eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Babbelke, hoe gaat 't met jou??

Liefs, Elvi

2. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai evi hier gaat alles goed hoor ben alleen ontzettend moe maar heb verders geen kwaaltjes mooi dat er 12 follies en wat kleintjes er zitten hoop dat de punctie je mee gaat vallen en dat er goede bevruchtingen van komen succes

@E82 nog gecondoleerd heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd knuffel

3. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benjiiiiiiiiii, superspannend, a.s. vr. al je eerste echo Meis!! Jeeeeeeetje, wat spannend!! Hoe voel je je??

Liefs, Elvi

4. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 nachtje slapen Eviiiiiiiiiii en dan alweer je punct.!! Spannend he Meis!! Zet 'em op Lieverd!!

Liefs, Elvi

5. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai elvi ik voel me goed alleen ben ik ontzettend moe en heb ik vooral in de avond een erg opgezette buik maar ja alles voor de baby he en hoe voel jij je nu zo jij ook bijna je echo toch

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Lieve meiden..... Stemmen jullie allemaal even op mila bij de baby van de maand verkiezing??????

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Stemmen is niet meer nodig... ze hebben me verwijderd omdat ik stemmen had geworven... :(... volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen want dan mag ik wel weer mee doen;)

Hoe is t hier verder met iedereen????

8. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai zal ook hier even zetten we hebben 2 mooie kloppende hartjes gezien de 27e en nu zo mogen we weer even spieken kijken of ze het allebei nog goed doen en elvi ook jij fijn dat er een kloppend hartje was alsnog gefeliciteerd

Jammer chelleke dan proberen we het volgende maand even dikke knuffel verders alles goed met jou en de kleine meid

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Benji: Met ons is alles super:) Vanmorgen de nacontrole gehad in het ZH en alles was prima. de hechtingen waren goed genezen...
    Hoe was jouw echo de 27e??? ben benieuwd.... heb je een foto ervan?? X

10. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai chelleke mijn echo was super goed we hebben 2kloppende hartjes gezien dus voor ons een tweeling vandaag had ik weer een echo en deze was ook goed nog steeds kloppen beide hartjes we mogen de 16e weer voor een echo ben nu 1 dag achteruit gezet dus 7 weken en 5 dagen nu uitgerekend 15 december

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, wat bijzonder Meis, ben heel benieuwd, wil je 'n foto'tje plaatsen op 't forum?? Wat bijzonder he Meis en dan nog wel twee kloppende hartjes ook, zo speciaal!! Hoe voel je je? Merk je wel het verschil met je eerste zw.schap?

Chelleke, he bah, wat jammer!! Nou ja, volgende maand stemmen we ook weer op je, hoor. Mag je het dan bijv. wel in je onderschrift vermelden?? Of mag dat niet? Fijn dat alles verder goed is, Meis!! Voel je je al een echte moeder Lieverd? Hoe bijzonder is dat!!

Liefs, Elvi

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eviiiiiiii, schatteke, hoe 't nu met jou dan? Hoe ging je punctie en je t.p.?? Heb zooooooo'n goede hoop voor jou Meis!! Je verdient het zo!! Jij bent de volgende!! Echt waar!!

Liefs, Elvi

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Wauw Benji wat een geweldig nieuws... een tweeling:):):) Sorry had over je berichtje heen gelezen zag ik....

@ GBW: Ik doe idd in Juni weer mee:) dus hopelijk dat ik dan veeeeeeeeeeel stemmen krijg:):) Ik mag volgens mij op geen enkele manier stemmen werven dus dat doe ik ook niet meer dan.... eerlijk is eerlijk... dus!!!!!!!!!!!!! goed opletten in juni he hahahahahaha

MET ons gaat het super. Mila slaapt goed door en is echt heel makkelijk...... en ik voel me weer helemaal mens en doe gelukkig alles weer......

Hoe is t met Evi????? lang niks meer gehoord meid... hopelijk is het bij jou ook raak!!!!!!!

En Babbel:) hoe voel jij je????

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, hoe is 't met je tweeling Meis?? Wanneer heb je weer een echo? Ik ben razendbenieuwd naar je foto's Meis!!

Eviiiiiiiiii, hoe is 't nu met jou? Ik hoop dat 't goed gaat met je!! Mis jou wel een beetje op dit forum hoor!!

Babbeltje, alles goed met jou en de kleine Beeb? Weet je al wat 't wordt?

Chelleke, jeetje, wat gaat Mila hard zeg!! Ik vind 't ook nog steeds zo'n mooie naam, Mila!

Liefs, Elvi

15. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal, het is zo stil hier!! Chelleke, heb je nog leuke foto's van jullie knappe Mila?

Babbeltje, hoe is 't nu met jou? Weet je al wat je krijgt (J/M?)?

Evi, Meis, mis je zo op 't forum hier!! Hoop dat alles goed is met je! Een dikke knuffel voor jou in ieder geval!!

Benji, heb je nog nieuwe foto's van de tweeling? Ben zooooooo nieuwsgierig Meis!!

@All: A.s. vr. tweede echo, ben toch wel weer wat zenuwachtig Lieverds!!

Liefs, Elvi

16. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai elvi ik mag morgen weer voor een echo hoop dat ik morgen een mooie heb zodat ik die erop kan zetten en hoe gaat ie met jouw dan

17. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Benji Meis, heb m'n tweede echo erop staan, hoor!! Oohh, Meis, wat spannend allemaal he!! Hoe is 't met jou en de Twins Meis, heb je ook al ene foto? Ben heel benieuwd hoe ze eruit zien Lieverd!!

Liefs, Elvi

18. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai elvi ik heb wel wat foto`s maar ik ben niet zo handig met de computer zal wel even vande week aan manlief vragen of hij me even wilt helpen zodat ik ze in kan scannen en dan in me album kan plaatsen fijn dat bij jouw ook alles goed was ook lekker aan het bewegen dus was bij mij ook alleen eentje de andere was denk ik aan het slapen ofzo maar daar hebben we hele goede hartaktie gezien dus ze doen het super

iedereen een fijn weekend gewenst

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat superfijn Meis!! Heb je nu ook vaker echo's omdat je een tweeling hebt? Vast wel, he? En je bevallingsdatum zal dan wel vervroegd zijn, toch? Jeetje, hoe bijzonder allemaal!! Gek he, dat ze dan zo in je bewegen!! Heel mooi!

Liefs, Elvi

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, super gefeliciteerd dat de 2e echo er goed uit zag, bijzonder hè:) om te zien...ik vond het zo onwerkelijk. Krijg je nu met 12wk ook nog een echo?
    Ben je alweer wat fitter aan het worden? ik hoop het voor je,maakt het toch wat leuker, ook al hebben we er graag voor over;)

Benjii, ook jij gefeliciteerd dat de tweeling het zo goed doet, wat heerlijk nieuws!! ben benieuwd naar de foto's.
    Voel je je goed?

Chelleke, wat boffen jullie zeg met zo'n voorbeeldige dochter, fijn dat je weer helemaal erboven op bent en nu lekker genieten:)

Hier gaat alles goed, wel 2wk erg verkouden geweest( en daar heb je nu wel wat meer last van),maar dat is nu bijna over .
    Verder prima zwangerschap, niets over te klagen:), begin al lekker uit te dijen, haha;):p
    Foto album is weer geupdate, pretecho van ons mannetje;):D:D staat er ook tussen.Aanstaande donderdag hebben we de 20wk echo, dus wel weer even spannend.

Share This Page