Oh ja moe! was ik al bijna weer vergeten....dat gaat ook over hoor meis. En bij mij zijn de boobies gevoelig gebleven tot 8wk..dus denk niet dat het de utro is,of gebruik je die nu nog steeds? Ja, ga er nu wel echt in geloven dat het zo is...heeft wel even geduurd hoor. Xx
Leuk Babbeltje, spannend he eigenlijk allemaal!! Ja, ik gebruik nog steeds Utro ja, ik bouw langzaam af!! Liefs, Elvi
Hey Elvi: Ja hoor zeker ben ik al gewent aan het moeder zijn..... het is echt in een woord geweldig!!!!! Natuurlijk heeft het zo zijn momenten dat je het even niet meer weet als ons kleine meisje blijft huilen door de krampjes, maar helaas hoort het erbij en moet ik me er bij neerleggen... Ik kan niet meer dan haar troosten en geloof me..... dat doe ik het liefst de hele dag... En hoe is t met jou??? voel je je al lekker ziek zwak en misselijk Dikke knuffel
Heey Chelleke Meis, haha, kan het me helemaal voorstellen hoor!! Je bent nu gewoon een echte moeder, he!! Je wil het beste voor je knappe kindje!! Hier was ik heel ziek, zwak, misselijk en erg moe. Maar de laatste paar dagen juist weer helemaal niet... Als dat maar goed gaat he!! Maar ik heb er verder alle vertrouwen in hoor!! Liefs, Elvi
Lieve Elvi... Ik heb de eerste 11 weken nergens last van gehad, behalve om de haverklap doorbraakbloedingen... ook niet iets om je lekker zeker bij te voelen.... Gelukkig kan het dus ook als je niets voelt en regelmatig bloedverlies hebt gewoon lekker goed gaan, dus houd je daar maar aan vast...... Dit kleintje zit goed in jouw buik en komt er pas over 35 weken uit
Ik hoop 't Chelleke, ze zeggen met IVF ietsje eerder (zo'n 5 dgn. gemiddeld), dus we maken er alweer een weekje minder van, zo'n 34 weken dus nog, Aaaaaahhhhhh!! Klinkt nog ver weg!! Vet spannend!! Liefs, Elvi
Hey lieve meiden Wil jullie even vertellen dat mijn lieve moeder afgelopen zaterdagnacht 15 april om 0.4.00 is overleden. Ze is rustig ingeslapen. morgenvroeg is de begrafenis. x voor jullie allemaal!
Lieve E82, wat ontzettend naar Meis!! Gecondoleerd met dit dierbare verlies. Ik steek een kaarsje voor je op vandaag!! Ik wens je alle kracht en sterkte toe de komende tijd. Dikke knuffel, Elvi
Lieve E82: Verschrikkelijk wat een triest nieuws... Ik wens jullie heel heel veel sterkte toe de komende tijd. Liefs dikke knuffel Chelleke
E82, gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben om dit verdriet te kunnen dragen. Dikke kus
Evi, hoe is 't nu met jou Lieverd? Gaat 't goed? Weer volop in een nieuwe poging bezig, nu? Liefs, Elvi
Dag schatjes...ja volop aan het spuiten. Gisteren op controle moeten gaan en 10 follikels te zien...zaterdag moet ik terug. Normaal woensdag punctie denkt de arts...hoop echt dat het deze keer lukt. Pffff. Het enige dat nu goed is, is dat er toch 2 worden teruggeplaatst...enkel hopen op genoeg eitjes, goeie bevruchting en dan deling.....Hooooop het zo. Dikke zoenen
Hey allemaal! Boh...wat heb ik weer een hoooooop gemist zie ik!!! Allereerst E82...heel erg veel sterkte toegewenst meid! Chelleke....gefeliciteerd met je meisje!! Leuke naam ook! Wat ziet mijn oog verder nog allemaal....Elvi, Babbel en Benji allemaal zwanger???? WOEEEEHOOOOOOEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Super gefeliciteerd!!! Evi....hoe is het nog met jou? Hier is het nog steeds hetzelfde....mannetje heeft nog steeds niet gebeld, dus zwanger ben ik dan ook zeker nog niet! Heel veel liefs,Susanne xxx
Evi, wat goed, dat er nu al 10 te zien waren!! Hoeveel zijn het er afgelopen weekend geworden?? En heb je idd a.s. wo. je punct. weer? Kom op Lieverd, zet 'em op!! Liefs, Elvi
@Suus, haihai, dat is idd erg lang geleden zeg!! Hoe is het nu met jou dan?? En, mannetje niet gebeld? Wat wil dat ook alweer zeggen? Bedoel je hiermee een arts? Liefs, Elvi
dag zoetekes... Suus super om iets van je te horen!!!!!!! Waarom heeft u manneke nog niet gebeld? Elvi en Babbel hoe gaat het schatjes en met de kwaaltjes? En met jou benji? Hier zijn de follikels rijp...12 en een paar kleintjes. Donderdag om half 9 punctie... Xxxxxxxxxxxxxxx
Eviiiiiiii, wat goed, 12 stuks en wat kleine, superspannend!! Ben je een beetje nerveus voor a.s. do.? Zet 'em op Meis!! Kwaaltjes, tja, ze komen en gaan!! De ene keer heb ik er twintig op een dag, dan weer geen een. Pijnlijke (en echt grotere) borsten is toch wel nr. 1, af en toe kotsmisselijk is nr. 2 en hmm, nr. 3 is toch ook wel de keiharde vermoeidheid!! Maar het valt allemaal mee, want we weten waarvoor we het doen!! Dikke knuf voor jou Evi!!!!!!!!!!!! Liefs, Elvi
O ja en Evi, het gaat echt gebeuren hoor!! Heb er vooral heeeeeeeeeel veel vetrouwen in Lieverd!! Liefs, Elvi