eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa, wat een leuk moment wordt dat, als je het hem vanavond vertelt!!!

Ik kom je heel gauw volgen hoor Meis, ik ben m'n cyclussen al aan 't versnellen zoals je ziet, hihi ;)!!

Laat je even weten hoe manlief gereageerd heeft morgen? ben zoooooo benieuwd!! Hoe ga je het hem vertellen? Ooohh Meis, wat spannend :)!!

Liefs, Elvi

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Manlief begint altijd vroeg,dus is ook vroeg thuis.
    Heb het net verteld....hij was een beetje overrompeld....is dit? Ja! ?echt waar? ja!

Toen dikke knuffel ,nog steeds een beetje bibberd:D

Had het in een doosje gedaan samen met een setje kleine sokjes en gevraagd joh is dat van jou,weet niet waar dat van is. Toen maakte hij het dus open en tattaa :D:D

Heel leuk om te doen!

3. Evi81

Evi81 Actief lid

Jun 13, 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    WHEEEEEEEEEEEE Babbel!!!!!!!!! Zo fantastisch lieve schat!! Het zal zeker een plakbeebje zijn hoor....maak je geen zorgen!!! Hou ons maar verder op de hoogte en we volgen zeker lieveke want jij geeft ons weer moed!!!!!!!

Xxxxxxx

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi, dank je wel lieverd:) wat zeg je dat toch weer lief. *smak*

5. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Oh Babbel lieverd wat lees ik nu voor heel fijn nieuws. Eindelijk is je geduld en alle vervelende tegenslagen en verdriet beloond.
    Meid dit gaat helemaal goedkomen. Je test heb ik bekeken,nou die is al hardstikke duidelijk en die wordt vast alleen maar duidelijker.
    Ben super blijjjjjjjjjjjjjj voor je.

6. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Elvi meid succes met je IUI vandaag. En ik hoop dat hier een roze virus ontstaat. En dat je ook vet besmet wordt!!

7. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    Evi joest met jou, las dat je een negatieve test had. Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
    Hoop voor je dat die nieuwe hormonen voor je gaan werken straks en dat jij ook goed besmet gaat worden met het roze-virus.
    Dikke kus voor jou.

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi,veel succes vandaag met de Iui ,zal aan je denken.

E82,haha het roze virus! wat leuk gezeg:Dd Volgende maand is het ook nog besmettelijk en dan doe jij ook mee hoor!

bedankt voor je lieve berichtje!

9. E82

E82 Actief lid

Jun 15, 2011
    306
    0
    16
    @ All
    Hier een beetje klote dagen gehad. Was het even helemaal zat. En was bijna op een punt om de kinderwens aan de kant te zetten en met ons drie lekker verder te gaan. Zonder elke keer ddie teleurstellingen te hebben.
    Komt ook door de operatie die pas 5 maart is. En voor mijn gevoel staan we vanaf okt al stil en 2 1/2 jaar proberen wordt je er wel een moedloos van. En wie weet zijn sommige van jullie nog veel langer bezig. Dus dan heb ik niks te klage, want ik heb immers al een super ief zoontje.
    Maar het komt ook door de verbouwing het einde is bijna inzicht maar het begint nu op te breken en wordt tijd dat het klaar komt. Maar het resultaat zal er starks ook naar zijn. wordt super mooi.
    Nou meiden weer genoeg klaagzang van mij.
    Ik zet mijn schouders er weer onder. En jullie zijn stuk voor stuk lieverds!!

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Babbel: Wauw!!!!! gefeliciteerd lieverd... ben onwijs blij voor je....
    @ All: dames jullie moeten nu wel echt snel volgen hoor..... tis helemaal niet meer gezellig om zo alleen zwanger te zijn;) wat gezelschap van alle anderen zou ik wel leuk vinden dus.................
    Lieverds blijf iedere dag hier mee lezen en duimen voor jullie.... vergeet jullie echt niet....

Hier verder alles goed, niet te klagen alleen verschrikkelijk moe. krijg de 7e de controle groei-echo bij de gyn, maar daar verwacht ik eigenlijk geen rare dingen....

11. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    he babbel wat een geweldig nieuws zeg hoop dat het idd een lekkere plakbeeb is is jullie ook zo gegund

hier lekker nog steeds geen ongi weet niet wanneer ik nod hebt ben het helemaal kwijt wel afgelopen zaterdag een omowitte test maar we gaan het zien is wel je geduld op de proef stellen zo hoor

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Benji....pfffft, lastig he, als je het niet weet en het duurt en het duurt maar!! Hoop dat je gauw helemaal duidelijkheid hebt Lieverd!!

Hier buikpijn en misselijk na IUI vanmorgen, maar denk dat dat door de Pregnyl komt. Komt goed!!
    Dikke knuf, Elvi

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Benji, hè getsie wat vervelend dat je nu zo in die onzekerheid zit:(...je hebt ook geen ovulatie test gedaan?

Elvi, balen meis van je buikpijn, ja kan meerdere redenen hebben, is het verder wel goed gegaan met de IUI?

Evi, hoe gaat het met jou meis? wanneer moet je voor je 1e FM? moet je nu weer het lange protocol volgen?

Xx

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
  15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Babbeltje, 't is echt zo duidelijk, he :)!!! Leuk hoor Meissie, je verdiende het enorm!! Nu duim ik voor jou keihard voor een plakbeebje. Komt goed hoor Schattie, even lekker genieten nu! Voetjes omhoog en zwanger zijn ;)!!

Pfft, ja buikpijn, moe, misselijk, alles erop en eraan :(. Maar goed, we doen het ergens voor he ;)!

Evi, ben ook superbenieuwd naar hoe het nu met jou gaat. En krijg je nu dan ook meer/hogere dosis hormonen?

Dikke knuf, Elvi

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Babbel... gefeliciteerd lieverd.. het is je zo gegund!!!!!!
    Uiteraard gun ik het iedereen hier heel heel hard. xxx

17. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke, wat ga je hard!! Alweer 31 weekjes, Meis toch wat gaat die tijd dan toch snel, he!! Gaat alles goed met je Meissie en met je Meisje in je buikje?
    Liefs, Elvi

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Elvi.. wat lief dat je er naar vraagt:) Hier gaat het eigenlijk best goed. vermoeidheid begint weer toe te slaan en lichamelijk wordt het toch wat zwaarder, voel me af en toe een walvis maar met ons kleine meisje gaat het volgens mij prima daarbinnen.... voel haar voldoende bewegen al worden de bewegingen wat oppervlakkiger omdat de ruimte steeds minder wordt.... zelf ben ik langzaam aan wel toe aan mijn verlof... nog 2.5 weekje werken en dan eindelijk klaar..... ik kijk er nu wel erg naar uit hoor..... t aftellen is nu toch wel begonnen....

Hoe gaat het met jou meid??
    Ik lees nog dagelijks met jullie mee, maar vind het soms wat moeilijk om te reageren maar ik hou jullie allemaal in de gaten hoor!!! wordt hoog tijd dat babbel ik wat gezelschap krijgen..... roze is de mode in 2012, hel;aas is rood volledig uit!!!!!

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Chelleke, idd ja en ik volg de mode altijd op de voet, dus op roze in 2012 :)!! Ik hoop dat deze 6de keer m'n laatste IUI poging is en dat ik daarna aan de IVF mag, maar het is pas m'n tweede IUI poging met hormonen, dus misschien willen ze het hierna nog 1 x doen.... Ik hoop 't niet, maar je weet 't nooit. Cyclus is nu erg kort. Op eerste fm had ik ei welke groot genoeg was (helaas wel maar weer eentje), dus gelijk 's avonds Pregnylspuit gezet en gister insem. Nu dus weer in de wachtweken. 14 febr. is NOD. Ben erg benieuwd!! Maar wil vooral snel door, dus korte cyclus is super goed! Heb het idee dat IUI in 2012 ook een beetje uit de mode is nl., hihi ;)!!

Wat goed dat het zo goed gaat en kan me heel goed voorstellen dat je moe bent en toe aan je verlof. Heb je al namen bedacht? En is de babykamer al helemaal af?
    Liefs, Elvi

20. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    he babbel nee heb ook geen ovulatie testjes gedaan want had zo iets van gekl**t op het werk heb namelijk onregelmatige diensten en het nou op de wc op het werk te gaan doen nee bedankt maar ik heb wel zoiets van als vrijdag ochtend er nog niet is en geen posi test hebt wel even ziekenhuis bellen of ze me bloed kunnen prikken of ik idd wel een eisprong hebt gehad deze cyclus anders zou ik kunnen wachten tot ik een ons weeg hihihi

Share This Page