eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo lieverds...
    Hier nog steeds alles "rustig" maar merk wel dat het zwaar wordt nu.... Ben erg moe en ons meisje houd me 's nachts veel wakker.... Momenteel ook al erge last van indalingsweeën maar goed, dat hoort er allemaal bij.... over 12 daagjes mag ze van ons komen.... dan zijn de 37 wkn voorbij en mag ze meteen mee naar huis als alles goed is met haar.....

@ Babbel: wauw lieverd... wat een geweldig nieuws. Kloppend hartje en alles goed!!!!!! jij bent de volgende die me opvolgt gevolgd door alle andere dames hier want die hadden mij beloofd zo snel mogelijk op roze te komen......

Hier nog dames in de wachtweek???? spannend!!!! Mijn duimen draaien voor jullie!!!!!

Dikke knuffel Michelle

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Chelleke/Michelle,

Klinkt goed dat ze al over 12 daagjes mag komen Meis, pfoe!! Wat gaat dat dan toch hard eigenlijk, he? Misschien voor jou minder snel wel, maar ik vind 't echt keihard gegaan die tijd!

Babbeltje, spannend hoor Meis! Nog klachtjes verder of gaat 't vooral gewoon heel goed? En hoe/waar zie ik je album? of bedoel je op fb? IVF idd heeeeeeeeel erg veel zin in, over paar weekjes al beginnen met spuiten, joehoeeeeeee, echt snel!!

Benji, wij wachten gezellig nog even!

Liefs, Elvi

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai elvi wanneer heb jij jouw nod dan deze iui ik namelijk 5maart

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Grotebabywens: ik reageer even op jouw reactie, maar bedoel dit uiteraard voor iedereen hier.

Wat heb ik een diep respect voor jou en de anderen hoe jullie omgaan met de kinderwens en hoe jullie alle negatieve ervaringen maar verwerken en weer doorgaan..... het lijkt er zelfs op dat jullie zin hebben in de IVF, ondanks dat er heel wat op jullie pad gaat komen....... diep diep diep respect.!!!!!!

Als er een paar dames zijn die nu maar eens snel op roze verdienen te komen zijn jullie het in dit clubje..... jullie zijn het meer dan waard om ouders te worden!!!!!!!!! Jullie hebben een hart van goud......

Toppie!!! en een dikke knuffel

5. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Dank je wel chelleke en wat lekker dat het zo goed gaat nou dat je dan gauw van je meisje mag gaan genieten maar laat der maar effe zitten tot de 40weken toch

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke, wat heb je dat toch weer mooi gezegd!:) heel lief
    Jammer dat het nu wel erg pittig voor je wordt. Alles thuis klaar voor jullie kleine meis?

Elvi, als je op mijn profiel klikt en dan naar mijn fotoalbum gaat zie je hem staan. Lukt dat? Anders zet ik de foto hier wel neer.
    Ja dat dacht ik wel, je staat gewoon te trappelen om te mogen beginnen met de IVF:D, had ik ook, dus erg herkenbaar;)
    Nu dus nog wel in de tussentijd een IUI?

Benji, ja we houden je gewoon in de gaten hoor;)
    Ja we zijn nu een stuk relaxter, al had ik wel een goed gevoel erbij,maar ja dat zegt helaas niet altijd alles.

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Babbel Ja hoor alles is klaar, dus met 11 dagen mag ze komen van ons ( 37wkn)..... maar als we tot de 42 weken moeten wachten doen we er helaas ook niets aan het zijn nu nog maar maximaal 46 dagen en dan zou ze er toch echt moeten zijn..... klinkt toch echt kort he hahaha......

@ Benji: Dank je wel.... het is ook echt gemeend vanuit de grond van mijn hart.

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chellekje, wat een ontzettend lief berichtje van je!! Ben er helemaal emo van (komt vast ook door alle hormonen erbij, haha, ben laatste paar maanden nogal snel emo)! Ik heb ;t idee dat op dit forum iedereen langzaamaan op roze gaat! gewoon rustig een voor een, zeg maar! We komen er wel, allemaal!! Wat heerlijk Meissie, dat je straks lekker je kleine Meis in je handen hebt en haar helemaal kunt vertroetelen!!!!! Zie je op tegen de bevalling? En waren jullie nu wel al helemaal uit de naam/namen?

Benji: Testdatum is in weekend 10 maart. Dan indien ongi start, mag ik direct beginnen met spuiten voor IVF!!

Babbeltje, Yep, nog wel een laatste IUI ertussen door. Dan hebben we er ook echt alles aan gedaan, zei de gyn ook al! Maar over twee weekjes beginnen we dus ong. al met spuiten, superspannend echt zeg!! Babbel, wat had jij voor verdoving bij je punctie? En vond je het meevallen of tegenvallen?

Liefs, Elvi

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey meid. Wij waren er met 20 weken idd meteen uit met de naam.....
    Een van de weinige dingen die we wel meteen zeker wisten hahaha.
    Ik begin idd te verlangen naar ons kleintje vast te houden in de armen. Vooral omdat het nu toch wel zwaar wordt......
    En wat betreft die emo bui..... lieverd... je moet mij eens zien... ik jank de hele dag en weet niet eens waarom.... het zijn de hormonen hoor... lekker laten gaan, doe ik ook... lucht op en de mannen hebben wat om te lachen;) xxx

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, idd en ik lach ook vaak door m'n tranen heen om mezelf hoor. Ik vind mezelf ook soms maar raar!! Haha, al die gekke hormonen! Nou ja, over de mannen die naar de kamertjes moeten om hun 'ding' te doen worden ook vaak grapjes gemaakt! Dat is ook apart natuurlijk, hihi!!

Ik ben wel heel benieuwd naar je namen hoor Meis, kom je 't ons gelijk vertellen als 't zover is? Spannend!!!

Liefs, Elvi

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, vraagje: Wanneer begon jij met spuiten deca? Op dag 1 van je allereerste druppeltje bloed (dus niet perse op ergste menstruatiedag, maar gewoon op eerste dag dat je iets ziet)? Of had je een pilcyclus vooraf? Ik ga gelijk door, maar weet niet of ik nu direct bij eerste beetjes bloed moet gaan starten met spuiten, denk 't wel. Op ander forum dachten ze ook van wel. Na ja, kan natuurlijk altijd 't zh even bellen!

Liefs, Elvi

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, ik heb het korte protocol gehad, dus begon gelijk met puregon om cd 4, heb dus geen deca gebruikt, volgens mij starten de andere uit mijn ivf groepje de 1e echte dag,maar navragen is altijd goed natuurlijk!

Ik heb van te voren 2 paracetemol en 1 naproxen genomen en nogmaals 2 naproxen naderhand. Tijdens de punctie is de vag.wand verdoofd...daardoor erg weinig last gehad van de prikken , alleen de laatste was beetje gemeen. Ik vond het uiteindelijk meevallen, daarna wel goed last gehad van me buik( soort ongi-pijn) en was ook erg bij dat ik de dag erna vrij had.

Xx

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Babbeltje, Hoe is't nu met jou en je prachtbeebje Meissie??

Hier al volop begonnen met souiten voor IVF!!!

Evi Lieverd, hoe gaat 't nu met jou?

En Chelleke, zit je kleintje er nog in??

Dikke knuf, Elvi

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey meiden..
    Onze kleine meid is er inderdaad nog niet, maar ze kondigd zich wel aan... hoe lang t gaat duren nog is niet te zeggen.... kan 2 dagen zijn, kan 2 weken zijn.. maar dat er "iets" aan het gebeuren is is wel merkbaar....

Veel harde buiken en regelmatig ook pijnlijke harde buiken... soms worden ze sterker, soms zwakken ze af....... We zullen zien.... het hoeft niks te betekenen maar het begin is er......

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Chelleke, wat megaspannend zeg!!! Vind je het spannend? Zie je er tegenop of valt 't wel mee? Meis, ik voel de spanning bijna met je mee hoor!!! Heeeeeeeeeeeeeel veel geluk en heeeeeeeeeeel weinig pijn gewenst alvast!!! Wat een spannende periode zeg!!!

Liefs, Elvi

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hahaha grotebabywens..... natuurlijk ben ik gespannen en zenuwachtig maar gelukkig zie ik er niet tegen op... vraag me meer af wanneer en hoe t gaat beginnen. JE wordt er door verrast en dat is net het spannende eraan... Voor nu is nog/weer alles rustig dus ik verwacht niets... (hoop t ook niet want mijn oma is jarig en we vieren zondag haar 92e verjaardag.... ws zal dit de laatste voor haar zijn want ze gaat hard achteruit dus ik wil dit gewoon niet missen......) Vanaf maandag mag ze dan van ons ECHT komen....

Hoe is t met jou en met de andere meiden????? al wat vooruitzichten???? spannend lieverds.... blijf voor jullie mee duimen..... xxxx

17. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    He gbw wat ga je nu hard zeg ik hoop dat je dinsdag een mooie fm hebt (had gelezen op andere forum)

Chelleke geniet er dan maar van zondag dan en hoop voor je dat je kleine meid dan maar even lekker blijft zitten

Hier vanmorgen de 1e fm van iui2 waren 2 eitjes gezien van ongeveer 11mm dus mogen maandag weer en mogen de dosis puregon ophogen dit weer voor het eerst na een lange periode hoop maandag weer wat beter nieuws iedereen een fijn weekend gewenst

18. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, superspannend!!! Twee eitjes betekent dubbel zo veel kansen!!! Ik ga hard voor je duimen Meis!!
    Ja, gaat hard he, vind ik zelf eigenlijk ook wel. Zie nog een klein beetje op tegen de punctie maar aan de andere kant mag het ook allemaal wel komen nu van mij!

Chelleke, En en en, is ze blijven zitten? Alvast van harte gefeliciteerd met je oma!!

Dikke knuffie, Elvi

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ja hoor ze zit er nog steeds..... rommelt nog steeds, maar verder nog geen teken dat het gaat beginnen....... spannend.....
    Fijn weekend allemaal. xx

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Chelleke!!! Straks ben je gewoon ineens moeder, supermooi!!! Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina