Oh balen van je minder week gaat het op je werk niet zo goed? afleiding is op zich niet verkeerd, maar wel veel fijner als dat een positieve is. Laat je het morgen weten hoe je test is gegaan? ik zal aan je denken Tja die boobies, ach het hoort erbij! Dikke kus
@ Babbel: en??? al moe, misselijk, pijnlijke boobs en trage darmen????... voor de gene die interesse en behoefte hebben... in mijn fotoalbum staan wat buikfoto's van vandaag (33wkn) pfff waar gaat het heen...... begint nu toch wel zwaar te worden en niet altijd even plezierig..... ons meisje is aan het indalen..... En hier???? nog meiden met een NOD in het vooruitzicht...... ergens kans op Roze????? kom op he meiden... jullie kunnen het... Ik blijf duimen!!!! Dikke kus
Chelleke, een ja op alle drie...dus het gaat volgens het boekje Mooie buikfoto's je ziet wel een goed verschil met 30+3..., nog 1 wkje en dan heb je verlof? succes met de laatste zware loodjes!
Hè babbel mijn fm was helaas niks op te zien maar mag morgen weer ga ervanuit dat we nu wel wat gaan zien. En mooi dat je een oplossing gevonden hebt voor je boobies geniet lekker van je zwangerschap x
hai elvi en babbel ja waren wel wat kleintjes om te zien maar veel te klein om te meten vanmorgen geweest en zagen er 2 van ruim 10mm en eentje van 8mm dus mogen nog even doorprikken en vrijdag terug komen verwacht dan dat van het weekend de iui is nummer 1 van 2012
Benji, dat zou fijn zijn als je 2 of zelfs 3 eitjes heb met de IUI...zit wel lange tijd tussen jou Fm's...bij mij meestal maar 2 dg,maar ja zo hoef je niet iedere keer naar het zh Moeders voor Moeders is net geweest en mag gelijk beginnen. Testje staat in me foto-album voor wie hem wil zien.
@ Elvi: Via mijn profiel kun je in mijn fotoalbums komen.... moet je op mijn naam klikken en dan aan de rechterkant op de foto albums... lukt het niet dan stuur ik je wel even een link
Elvi, hoe was je testje vandaag? niet goed , denk ik?, anders had je het wel laten weten...k*tzooi:x...hopelijk toch te vroeg getest.. Dikke knuff
@ Elvi: Mijn duimen draaien voor je lieverd!!!!! @ Babbel: jeej goeie test bij MvM... dat geeft weer flinke boost zelfvertrouwen he zo, en nu op naar de 12 weken
Thanx Lieverdjes, maar heb dus 2 verschillende testen gedaan: 2v5 van Kv. en de Clearblue. Wit en Niet-zwanger waren de uitslagen. Jammer, maar wist het al wel. Ben helemaal zat van die IUI, wil ook op naar IVF!! Bibnnenkort IVF-gesprek! Babbel, mooi dat je testen nog zo mooi zijn! Chelleke, ik ga je foto's bekijken, thanx!! Liefs, Elvi
hai babbel ja weet dat ik elke keer wat dagen tussen de fm zitten maar dat komt omdat het bij mij een langere aanloop nodig heeft om te groeien en dan op een gegeven moment groeien ze met een spurt nu weet ik zoals gisteren dat ik 2 eitjes van 10mm heb kan het zomaar zijn dat het vrijdag zeker 18mm of meer is de fertarts zei ook dat we waarschijnlijk vrijdag gaan plannen voor het weekend of maandag dus ja loop al een flinke tijd mee en in het begin moest ik ook elke keer 2 of 3dagen later komen maar nu weten ze hoe de aanloop gaat hoef ik gelukkig niet zo veel meer langs te komen
Elvi, nou toch jammer, was zo fijn als het nu toch gelukt zou zijn. jullie hebben dus binnenkort een gesprek? wat fijn! hopelijk mogen jullie dan snel door voor ivf! Xx
Elvi, jeeeh jullie hebben een ivf afspraak wat fijn!!!, al beginnen in maart? lekker snel, is dat dan na deze ronde? weet je al welk protocol je mag gaan volgen? wat goed nieuws! Hier gaat het zijn gangetje, voel me echt zwanger, met alles wat daarbij hoort, haha...ga er niet over klagen, ben veel te blij dat het gelukt is!...nu druk bezig met flessen vullen voor MvM..voel me op me werk soort schuldig als ik daar naar de wc ga. Benji, succes morgen met je 2e FM, duim voor een mooie score
Hallo Allemaal, wat is het hier jammerlijk stil op 't forum zeg!! Chelleke, zit de Beeb er nog in Meis? Gaat 't nog een beetje met je? Babbeltje, hoe zit je daar op je roze wolkje (ennuh, hou je nog een plekje vrij voor mij)? Benji, volgende week testen? Spannend!! Liefs, Elvi
Elvi, ja hoor nog genoeg plaats hier Hoe gaat het met jou? al nerveus voor wat komen gaat? Of heb je er soort van zin in? Benji, succes op het wachtbankje, zie dat je 2e wk weer is aangebroken...die is meestal wel het ergste...hopelijk mag jij ook snel naast me komen zitten op de roze wolk!! Chelleke, ah verlof aangebroken? Heerlijk hoe gaat het, laatste loodjes wel goed te doen? Hier gisteren 1e echo gehad, kleine uk doet het goed mooi kloppende hartje en qua groei goed op schema!!! jeeeh Foto staat in me fotoalbum. Xx
He babbel wat een mooi beebje zeg ziet er goed uit hopelijk heb je wat rust gevonden dat het er allemaal goed uitzag en ja de tweede week is altijd erger maar ben lekker druk met werken en sociale contacten ik hou jullie op de hoogte hoor maak je niet druk