eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey Ladies

Hoest met jullie.
    Hier gaat het prima. Maar wat duurt het wachten toch lang. Heb vandaag bijna overwogen om een test te kopen.
    Maar heb het niet gedaan. Ook gezien het feit dat ik al vaker postitief heb getest, terwijl ik helemaal niet zwanger ben.Nog een paar daagies tot vrijdag.
    Maar heb ook niet het idee dat het deze ronde raak is.
    Heb niet echt syptoompjes. Al hoeft dat natuurlijk niet.

Als ik maandag opoe nog niet op bezoek, ga ik even bloedprikken bij het ZH.

@ Susanne 74
    Jij ook maandag je bloed laten prikken, spannend!

@ Babbel
    Hoest met jou?

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey meiden, volgens mij duurt het 10 dagen voor de pregnyl uit je lichaam is, heb ergens gelezen dat het iedere dag halveert dus daar kun je een beetje vanuit gaan en volgens mij blijft je lf hetzelfde als wat hij eerst ook was. Die is bij mij 11 dagen dus dat zou wel heel snel zijn na de pregnyl maar goedben ik na 11 niet ongi... Dan heb ik grote hoop :D

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hebben jullie trouwens iets aan je temperatuur? Ik weet dat als mn temp op mn nod naar beneden keldert dat mn o ngi die dag komt, dat heeft me al veel testen bespaard ;)

4. anouk85

anouk85 Lid

20 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dat betekend dat als ik de 11 dagen aanhou na de iui ik vrijdag mag testen... :).

5. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Zou ik dan ook morgen al kunnen testen??? Heb zaterdag 's avonds, dus de 11e, de Pregnyl moeten spuiten....

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ja pin me dr niet helemaal op vast maaaar heb daar gisteren toevallig op gegoogeld en toen kwam ik dat meerdere keren tegen. Je begint op 5000, dan 2500, dan 1250, etc etc. Dus op dag 11 zou het weg moeten zijn maar misschien dat je voor de zekerheid tot dag 12 kunt wachten (als dat vol te houden is natuurlijk ;)) maar ben niet te teleurgesteld als het negatief is he want als je ietje misschien pas op dag 8 ingenesteld is dan kun je nu nooit genoeg hcg hebben voor een posi test. Dus wat het ook is, de test moet je op je nod dag toch nog een keer herhalen voor de zekerheid.

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja het blijft vroeg natuurlijk( ik moet niks zeggen,want heb gisteren natuurlijk al getest:p ) ik heb de pregnyl wo.avond om 20.30uur gezet en gisterenochtend een omowitte test, dus toen zat er genoeg tijd tussen, dus 11,5 dag .

Hier gisterenavond roze-verlies gehad met afvegen, en dat heb ik nog nooit eerder gehad..dus dat geeft goed hoop..ik heb normaal altijd donkerbruinverlies zo'n 1 a 2 dg voor me ongi, dus ben er benieuwd naar morgen;) en natuurlijk naar me temp.van morgenochtend:D

8. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Ohhhhh....dan hoop ik voor je dat het raak is Babbel!!!!

Ik zal braaf proberen nog even vol te houden dan om niet te testen haha, sowieso omdat ik vanavond toch weer een beetje zo'n ongesteldheidsgevoel begin te krijgen :(

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    ja dat heb ik al een paar dagen hoor, maar normaal ook altijd, dus bij mij zegt dat niks;).

Succes met volhouden:D!

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ja zon ongi gevoel kan iets goeds of iets slechts betekenen helaas... Pas als dat er op je nod is en er kot geen bloed dan zou ik maar heel snel gaan testen! Hihi.

babbel je maakt het heel spannend! Ik hoop het zo voor je!! Ik duim super hard voor je!

nou ik ga mn bedje in, morgen een spannende ochtend :D

tot morgen!

11. anouk85

anouk85 Lid

20 jun 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou ons op de hoogte van de test en temperatuur morgen babbel!!! Ik hoop voor je!

Ik moet dus nog een paar dagen wachten, maar heb onwijs zere borsten, heb ik anders nooit echt last van, of zou dat ook nog door die hormonen kunnen komen? Ik heb wel een goed gevoel!

12. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, want dan zouden we telkens 3 maanden moeten wachten ;) Neenee, hier de hele hormonenwinkel; clomid, pregnyl voor de iui en een week erna, en ondertussen 3pilletjes progynova per dag voor baarmoederslijmvlies... *zucht*
    Ach, hopelijk haalt het allemaal iets uit he :)

Spannende dagen hier blijkbaar!
    Hopelijk snel goed nieuws!

13. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Goedemorgen Dames

Hier is het wachten voorbij, ben net ongesteld geworden.
    Wat een K*Tzooi zeg. Ontzettend balen.
    Gelukkig mag ik zo werken, heerlijk afleiding.

Voor alle andere nog even hard duimen!

14. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Succes vandaag Paula!!!! Toi toi toi!!! :)

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hier temp gedaald, dus voor mij is het ook einde poging 1:(

E82 , balen hè meis:( ben zo teleurgesteld, door d ie stomme IUI krijg je toch veel meer hoop.

Paula, jij wel heel veel succes vandaag hoor bij je IUI!!

16. Susanne74

Susanne74 Actief lid

18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hey E82,

Dat is idd balen zeg!!!! Hier nog niks kunnen bespeuren,maar had gisteravond al echt een gevoel dat het gaat komen!

@Babbel...hoop voor je dat het nog niks te betekenen heeft!!!

Ga nog heel erg hard duimen voor iedereen hier!!!

17. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Susanne74,
    Wat lees ik, denk je dat je ongi eraan komt ?
    Ik weet nog niet zo goed wat ik moet denken...Voel vanalles maar heb ook van die symptomen als ik ongi moet worden, Nog 5 dagen....Pffffff

18. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    E82..niet leuk voor jou...pff...maar met volle moed op naar ronde 2. Laat maar bezinnen en anders kom je hier je hartje luchten.

Babbel nog niet alle hoop opgeven, wil misschien niets zeggen.

Susanne jij ook nog even hoop houden. Zwangerschap kan ook goed lijken op ongesteldheid.

Xxx

19. Evi81

Evi81 Actief lid

13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Heeel veel succes Paula!!!!!

20. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hallo Meiden,

Nou zeg, een weekje niet hier geweest en het is aardig druk geworden! gezellig :) Fijn dat we elkaar kunnen steunen.
    Wat zijn sommige al lang bezig! en al vanalles mee gemaakt, heftig.

Er was zo veel geschreven dat ik even vluchtig heb bij gelezen, zal het nu dan maar dagelijks ff bij gaan houden :)

Paula succes vandaag!!

Babbel, balen van je temp, maar tot de ongi er is is er nog een beetje hoop. Ik begrijp goed dat je baalt als het niet raak is, inderdaad krijg je toch weer wat meer hoop van de iui, dat had ik ook.

Zelf moet ik vrijdag weer bloedpikken en ik verwacht mn iui komende week ergens. Denk zelf woensdag maar dat hoor ik binnenkort. Dan heb ik mn 2de iui ook nog in juni. Zodra ik de datum weet zal ik het in het lijstje toevoegen.

Heel veel succes allemaal en hopelijk zijn we allemaal heel snel zwanger!!!!

Deel Deze Pagina