hopelijk ongi. Dan kunnen we snel weer door!! Ja, ik ben dus megabenieuwd of we na 6 x IUI daarmee nog door moeten gaan, of dat we echt al over IVF gaan praten. Ik heb 4 x IUI zonder hormonen gehad en dan straks 2 x IUI met hormonen. Misschien dat ze zegt dat ze nog 1 of 2 keer met hormonen wil proberen of zo? Mag ik daar zelf ook in meebeslissen eigenlijk? In totaal 7 x IUI vind ik prima, maar meer niet :(. Dan heb ik het wel gehad. Maar weet niet of het zh dat dan ook vindt :(?? Hoe ging dat bij jullie? Hadden jullie zelf stem hierin?
    Liefs, Elvi

14. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Wij mochten kiezen. Ze stelde voor om nog 3 iui te doen met menopur of over te gaan op ivf. we hebben ivf gekozen omdat al mijn hoop in iui weg was. We mogen in totaal hier in belgie 6 maal ivf doen. 1 maal is gelijk aan de opgebruikte embryokes. Dus als ze na een mislukte poging een ingevroren gebruiken dan telt dat ook als 1 keer....hoop dat je verstaat wat ik bedoel want is precies een beetje ingewikkeld om neer te pennen...

Xxxxxxxxxxxxx

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh Elvi, nou ga ik emigreren hoor:p. Dus je krijgt in totaal 6 punctie's in Belgiƫ? of begrijp ik het toch niet goed;).
    In nederland krijg je maar 3 punctie's

Evi, lastig zeg dat die utro dan toch verkeerde hoop kan geven( ook al heb je zelf geen hoop meer en zit je nu eigenlijk ongeduldig op je ongi te wachten..)

Fijn dat je dosering puregon verhoogd is, nu dan toch eens meer dan 1 eitje gaan maken:) en die pregnyl is bij jou ook niet overbodig lijkt, wordt het goede moment voor de inseminatie tenminste wat nauwkeuriger. Moet je dan nog wel ovutesten gaan gebruiken?

Hier gaat het al weer een stuk beter, heb gelukkig goed geslapen( na een zetpil, brrr:p) toiletbezoek is nog wat vervelend en heb nog lichte buikkramp. Het valt me niet tegen.
    Heb gewoon nog een ik-doe-lekker-niks dag:) lezen, tv-kijken en op de laptop mezelf vermaken. Morgen weer werken,maar dat gaat vast wel weer lukken.

Xx

16. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je idd Evi. Pas als je echt een tweede punctie moet gaan doen, telt dat als poging 2. Klopt zo, toch? Spannend hoor ;)!! Ik ben ook erg benieuwd, want denk dat je met deze x IUI ook best grote kansen hebt met drie goede eitjes!! Ik hoop dat 't bij ons ook zo loopt en dat we zelf mogen kiezen!! dan kies ik direct voor IVF hoor!

6 x punctie in Belgie wauw wat super, Babbel, ik ga met je mee hoor!! Maar Babbeltjelief, jij hebt dat toch helemaal niet meer nodig straks ;)?

Dikke knuf, Elvi

17. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Hey elvi
    Hier gaat alles zijn gangetje, wel veel last van bruine afscheiding. niks aan(ben 7 januari ongesteld geweest)en dat komt je bedprestaties ook niet ten goede. Maar geloof ook niet meer dat ik nu zo zwanger kan raken. Ik ben er echt van overtuigd dat eerst die nis verwijderd moet worden. Lijjt mij niet goed voor het zaad om in die bruine smurrie rond te zwemmen. Maar goed nog eventjes in dan is het 5 maart.

Lief dat je er naar vraagt.

Oja er is bij op het werk weer een scala aan collega's die zwanger zijn. Bleh nixs an:(. Maar ik gun het ze van harte. Maar op dat moment als ik het hoor krijg ik wel even een naar gevoel van binne. Jullie weten precies wat ik dan voel op dat moment.
    Maar meiden wij komen dit jaar ook allemaal stuk voor stuk aan de beurt dat wij ook ieder mogen mededelen dat we zwanger zijn van een heel mooi wondertje!!!;)

18. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Babbel fijn meid dat het al wat beter gaat. En het is heel snel zaterdag en dat wordt een hele mooie emmy terugegbracht bij jou. En die blijft heerlijk lekker 9maanden zitten om zich te ontwikkelen tot jullie mooie wonder!!!xxx

19. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Ach elvi jij aan het wachten op de rode:x. Bah niks aan.
    Hoop voor je dat dan gauw komen en je weer verder kunt en wie weet wat dit dan gaat brengen.xx

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt lieve meiden voor jullie positieve en lieve woorden, hoop dat ze werken:)

Dikke kus.

Share This Page