Thanx Evi!! Wat lief dat je ernaar vraagt!! Hoe is het met jou nu dan? Waar ben jij nu in je traject? Ik voel sinds gister en vandaag echt helemaal niets meer, geen lichte ongikrampen, geen zere boobs, helemaal niets. Behalve een enorm leeg gevoel gisterochtend toen ik opstond. Een heel raar gevoel, ik kan 't niet verklaren! Maar goed, ben in ieder geval wel blij dat ik wat in de vriezer heb liggen, daar heb ik erg veel geluk mee gehad en dat besef ik me maar al te goed!! En tot die tijd weet ik toch niks, mijn gevoel kan er natuurlijk ook altijd nog naast zitten, wie weet!! Er is altijd die hoop!! Heeeeeeeeeeeeele dikke knuf, Elvi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fijn Paasnieuws voor ons, zie foto hieronder: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/grotebabywens-albums.html Nu nog op een aan knappe Plakbeeb, he!! Liefs en een dikke Knuf, Elvi
GBW & Benji.... wat lees ik nu !!! ....Wauw lieverds..... gefeliciteerd!!!!!! Ben echt heeeeeeeeeeeeel blij voor jullie.... En Eindelijk... ik kan weer zitten. Werd tijd na 8 dagen. Zo juist de kraamzorg uitgezwaaid en nu mogen we het zelf doen... Mila doet het super goed, ze is erg makkelijk en slaapt gelukkig (nog) goed door. meld zich alleen om t eten of wanneer ze krampjes heeft.... Wat is het toch allemaal snel gegaan zeg... Had beloofd mijn verhaal nog op Zp te zetten van de bevalling, dus bij deze.... Donderdag controle VK en gestript. alles was prima alleen de bloeddruk was te hoog dus controle ZH. Eenmaal daar bleek de bloeddruk onder controle te zijn, was het CTG goed, maar waren mijn leverwaarden iets verhoogd... niet ernstig, normaal ozu ik naar huis gestuurd zijn en CTG 2 dagen later weer herhalen met bloed prikken etc... maar omdat het toch beginnend HELLP-syndroom was vond de gyn het beter me gewoon in te leiden en kon ik blijven.... kreeg om 17:00u een ballonkatheter die 24 uur zou blijven zitten om ontsluiting te krijgen ( had toen 1 cm) echter viel die ballon er om 23:00u al zelf uit en had ik dus al voldoende ontsluiting ( 4cm) Ben hiermee de nacht ingegaan met wat slaapmedicatie omdat ik toen al weeën had. vrijdag de 30e hebben ze om 07:15u mijn vliezen gebroken en begonnen de weeën wat heftiger te worden, maar verder prima te doen. Had om 08:15u 5 cm ontsluiting en kreeg er toen ook nog weeën- opwekkers bij via het infuus. Hierdoor belandde ik om 10:15u in een weeën storm waarbij ik tussen iedere wee nog maar 10 seconden had om ze weg te puffen.... Uiteindelijk daarom om 10:30u naar de anesthesie gegaan voor een ruggenprik...... zalig....... vervolgens ieder uur 1 cm ontsluiting erbij en om 15:00u volledige ontsluiting. om 15:15u begonnen met persen... Maar toen bleek de navelstreng om haar nekje te zitten dus hebben ze mij gelijk volledig ingeknipt en is Mila om exact 15:30u geboren... Ze heeft gelukkig nergens hinder van ondervonden en alles ging meteen goed.... Doordat ik met de persweeën de ruggenprik nog had aanstaan heb ik deze weeën dus niet gevoeld en dat maakte het wel erg moeilijk om te persen, maar al met al ( behalve die flinke knip met veeeeeeeeeel hechtingen) is het goed verlopen...... Ik zal jullie ons meisje showen..... Bekijk bijlage 236440 Bekijk bijlage 236441
Waaaaaaaauuuuuuuuuuuw Chelleke, wat is ze mooi!! Wat een superfijn gezichtje heeft ze, heel knap zeg!! En wat een bevallingsverhaal zeg. Hoe zit dat nou precies na een ruggenprik, voel je dan echt helemaal niets meer, of een beetje iets? En thanx voor de felicitaties Lieve Meis!! Spannend he, jeetje!! Liefs, Elvi
@chelleke wat een heerlijk meisje heb je toch zeg wat een knapperd nou heel veel liefde en geluk met elkaar gewenst liefs benji
Wheeeeeeee Elvi!!!!!! Super fantastisch lieve schat!!! Hoe spannend allemaal. Laat beebje nu maar lekker plakken. Chelleke wat een mooie prinses!! Nog eens super dikke proficiat. Hier alles opt gemakje. Bijna gedaan met de neusspray, woensdag moeten we terug... Xxxxxxxx
Thanks dames... ben ook helemaal happy met haar.... Maar ook met al het goede nieuws hier...kom op jongens we gaan allemaal op roze.....
Evi Lieve Schat, Thanx Meis! Ennuh, nu wil ik samen met jou Zwanger zijn!! Vet gezellig!! We hebben altijd al zo gelijk gelopen met van alles!! Nu ook weer dus!! Dus Meis, hupsakeeke, jij bent nu echt de volgende hier!! Heeeeeeeeele dikke knuf, Elvi
Benji en Elvi wat een super mooi nieuws lees ik meiden. Gefeliciteerd meiden, het is jullie ontzettend gegund. Evi, succes meid vandaag. Zal ook voor jou nu een kaarsje aansteken dat het goed zal gaan!! Babbel hoest met jou en de beeb? Al een mooie buik aan het kweken? Geniet maar lekker meid van jullie mooie wonder!! Hier gaat het niet super. Merk dat ik echt dat ales begint op te breken. Ben gisteren weer naar Hoofdorp (dik 2 uur rjden). Maar had veel buikpijnn en bruin bloedverlies. Vorig week aan de telefoon zeiden ze dat dat normaal is want de wond heeft eht wel 6weken de tijd nodig om te genezen, maar ik kreeg ook koorts. Heb dus een ontsteking erbij gekregen. Moet nu rustig aandoen. Maar dat lukt nu moeiijk met mijn moeder die met haar laatste dagen bezig is. Afgelopen zaterdag toen ze nog bij was heeft ze afscheid genoemen van haar kleinkinderen. Ons zoontje en ons nichtje. Zo emotioneel om te zien,mijn hart brak in tweeen op dat moment. Ze wordt nu met morfine en een roesje in slaap gehouden. Het is nu afwachten wanneer haar lichaam het opgeeft. we waken nu om de beurten bij haar. Wat een oneerlijke rotziekte is het ook meiden. Zo zijn jullie weer even op de hoogte, lieve meiden!!
Ooohh, E82, wat verschrikkelijk erg!! Ik vind het zo rot voor je Meis. Kan me helemaal voorstellen dat je hartje in tweeen brak toen je haar afscheid van de kids zag nemen. Hoe was ze er zelf toen onder?? Nou Lieverd, heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, dat heb je nu wel nodig!! Ik denk heel erg veel aan je, inderdaad een oneerlijke rotziekte!! Liefs, Elvi
E82, heb er gewoon geen woorden voor, zie het al helemaal voor je hoe je moeder aan het afscheid nemen is*slik*. Wat verschrikkelijk gemeen toch dat het zo gaat. Heel veel sterkte en dikke knuffels. Extra balen dat je lijf dat ook nog even niet meewerkt, beterschap. Wat lief dat je dan toch nog vraagt hoe het gaat. Buikje is al aardig aan het groeien, nog even en ik moet op zoek naar positiebroeken Voel me verder gelukkig goed.
Babbeltje Meis, wat spannend Allemaal joh!! Verder wel alles goed?? Geen last van kwaaltjes of zo? Er misselijk geweest bijv.? E82, Hoe gaat 't Meis, red je het allemaal wel?? Lieve Evi'tje, hoe is het gegaan Meis?? Liefs, ELvi
Elvi, ik heb van de 6wk tot de 11wk last gehad van misselijkheid en erg veel last van maagzuur,maar dat is nu gelukkig weer weg. Boobies zijn nu weer gevoelig en jeuken, dus gekke combi Dus ik heb weinig te klagen Hoe is het met jou? voel je je al echt zwanger?
Haha, hai Babbeltje, nou, het gevoel is nu echt wel sterk aanwezig, ja!! Beetje dizzy, moe en misselijk en voel m'n borsten echt ook ja, maar dat kan ook nog van de Utro nog zijn, dat weet ik echt niet!! Maar vooral erg moeeeeeeeeee!! Ben je nu wel lekker echt aan 't genieten van je zwangerschap Meis? Durf je dat volledig? Liefs, Elvi