@elvi heel veel succes vandaag hoop dat alles goed is gegaan en dat je ondanks je twijfels toch een aantal goede eicellen mag hebben mijn duimpjes draaien voor je hoor meid
Chelleke, Benji en Babbel, thanx Meiden!! Het ging goed, bijna 15 eitjes, veel he, ben er ech supertje blij mee!! Chelleke, zit je kleintje er nog in Meis? Hou je het nog een beetje uit Lieverd? Benji, a.s. vrijdag is er alweer een week om meissie, volg. week mag je alweer testen he, spannend hoor!! Dikke kus, Elvi Babbeltje, hoe gaat 't met je zw.kwaaltjes?
@ GBW: Oh meis... wat een geweldig nieuws... super.... wordt er helemaal blij van!!!!! Nu hopelijk ook nog veel bevruchtingen en een super goede terugplaatsing en jij bent de volgende die ons opvolgt.... gevolgd door de rest uiteraard.... Ik ben "helaas" nog niet bevallen en heb ook sterk het gevoel dat ik over tijd ga..... helaas is er gewoon niks over te zeggen en komt t zoals t komt.... maar t is soms wel zwaar... Maar goed we hebben t er graag voor voer he.... Iedereen een hele fijne zonnige dag en tot strakjes... Dikke knuffel Chelleke
Thanx Chellek, superlief!! Ik roep even tegen je Meisje hoor: *Heej kleine Meid, ga jij eens heel snel en pijnloos jouw mama en jouw papa ontmoeten!! Hups!!* En, en, helpt 't, helpt 't? Anders doe ik 't gewoon nog 'n keer hoor!! Liefs, Elvi
Elvi,wauw !!!! wat een mooie opbrengst! Dat gaat helemaal goed komen. Wanneer weet je hoe de bevruchting is gegaan? Is de punctie je meevallen? Voel je je goed? Evi. Wat fijn om weer wat van je te lezen.Helaas niet het nieuws was we op hoopten . Jammer dat de poging z'n slecht resultaat heeft gegeven . Heel heel veel succes met je nieuwe poging! Chelleke ,hopelijk kan je wel een.beetje van het mooie weer genieten . Kus
hai elvi wat goed zeg 15 eitjes ik hoop dat je een deze dagen krijgt te horen dat je geweldige bevruchtingen hebt en dat je maar mooi een toppertje krijgt teruggeplaatst(je krijgt er toch maar eentje terug) en dat die dan de komende 9maanden lekker mag blijven zitten succes en is de punctie je meegevallen of erg tegen en ja aanstaande vrijdag nog maar een weekje maar ga er eigenlijk vanuit dat het niets word en dat we na de volgende gewoon lekker met ivf gaan beginnen we hebben geduld maar natuurlijk hoop ik dat ik het mis hebt en dat we gewoon samen roze testen in plaats van dat lelijke witte iedereen een fijne en zonnige dag gewenst
Heej Benj, ik heb wel goede hoop voor jou hoor!! Met name omdat het al eerder lukte!! De Punctie zelf viel me alles mee hoor Meis!! Natuurlijk doet het wel pijn, maar niet onoverkomelijk, vond ik tenminste dan!! Morfine is goed te doen en wel een goede aanrader!! Dikke knuf, Elvi
@ GBW: Helaas heeft t niet geholpen hahaha dus je mag nog een keer..... kleine meid zit er nog steeds.... @ Babbel: Tuurlijk geniet ik van het lekkere weer.. Vanmiddag nog met manlief naar de Intratuin, Hornbach, AH en Aldi geweest ( in totaal denk ik klein uurtje weg geweest)... nu wel moe uiteraard maar het was even lekker ... Ik hou jullie op de hoogte.... Kus!!
Dag zoetekes... oohhh Elvi super resultaat schattie!! Wanneer is de terugplaatsing? Heb er heeeeel goede hoop op!!!!!!!! Veel succes schatteken. Chelleke jij maakt het spannend!!!! Ben echt super benieuwd. Babbeltje hoe gaat het met jou en beebje schat? Nie te misselijk? Benji mijn duimpjes staan omhoog voor jou hoor! Ik ben zaterdag op controle moeten gaan en alles zag er goed en rustig uit. Begonnen met een neusspray nu. Die moet ik 6maal per dag inspuiten, om de 3 u...moet dus mijne wekker steeds zetten. Dit is om mijn cyclus plat te leggen en binnen een kleine 2 weken terug hormonen spuiten...normaal gezien zal dan rond de 3de week van april punctie zijn met hoop op meer eitjes. Woensdag is mijn vriendin bevallen die ook zwanger is van haar 5de ivf...pracht van een dochter. Dus nooit de hoop opgeven he!! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lieve dames.. Omdat ik niet over internet op mijn gsm beschik en natuurlijk niet weet hoe t allemaal zal lopen straks na de bevalling heb ik mijn lieve buddy JuultjeT gevraagd om ook hier een post te doen zodra ik ben bevallen.... Ik wil jullie natuurlijk niet 2 dagen laten wachten op nieuws.... Voor alsnog is alles rustig dus verwacht ik er nog niet veel van, maar dan weten jullie in ieder geval dat er meteen aan jullie gedacht wordt.... Dikke knuffel voor iedereen...
Schat, je hebt helemaal gelijk hoor Meis, geef de hoop echt nooit op!!! Ik vind je heeeeeeeeeel moedig, dapper en stoer hoor Meis, echt waar!! Neusspray, goh nog nooit van gehoord, joh!! En wat doen ze nu tegen die fragmentatiedinges? Of is dat nu weer gewoon afwachten?? Ik heb zoooooooo'n goede hoop voor jou Meis!! Echt waar hoor en het is zo weer 3 wkn. verder!! Misschien extra volplannen met leuke dingen? Ik vind je een goede volhouder Meis!! Hier 14 eitjes echt bevrucht en morgen de T.p.!! Chelleke, Hmm, jammer dat 't nog niet heeft geholpen, haha!!! Wat ontzettend lief dat je ook aan ons denkt als je bent bevallen zeg Meissie!! Ik vind het heeeeeel leuk om dat te horen en ik ben ook keibenieuwd naar de naam!! Voel je het nu steeds erger rommelen, dan?? Wat een spannend moment!!! Liefs, Elvi
@ GBW: Wauw wat een geweldig resultaat... meis echt waar jij bent de volgende... Dit is geweldig nieuws... wordt er helemaal vrolijk van... Het rommelt hier al dagen maar om nu echt te zeggen dat het steeds erger wordt nee... Maar t schijnt dat het echt ineens begint dus het kan alle kanten op.. En natuurlijk denk ik ook aan jullie kom op hey... we zijn samen begonnen in de topic en helaas was ik in die tijd de enige met wat geluk, maar daardoor heb ik alleen maar meer respect en bewondering gekregen voor jullie doorzettingsvermogen en jullie kracht.... Ik was destijds blij dat ik niet te enige was die via IUI zwanger moest raken en was veel te blij met jullie en dat ben ik nog steeds.... dikke knuffel voor jullie allemaal xxx
Oooooooooooh Chelleke, wat ben je toich Lief!! Thanx Meissie!!! Jaaaaaaaa, ik hoop 't!! Ik hoop morgen ook dat er veel van goede kwaliteit zijn voor invriezing en zo!! Ben benieuwd!! Meis, ik vind het al spannend voor jou de hele bevalling e.d., kan je nagaan hoe jij het zelf vindt!! Wat een enorm bijzondere gebeurtenis, he? Zie je een beetje op tegen de pijn? En mag je een ruggenprik in jouw z.h.? Liefs, Elvi
@ Elvi: ik Zie helemaal niet op tegen de bevalling en eerlijk gezegd heb ik nog niet eens nagedacht over pijnbestrijding hahaha. Heel naïef misschien maar ik ga er gewoon van uit dat alles loopt zoals t hoort en zo niet dan zien we dat daar wel..... Tuurlijk is het wel spannend, maar zenuwen o.i.d. heb ik (nog) totaal niet.... Jullie zijn ook lief hoor...... Hopelijk plaatsen ze er morgen meteen 2 terug Dan heb je dubbel kans op een zwangerschap..... Oh ik hoop t zo voor je..... en wie weet hoeveel zeer kunnen invriezen.... misschien wel 10 Dat zou gaaf zijn he... Nou ik lees morgen wel hoe en wat... Hoe laat moet je in het Zh zijn voor de punctie??, dan steek ik een kaarsje op... ( Tenminste, als ik niet lig te puffen, dan moet je t me vergeven )
zo hee elvi wat een geweldig nieuw wel 14 goed bevrucht nou nog even een toppertje of miss wel 2 weet natuurlijk niet hoe het bij jouw geregeld is en dat je snel weet dat er dan ook een heleboel ingevroren kunnen worden gaaf zeg nu ga je gewoon ook lekker zwanger worden dat moet nu wel hoor !!!
Elvi, zo!!!dat zijn er veelwat goed! Heel veel plezier morgen met de TP, Geniet van het bijzondere moment. Ben benieuwd hoeveel cryo's jullie gaan krijgen, hopelijk heb je ze nu niet nodig,maar toch een fijn idee dat je ze hebt. Evi, zoals elvi al heel goed verwoord heeft respect zoals je er mee op gaat en inderdaad je vriendin heeft het voorbeeld gegeven dat er altijd hoop mag en moet zijn. Chelleke, wat lief dat je ook nog aan ons denkt en al wat geregeld hebt om jullie mooie nieuws zo snel mogelijk aan ons te kunnen vertellen Benjii, heel veel succes op het wachtbankje! Hier gaat alles goed, ben aan het aftellen naar donderdagochtend, dan is de 12wk echo. Spannend! Ben gelukkig niet misselijk meer, eerder teveel honger,haha. Alles is ook zo lekker! tot nu toe gelukkig nog maar 1 kilo aangekomen,dus ik kan me goed in houden met het snoepen
Nog 1 nachtje Babbeltje, dan is je spannende Echo!! @All: Hier net T.p. gehad, ging helemaal prima!!! Ik heb 8 emmy's die ingevroren gaan worden, dus dat is helemaal bijzonder!! Ik hoop natuurlijk dat 't niet nodig is!! Benji en Chelleke, ik krijg er maar 1, totdat 't de derde keer is!! Maar goed, het is een geluksei hoor, deze!! Chelleke, wat knap dat je er helemaal niet bang voor bent!! Dikke kus, Elvi
Elvi...zo 8!!dat is veel. Hoe voel je je nu? anders? Had ik wel,voelde bijzonder . pfff,ja nog iets meer dan 2 uurtjes nu...hoop zo dat we een mooi bewegende beep mogen zien.
@ Babbel: Succes met je 12 weken echo... .die gaat helemaal goed komen hoor..... geniet er van en super gefeliciteerd met deze 1e mijlpaal..... Het gaat echt snel dus geniet ervan!!! @ All: Hier nog geen nieuws, dadelijk naar de VK om te kijken of en zo ja wat ze kunnen doen....
Heey Babbeltje, hoe is't nu gegaan Meisje??? Ja, 8 is wel echt superfijn ja. Enige waar ik dus een beetje van baal is dat ik precies nu dus flinke obstipatie heb. Dus ongeveer een uur a anderhalf na de T.p. moest ik toch echt wel druk zetten. Ik weet dat ze dan zeggen 'het is een hagelslagje tussen twee boterhammen met pindakaas en daar kan niet zo veel mee gebeuren', maar toch voelt 't rot. Alsof ik 't alweer verpest heb, of zo. Snap je dat, suf he?? Chelleke, gaan ze je al strippen nu dan? Liefs, Elvi