eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @GBW: Oh idd E82 ook nog.. al heel lang niks van gehoord idd..... pfff hoop zo voor ze dat ze inmiddels ook goed nieuws hebben gekregen... xx

2. E82

E82 Actief lid

15 jun 2011
    306
    0
    16
    Hey lieve meiden,

Wat ontzettend lief dat jullie naar mij vragen.
    Maar als eerst Elvi fijn dat alles goed gaat meid met jou en jullie ongelooflijke bijzonder wonder. Geniet van elk moment meid. Je hebt het verdiend.

Babbel whow al weer 20 weken, wat gaat dat toch ontzettend vlug. Hoop dat je verder super voelt en al een mooi buikje. Vast wel. Ook jij meid geniet volop wat je vast al wel doet. Ook jij hebt het door dik en dun verdiend.

Hier gaat het momenteel helemaal niet super. Zit nu vanaf 2 weken thuis in de ziektewet. Het wou gewoon niet meer, ik ben even helemaal opgebrand. En ik ben altijd het type wat niet gauw klaagt en bij de pakken neer gaat zitten. Maar de puf en energie is even ver te zoeken. Even een time-out en niet weer op het werk de vrolijke juf Evelien spelen terwijl ik dat op dit moment even niet ben. Maar ja dan kan ook bijna niet anders, 6 miskramen achter de rug, operatie achter de rug, onsteking erbij gekregen, eikerstok weg.
    Moeder die en 2 maand is overleden en dat valt me zo zwaar.
    En nu voor een paar weken terug slecht nieuws gehad van het zk uit Hoofddorp waar ik geopereerd ben. Want na mijn eerste ongesteldheid bleef de bruine afscheiding aanhouden. Dus weer echo's gehad en idd weer vochtophopingen in de baarmoeder, endotrimose was weer erger geworden, cyste aan de eierstok. Kortom allemaal bagger. Hij vroeg dan ook duidelijk of we zeker wisten of we nog door wilden met onze kinderwens, want zijn advies is andere eierstok er ook uit en uiteindelijk misschien ook wel de baarmoeder. Want de operatie aan mijn niche is mislukt. Dit kon er ook nog wel bij.
    Maar heb een seciond opion aangevraagd en het Vu- zh A'dam. Hier zit de projectleider van het onderzoeksteam naar het niche-gebeuren en zij gaat mij maandag 11 juni nog echoscopische onderzoeken doen en kijken wat er nog mogelijk is. Want zwanger worden met een niche gaat heel lastig. En nog een x operenen is ws ook geen optie.
    Maar onze afspraak met de IVF-kliniek staat voor 26 juni gepland. En hopelijk kan dit gewoon doorgaan, want de kinderwens voor een tweede kindje wordt wel erg vurig naar bijna 3 jaar. En natuurlijk hebben wij een gezond en ontzettend mooi kereltje, maar de wens blijft..

Zo weer een heel verhaal van mijn kant, maar meiden ik leef met jullie zwangerschapen mee, alllen heb ik weinig puf om nu elke x te reageren. Maar lees altijd wel even hoor.

Lieverds geniet van jullie wondertjes in de buik. En Chelleke meid heerlijk zo'n lekker meid te hebben!! Genieten he het moederschap, het is zo mooi!!!

Dikke kus voor jullie allemaal!

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @E82.... Mied ik ben er helemaal stil van... weet niet zo goed wat ik heirop moet zeggen.... wat heb jij een ongelofelijk kl*te tijd achter de rug en wat ben jij ongelofelijk sterk dat je dat zo lang hebt vol weten te houden... Denk maar even lekker aan je zelf en je gezin en niet aan anderen...
    Hele dikke knuffel voor jou en hopelijk komt er goed nieuws uit die second opinion.. xxxxxxx

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Eef/E82, wat een ontzettend gedoe Meis, nu moet jij het wonder aan jouw zijde gaan krijgen hoor Lieverd!

Eerst maar eens even helemaal aan jezelf denken Schat!! Wat goed dat je nu even tijd voor jezelf neemt. Ik vind het nog ongelooflijk knap dat je zo lang door bent gegaan! Ik hoop voor je dat alles toch nog goed kan gaan Meis, maar misschien een gekke vraag, maar zou een draagmoeder dan wel nog een optie zijn (dat ze nog eitjes weghalen van je overgebleven eierstok en die bevruchten)? Niet dat je daar dan nu al ana moet denken hoor Lieverd, helemaal niet. Maar het schoot zo ineens door m'n hoofd. Wil gewoon zo graag dat je ook nog een wondertje mag krijgen!

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All: Afgelopen vrijdag weer een heeeeeeeeeeeel klein druk Beepje in m'n buikje gezien. Zo ontzettend druk, dat 'ie niet opgemeten kon worden, haha!! Dat wordt me wat!

Vandaag alweer 12 weken, wat vliegt de tijd, toch!

Liefs, Elvi

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een Knappe Scheet heb je toch Chelleke! En wat is Mila toch een leuke naam!!

Liefs, Elvi

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    GBW: Nou als je een meisje krijgt noem je haar toch gewoon ook Mila.... vinden wij een hele eer hoor;);):)

Vanmorgen de controle gehad bij de kinderarts ( ipv CB zoals in Nederland) met mijn meisje. De kinderarts was erg tevreden. Mila weegt nu 5300gram en is 61cm. haar hoofdomvang is al 40cm.....

ok heeft ze haar eerste spuitjes gehad. oooh zo zielig.... ze heeft ze in haar heupjes, pil gehad daar zouden ze het minste pijn doen... ze schreeuwde even een paar seconden maar daarna was t weer over.. eenmaal thuis wel helemaal van de kaart en dood moe. eigenlijk moet ze om 11:00u een flesje, maar ze slaapt dus laat haar lekker liggen tot ze zich zelf meld.

Oh haar hoofdje zag er veel beter uit zei hij. (afplatting) als t zo blijft gaat hij er niets aan doen.....

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh, mooi Chelleke, anders moest ze zo'n helmpje op zeker, of niet? Dat staat altijd zo zielig vind ik!

Heey maar wat gaat ze hard he, ze groeit echt als kool joh, als ik dat zo lees! Leuk hoor Meis!

Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke, maar wij krijgen een jongetje hoor, althans, volgens onze dromen (op 1 nacht prktisch dezelfde droom gehad), volgens de bakerpraatjes en volgens de Chinese kalender, haha!! Ik ben met allebei precies evenblij, maar nu stuurt 't heelal toch echt aan op 'n jongetje, hihi!! Voelden jullie zelf ook al wat 't werd?

Benji Meis, hoe is 't met je Tweeling? Heb je een fototje, ben zooooooooo benieuwd hoe jouw echo's er dan uitzien met twee van die kleine Scheetjes in je Buikje!

Liefs, Elvi

10. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai elvi hier gaat het goed hoor ben alleen moe en heb erg last van me bekken maarja daar doe je toch weinig aan ben van 40 uur werken nu na 18 uur gegaan verdeelt over 3 dagen van 6 uurtjes heb namelijk een lopend en staand beroep en dat vraagt nu teveel van me lichaam we gaan wel zien hoe het gaat lopen hoop dat de foto gaat lukken het is de eerste echo foto met 7weken en 4 dagen volgens mij

Bijgevoegde bestanden:

11. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    ohh zie dat je je hoofd na rechts moet houden hihihhi dat heb ik weer dat ik vergeet hem te draaien

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @gbw: Wij waren er ook van overtuigd een jongetje te krijgen hoor...... kon niet missen dachten we...... maar bij de 20 weken echo was t echt een meisje met alles er op en er aan ( en hoe graag ik net zo lief een jongetje had gehad..... ohhh wat was ik stiekem blij toen de echo een meisje liet zien :D:D:D:D)

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    coole foto benji...... vriendin van mij is ook zwanger van een tweeling en die mocht met 24 weken al met verlof..... heb jij een mooi vooruitzicht:D:D:D gewoon 26 weken verlof ( een half jaar!!!!)

14. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    oja chelleke nou als dat dan bij mij ook zo is helemaal goed hoor kan er wel van genieten lekker rommelen enzo

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, Meis, wat een supercoole foto zeg en wat zie je dat goed!! Wat goed dat je het nu lekker even wat rustiger aan doet, gewoon goed naar je lijf (en je Beeps) luisteren he Lieverd!! Joh wat spannend! Is 't een 2-eiige eigenlijk? Hele stomme vraag misschien dit hoor. Maar dan kan je dus zowel een Jongetje als een Meisje nog krijgen, supergrappig, toch!

Liefs, Elvi

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai elvi ja dit is idd een twee-eiige tweeling dat kan je meestal zien aan het schot wat tussen de 2 baby`s in zit die dikkere lijk tussen de 2 vruchtzakken en idd dan kan je zowel een meid als een jongen krijgen we wachten wel af wat we krijgen ben met alles erg blij dus gaat goed komen jij ook al lekker over de 12 wekengrens een heerlijk gevoel is dat dan he wanneer heb jij weer een echo ik 22juni pas weer heeft dan 5 weken tussen gezeten wil ze zo graag weer zien miss kunnen we al kijken wat het word wil het namelijk wel weten zodat we een kamertje in de stijl van jongen of meid kunnen gaan maken en de andere kamer blijft hetzelfde zoals ie nu dan is

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahak, of in beide stijlen Meis, als je een Jongetje en een Meisje krijgt Lieverd!! Hihi, je weet 't nooit, he!

Ja, het gaat hier heerlijk! Ik heb pas begin juli weer een check-up, maar daar zit dus geen standaard echo bij! Die hebben we dan nog weer een paar weken later of zo. Jammer, he! Maar ik heb zo'n Angelsound dingie gekocht en nu luister ik iedere keer naar 't hartje, zo mooi!! Dan ben ik weer zo gerust, het houdt me kalm!!

Wel bijzonder hoor Meis, twee van die kleintjes in je Buikje. Is 'ie nu dan ook al echt dik aan 't worden, je Buik?

Liefs, Elvi

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ GBW: Gebruik de angelsound niet te vaak he ( in de eerste 20 weken geloof ik maar 1 a 2x per week) want dat schijnt niet goed te zijn voor het kindje ( heb ik mij laten vertellen).... vraag het eff na bij de gyn/vk...

19. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ja mijn buikie begint erg dik te worden lijk wel een dikke 20 weken of meer zwanger van als ik er uit zag met me dochtertje mijn vriendin is zo'n 22 weken zwanger van haar 2e en ben bijna net zo dik dus ben benieuwd hoe groot ik ga worden. Maar wel jammer dat je zolang weer moet wachten tot je je kleintje weer kan zien maar wel lekker dat je het hartje goed kan vinden fijn als dat dan weer lukt

Deel Deze Pagina