Dank je wel lieverd...... Hoop dat jullie snel mogen volgen..... Denk aan jullie en blijf voor jullie duimen.... XXXX
Thanx Chelleke, wordt nu wel spannend vind ik hoor!!! Maar goed, we gaan ervoor!! Zet 'em op he Chelleke, je kunt 't Meis!!! Liefs, Elvi
Chelleke, oooh nu begint het echt spannend te worden, lijkt me zo gek..over een paar dagen( hopelijk niet teveel) zijn jullie met z'n drietjes Heel veel succes! Elvi, hoe gaat het met het spuiten meis? niet teveel last van de bijwerkingen? Wanneer is je 1e FM? Morgen? Hier gaat het best goed, buikje begint langzaam te groeien, misselijkheid is weg en energie is weer bijna op normaal niveau
Chelleke Meis, ik duim en steek een kaarsje op voor je, voor een vlotte bevalling!!! Babbeltje, alweer bijna 11 weken Meissie, nog even en je bent de 12-weken grens glansrijk gepasseerd!!! Spannend hoor Lieverd!! Hier vandaag idd eerste FM meting gehad. Er waren 9 grote eitjes die sowieso meedoen zei ze en nog 4 tot 5 kleinere waarven 't de vraag is of ze nog mee gaan doen!!! Is dat een beetje een oke score? Ja toch? Dikke kus en knuf, Elvi
Ja Elvi,tijd gaat hier heerlijk hard volgende wk 12 wk echo.Kijk er erg naar uit! Je FM klinkt heel goed .Weet je ook hoe groot ze waren? woensdag weer FM? valt je buikpijn mee...is toch wel even wat anders dan met de iui . Woei spannend meis!
Heey Babbeltje, je gaat idd onwijs hard!! Mooi zo!! Ja, ik heb veel last van hoofdpijn en overgeven en zo, maar goed, dat hebben we er maar voor over, he!!! De 9 grote eitjes waren allemaal groot genoeg om meegenomen te worden in de punctie. Volgens mij allemaal boven de 14 of 15 mm of zo. De rest was dus nog de vraag. Dat gaan we morgen tijdens de 2de FM-meting zien! Dikke knuf, Elvi
@ gbw: Wauw wat een mooi aantal eitjes zeg.... hopelijk heeft manlief ook voldoende goede zaadjes en dan moet het toch wel lukken dat er op zijn minst 1 bevrucht eitje voor 9 maanden blijft plakken!!!!!! Ik duim heel hard voor je. Hier is nog alles rustig...... geen baby in aantocht helaas....... Maar goed de dag is nog lang en wat niet is kan nog komen hahahaha
Chelleke, ben benieuwd of je vandaag bij de vk te horen krijg of er al voortekenen zijn! Elvi, dat klinkt al heel goed qua grootte van de eitjes, succes vandaag met de 2e fm! misschien wordt je punctie al wel ingepland Dames, elke dag verder is een dag dichterbij eindelijk zwanger zijn of je kleine eindelijk mogen zien xx
Nou zeg, ik snap er nu echt niks meer van. Nu heb ik ineens maar 7 grote eitjes en een paar hele kleintjes die waarsch. niet meer mee doen. Hoe kan dat nu ineens? Ik twijfel nu toch echt over deze poging. Is 7 wel genoeg? Als het er uberhaupt 7 blijven en over weer een paar dagen niet nog maar 5 zijn of zo... Babbel, hoeveel had jij er ook alweer? Ik word vanmiddag door gyn gebeld of ik za. of zo. de punctie heb, maar ga serieus even overleggen of deze poging nu nog wel door moet gaan met zo weinig. Het is nog maar de vraag of in ieder eitje ook daadwerkelijk een eicel zit en dan ook nog eens of er wel een paar bevrucht raken. Ik heb hier geen goed gevoel mee bij. Wat vinden jullie? En geldt dit nu echt al als een poging, ook als ik 'em nog af zou breken (als dat kan)? Liefs, Elvi
Als je hem nu af zou breken, telt het volgens mij niet,want de meeste verzekeringen tellen pas als er een punctie geweest is. Ik had 14 eitjes aangeprikt waar er 9 in zaten,maar bij mij ben ik eerder gestopt met de hormonen wegens de kans op overstimulatie,dus ik ben geen goede vergelijking. Als ik hier op het forum kijkt is 7 grote geen slechte score,maar ik snap dat het je tegen valt. Wat zegt je gyn er zelf over? Lastig hoor, je hebt er maar 1 nodig..maar zou wel fijn zijn als er een paar in de vriezer kunnen voor de zekerheid. Je moet doen wat jullie gevoel zegt. Ik zou het zelf wel door laten gaan,maar ik ben jou niet natuurlijk. Bij zou zou het toch als een veel grotere kans voelen dan er tot nu toe is geweest en als je nu stopt,moet je weer zo'n tijd wachten, Pff lastig hoor! Dikke knuff.
Heey Babbeltje, Thanx voor je lieve antwoord Meissie!! Pfft, ik weet 't ook even niet meer hoor. Als je bij jou kijkt dat er van de 14 aangeprikte, maar 9 echte eicellen inzaten, is dat zeg maar zo'n kleine 65% van de eicellen, dat zou bij mij betekenen dat er maar 4,5, dus afgerond maar zo'n 4 eitjes zouden zijn. Dat vind ik wel een erg magere score hoor. Zeker al je kijkt dat ze ook nog eens zeker niet allemaal bevrucht worden en buiten dat ook nog eens een aantal emmy's van slechtere kwaliteit tussenzitten...Dan hou ik er echt nul over. Nou ja, vanmiddag dus nog maar even bellen met de Gyn dan en dan merk ik 't vanzelf, maar heb er nu geen goede hoop op. Ik snap ook niet hoe dat kan hoor. Hadden ze di. al gezien dat het er minder waren, dan had ik nog wat meer kunnen spuiten en wie weet wat er dan nog was gebeurd. Toch? Liefs, Elvi
Ja, maar bij mij zaten er dus minder eicellen in ,omdat ik eerder gestopt ben met spuiten. Tja en de kwaliteit,dat weet je inderdaad niet, wij hadden een hele goede score: 9 eitjes , 8 bevrucht , 7 goede kwaliteit, dus 1 TP en 6 cryo's
Dag mijn lieve schatten!! Ik dacht dat het toch hoog tijd werd om jullie eventjes een beetje op de hoogte te stellen. Heb dus een eerste ivf gehad...Elvi ik had ook maar 7 grote follikels en dat was nog een redelijk resultaat. Je moet rekenen dat er vrouwen zijn die er 30 hebben en waar maar 1 een eitje heeft. Maak je dus geen zorgen lieve schat. De punctie dan gehad en ze hebben er 10 ( dus die 7 en nog 3 kleinere) weggeprikt en in 4 ervan zat een eitje. De punctie viel heel goed mee, beter dan ik had verwacht. De volgende dag gingen we dan telefoon krijgen hoeveel er bevrucht waren van de 4, ze zeiden wel dat we met onze voeten op de grond moesten blijven omdat er altijd een kans bestaat dat er geen bevruchting is gebeurd. Volgende dag telefoon dat ze alle 4 waren bevrucht maar 1 had teveel genetisch materiaal dus die moest weg. We hadden er dus 3. oef. 2 dagen erna moesten we voor de terugplaatsing gaan, maar daar kregen we minder goed nieuws. Het waren heel goede eitjes en spermastaal was perfect. De bevruchting ging heel goed en de embryokes deelde goed maar dan trad er fragmentatie op in alle 3 onze emmys...Dat kunnen ze niet echt verklaren en is ook weinig aan te doen. Dit is een soort korrel die ontstaat en die er dan voor zorgt dat ze stoppen met delen. Je kan er wel mee zwanger geraken maar iets minder kans. Dit kan dus wel de reden zijn waarom het bij ons niet lukt. het enige wat we kunnen doen is zoveel mogelijk follikels kweken en dan er 3 terug plaatsen met de hoop dat eentje wil plakken. ze hebben toen eentje terug geplaatst want je mag de eerste keer niet meer dan eentje terugsteken. Jammer genoeg niet gelukt schatten. De andere 2 hebben ze niet ingevroren omdat ze van mindere kwaliteit waren. Dus opnieuw beginnen. Heb echt diep gezeten maar moet zeggen dat die weken rust nu wel zalig zijn, geen hormonen en geen utrogestan...joepie..hihi. Morgen moet ik voor echo en bespreken wanneer ik terug moet starten. Voila mijn schatten dat was het ongeveer. Lieve Elvi maak je echt nie teveel zorgen...laat maar allemaal op je af komen en laat die follikels maar doen. echt waar want die stress kan je missen zoeteke...komt zeker allemaal goed. Babbelke schat...wheeeee al bijna 12 weken.De max!!!! Hoop dat we je snel mogen volgen!! Chelleke...zo spannend zeg....ben echt heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!!! Lievekes ik denk nog steeds heel veel aan jullie en mijn hartje is steeds bij jullie hoor!!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Meissie toch, wat een verhaal!! Maar gaan ze nu dan de hormoondosis opschroeven zodat je zoveel mogelijk eitjes hebt? Hoe meer hoe beter dan, toch? Ja, ben alweer minder zenuwachtig hoor, laat me lekker prikken zo.!! We gaan 't zien!! Lieverd, heb je wel gemist hoor hier!! Wanneer is je tweede punctie nou dan? Heeeeeeeeeeele dikke knuf, Elvi
@ Evi: Neeeee meid.... G*V*D* dat is echt heel erg vervelend nieuws..... Ik hoop toch zo dat het toeval was en de volgende keer de eitjes wel goed zijn en terug geplaatst kunnen worden... Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld... kan me daar zoooooooo kwaad over maken..... Helaas denk ik dat we allemaal weten dat dat niets uit maakt .... @ Elvi: Lieverd maak je maar niet te druk over de uitslag van de goeie follikels... die zijn gewoon prima !!!!! Ik weet het zeker!!!!! Hier nog alles rustig, nachten en dagen worden wel wat rommeliger in mijn buik dus er is wel wat gaande, maar ja wanneer dat het eens echt doorzet????? geen idee.... Nog maximaal 22 dagen Fijne dag allemaal lieverds....
Elvi, heel veel succes en sterkte vandaag! Ik denk aan je en duim voor een goede opbrengst. Dikke kus Babbel