E82, dat is dan al wel lang dan dat bruinverlies, is het tussendoor wel gestopt, of heb je dat al sinds je ongi? vervelend zeg! Ja dat blije nieuws om je heen, tuurlijk zijn wel blij voor ze en we gunnen het van harte! Maar wij willen nu ook Basta!
E82,oh sorry dat wist ik niet meer,dat je dat al die tijd al last van hebt. Nee lijkt me niet echt bevorderlijk voor het klussen Ja de zenuwen worden nu alleen maar erger.Zal morgen op me werk wel beter gaan. Gisteren was het al een raar idee om de eitjes daar toelaten. Heb in gedachten tot zaterdag gezegd.
Ach lieve Babbel, wat fijn meid. Wordt er gewoon een beetje onrustig/zenuwachtig van, hi hi. Meid heel veel succes straks. We denken aan je!!!
E82, wat lief dat je zo meeleeft Nou Dames, de emmy zit in me buik!!! Normaal is dat in 10 minuten gebeurd,ging bij mij niet lukken Totaal 1.5 uur( wel met pauze hoor) en 2 artsen nodig geweest om de emmy erin te krijgen. niet omdat de 1e 2 linkerhanden heeft ofzo,maar mijn bm ligt heel raar gedraaid, dus ze kwamen de laatste 3 cm niet door met het inbrengslangetje. De hele trucendoos is opengehaald en uiteindelijk toch door een beetje geluk is het voor elkaar gekregen. Man wat deed dat zeer was bijna in staat om te zeggen:laat maar! Dus ik lig weer onder me dekentje op de bank, pfff ( nou ja kan ik extra goed broeien)
zo babbel wat goed zeg wel 6 cryo`s en al 1 emmy in de buik nou wel balen dat het idd zo zeer heeft gedaan en natuurlijk zo lang anderhalf uur man man man zeg heel goed dat je toch door gezet hebt en nu maar hopen dat het allemaal het waard is geweest al die pijn en hormonsters enzvoort mijn duimpjes gaan op volle toeren draaien
Babbeltje zo afgezien....pfff.... Maar rust nu maar goed lekker warm int zetelke vandaag.oop dat je geen pijn hebt....kan me voorstellen dat het geen lachertje was. Nu ben je toch een beetje zwanger he babbel...laat ons hopen dat het emmytje zich lekker innestelt!!! Xxxxxxx
Bedankt Elvi,hoe is het met jou? Alweer begonnen met spuiten? Benji,Evi ook jullie bedankt. Hoe gaat het op het wachtbankje? Xx
Heey Babbeltje, Ja, morgen weer beginnen!! Lieverd, wat spannend he. Je mag 5 febr. testen, of nou ja, bloed laten trekken denk ik. Of ga je ook testen? Spannend hoor Meissie. Evi, jouw NOD komt ook steeds dichterbij nu........ Wie gaat er het eerste op roze?!?!! Die trakeert de rest dan ook op roze he, das wel zo eerlijk ! Liefs, Elvi
E82, 5 maart heb je dan verder onderzoek of gaan ze dan echt iets doen aan de nis? Benji, mag je eind deze maand weer verder met IUI of wordt t febr.? Liefs, Elvi
Elvi, nee ik mag dan thuis testen, ben erg benieuwd of ik tot die tijd kan wachten,maar heb het me wel voorgenomen als ik dan positief test,maak ik een afspraak voor een zwangerschapsecho en anders voor een FM Jij heel veel succes met spuiten, op naar meer dan 1 eitje!
Ooooooooohhhhhh Babbeltje wat spannend is dat nu allemaal weer, he? ben je nu al een beetje zenuwachtig? Ik zou me echt nergens meer op kunnen focussen geloof ik!! Hoe gaat dat met jou? Het is toch weer een grote, nieuwe kans!! En heb je nog buikpijn? Liefs, Elvi
Elvi, ja ik ben er altijd wel mee bezig, denk er elke dag wel een aantal keren aan, denk niet dat ik dat nu nog meer doe. Helaas heeft deze tp het wel wat zwaarder dan normaal, volgens de gyn maken we wel wat minder kans, doordat me bm nu niet echt een zacht, rustig bed was, met al dat gedoe om het erin te krijgen. Maar het zal nog wel meer kans zijn dan we tot nu toe hebben gehad Buikpijn is gelukkig minder, heb nu weer de 'normale krampjes' die ik na mijn ovulatie ook altijd heb. Vind de utro wel echt een getob, doe jij het met of zonder inbrenghuls?, heb echt het idee dat na een half uur de helft er al weer uit komt zetten, jakkiebah Nou ja het is voor het goede doel
Hai elvi ik mag gewoon nu gaan starten zodra ik nu ergens(hoop van niet) ongi word dus ik verwacht dat we zo 29 a 30 jan nod hebben maarja heb eigenlijk feestje 28 dus miss wel eerder testen ofzo we zien wel ben er eigenlijk niet zo mee bezig deze (rust)maand nog een weekje geduld hihihhi
Tja, dat is ook wel eens lekker he Benji, even een maandje geen gedoe, maar rust. Alhoewel je waarsch. ook wel weer door wilt. Nou, wie weet is het in je eigen cyclus wel raak!! Liefs, Elvi
Hi Babbelke, en, voel je al iets? Ik ben heeeeeeel erg benieuwd Meis . Op ander forum had meisje ook net eerste IVF behandeling en pats, zwanger !! Kom op Meissie, jij kan het ook!! Hou je het nog een beetje vol ? Ook goed rustig aan doen af en toe, he? Dikke kus, Elvi