Wachten wachten wachten... Haha ik heb een gevoel dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn heb nu 2 dagen een soort zenuwachtig gevoel in mijn lichaam en ik slaap gewoon niet snachts.. ben overdag mega moe en snachts lig ik te draaien. Heb 1x mijn temp opgemeten 37.65. is niet heel betrouwbaar maar een hoge temp kan goed zijn. We zien t wel
Klinkt wel veel belovend, toen bij mij de iui gelukt was, was mijn temp ook hoger wanneer mag je testen?
Spannend!!! Dat zenuwachtige gevoel herken ik. Ik voelde mij verschrikkelijk nerveus een dag voor mijn bloeduitslag. Anders dan normale zenuwen.
1 juli is mijn jubileum met mijn vriend. Hele mooie datum . Ik weet nog niet wanneer ik bloed mag prikken. Hangt nog even van mijn lichaam af. Zal wel rond die datum zijn.
Ik had vandaag weer echo. Vandaag cd 6 maar vanwege dat bizarre ei op cd 2 nu al echo. Gelukkig geen bizarre groeispurt. Wel 4 folikkels, maar die vorige week al 11 was is stil blijven staan. Ik hoop dat die dan ook stil blijft staan wil niet dat ze de boel afblazen omdat het er 4 zijn, maar zo groot was het nog niet. Had er 2 van 11, 1 bijna 11 en 1 van 9. Voor de zekerheid woensdag weer echo.
Spannend! Heb geslapen van gisteravond 7 uur tot vanochtend 6. Ben echt benieuwd over een week omdat ik me zo anders voel.
Ja heb gebeld naar het uz , omdat mijn hormoonwaardes heel hoog stonden en mijn ei zo langzaam op gang kwam kan het wel al zijn ingenesteld. Of van iui. Maar ik ga er van uit dat het van de iui is
Hoe is het hier dames? Hier vanmorgen weer echo gehad. Helaas is er maar 1 van de vier doorgegroeid. Hij is iets van 16mm dus moet morgen weer komen voor een echo en dan waarschijnlijk morgenavond pregnyl.Als deze poging mislukt hoef ik niet te wachten op de intake om aan de pil te gaan. Kan alvast straten. Dat is wel fijn. Hoop niet dat het nodig is.