Wauw Babbelke, wat een onwijs mooie foto met 15 weken en 5 dgn. zeg!! Super hoor, Meis! Zagen ze toen dan al dat 't een jongetje wordt ( dat je 't je manneke noemt)? Spannend hoor, die 20 wkn. echo! dan krijg je ook al die Medische checks en zo, he? Hier alweer wat fitter ja, maar gisteravond nog wel eventjes boven de wc gehangen, maar het lijkt de laatste paar dagen al wel wat te minderen. Maar wat je zegt, ik vind 't niet heel erg hoor! Ben nu met name alles (echt serieus alles) aan 't vergeten! Heb jij dat ook? Ja, met 12 wkn. bij de Vlos een echo. Dus weer even een paar weekjes wachten en dan de eerste 'uitwendige' echo!! Ben heel erg benieuwd!! Ja, het is allemaal zo bijzonder! Heb jij niet nog steeds van die momenten dat je denkt: 'Goh, gebeurt mij dit nu echt?!' Het is ook zo'n wonder!! Heb je al namen bedacht Meis? Liefs, Elvi
Ja Elvi, ik heb dat nu nog steeds...voel me wel echt zwanger,maar niet dat ons zoontje in me buik zit...snap je? gaat denk ik wel over,als ik echt het trappelen ga voelen. Misschien is dat toch nog de onzekerheid van de MMM, dat het nu toch echt zo mag zijn. Inderdaad, met de pretecho konden we al zien wat het is, hij hield het niet geheim, heb het ook op foto, heel gek gezicht! ja de naam wisten we al voordat ik zwanger was Wat fijn dat je weer fitter ben en dat geheugen, tja agenda thuis en in me telefoon goed gebruiken en veel tegen me man zeggen, dan helpt hij mee onthouden. Fijn hè dat je met 12wk een 'gewone echo' krijgt, is het meer een normale zwangerschap.
Ja, ik heb dat ook ja. Voel me echt op en toppie zwanger, maar zo gek dat je dan zo'n klein bewegend minischatje in je buikje ziet bewegen!! Ik vond dat de bewegingen het ook al een heel stuk echter maken! Had jij dak ook niet? Wat goed dat je de namen al had! Waren jullie het er gelijk over eens? Hier nl. flinke discusses over, haha!! Ja heerlijk, met 12 wkn. een echo bij de Vlos, maakt het wel zo relaxed, ja! Ik ben nu alweer erg benieuwd! Liefs, Elvi
Namen waren we redelijk snel over eens, is wel makkelijker ja en anders moet je gewoon nog even wachten....geen ene man gaat een discussie aan met een hoogzwangere vrouw, haha Ja, het bewegen op de echo maakt het wel een stuk werkelijk,maar heb nog niet het idee dat dat echt bij mij in me buik gebeurd. Nog 2 wkjes dan kan je jullie wondertje weer bekijken
Heej Babbel, ja sommige vrouwen voelen dat al hel vroeg, die bewegingen en anderen pas heel laat. Ligt geloof ik toch ook aan hoe je placenta ligt of zo? Jeetje, ik moet echt eens boeken hierover gaan lezen of zo, ik weet helemaal niks, haha!! Hey en da's wel een goede tip ja, van dat wachten tot ik net nog wat zwangerder (is dat een woord, haha) ben! Liefs, Elvi
Babbeltje, alweer 20 wkn. Hoe is 't nu?? E82, hoe is 't met jou? Kom je de tijd een beetje door Meis? Hoop dat je veel steun aan familie en vrienden hebt Lieverd!! Evi, lieverd, waar ben je!! Gaat alles wel goed met je? Liefs, Elvi
Even een zwaai en meteen nog 2 leuke foto's van ons meisje Sorry kan het niet laten... Hoe is t met iedereen???
Agossiepossie toch, wat een poepie!! Ze is zo knap!! Leuk Chelleke! Hoe is 't, voel je je al een echte moeder? Vast wel met zo'n kleine Schat? Hier a.s. vrijdag officiele intake bij de Vlos!! Helemaal leuk dus! Liefs, Elvi
Ohh gbw.. .spannend Zal vast allemaal helemaal top zijn.... tis nu zo echt he.... hoop alleen dat Evi en Suzanne nu nog komen met goed nieuws... volgens mij zijn we dan allemaal happy toch??? En je hebt volledig gelijk.... Mila is ook zooooooooooooo knap
Wat een Scheetje zeg, echt een oepsiedoepsiepoepsie hoor!! En wat een schattige kleertjes heeft ze ook! Is haar garderobekast al groter dan die van mama , hihi! Ja, m'n Kleintje gaat hard, he! Vind 't zo mooi allemaal joh!! Elke keer als we haar/hem zien, dan kan ik wel uren kijken!! Helemaal verliefd hoor, nu al!! Hihi!! Liefs, Elvi
@gbw: natuurlijk is haar kast al groter dan de mijne hahah. alles wat in de mijne hangt is te klein of zit niet lekker ( nog steeds 7kg te gaan) en aangezien shoppen voor me zelf op dit moment niet zo leuk is als shoppen voor haar doe ik dat liever, maar volgende week MOET ik zelf toch echt gaan... Hoe voel je je verder? ziek, zwak, misselijk???
Heej Meis, nee de misselijkheid is eindelijk wat gezakt, heerlijk wel hoor!! Nu lekker aan 't genieten van m'n buikje en het prachtige wondertje wat erin groeit, pfoe, moet gelijk weer een traantje wegpinken, hihi!! Wat een geluk zeg!! Liefs, Elvi
@ GBW: Al ben ik dan snel bij de 1e IUI zwanger mogen worden... ook ik heb me 1.5jaar ellendig van verdriet gevoeld als ik weer ongesteld werd of negatief testte na grote hoop..... ik weet dus precies hoe emo je je voelt op zo'n moment... ik had dat ook en dat bleef tot 26 weken... vanaf 16 weken werd t wel minder omdat ik haar toen begon te voelen en 26 weken is de grens van levensvatbaarheid dus toen had ik pas wat meer rust.... geniet van je geweldige ervaring als zwangere mamma... het is echt prachtig en gaat veel te snel voorbij.... Dikke knuffel
Elvi, wat heerlijk dat je je weer lekker fit voelt. Nu inderdaad proberen met volle teugen te genieten!! Vandaag intake VK? Hoe is het gegaan? Chelleke, wat een mooi prinsesje hebben jullie toch. Schitterende foto's Hier paar daagjes weg in 't buitenland. Morgen trouwen vrienden van ons hier, heel bijzonder om bij te mogen zijn. Dus onze kleine man heeft voor het eerst in zijn leven al gevlogen, haha. de 20wk echo van vorige week was helemaal goed, manlief zegt dat de kleine door de APK is. Maandag zijn we weer thuis, dan kom ik weer even buurten
Hi Babbel en Chelleke, Chelleke, Wauw zeg, ik hoop ook dat ik hem heeeeeeeel snel ga voelen, hihi!! Lijkt me heel gaaf! Babbaltje, fijn dat je ukje ene apk'tje heeft gehad. Was 't even kwijt maar wist je nou al wat 't wordt? En vertel je het mensne ook? Hier ook alles helemaal goed Lieverds!! Vandaag de intake gehad en nog even gauw mogen kijken naar de kleine wurm, echt een scheetje. Maar hij was zoooooooooo druk, dat er geen eens een meting plaats kon vinden, haha!! De vorige twee keren was 'ie ook al zo ongelooflijk druk, dat wordt nog wat! Haha!! Maar goed weet echt wel bijna zeker dat 't een jongetje wordt hoor, want hadden vannacht alletwee de droom erover. Daarnaast zegt de Chinese kalender 't en alle bakerpraatjes wijzen er ook op (veel zuur willen eten, regelmatig overgeven, etc.). Dus volgens mij willen de sterren ons iets vertellen, al!! Haha!! Liefs, Elvi
@ gbw... ja dat is echt zo'n geweldig gevoel als je de kleine gaat voelen, ik kan haast al niet meer wachten mocht ik ooit een 2e keer zwanger mogen raken om dat gevoel weer te ervaren....ik mis het verschrikkelijk en kan er serieus verdrietig om zijn @ all: Dames heeft een van jullie iets van Evi gehoord??? en van Suzanne??? vind het zo sneu voor ze he,.... wilde echt dat ik wat voor ze kon doen.... oja enne.....lees mijn onderschrift.... we mogen weer mee doen deze maand.! @ babbel: Weten jullie al wat jullie kleine spruit voor een geslacht heeft??? ik heb aan jouw omschrijving in de berichten het gevoel dat het een jongetje is.... klopt dat??
Heey Chelleke, Ik ben ook steeds heel benieuwd hoe het met ze gaat en met E82!! Lieverds, als jullie dit lezen, hoe is het nu? Liefs, Elvi