eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussion in 'MMM clubs' started by Paula, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai elvi ja ik ben benieuwd hoe groot die van jou dan nu is het valt me nog wel mee hoor maar ik ben bang dat het na de 30weken wel eens heel hard kan gaan maar ja dat zien we dan wel en ja ik heb al effe verlof vanaf juni al want ik kon niet meer werken vanwege me bekken heb lopend en staand beroep dus vandaar en mag absoluut niet teveel bukken tillen staan en zittend werk hebben we niet dus helaas heerlijk thuis keutelen

Babbeltje ik hoop dat jullie snel wat meer weten en dat alles voor tobias mee gaat vallen mijn duimen draaien voor jullie hoop gauw wat van je te horen hoe het nu dan met jullie gaat heel veel sterkte gewenst

liefs benji

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, denk veel ana je Meis, hoop dat alles goed met jullie gaat Lieverdje!

Liefs, Elvi

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Even kort berichtje...maar wel een hele goede! MRI zag erg goed uit:) Hij ligt nu op een andere afdeling,heeft alleen nog een sonde in zijn neus. De rest van de medicatie is weg!!. nu moet hij paar dagen aansterken en dan mag onze Kanjer mee naar huis:):):-:):)

4. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babbeltje, echt waar?! Wat een ontzettend goed nieuws Meis! heeft hij er niets aan overgehouden dan nu officieel? Of moeten ze daarvoor dan nog extra testen doen of zo? Ooooooooooohhhhhhh Meis, wat een heerlijk nieuws dan he! Nou Lieverd, ga lekker genieten van je mooie gezinnetje! En vergeet ons niet een fototje te sturen als de tijd daar rijp voor is, he!

Liefs, Elvi

5. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Benji,

Ik ga eventjes een fototje proberen up te loaden op mijn pers. pag. van m'n buikie! Jij hebt in ieder geval idd nog een bescheiden buik voor de twins, zeg! Heel mooi hoor!

Liefs, Elvi

6. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hai babbel wat een heerlijk nieuws om te lezen dat alles goed gaat met jullie mannetje nu hopen dat ie goed ga eten en groeien zodat uren snel mee na huis kan geniet lekker van je gezinnetje heel veel liefde en geluk gewenst dikke knuffel van mij

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    lieve babbel. wat een geweldig nieuws lieverd. ben zo ongelofelijk blij voor jullie. nu kan de heerlijke kraamtijd bijna beginnen.

mooie buikjes dames.... ik wil stiekem ook weer ...

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Onze kanjer is thuis en ligt nu heerlijk in zijn wiegje:)

9. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ooohhhh babbel wat een geweldig heerlijk nieuws is dat nou ga er heerlijk van genieten meid en heel veel knuffelen dat mannetje van jouw kan ie goed gebruiken

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    yes yes yes yes yes yes yes babbel . super gefeliciteerd. geniet van jullie ventje en van jullie kraamtijd....

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker Babbeltje, eindelijk eens heerlijk ongestoord genieten, he! Hoe gaat 't nu met jullie Mannetje? En met jou?

Benji, buikfoto staat er nu in!!

Liefs, Elvi

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, hoe liggen je kleintjes trouwens?

Liefs, Elvi

13. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    De laatste keer was 2weken geleden en toen lagen ze met hun hoofdjes onder me ribben en hun ruggen na de zijkant ze keken elkaar als het ware aan en lig ze bij jouw al goed

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ze ligt met haar hoofd idd ook naar boven toe, beetje rechts van 't midden en met haar billen naar onderen toe, dus, maar dat kan natuurlijk nog helemaal veranderen!!

Haha, wat grappig dat die van jou elkaar aan kijken, wel zo gezellig! Voel je ook enorm veel schoppen e.d. van 4 beentjes en vier armpjes en zo?

Liefs, Elvi

15. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Ja dat voel je af en toe heel goed en dat zie je ook goed en ze zijn vaak om ste beurt aan de beurt lijkt het wel hihihi

16. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Benji, wanneer weet jij dan of je voor een 'gewone' bevalling kunt gaan of voor een Keizersnede? Hier nog steeds een Stuitliggertje, haha, heeft ze van d'r vader, hoor!!

Liefs, Elvi

17. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Ik weet het nog niet mag morgen weer voor echo en daarna gelijk met gynaecoloog bespreken miss krijg ik het morgen wel te horen ben benieuwd hoe ze nu liggen en of ze goed gegroeid zijn

18. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Benji,

Spannend vandaag Meis, hoe was 't? En, weet je al meer?

Hier volg. vr. weer een echo i.v.m. mogelijke, kleine groeiachterstand en stuitligging, spannend!!

Liefs, Elvi

19. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hoi Elvi hier een kleine update 30,4 vandaag weer voor controle geweest ze waren goed gegroeid eentje op de eenlingcurve en de andere er net onder dus gyn was erg tevreden.Er ligt er eentje(rechts) met het hoofdje na beneden en de andere(links) ligt in een stuit. Over 2 en een halve week weer terug dan zijn we 33 weken dus schiet op net ook weer heerlijk een spuit in me bovenbeen de anti d prik want 1 van de 2 is positief dus na de bevalling mag ik de andere ook weer. Over 2 en halve week ook afspraak met verpleegkundige om over de bevalling te praten we zullen zien wat ze te vertellen heeft. Nou voor iedereen een fijne dag gewenst.

liefs

20. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Benji,

Klinkt goed Meis, spannend he! Tweelingen worden idd natuurlijk ook nog eens eerder geboren (een paar weken gemiddeld, toch?), dus ze zullen je nu idd wel extra goed in de gaten houden!

Hier beetje nerveus toch wel m.b.t. die groeiachterstand merk ik, maar goed, als het iets betekende, zouden ze me wel gelijk een echo geven en/of door sturen naar 't ziekenhuis, neem ik aan. Toch? Ze schopt nog heerlijk hoor, hier in m'n buik, alleen nog wel steeds in stuit, haha!!

Liefs, Elvi

Share This Page