Benji, zou gewoon testje doen vrijdagochtend voor je het zh belt. Een zw.test welteverstaan!! Je weet het maar nooit Meissie !! Pff, zwaar toe aan weekend . Jullie? Liefs, Elvi
Hai elvi Ja ga ook eerst zw test doen voor ik ziekenhuis bel had zaterdag wel test gedaan maar was negatief je kan wel iets zien maar ga ervan uit dat indroog streepje is we wachten geduldig af hihi
Dag mijn lievekes... babbeltje dat streepje is zeker donkerder hoor....dat zit helemaal keiiiiiiii goed!!!!!!!!!!! Joepie, joepie, joepie......wanneer moet je dan bellen eigenlijk? Elviken...Hoop dat deze iui de iui mag zijn voor jou. Kga heel hard duimen hoor. Laat je maar lekker in de watten leggen!!! Benji hoop dat je toch een positief testje in handen hebt!! Ben super benieuwd en natuurlijk duim ik voor jou ook!!! E82 hoop dat alles goed met je gaat schat...kan me voorstellen dat het je soms allemaal beu is. Voel echt met je mee...maar nog even op je tanden bijten. Je bent al zo sterk geweest dat je nog even moet doorbijten!!! Gisteren was het van dat :x:x:x:x dus al meteen moeten bellen en moet vrijdag voor FM om te zien of alles goed is. dan moet ik starten met elonva...en ook puregon...zal het allemaal vrijdag horen. Het goede is dat het nu de korte versie is en ik niet meer aan de pil enzo moet...OEF...Ik hou jullie op de hoogte!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Evi, oh wat fijn niet het lange protocol! dat scheelt weer een hoop aan hormonen en des te eerder ga je nu voor de punctie...nu maar lekker snel doorgaan dan. Moet je dan 2 stimulerende hormonen gaan gebruiken? dan moeten dan geweldige eitjes gaan worden op naar een goede uitgangsecho vrijdag en dan veel succes met spuiten. Ik mag van ons zk pas 18dg na de punctie een test doen, dus ben beetje vroeg...maar er zijn zh die al 14dg na de punctie een test doen, dus vandaar dat ik het toch lekker nu al gedaan heb. Ik ga zaterdag nog een cb met indicator doen en dan maandag bellen voor een echo..volgens mij krijg ik die dan met 8wk
Benji, oooh misschien geen indroger hoop dat je ze vrijdag kan bellen voor een echo...en anders inderdaad even bloedprikken,dan weet je waar je aan toe ben. Elvi,heb je het zo druk op je werk meis?, nog 2 daagjes werken dan heb je weer weekend hoor! Hoe is het met je buik, inmiddels weer beter? Bedankt voor het duimen en ja hou me rustig, zit nu languit op de bank Chelleke, wat leuk dat je weer even kom buurten en bedankt voor je felicitatie Nog 2.5 wk. werken, lekker vooruitzicht! is het nu dan nog wel te doen? wel goed voor jezelf zorgen hè
Babbeltje, wat een mooie postieve testen. Wat een onwerkelijk gevoel of niet. Maar meid ga lekker genieten. En over een paar weken een super mooie echo!!
Benji Spannend meid, ik hoop voor je dat vrijdag een super mooie dag wordt en ook jij met het roze-vrius besmet raakt. Toi toi!!
Evi, fijn dat je de verkorte versie ingaat en niet eerst aan de pil noet meid. Hopelijk is het dan ook snel voor jou raak!! Succes morgen in het zh. xx
Benji, ja, die indroogstreepjes kunnen zulke lelijkerds zijn, ik heb ze ook wel eens gehad. Elvi-man erbij geroepen. Hmmmm, heel klein, licht streepje zagen we dan. Maar dat was bij ons helemaal niks helaas. Maar wie weet bij jou wel Meissie!!! Nog heeeeeeeeel eventjes geduld!! Eviiiiiiiiii, je mag gelijk door, JEEEEEJ!! Wel jammer van de rode duvels :x, maar aan de andere kant: Dat waren je laatste voorlopig, hihi !! Pffft, ik hoop echt zo dat ik ook gauw aan de IVF mag, heb er zoveel zin in!! Geloof daar echt heilig in!! Eerste maar eens gesprek na 6de IUI (of niet als deze poging slaagt). Maar ik hoorde van andere mensen die ook in mijn zh gaan, dat ze wel tot 9 x IUI moesten doen...... dat is toch veel te veel. Word er nu al gek van. Maar blijkbaar heb je daar zelf niet echt een stem in. Sommige stellen zijn daardoor ook al overgestapt naar ander zh. We gaan het zien. Ben erop voorbereid in elk geval!! Maar ik zou je graag vergezellen met de VF hoor Meis !! E82: Hoe lukt 't wachten bij jou Meissie? Gaat 't een beetje? Babbeltjeeeee, heb je nog weer een donkerder testje? Ben gek op die positieve testen , hihi!! Geeft ons weer moed om door te gaan Meissie. Ennuh: Ik wil er ook zo een!! Rood is zo 2011 en roze is helemaal 2012 !! En ik ga nogal graag met de mode en de tijd mee! Hihi!! Liefs, Elvi
E82, ja het idee komt nog niet helemaal binnen hoor! In een ander topic zei iemand, moet je eens hardop zeggen , ik ben zwanger,dat is helemaal raar, maar ik vind het zelfs al gek om op te schrijven Nog een mnd dan mag je eindelijk voor je operatie, wat duurt dat lang zeg meis...respect voor je geduld! Elvi, hmmm dat zou wel erg veel zijn 9 IUI's, doen ze wel in jou zh ook IVF of wordt je dan doorverwezen? Ja ik ben eigenlijk niet zo van het roze,maar ik maak hier graag een uitzondering voor haha...ja rood is echt uit hoor, op naar ROZE allemaal!! Nee, heb geen testje meer in huis,alleen nog een digitale en die gaan we zaterdag doen, kunnen we hem uit me werk aan de fam.laten zien: Verassing Wel vanochtend me temp. gemeten en die was mooi hoog, dus heb wel soort geruststelling.
Heey Babbeltje, ja, mag gewoon in zelfde zh voor IVF door idd ja. Maar goed, dan moet ik dus nog wel keilang wachten waarsch. Weet niet zo goed of ik dat trek, zeg maar. Wat zou jij gedaan hebben denk je? Liefs, Elvi
Als je naar een ander zh zou overstappen moet je daar dan erg ver voor gaan rijden? en is dat dan een groter zh?
he dames hier even een berichtje van mij gelukkig is gisteren me ongi doorgebroken en weet ik lekker waar ik aan toe ben mag deze ochtend voor een uitgangsecho en dan morgen weer beginnnen met prikken en dan gaan we na iui 1 van deze reeks 2012 ik ga ook graag met de mode mee dus laat het deze keer dan ook maar gaan doen roze is de kleur van 2012 voor ons allemaal iedereen alvast een fijn weekend gewenst
Babbel, nou, ik denk dat 't dan veel dichterbij is, maar weet natuurlijk niet hoe de zh's daar tegenover staan . Misschien zegt zh dichtbij ook al dat we eerst 9 x IUI moeten doen in totaal bijv.? Eerst maar eens afspraak afwachten dan. Hoop echt dat 't allemaal niet nodig is ! Benji, wat heerlijk dat je nu weer door kunt Meis!! Liefs, Elvi
Elvi, eerst maar eens deze poging afwachten, tenslotte gaan we allemaal voor Roze!! Voor het ander zh zou je eens op hun website kunnen kijken, vaak staat daar wel de werkwijze op. Benji, jammer dat je duidelijkheid niet een posi zw.test is, Wel fijn dat je gelijk weer door kan voor de vlg IUI poging en inderdaad op naar Roze!! Jij ook een fijn weekend
Nee Chelleke, we gaan morgen de digitale CB met indicator, lijkt me zo gaaf om het te zien staan, zou er bijna vroeg voor naar bed gaan, Haha ( en dan vervolgens natuurlijk wakker gaan liggen, dus ik doe het toch maar niet
Nou meid... dan ga ik heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het er met koeieletters opstaat..... wel foto plaatsen hè