Voel me gewoon vandaag ff niet zo lekker denk ik, en ja, heb dat ongi gevoel nog steeds,maar zal proberen moed te houden Xxx
Nou het is geberud en het viel allemaal reuze mee dus ik schuif erbij op het wachtbakje. Het waren 15mln goede zaadcellen dus het kan niet missen toch? E82 en babbel wat baal ik voor jullie, het is gewoon oneerlijk, ik begrijp dat jullie er kapot van zijn. Veel sterkte! Ben op mn werk dus heb gen tijd helaas maar wilde jullie dit even laten weten.
Zwanger zijn voelt precies hetzelfde in het begin als ongesteld worden,dus dat gevoel kan ook heel positief zijn. @Paula....succes op het wachtbankje.
@Suzanne.....dank je wel voor de opbeurende woorden, ik hoop maar dat het mss zo is! Heb al 2 kinderen, maar die zijn inmiddels al wat groter en kan me dat van die tijd niet echt meer herrinneren. (al was ik bij de 1e al bijna 5 maanden zwanger zonder het te weten,en heb ik bij de jongste de eerste 2 maanden ofzo ook nog bloedverlies gehad) @ Paula, welkom op het wachtbankje! Hoop voor je dat die 2 weken sneller omvliegen dan die van mij hahahah xxx
Susanne, nou die borsten zouden iets heel goeds kunnen betekenen natuurlijk, het moet iemand toch gewoon de eerste keer kunnen lukken he? Dus dat zou zomaar bij jou kunnen gebeuren. Duimduimduim! roos, de hele rattaplan dus... Heb je niet vel bijwerkingen van al die hormonen? Ik heb geen idee hoor en heb van de pregnyl bv niks gemerkt nog maar als je er zo veel krijgt dan lijkt me dat toch anders.... Maar wel goed dat het zo kan anders zou je wel heel weinig kansen krijgen. bedankt allemaal voor jullie succeswensen en goede hoop! Dat geeft moed! babbel, al nieuws??
Hallo allemaal, Wij zijn in juni ook begonnen met IUI. Bij ons zijn erg geen medische problemen, nouja, we missen het zaad zeg maar. Omdat we twee vrouwen zijn en mijn vrouw al deel ivf heeft gedaan, mocht ik meteen beginnen met IUI. Ik ben twee keer bij de kliniek geweest voor echo's. Volgens de arts had ik veel eitjes, dus dat was het probleem niet. Alleen was er nog geen eitje rijp. Dus mocht ik 5 dagen later weer terug komen. Eitje was nu op goeie grote en de volgende dag, op zaterdag 11 juni mocht ik komen voor de IUI. Op zaterdag bleek mijn eitje nog niet gesprongen te zijn, dus na de IUI heb ik een spuitje gekregen om de eisprong te bevorderen. Daarna is het wachten geblazen. Mag op 28 juni de officiele test doen van de arts. Groetjes, The girls
@ the girls welkom!! wij, man en vrouw hebben ook geen zaad. man heeft azoospermie. wij gaan dus ook gebruik maken van donorzaad we verwachten in aug/sept/okt te beginnen succes!
Dank u. Hebben jullie lang moeten wachten op donorzaad?? De wachtlijsten zijn best wel lang overal heb ik begrepen. Ik hoop dat jullie snel mogen beginnen. Groetjes, The girls
@suzanne, Alles is nog mogelijk he! Wanneer is je nod? Ik duim met je mee hoor! O jawel hoor! Aan bijwerkingen geen gebrek hier... op een paar maanden tijd zo'n 4kg bijgekomen, humeurschommelingen, alle mogelijke zwangerschapskwaaltjes, noem maar op! Ondertussen ben ik aan de tweede wachtweek toegekomen... de ergste... en het begint al goed... futloos, geen energie om iets nuttigs te doen, maar me tegelijk heel nutteloos voelen juist omdat ik niets doe en ga zo maar door.... even een downmomentje (en als het zoals vorige maand is, zullen er nog wel zo'n komen)... Toch gek dat je die eerste wachtweek nog zo vlotjes doorspartelt, maar die tweede week.... de tijd kruipt echt voorbij IUI 10 juni, Babbel81 (verminderd zaad) 10 juni, E82 13 juni, Suzanne74 (operatie baarmoederhals ivm 3B) 14 juni, Anouk 15 juni, Roos1 19 juni, Evi81 (verminderd zaad) 22 juni, Paula (verminderd zaad, weinig servixslijm door Pap3a) 27 juni, Suzanne68 NOD 26 juni, Anouk 28 juni, Susanne74 of omstreeks, laatste tijd moeilijk te peilen bij me 30 juni, Roos1 02 juli, Evi81 04 juli, Paula (verminderd zaad, weinig servixslijm door Pap3a) 11 juli, Suzanne68
The girls en onnaatje welkom! En beiden met donorzaad, spannend zeg! gezellig dat jullie mee willen kletsen. Roos, al die bijwerkingen, pfff ja daar word je wel hor en dol van ieder maand, of je nu wil of niet. En idd. Die laatste week is killing! De eerste 5 dagen gaan me altijd goed af maarja dan begint het... Voel ik misschien een innesteling? Heb ik roze verlies? En dan later, had ik dit al eerder of is het een symptoom???? Vooral de laatste 2 dagen krijg ik altijd enorm veel hoop terwijl er toch een stemmetje in mn hoofd zit die me verteld dat het toch niet zo is. Ik hoop van harte dat we deze ronde dat stemmetje mooi een poepie kunne. Laten ruiken
Hey lieve Dames Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben de teleurstelling al weer iets te boven hoor. Heb vanochtend vroeg (heel vroeg) even een paar tranen gelaten bij manlief. En dat luchte weer even op. Vanochtend lekker gewerkt. Ben vanmiddag al bij de gynacoloog geweest voor de uitgangsecho en alles zag er goed uit. Dus ik ga vrijdag weer met beginnen met Gonal te spuiten. A.s dinsdag weer een echo. We gaan weer met een frisse moed de 2e IUI tegemoet. (Mede dank zij julllie) Fijn hoor om met jullie dit te delen.
The girls en onnaatje. Welkom hier. Jullie allebei dus IUI via donorzaad. The girls succes met wachten. Onnaatje ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen!
Naar voor je e82, de hoop wordt altijd zo groot in die wachtweken... Inderdaad, probeer er positief en met frisse moed weer tegenaan te gaan! Welkom op de wachtbank Paula, nog last van je buik gehad vandaag, had ik nl wel na de iui.
@Paula en Anouk....dank je wel voor de lieve woorden en het duimen alvast...hier is het voor de rest nu weer rustig, niet meer al teveel ongi gevoel,begin alleen pukkels in m'n gezicht te krijgen, iets dat ik normaal krijg ook net voor mijn maandelijkse periode.... :-S @The Girls en Annatje....welkom en ook jullie heel veel succes!!!!
@E82....hoop dat je snel weer op mag voor de 2de....en dat je dan meer succes mag hebben!!! Duimen met je mee hier hoor!!!
Anouk, nee geen last van mn buik gehad... Hadden ze me wel voor gewaarschuwd en dat ik dan paracetamol mocht pakken maar echt niet nodig gehad gelukkig. E82 fijn dat je de teleurstelling een beetje achter je hebt kunnen laten. Tuurlijk hopen we dat het meteen de 1e keer raak is maar helaas gaat het meestal niet zo. Zet m op he! We gaan gewoon voor ronde 2!
Goedemorgen Zo ik weet goed dat opoe op bezoek heb, bloed normaal nooit zo heftig. Maar goed. Vandaag extra dag werken. Ga gezellig met collega's en ons klassie op schoolreisje. Erg leuk. Maar ook behoorlijk intensief. We hebben er zin! Jullie ook allemaal een fijne dag! Tot later.
E82, waarschijnlijk ben je nu al weg,maar toch nog veel plezier gewenst hoop dat het een beetje droog blijft bij jullie. Hier ongi( zoals me temp. al had aangegeven ) begonnen, dus gyn gebeld en doorgegeven. mag 04/07 weer voor de 1e FM komen.
@E82 Fijne dag vandaag....lekker even je gedachten op wat anders zetten! @Babbel Oh wat jammer zeg! Kan me voorstellen dat dat heel erg tegenvalt! Xxx