ja idd als het een flinke achterstand zou zijn sturen je echt wel door voor een echo een kan wel even hoor dat ze iets minder groeien en dan daarna klimmen ze wel op en anders gaan ze je nog beter in de gaten houden is ook wel zo fijn dan
Ja toch? Dat zou ik dus ook denken! maar het is altijd zo onzeker dan, he! Ach goed, ik heb alle vertrouwen in onze Kleine Meis, altijd al gehad ook!! Ze is zo sterk aan het schoppen en bewegen en zo!! Een vriendin van mij heeft een natuurlijke bevalling van een tweeling gedaan, was erg pittig, maar is uiteindelijk wel helemaal goed gelukt toch! maar weet dus niet hoe die van haar dan lagen! Zij kreeg twee meisjes! Liefs, Elvi
Alles goed hier hoor Lieverds, hoe is het met jullie? Hier ligt de Kleine Meis al volldig ingedaald, wat een slimmerd, he, hihi!! Liefs, Elvi
@elvi wat goed zeg dat ze helemaal al goed is ingedaald idd een slimmerd zeg wanneer ben jij weer bij vk of gyn geweest hier mag ik vrijdagmiddag weer eerst afspraak met verpleegkundige over de bevalling en daarna weer echo om te kijken hoe ze liggen en of ze goed gegroeid zijn daarna bespreken met gynaecoloog ben benieuwd of ze nog hetzelfde liggen en of ze nog gedraaid zijn
Hoi lieve meiden... Even snel een berichtje van mij. Momenteel enorm druk en beetje overwerkt dus helemaal niet happu... Met ons meisje gelukkig alles super. Rolt door de hele kamer in en begint behoorlijk te tijgeren. Ze eet nu ook al boterhammetjes zo leuk.. Dikke knuffel voor iedereen
Heey Benji, Vrijdag was ik al bij Vlos (vorige week) en eergister beetje gedoe in hetziekenhuis, maar alles helemaal goed hoor. Maar toen dus ook weer bevestiging!! Ze ligt al best wel een beetje vast, super dus!! Hoe zit dat bij jou, want ze kunnen niet allebei ingedaald liggen, toch? Of moeten ze dan beiden naar beneden liggen met hun hoofdjes en eentje ingedaald, of zo? Ik ben heel benieuwd Meis, naar hoe dat allemaal bij jou knappe Twinnies gaat! Chelleke, he, wat naar dat je even niet lekker in je vel zit! Druk met werk? Of lastig om werk en prive te combineren? Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Meis! Wel heel fijn dat je Kleine Knapperd 't zo goed doet, he! Liefs, Elvi
hier vandaag 33 weken ollie en bollie zijn weer voor2 weken goedgekeurd ze zitten goed Kwa lijntje de een ruim 2 kilo en de ander een goede 17 en nog wat gram alleen de gene die het diepst ligt lig in een stuit dus als die binnen 2 weken niet gedraaid is dan word het een keizersnede
Wat fijn en heerlijk dat 't zo goed met ze gaat Meis! Maar wel hopen dat ze toch nog even draaien of wisselen of zo, zie je op tegen een evt. keizersnee? Liefs, Elvi
Hai dames hoe gaat het ermee? Hier gaat alles zijn gangetje morgen weer echo en controle bij gynaecoloog dan alweer 35 weken
Heey Benji, Super dat ze nog lekker in je buikje zitten Meis, ben je al helemaal voorbereid? Ik heb ook echo morgen, kunnen we gezellig terugberichten!! Liefs, Elvi
Babbeltje Meis, hoe is 't met jou en met je ventje? En Chelleke, met jou en je Meisje? Benji, we're next, spannend he!! Liefs, Elvi
Hoe is t hier met iedereen? Met ons super.... Babbel hoe is t met tobias ? Ladies.... Zijn jullie er klaar voor?? Spannend... Zie t allemaal weer voor me... Tis prachtig meiden....
Ja Babbeltje, hoe is 't met je Meis? Hier alles goed, al af en toe gerommel, we gaan 't zien, wel weer een blaasonsteking, maar dat hoort er nu eenmaal eventjes bij, over een paar weekjes ons Kleine knappe, drukke Meisje in m'n handen, zo ontzettend veel zin in!! Liefs, Elvi
hallo dames .. ik vond onderstaand berichtje van benji.. Benji hartelijk gefeliciteerd en veel geluk... Hai dames hier even berichtje vsnu mij op 30 november is onze tweeling geboren y.o.e.r.i. 2395gram en 47cm en l.i.n.d.s.e.y 3020gram en 48cm doormiddel van keizersnede en doen het heel goed zijn...
Hier idd bevallen op 30 november van y.o.e.r.i en l.i.n.d.s.e.y met ks Y was 2395gram en 47cm en L was 3020gram en 48cm (groen is y)
gefeliciteerd lieve benji... wat een prachtige kindjes.... geniet er maar lekker van en knap maar snel op van de ks. xxx
Dag Lieverds, sorry dat ik niets meer van me heb laten horen, ben nog steeds aan het verwerken wat er allemaal gebeurd is en ik kom nog wel eens op deze pagina maar dan alleen voor T.obias. het stukje zwangerschap vermijd ik nu nog. Weet niet wat het is,maar kan het er nog even niet bij hebben. Benji, van harte met de geboorte van jullie mooie zoon en mooie dochter! Elvi, heel veel succes met de laatste loodjes! Wil jullie nog wel even onze Kanjer laten zien, het gaat inmiddels gelukkig helemaal goed met hem, we blijven nog wel actief onder controle maar dat is alleen maar fijn Dikke kus Babbel View attachment 293255
Benji, gaat alles goedmet je twee Knapperds? Lekker druk zeker? Hoe gaat 't voeden en zo met twee? Doe je dat tegelijk? Babbeltje, super dat 't nu goed gaat met je Kleine Man, wat een spannende tijd, he! Ik hoop dat je nu lekker alleen nog maar kunt genieten! Chelleke, jij gaat ook hard met Mila he, jeetje zeg he! Hier alles goed, lekker rustig nog!! Liefs, Elvi
@Elvi hier gaat het helemaal goed hoor ze drinken goed en zijn ook al goed aan gekomen dus gaat helemaal top alleen in de nacht willen ze nog wel eens spoken en dan de ene dag de ene en de andere dag de andere maar gaat ook de goede kant op gaat steeds wat langer tussen zitten in de nacht dus heb geen klagen hoop dat je gauw van je prachtige mooie meid mag gaan genieten miss wel op de dag die er zo mooi uit ziet donderdag de 20-12-2012 zal een hele mooie datum zijn ga duimen voor je en hoop dat de bevalling je mee gaat valkenburg wil je in iig heel veel succes wensen Ohh dubbeltje hoop dat je strakkies je bevalling wel een plekje kan gaan geven en soms helpt het om er over te praten miss een idee of opschrijven dat heeft bij mij ook goed geholpen met het verlies van mijn dochtertje maar je hebt een pracht ventje om te zien gaat het allemaal goed kwa voeding en groeien enzv