Chelleke...ooh wat een lekker eigenwijs koppie zo! Erg leuk Hoop dat ze snel weer de oude is van die rotprikken Hier alles goed. Vandaag vrij en dan nog 2 dagen werken en dan 3wk vakantie !!!We gaan Zondag weer om een week te kamperen,erg veel zin in!!! Ben erg blij met de weersvooruitzichten Verder groeit buikje rustig door,zal zo nog een foto in me album plaatsen
Hah Chelleke, wat een Poppie! Ze kijkt ook al heel wijs, ja! Ze weet in ieder geval al hoe ze moet poseren, hihi! Lekker Babbel, een paar weekjes er tussenuit, waar ga je heen? Liefs, Elvi
@ Babbel : Heerlijk kamepren en idd weersvooruitzichten zijn goed... geniet ervan, misschien wel de laatste keer met jullie 2en... @ GBW: Ja he.. ze is behoorlijk wijs en dat zie je goed op de foto's... lekker ontdeugend en idd.... al zeg ik het zelf... ze is een foto model @ all: Mila is gelukkig weer wat ontspannener en lijkt weer zich zelf te worden, huilt een stuk minder gelukkig... nu weer even 2 mndn van die rotprikjes af....
Ja Chelleke, ze houdt haar Hoofdje ook al zo netjes schuin, echt een modelletje in spe idd, hoor! Wat heerlijk he, dat ze dan steeds meer kan en doet. In welke fase is ze nu (qua kunnen en doen en zo)? Liefs, Elvi
@ Elvi. ze zit nu vlak voor haar volgende sprongetje van 4 maanden... ze kan al lachen met geluid, speeltjes zelf pakken, recht zitten met hulp, half op de zij draaien hoofd zelf hoog houden ( wel zeker 10 minuten) , maar ze kan ook behoorlijk hard huilen hahasha. ze zit nu i neen iets wat hangerige fase omdat het sprongetje eraan komt en dan merk je wel aan haar dat ze zich zelf niet is... na het sprongetje merk je wel dat ze ineens veel meer kan..... echt super leuk. Als ik je een advies mag geven moet je eens kijken voor het boek "oei ik groei " daar staat de hele ontwikkeling van sprong naar sprong in... erg leuk boek
Heej Chelleke, dat advies heb ik idd vaker gekregen, heb 'm daarom zojuist aangeschaf op Bol.com! Ik ben erg benieuwd! Weet je, wij lazen nog niet zo veel over erna, maar nu zijn we daar toch echt wel aan toe, hoor!! Wat leuk zeg, dat je meis al zoveel kan. Lijkt me echt heel erg bijzonder, elke keer die stapjes! Hoe gaat 't met jou? Had je nou nog verlof eigenlijk? Sorry hoor, als je het al gezegd heb, maar ik vergeet echt alles, oeps! Liefs, Elvi
NOg even spammen mijn grote trots http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/354003-april-2012-mamas-deel-i-278.html#post13217236
Haha, Chelleke, wat een lekker Lachebekje is 't toch ook, he! Houdt ze het wel een beetje uit zo hier met dat warme weer? Lifs, Elvi
@gbw: Ja hoor Mila heeft niet zo heel veel last van de hitte. Ons huis is gelukkig lekker koel alleen haar kamertje is warmer, maar ze slaapt in een romper en in de zomerslaapzak en that's it, dus ze houd t wel goed uit.... en lachen........ dat is echt haar favo bezigheid heel de dag door niks anders doen dan lachen eten en poepen hahaha
Klinkt goed Chelleke! Lekker genieten van je Meisje! Ben je nou eigenlijk alweer begonnen met werken? En zo ja, gaat dat goed? Liefs, Elvi
Hier lekker vakantie gehad.Mag dinsdag weer gaan werken en dat hoop ik dan nog 4wk vol te houden. Denk niet dat het lukt,energiepeil is gehalveerd middagdutje is inmiddels al nodig. Wordt lastig op me werk Elvi ...hoe gaat het met jou en je meisje? Chelleke..wat een heerlijk leventje hebben die kleintjes toch vraagje: gebruik jij wasbare luiers of was dat iemand anders? Wij willen ze gaan gebruiken voor onze kleine hummel
@ gbw: Ja ik werk alweer sinds 11 juni. Op zich wel lekker maar op t werk zijn veel problemen met de kinderen en hun gedrag, dus is nu wel heel zwaar... vanmorgen nog bij de directeur geweest met mijn collega's dat t zo niet langer meer gaat. @ Babbel: Nee ik gebruik ze niet, ben er niet zo'n voorstander van, maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ja chelleke,ieder zo zijn eigen ding... Balen dat het op je werk zo lastig gaat,hopelijk komt er een oplossing
Chelleke, aan wat voor kids geef je les dan? Aan een basisschool? Of aan een middelbare school of zo? Babbeltje, zet 'em op meis, nog heeeeeeeel eventjes volhouden en straks ben je alles weer vergeten! Ja, hier alles top!! Zit alleen met streptokokken en dikke blaasontsteking nu, daardoor deze week kijken hoe of wat me bevalling straks: Antibioticatinfuus (voor mij en later ook antibitioca voor de Kleine, zielig he!!) en/of eerder bevalling opwekken zo'n twee weekjes of zo!! Ach, we gaan 't zien, maar wil op zich nu wel eindelijk eens weten waar ik straks aan toe ben, al weet je dat nooit helemaal natuurlijk!! Liefs, Elvi
Elvi...ja komt vast wel goed en anders ga ik gewoon eerder met verlof. Bij jou klinkt het toch wel heftig,heb je ook wel goed last van zeker?
Hai Babbel, ja ben vooral heel erg moe nu. Dus doe 't wat rustiger aan, moet ook wel!! Heb jij al nagedacht over pijnbestrijding en wat ga je doen? Alleen als je erom vraagt bijv.? Liefs, Elvi
@ gbw: ik ken een meisje hier op t forum die ook streptokokken heeft gehad tijdens zwangerschap?? , misschien kan ik je met haar in contact brengen?? Ik geef geen les op school met werk met pubers tussen 10 en 20 met een licht tot matige verstandelijke beperking, met veel gedragsproblemen en autisme... Ze gaan naar het speciaal basisonderwijs en de scholen zijn nu weer begonnen in t zuiden.... vandaar de link met kids, en school haha