Helaas nu precies 14 dagen na de inseminatie ongesteld geworden. Helaas geen 2018 kindje meer, maar hopelijk nog wel zwanger in 2018. Op naar ronde 3.
Oh zo jammer! Misschien worden we deze keer wel samen zwanger! Ale ik kan wel pas beginnen als mijn menstruatie erdoor komt
Ach meis wat balen!!! Dikke knuffel. Lekker je zinnen verzetten tijdens je vakantie. Vol goede moed voor een baby made in 2018.
Ik moet vanaf morgen een maand aan de pil en daarna nog is een cyclus afwachten.. dus ik kan pas binnen 2 maand terug beginnen met iui.. zie ik echt ni zitten
Balen meis het zit jullie ook echt niet mee, jullie krijgen echt gelijk alles voor jullie kiezen. Laten we gaan voor een baby Made in 2018! Dikke knuffel en sterkte morgen❤️
En als ik dan toch ongesteld ben gaan we vanavond heerlijk een wijntje drinken tussen de wijngaarden en wijn proeven in de wijnkelder van ons net geboekte hotel! Echt Duitsland is echt leuk voor een roadtrip!
Dankje, ben er vanaf .. Lig nog wel op de bank met krampen maar dat zou morgen beter moeten zijn.. nu 1 maand aan de pil om mijn baarmoederslijmvlies te laten herstellen.. daarna nog 1 natuurlijke cyclus en dan gaan we er terug voor zal voor begin juli zijn..
Zijn gangetje Denk weer niet dat het raak raak is. Maandag bloedprikken op 12 dpo. Denk dat ik zondag ga testen. Hoe is het verder bij jou?
Hier gaat het niet zo goed.. Heb van dinsdag op woensdag op spoed gelegen met enorm hoge koorts en pijn. De ochtend erop heb ik een spoed curretage gekregen..