eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, yep, het is een Meisje, we hebben een winnaar: Chelleke!!

Wat een mooie foto weer van je Meisje Chelleke! Ja, ik heb Facebook. Ik pb je wel even!

Babbeltje, al ver over de helft Meis, er al een beetje klaar voor? Gaat alles goed nu?

Liefs, Elvi

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Ik vond t echt geweldig toen ik het als, hoe stellig jij ook was;)
    Meisjes zijn echt geweldig meid... geniet van het roze shoppen.
    xxxx ik heb je toegevoegd op FB.

3. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chelleke: Gezellig!! Gaan we lekker fb-en! Haha, ja, maar alles wees er ook gewoon op hoor, 't was alsof 't heelal ons echt iets wilde vertellen ;). Alle bakerpraatjes + Chinese kalender e.d. Haha!!

Liefs, Elvi

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke...wat een mooi meisje hebben jullie toch!Mag je trots op.zijn:)

Elvi..gefeliciteerd!!!!een meisje:):):)Leuk hè dat jullie het nu weten? Ga je het wel geheim houden?

Hier alles goed...alleen last van maagzuur en heb al therapie voor me bekken,maar dat is vooral om erger te voorkomen.Als het zo blijft heb ik niks te klagen:)
    Manlief is druk met de meubeltjes ,worden mooi!
    Ben wel bewust dat het nu wel snel gaat. Naar BV cursus geweest en volgende wk begint pufcurcus :p.
    Nog 2,5 wk werken,dan 3 wk vakantie! dan 4wk werken en dan begint me verlof:D

Xx

5. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbeltje, wat leuk van die meubeltjes, maakt hij ze helemaal zelf dan?

Ja, iedereen mag 't weten van mij, hoor!! Alleen de nam(en) houden we nog wel eventjes geheim! Leuk hoor! In mijn vriendinnengroepjes zijn tot nu toe echt alleen maar Chica's geboren, supergrappig!! mede daarom dacht ik dat we echt een jongetje zouden krijgen, haha!! Heerlijk, zo lekker hiermee bezig zijn!

Babbel, wat voor soort therapie heb je dan? Fysiotherapie? Want ik heb onwijze last van m'n rug, maar weet nog niet zo goed waarmee ik er naartoe moet!

En zijn die cursussen een beetje leuk? Heb altijd 't idee dat je dan verplicht leuk moet doen in allerlei rare sessies en houdingen, of valt 't mee?

Liefs, Elvi

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Elvi, leuk he...leuke kleertjes kopen, fantaseren hoe de kleine uk eruit gaat zien:D Ja manlief is zelf de meubeltjes aan het maken, handig zo'n timmerman;) Hij is vandaag met het kamertje begonnen, ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien als alles erin staat:)

Ik ben bij een fysio die ook osteopaat is...prima combi. En vandaag voor het eerst bij de zw.cursus geweest, daar krijgen we ook oefeningen voor goede houding en bekkengebied( dus niet alleen maar leren puffen;)) Ze had al een goed tip voor het opstaan uit bed( eerst op je zij gaan liggen en dan jezelf omhoog duwen met je armen terwijl je tegelijkertijd je benen over de rand zwiept) Heb je geen belasting voor je buik of rug. Verder leuk clubje bij elkaar, dus ook gewoon een gezellig kletsuurtje met aanstaande mama's:)

Heb jij je al ergens voor aangemeld, of ga geen cursus doen?

Chelleke, heb jij een zw.cursus gevolgd?

Xx

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbeltje, idd heerlijk, al die kleertjes kopen!!

Heb jij eigenlijk zwangerschapsgym of -yoga gedaan?

Liefs, Elvi

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Babbel: Nope ik heb niks gedaan en heel eerlijk gezegd tijdens de bevalling ben ik er ook niet mee bezig geweest... het enige dat ik wel continu voor me had is dat ik mijn ogen open moest houden met persen omdat je anders gesprongen aders kunt krijgen in je ogen... maar geloof me de VK zal je daar continu op attenderen...... het is fijn om te kunnen ontspannen misschien , maar geloof me ontspannen en bevallen tegelijk dat gaat m niet worden ;) succes ladies,....

9. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik ben benieuwd Chelleke!! Eerst jij Babbel, ik ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen!

Liefs, Elvi

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja..we zullen zien;). Ik ben nu begonnen met de cursus 'B.ewust B.evallen' en ik zit op zwangerschaps.zwemmen. Vind het fijn om wel wat verantwoorde beweging te krijgen en ik ben iemand die graag wil weten wat er gaat gebeuren en waarom. Uiteraard zal het op het moment van de bevalling net niet zo gaan,maar van te voren vind ik het wel fijn. Vriendin heeft y.oga gedaan en die had er wel baat bij tijdens het opvangen van de weeën en het zeker tijdens de persweeën.
    Zoals ik al eerder zei vind ik het ook heel gezellig met alle bijna mama's met zo'n bijeenkomst, je maakt toch allemaal hetzelfde mee:)

Net op controle geweest en de kleine loopt nog steeds voor( net als 3wk terug) groei zit rond de 28,29wk terwijl ik nog maar 27wk ben. Dus het wordt waarschijnlijk wel een pittige bevalling, haha:p Zelf was ik niet aangekomen, dat is dan wel weer fijn, zit nu op 7 kg erbij.

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo he, dat wordt dan idd een flinke Jongen Babbeltje! Jeetje, zeg! Is je vriend heel groot? En is je zoontje vooral heel erg lang, dan?

Dat verwacht ik niet bij ons, wij zijn beiden wat kleiner dus!

ja, ik ga denk ik ook Yoga doen, lijkt me echt heel erg leuk en lekker ontspannen, hoop het dus wel met een vriendinnetje te kunnen doen, anders zelf in de groep.

Liefs, Elvi

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    nee Elvi ...ik ben 1.68 en manlief 1.75...dus niet heel lang. Zoontje liep met 20wk echo al voor qua lengte. alleen wel lekker klein koppie (dat's dan wel weer fijn met de bevalling,haha). Oh wat leuk heb je ook een vriendin die zwanger is. ik heb er een die nu net bevallen is en eentje die nu 14wk is.Zo fijn en leuk om met hun erover te kletsen:)

Voor de cursussen niet te lang wachten met inschrijven hè ,anders zitten ze vol.

Xx

13. Susanne74

Susanne74 Actief lid

Jun 18, 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden!!!

Zie dat jullie allemaal lekker aan het zwangeren zijn? :D
    Is er nog eentje die hier ook wel eens schreef in het begin die nu ook zwanger is, M82, dus das er nog eentje bij op het roze lijstje!
    Mijn mannetje heeft dan toch eindelijk ook gebeld....dus 14 augustus eerste afspraak in Maastricht voor IVF....ben benieuwd!!! Spannend, ook omdat ik aan mijn lichaam toch wel begin te merken dat ik richting overgang ga (mijn moeder was ook al met haar 39e van haar menstruaties af, dus zou goed kunnen!), dus erg benieuwd of het nog allemaal wel gaat lukken!

Liefs, xxx Suus

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ Babbel: meid maak je niet te druk over t gewicht en de lengte. Bij Mila zeiden ze ook dat ze steeds 3 weken voorliep, maar uiteindelijk was ze bij de geboorte 49cm en 3340gram... lijkt me geen 3 weken voor toch??? Ze maken de laatste tijd steeds meer foutjes daarmee...... komt echt wel goed...

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Suzanne...oh wat fijn,1e stap is gezet! Nu aftellen naar 14 aug. en dan hopen dat het een beetje meezit. Gaan jullie eerst nog lekker vakantie vieren?

M82 dan van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Chelleke...oh komt ook wel goed hoor!Kan er zelf toch weinig aan veranderen;) en wie weet zitten ze er flink naast. We zullen het toch pas weten als hij er is:)

16. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    M82, Van harte gefeliciteerd met je mooie zw. nieuws Meis!

Babbeltje, ja, zwangere vriendinnen zijn echt superleuk, zo gezellig!

Chelleke, hoe is 't nu met Mila'tje? Hoe groot is ze al? En wat doet/kan ze allemaal al? Lijkt me zoo leuk om dat allemaal zo te zien!

Liefs, Elvi

17. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, heb je je kaartje al uitgezocht? Liefs, Elvi

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja! Proefkaartje ook al in huis en helemaal goedgekerurd, erg leuk om onze eigen namen en de bedachte naam op zo'n kaartje te zien staan:D. Wij hebben het bij www.tsjipgeboortekaartjes.nl. Veel succes en plezier met het uitzoeken.

Xx

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey, thanx voor de tip, daar ga ik ook eens kijken!

Hoe is 't verder met je? Alles goed?

Liefs, Elvi

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Hello ladies...
    HIer een huilerig meisje al 3 dagen.
    Ze heeft maandag haar prikjes gehad ( 2e) en nog steeds erg verdrietig... gelukkig is de koorts gezakt, maar ze slaapt wel nog veel... en als ze wakker is erg huilerig..
    Verder gaat t wel goed hoor. inmiddels kan ze al schateren, en hardop lachen, verteld ze hele verhalen en lacht ze de hele dag.... ligt eindelijk ook rustiger op haar buikje, houd hoofdje goed omhoog en is echt een super lieve baby.... en ze is slim joh...... weet precies wat ze moet doen om iets voor elkaar te krijgen en blijft zolang stuntelen tot het haar lukt..... zo in love he.....................

nog eff fotootje, weet niet of jullie m al hebben gezien, maar laat m nog maar eens zien.

@ Suzanne. Wow spannend, de eerste stap is gezet... succes en ik duim heel hard voor je.....

Share This Page