Hai babbel wat een genot om dat te zien he zal een flinke last van je schouders afvallen en nu lekker gaan genieten van je roze/blauwe wolk wanneer mag je voor een echo????
Babbel lieverd... het is nu echt officieel.... van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... geniet ervan lieverd.... enne wat goed dat je het goede voorbeeld hebt gegeven aan de rest.... ik weet zeker dat die nu ook heel snel gaan volgen...... kom op dames..... duim voor jullie voordat ik bevallen ben zou het fijn zijn als jullie allemaal op roze gaan.... Dikke knuffel Chelleke
Babbeltjeeeeeeeeee, wat een mooie test !! Hopelijk volgen wij snel ! Dikke kus, Elvi P.S.: Geen kwaaltjes, nog?
Elvi, ja mooi hè jammer dat de test nu weer leeg is,maar gelukkig hebben we de foto nog ( het blijft 24 uur staan) Hoe gaat het op het wachtbankje? Voel je je goed? gebruik je nu weer van de fijne bollen gisteren mocht ik de laatste gebruiken, kan niet zeggen dat ik ze zal missen! maar ja voor het goede doel, doen we (bijna)alles. Kwaaltjes, soms wat misselijk, nog steeds zere boobies, rommelende darmen...dus valt nog mee! Benji, hoe gaat het met je? fijn dat je weer begonnen bent met de hormonen? zag de uitgangsecho er goed uit? wanneer is je 1e FM? Evi, zo goed voorbeeld doet volgen hè...nu jij mooie eitjes maken en dan hopelijk ook je 1e ivf raak Was het vrijdag allemaal goed? Dames, ik hou jullie in de gaten..zal onwijs voor jullie duimen en hopelijk vanaf vlg wk in een potje gaan piesen. Heb me net aangemeld voor MvM namelijk Hier alvast van het Roze virus: HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG Xx
Heej Babbeltje, goh, mooie banner ook!! Jeetje, dat maakt 't wel officieel he!! Gaaf hoor!! Geniet ervan !! Ja, hier onwijze last van de Pregnyl gehad, want voor andere tekenen is het nog te vroeg. Zulke zere borsten gehad , dat ik er niet meer op kon slapen. Daarnaast erg misselijk. Gisteravond hing ik nog boven de wasbak! Niet echt mijn hobby, maar wel beetje gewoonte aan 't worden geloof ik . Ach ja, volg. weten we meer !! Twijfel beetje, na 6 keer hebben we evaluatie. Maar als ik 6de keer heb gehad, moet ik wel gelijk weten of we wel of niet door moeten gaan i.v.m. hormonen e.d. Moet ik dan nu niet afspraak maken? Liefs, Elvi
@babbel hier was de uitgangsecho goed zag er allemaal mooi uit mocht zaterdag de 4e beginnen weer met puregon spuiten ik heb 125 eenheden nou heb ik donderdag me 1ste fm weer maar ga er eigenlijk vanuit dat er dan nog niets te zien is want dat is meestal het geval dan is alles nog kleiner dan 10mm maarja dat is speculeren he weet het nooit zeker ik hoop dat het allemaal vlotjes gaat verlopen en dat ik gauw weer een mooie test mag ontvangen ik vang in iedergeval jou hcgtjes maar al te graag op @gbw ik zou als ik jouw was toch eerder een afspraak maken voor je nod als ik jouw was toen we met de 6e gingen beginnen hebben wij een afspraak moeten maken met de arts die ivf begeleid en hebben we de contracten mee gekregen en zodra ik ongi werd moest ik me melden voor een uitgangsecho en me papieren meenemen zodat we gelijk door konden ook moest ik dan op het moment dat ik ongi werd gelijk de medicijnen in huis halen nog voordat we echo hadden ik zou het aankaarten als ik jouw was dan zou je gelijk nog door kunnen en anders is een maandje rust miss ook niet zo verkeerd maar geef gewoon aan wat je graag wilt ik wens je succes met je beslissing en eigenlijk hoop ik dat je het helemaal voor niks een afspraak gaat maken
Babbeltje, ik vang je HCGtjes maar al te graag op Meissie!! Benji, thanx voor je tips!! Hou jullie op de hoogte!! Liefs, Elvi
Elvi, ik heb het ook zo gedaan met de evaluatie na IUI3, toen wel een andere situatie, ik wilde niet de evalatie afwachten om door te gaan met de IUI( wilde niet een mnd niks doen) dus toen heb ik een afspraak voor een evaluatie gemaakt èn gelijk een afspraak voor de 1e FM, dat vonden ze toen niet raar. Jij kan dat dus dus ook gerust doen, ook al zit je nog op het wachtbankje..gewoon evalutatie aanvragen, zodat het nu al duidelijk is wat de vlg stap is. En wat Benji ook zegt, hopelijk is de volgende stap dat deze IUI gewoon raak is!! Vind zelf me banner ook wel erg mooi kan er wel naar blijven kijken Benji, dus jij spuit nu al 125 eenheden, dat is best veel..voor de IUI heb ik 50 of 75 gebruikt en voor de ivf 125. Maakt niet uit natuurlijk, als er maar een mooi eitje ontstaat Succes met spuiten.
@babbel ja ik ben begonnen met 50 eenheden en ben toen gelijk de 1ste iui in 2010 zwanger geraakt van me dochter toen ben ik in maart 2011 weer begonnen met 50 eenheden maar me lichaam reageerde daar niet zo op toen heb ik een hele lange cyclus gehad met op een gegeven momen een streepje onder de 100 toen ging dat goed toen 2 keer op 100 begonnen en geeindigd op 125 en de laatste keren gewoon gestart op 125 en daar zit ik nu nog steeds mee en dat gaat heel goed de ene keer 1 ei en de andere keer 2 of 3 ligt er maar net aan hoe me lichaam het oppakt we zullen wel zien wat het deze keer word mijn lichaam die raakt een soort gewend aan de medicatie en nu gaat ie goed dus maar is idd wel boven het gemiddelde wat de meeste spuiten
Aha Benji, ik dacht al zoiets, nou gelukkig heb je er niet veel meer last van. Tenminste dat hoop ik voor je
hai babbel nee gelukkig heb ik totaal geen last van de puregon totaal geen bijwerkingen gelukkig maar alleen heeft mijn man er wel af en toe wat last van dan ben ik volgens hem wat kribbiger en wat snauwiger hahaha zijn dat wel bestaande woorden nouja maak niet uit volgens mij begrijp je hem wel zo
Ja, haha, snap precies wat je bedoel mijn man zegt dan dat hij me met een korreltje(en soms zelfs meer dan 1) zout moet nemen..
jazeker gelukkig weet ie waar het aan ligt en houd er dan rekening mee en moet er dan hard om lachen en dan zeg ie van zie je nou wel dat die hormonen wat met je doen
Babbel Meid wat een mooie foto. Super blij voor je. En nog 3 weekies en dan kun je jullie wondertje gaan zien. Meid eenn hele fijne zwangerschap gewenst.
Evi Lieverd, hoe is 't met je? Je bent nu alweer een tijdje aan het spuiten, toch? Ben echt heel erg benieuwd hoe het er nu mee staat Meis. Babbeltje, hoe is het nou met ons zwangere Meiske?? Krijg je steeds meer kwaaltjes? Liefs, Elvi
Elvi, ik weet via FB dat Evi even een time-out van ons neemt, ze wil toch proberen er wat minder mee bezig te zijn.. Ze heeft morgen de 2e FM en afgelopen woensdag had ze 10 follikes dus het gaat de goede kant bij haar op! Hoe gaat het met jou? lekker weekend? nog leuke dingen gepland? Heb je zelf nog kwaaltjes? wel bijzonder NOD op valentijnsdag! Benji, hoe was je FM gisteren? Hier sinds een paar dagen last van me onderrug...volgens mij ligt me BM echt tegen me rug aan...kleine dondertje is het me nu al lastig aan het maken, haha Verder vanacht met een sportbh geslapen en dat was veel erg fijn, ik werd eerst gewoon wakker van me gevoelige boobies en nu niet, dus goede oplossing voor gevonden! Xx
Hai Babbel, heb even wat mindere week gehad. Was wat minder bezig met het hele gebeuren. Ik voel m'n ongi nu al opkomen helaas, maar het geeft niet. Ga a.s. ma. al testen en dan hupsa, door!! Gek he, dat die last van de boobs altijd aanwezig is bij vrouwen? Is echt zo'n ding. Ik hoop dat je er gauw minder last van hebt Meissie!! Liefs, Elvi