eerste IUI in juni, wie nog meer??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Paula, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

    Grotebabywens Fanatiek lid

    18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Benj, klinkt goed Meis, wat bijzonder he dan heb je ineens twee van die Kleintjes bij je, zo gaaf!

    Ik hou jullie op de hoogte!!

    -X- Elvi
     
  2. Chelleke84

    Chelleke84 Fanatiek lid

    4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Ik weet niet precies hoe en wat maar via facebook hen ik vernomen dat grotebabywens inmiddels bevallen is van een dochter. Ik begeep dat alles prima is met moeder en dochter maar wanneer het geboren is en de naam weet ik niet
    hopelijk komt ze ons hier snel meer vertellen

    Hier verdet alles prima volop aan t genieten.
    Hoe is het hier met jullie???

    Liefs Chelleke84
     
  3. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    hey lieve allemaal...

    van harte gefeliciteerd allemaal met de geboorte van jullie prachtkindjes!
    Mij kwam vandaag minder nieuws ter ore...M82 die hier ook een tijdlang meegeschreven heeft, is op 1 november overleden...
    Ze is wel nog mama geworden van een dochtertje...Lola

    Groetjes Susanne
     
  4. benji

    benji Bekend lid

    20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ohh susanne dat meen je niet weet je daar meer over zou graag wat meer willen weten dan wat verschrikkelijk nieuws zeg ben je net mama kan je nooit meer voor haar zorgen en de kleine meid zonder haar mama heb er geen woorden voor
     
  5. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Ben er helemaal van ondersteboven...was een tijdje niet meer op Facebook geweest...had haar gewhatsappt met nieuwjaar en vond het al vreemd dat ik geen reactie terug kreeg, dus dacht gisteren kijk eens op Facebook of ze misschien al bevallen is ofzo...
    Ze is schijnbaar niet goed geworden, gaan liggen en in coma geraakt. Ze heeft tijdens die coma nog 2 hersenbloedingen gekregen, die haar fataal zijn geworden. Haar dochtertje hebben ze op dat moment gehaald, ze was toen 28 weken zwanger. Dus helaas heeft ze haar meisje nooit mogen vasthouden :(. Oh man, wat was zij trots op haar zwangerschap en de wetenschap dat ze een meid zou krijgen!
     
  6. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
  7. benji

    benji Bekend lid

    20 jan 2008
    680
    0
    0
    Ohh jezus wat is dit verschrikkelijk zeg heb er echt geen woorden voor dat ze ook nooit haar kleine meid heeft mogen zien en vasthouden ik hoop dat die kleine lola het goed maakt en een mooi lichtpuntje voor haar man mag zijn en dat ie daarvoor wilt gaan lijkt me zo moeilijk je levenspartner te moeten missen maar tegelijk door moet gaan voor je kleine meid en dat je er dan ook alleen voor staat
     
  8. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Ze lag al in coma toen ze het kindje gehaald hebben,dus ze heeft haar nooit mogen zien ....echt zo triest,ze was zo ongelofelijk trots op haar mooie buik!!

    Was ff een hele dubbele dag...mijn schoonzus die gelijk met haar was uitgeteld is vandaag bevallen van ook een dochtertje...mijn nieuwe petekindje!!
     
  9. benji

    benji Bekend lid

    20 jan 2008
    680
    0
    0
    Dat geloof ik graag dat dat erg dubbel is maar ondanks dat gefeliciteerd met je petekindje hoe gaat het met jouw nu
     
  10. Susanne74

    Susanne74 Actief lid

    18 jun 2011
    153
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel Benji! Met mij gaat het wel goed, heb me er helemaal bij neergelegd dat het bij mijn 2 gezonde zonen blijft, en heb nu een lekker klein nichtje om mee te tutten! ;)
     
  11. Chelleke84

    Chelleke84 Fanatiek lid

    4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Wow suzanne..... dit is verschrikkelijk Pffff .. komt wel dichbij in ons clubje... krijg t er koud van....

    wat een dapper maar toch moeilijk besluit dat er geen 3e kindje komt...

    hoei is t met de rest ???
     
  12. Grotebabywens

    Grotebabywens Fanatiek lid

    18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje jongens, wat een ongelooflijk triest nieuws van M82! En wat erg dat ze nooit haar kindje heeft mogen vasthouden ook, en haar partner, wat afschuwelijk allemaal, geen woorden voor!

    Heel dubbel om het er direct onder te zetten, maar hier alles goed, op 24 dec. is F.lorine geboren en we zijn nu heerlijk aan 't wennen aan elkaar!! In 't begin sliep ze best weinig, maar nu gaat 't gelukkig beter, omdat we wat refluxaanpassingen hebben getroffen!!

    Hoe is 't verder met jullie allemaal Lieverds? Ben nog helemaal ondersteboven van het overlijden van M82, de tranen staan echt in m'n ogen, ben helemaal van slag!

    Liefs, Elvi
     
  13. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Wat een triest berichtje:(:(. kippevel staat op me lijf! hoop dat ze papa en de kleine meid goed opvangen in de familie en vriendenkring.


    En dan ook weer mooi nieuws. Elvi nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Geniet er maar lekker van:-*
     
  14. benji

    benji Bekend lid

    20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai dames ook hier gaat het goed wel ontzettend druk met 2 van die ukkies maar wel ook errruug leuk alleen heeft y.oeri hoogst waarschijnlijk last van reflux dus nu over op voeding met johannesbroodpitmeel erin en daar diet ie het veel beter op wat is dat lekker zeg hij is natuurlijk de kleinste dat ie het nu wel allemaal binnen houd op 1fles na hier effe fototje van hun beide krijg de onderste niet omgedraaid sorry daarvoor xxx
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Babbel81

    Babbel81 Fanatiek lid

    22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    oh wat een liefies <3 benji!
     
  16. benji

    benji Bekend lid

    20 jan 2008
    680
    0
    0
    Dank je wel babbel gaat het goed met jouw kleine man en met jouw.
     
  17. Evi81

    Evi81 Actief lid

    13 jun 2010
    173
    0
    0
    Verpleegster
    Deurle
    Dag Lotjes!!!


    Zooo lang geleden.

    Heb een tijdje geleden het berichtje gelezen over M82. Ben er echt slecht van. Spookt echt veel door mijn hoofd, vind het zo verschrikkelijk.
    Hoop dat haar man het een beetje aankan want ineens zonder boe of ba zonder je vrouwtje vallen, erg!!! Goed dat hij Lola heeft om hem er toch wat door te sleuren....M82 zal zeker verder schijnen via Lola en hem de kracht geven verder te gaan!!

    Hier alles gelijk zoetekes, geen nieuws.
    Alles staat nog steeds op pauze bij ons.
    Ze weten nu wel dat het probleem aan mijn eitjes ligt. Slechte kwaliteit. Kunnen ze niets aandoen eigenlijk. Je kan er mee zwanger worden maar toch moeilijker...

    Tot snel schatten en ik denk aan jullie!!!

    :$:$:$:$:$ schatjes nog eens een dikke proficiat aan mijn forumvriendinnekes met hun hele mooie kindjes!!!!!!!!!! Heb dit nog niet kunnen zeggen. Geniet ervan he!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):)

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
     
  18. Chelleke84

    Chelleke84 Fanatiek lid

    4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey dames.
    Long time ago..
    Hier alles super. Volop aan t genieten inmiddels alweer 10 maanden verder en ze wordt zooooo snel groot.

    Dikke knuffel meiden. Xxx
     

Deel Deze Pagina