eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Chelleke, Thanx voor de waarschuwing Meis. Ik denk dat ik idd niet meer dan 1 a 2 keer p.wk. haal. Maar denk ook niet dat 't echt schadelijk is hoor Meis, dan zou 't niet zomaar verkocht mogen worden. Toch? Maar voor de zekerheid doe ik wel voorzichtig hoor!

Hihi, Benji, supergrappig dat je al zo'n buikie hebt!! Kun je er tenminste wel al lekker mee pronken, dat is ook wel leuk, toch! Groeien ze goed Meis?

Liefs, Elvi

2. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Chelleke, hoe is 't met je mooie Meisje?

En benji, met jouw tweeling? Wanneer heb je de volgende echo ook alweer nu?

Babbelke, alweer zo lang geleden! ga jij ook nog steeds goed Meis? je zal wel hard gaan nu! Wanneer ga je nu met verlof?

Eviiiiiiiiiii, mis jou nog steeds hier op 't forum Meis, hoop dat'het goed met je gaat!!

Hier a.s. vrijdag toch maar nog eens eventjes een extra echo'tje ingepland! Dat voelt fijn!

Liefs, Elvi

3. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai elvi

hier gaat het goed hoor volgens mij doen ze het wel goed hoor ik mag vrijdag als het goed is weer even gaan spieken dus ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn is toch weer even leuk om naar ze te kijken ohh ok jij dus ook vrijdag effe spieken die heb je zelf gepland en verders goed bij jouw we gaan wel hard zo hihihi

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Benji, wat superspannend dan he, vrijdag weer eventjes bij al onze kleintjes spieken, hihi!! Ja, kon niet langer wachten, had ik geen zin meer in! Ik ga de foto dan wel weer plaatsen, denk ik. Jij? Ben echt heeeeeeeeel erg benieuwd hoe ontzettend hard jouw twins groeien Meis! Wat bijzonder he! Gaat idd ontzettend hard nu, ja!!

Liefs, Elvi

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    #1685 Babbel81, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    Nou Dames, ben benieuwd naar jullie mooie echo foto's:) Alvast veel plezier voor vrijdag, lekker weer even genieten van jullie mooie ukkies

Hier gaat alles redelijk goed, morgen weer op controle naar de VK, dan wel even aangegeven dat ik nu al last heb van dikke enkels( beetje vroeg,maar ja;)) en helaas ook bekkenklachten.
    Verder druk met de babyuitzet:) en manlief is met de meubeltjes begonnen:D
    Verlof duurt nog wel een poosje, heb wel gelukkig nog 3wk zomervakantie van te voren, moet nu nog 5wk werken dan lekker vakantie:).
    Gaan jullie nog op vakantie?

Voor de liefhebbers, er staan 2 nw foto's in me album.

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, mooooie foto's!! Ook die van 15 wkn. Ik ben heel vergeetachtig hoor, maar wist je nou al wat 't wordt?

Liefs, Elvi

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Haha Elvi, 'vergeetachtig' wat betekent dat woord ook al weer?..ik weet niet wat er op de plaats van me geheugen zit,maar er is iets verdwenen:p:D:)

We krijgen een zoon:D:D, dat weten we sinds de pretecho van 15 wk + 5.

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha!! Heey en klopte je voorgevoel wel? Of had je niet echt een voorgevoel? Ik ben er nl. echt van overtuigd dat we een jongetje krijgen!! We hebben er allebei over gedroomd en volgens alle bakerpraatjes EN de Chinese kalender wijst alles op een jongetje, haha! Dus ik denk dat 't heelal ons iets duidelijk wil maken ;) . Maakt me niks uit hoor, maar wel wat lastiger met de namen. De meisjesnamen hebben we beiden dezelfde top 2 (jeej), maar de jongensnamen worden over en weer en een voor een geveto't. Haha!

Liefs, Elvi

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Gbw: zelfde top 2 meisjes namen... dan wordt t een meisje... ze zeggen dat de eerste naam die je hebt het geslacht bepaald... hadden wij namelijk ook.... ( trouwens gbw... Mila is een hele mooie naam ;);):d)

@ Babbel: Wow t gaat snel he, ik haalde vanmiddag pap en mam op van het vliegveld, toen ik dat de vorige keer deed was ik 11 weken zwanger, nu heb ik een dochter van 11 weken.....

@ Benji: Leuk weer ff spieken naar de kleine... heerlijk vond ik dat altijd...

@ All: Hier alles prima, kleine meid doet t super en is al behoorlijk aan de brabbeltaal... zo leuk...

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Evi ..nee had totaal geen voorgevoel. Dus was echt een verrassing:)

Chelleke.lijkt me heel leuk om dat gebrabbel van je kleine meisjes aan te horen
    Bij ons ging het niet op,wij waren ook sneller uit welke meisjesnaam het zou worden. Jongensnaam is veel later bedacht. Is toch echt een jongetje :p

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, het potverdorie Lieverds, weet ik 't dus nog niet, haha!! En ik wil 't zoooooooooooooooooooo graag weten, ben het wachten nu dus al zat, haha, lekker geduldig typje ben ik, he!!

Mila is zeker een heeeeeeeele mooie naam, maar krijg ik er bij manlief niet door. Helaas. Maar we hebben ook echt een hele mooie andere naam op 1 staan, hoor!! Maar goed, die zullen we nooit weten, want 't wordt een jongetje, hihi!

Liefs, Elvi

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ gbw, ik zeg nog steeds meisje........ via IVF komen trouwens over t algemeen meer meisjes dan jongetjes ter wereld omdat de zaadjes met het vrouwelijk gen veel sterker en sneller zijn. De beste zaadjes blijven na bewerking bij IVF immers over;)..... al nagedacht over die theorie?? :D

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, dat is ook een interessante ja, maar dan nog is dat er 1 tegenover 10 andere die beweren dat 't een jongetje wordt, haha! Pffffffffff, al dat wachten daarop, he! ik wil 't gewoon NU weten, haha!!

Liefs, Elvi

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi ...misschien weet je het overmorgen wel...het geslacht kunnen ze vaak al best vroeg zien...hoop het voor je. Maakt de voorpret wel leuker:D

Hoe laat mogen jullie vrijdag?

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbel, we zijn morgen pas ergens in de middag aan de beurt!! Nog heeeel eventjes geduld dus! Hihi!! Ik vertel 't wel gelijk hoor, morgen!!

Liefs, Elvi

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    En...? Kleine weer even mogen bewonderen?:)

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hellow???? Wat is t hier stil zeg???? GBW weet je t geslacht al???

@ Babbel: Gaat rappie nu he nog maar 14 weekjes voor jou.

Hier alles prima, zal nog eff een foto showen als dat mag;)

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ons knappe meisje :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    WHAHAHAHAHAHAH GBW:... hahahahahahahah 1-0 voor mij!!!! had eff gekeken of je misschien ergens anders gepost had in een forum en ja hoor!!!!!!!

Ikke heb gelijk whahahahahahahhahahahahahahahahha...
    10 tegen 1 toch? :p:p:p:p:p:p toevallig dat ik dan toch net weer gelijk heb.... ik moet echt verschrikkelijk lachen hier, maar tis zoooooooooooooooooo mooi hoor meid;) xxxxxxx

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    oh btw GBW heb je facebook??

Deel Deze Pagina