eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spanend Babbel, dan is het alweer bijna zover, he! Jeetje, wat gaat dat hard, he! Deed het keren zeer? Ik hoor daar nl. hele gemixte verhalen over! Idd, als je kleine Mannetje maar gezond geboren wordt, toch? Mar ik snap idd ook wel dat 't even schakelen is!

Liefs, Elvi

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ha Elvi,

ja heb wel goed op mijn tanden moeten bijten, buik voelt op bepaalde plaatsen nu behoorlijk beurs. Maar ik had het er voor over en we werden door een lieve VK geholpen die zei, al je 1 keer stop zeg, geef ik even minder druk. Als je daarna nog een keer stop zeg, hou ik ermee op. Dus ik kon zelf de grens bepalen,was wel erg fijn.

Hebben nu wel het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben, dus heb er geen spijt van, me buik hersteld wel weer.

Hoe gaat het met die gemene GBS? is die al onderdrukt, of lukt dat niet?

Xx

3. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbeltje, heel veel succes vandaag! Ik ben echt heel erg benieuwd naar wat er nu uitkomt, maar zal idd waarsch, dan wel een keizersnede worden. Dat is voor jou en voor het Kindje veiliger, toch? Of waarom is 't ook alweer precies beter?

GBS kan niet worden onderdrukt, begint okt. afspraak gyn, wordt sowieso een zh-beval., maar vind ik verder niet echt erg hoor!! Ik hoop maar dat de blaasontsteking nu ook weer heel eventjes weg blijft, dat zou erg fijn zijn!!

Chelleke, hoe is 't met jou knappe Kleine Meis?

Liefs, Elvi

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    hellow ladies...
    Sorry dat i jullie een beetje verwaarloosd heb de afgelopen tijd, maar erg druk geweest ivm onze verjaardagen en het feit dat mijn beste vriendin in het ZH ligt met 25 weken zwangerschap en een driegende vroeggeboorte. is al een week aan de gang.....

@ Babbel: Oei spannend het is bijna zo ver.... wat gaat t snel he.... krij je een geplande KS???
    @ GBW: met onze kleine meid gaat t super 68cm en schoon aan de haak 7800 gram..... het gaat zo snel en deze tijd is geweldig... lachen, schreeuwen van plezier, smorgens wakker gebrabbeld worden........ echt tegek.....
    mag ik trouwens vragen wat GBS inhoud???

@ de rest? hoe is t met jullie allemaal???

liefs Michelle

5. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Chelleke, Mooi dat alles goed gaat Met je Kleine Meis zeg! En id, dat ze nu alweer zo groot is joh, dat gaat idd erg hard!

Ja hoor, natuurlijk, GBS is streptokokken. Het is een bacterie die, zeker i.c.m. blaasontsteking, een bepaald risico voo Het Kindje met zich meebrengt tijdens geboorte en breken vliezen e.d., zo kan deze daar hersenvliesontsteking en allerlei andere dingen door krijgen!! Daarom krijgen we dus sowieso een ziekenhuisbevalling en moet ik soweiso bij start bevalling aan de antibiotica zitten!!

Liefs, Elvi

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Chelleke...oei dat is wel heftig met je vriendin.Hoop dat haar kleine nog een heel poosje veilig in haar buik blijft.

De keizersnede staat gepland voor 3oktober. Heb nog geen definitieve akkoord,maar we gaan nu wel van die datum uit. Erg gek idee dat we weten wanneer we papa en mama gaan worden( of de kleine moet natu urlijk eerder zin hebben om te komen;))

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbeltje, dat is volg. al, Meis wat gaat dat snel! Ben je zenuwachtig? En doe je een ruggenprik of algehele narcose?

Dikke gelukskus, Elvi

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja...nu gaat het ineens snel. Ik krijg een ruggeprik, narcose lijkt me nog gekker: kom je bij heb je ineens een kind!

Zie erg tegenop hoe ik erna ben,maar ik ben er van overtuigd dat een blik op onze mooie zoon dat allemaal weer goed maakt.

Xx

9. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Ohh babbeltje idd wel raar lijkt me dat dat je nu al weet dat je op 3 okt mama gaat worden maar ook wel weer geruststellend je weet dat die dag gaat gebeuren ik wens je heel veel succes en dat je heerlijk mag genieten van je mannetje laat je effe weten hoe die heet en wat gewicht enzv is xxx benji

10. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lieverds, pfoe spannend hoor Babbel!

Benji, hoe groot is je buikje nu? Heb je nog een mooie, recente buikfoto voor ons? Ik ben heel erg benieuwd naar hoeveel dat nu verschilt met 'n eenling! Gaat alles goed verder Meis? Zal vast ook wel voor jou nu erg zwaar gaan worden, toch?

Liefs, Elvi

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Lieverds, gisterenmorgen is onze bikkel geboren. Me vliezen zijn di.om 19.00 uur gebroken en de ontsluiting ging zo goed en Tobias maakte het verder erg goed dat we toch voor een stuitbevalling zijn gegaan. Het persen ging ook goed tot zijn borst toen ging het helemaal mis:( hij heeft zuurstoftekort gehad en ze hebben hem moeten reanimeren . We zijn nu in het kinderzh met zijn 3-en. Hier ligt hij.op de ic .Ze houden hem kouder,zodat de effecten van het zuurstoftekort zo min mogelijk is. Begin volgende wk krijgt hij dan een.MRI en dan weten we pas echt hoe het met zijn koppie gaat. Dus het worden nog een paar lange dagen...

Xx

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooooooooooh lieve Babbeltje, GEFELICITEERD met jullie knappe Tobias mannetje! Maar Meis, wat een spanning maken jullie nu door! Hoe voel je je? Heb je vertrouwen? Ik hoop dat je ons heeeeeeeeeeel gauw met nog veel meer goed nieuws en een hele mooie foto van je knappe Vent komt verblijden Meis en tot die tijd goed rusten he! Ik denk heel veel aan je Lieverd!

Liefs, Elvi

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Lieve babbel.
    Heel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Tobias.
    Heel veel sterkte met de komende dagen en hou ons op de hoogte.
    Liefs dikke knuffel Chelleke

14. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai babbeltje van harte gefeliciteerd met jullie kleine man tobias wat een leuke naam ik duim ontzettend hard voor jullie dat het allemaal maar mag meevallen en dat jullie gauw goed nieuws mogen krijgen heel veel succes deze hele lange dagen en idd als alles goed is miss een mooi fototje van jullie mannetje

liefs benji

15. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai elvi

Hier gaat het tot nu toe wel redelijk goed heb alleen al een paar dagen last van een kramp in mijn bovenbeen erzit ergens iets klem maar kan geen kwaad volgens de gyn is alleen erg vervelend ik zal van het weekend eff een recente foto van mezelf hier even posten als jij er dan ook eentje maakt dan kunnen we die miss vergelijken nou en we zijn ook bijna 30 weken dan kunnen we gaan aftellen hihihihi en hoe gaat ie verders bij jouw nu dan is ze nog steeds zo lastig in de avond hier zijn ze heel verschillend druk kan soms niet eens bedenken wie nou wie is maar goed ze bewegen goed en dat is belangrijker

voor iedereen alvast een fijn weekend gewenst

liefs benji

16. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Benji,

Mooi dat alles goed met je gaat Meis! Hier ook alles goed hoor, zeker een drukke Kleine Meis en ik vind 't ook wel heerlijk!! Als ik haar een uurtje of zo niet voel, dan begin ik al wel een klein beetje af te vragen waar ze nou toch weer blijft, haha!!

Ja leuk, doen we beiden een buikfoto'tje hier!

Babbeltje Lieve Schat, hoe is 't met jou Meis? Red je het nog allemaal? Kan je wel veel bij Tobias zijn?

Liefs, Elvi

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Babbel hoe gaat t met jou, je man rn Tobias ?
    Dikke kus Chell

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag lieverds,het gaat redelijk goed. Sinds vanavond zitten in het R.onald M.c D.onald huis tegenover het zh. Dus vlakbij maar wel met wat (mentale) afstand. Is denk ik wel heel goed,geeft rust.

Tobias wordt vanaf morgen zachtjes aan opgewarmd,daar doen ze een hele dag over en dan is het afwachten hoe hij daarna is. Dus nu weten we eigenlijk nog niets.
    We mogen bij hem wanneer we willen en dat is wel heel fijn. Mogen hem niet optellen of knuffelen en dat vinden we wel erg zwaar.

Xc

19. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai elvi en de rest natuurlijk hier mijn bijdrage een foto van vandaag

Attached Files:

20. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Babbeltje, ik vind 't zo hefitg allemaal Meis, Jeetje! Morgen weet je dus meer? En hij is dan nu niet bij bewustzijn, zeg maar? Wat een spannende dag zeg dan, morgen! Kunnen we ook nog helemaal niks zeggen en voorspellen nu? Ooooooooohhhhhhh Lieverd, ik vind het zo ongelooflijk naar voor jullie, al die vreselijke spanning! Zet hem op he, vanavond en morgen! Een hele dikke digiknuf, Elvi

Benji, wat een prachtige buik heb je al zeg, maar het valt me idd nog alles mee hoe groot die is! ga me nu echt eens aan m'n belofte houden en z.s.m. een foto erop zetten! Je hebt nu wel verlof al, toch? Ik nog vijf weekjes!!

Liefs, Elvi

Share This Page