Vandaag dag 8 na de IUI en ik was ongekend moe vandaag. Ben zelfs van het strand weggegaan omdat ik te moe was om op het strand te liggen. Normaal ben ik vol energie en zeker op een dag dat ik niet hoef te werken. Rest van de dag geslapen en toen ik wakker werd merkte ik dat ik wat bloedverlies had gehad. Misschien is het inderdaad het weer net als wat je zegt kimpyy maar wie weet toch ook niet ?
Dat bloedverlies is wel een heel goed teken en dat moe zijn herken ik ook.. Dat het maar rap maandag is dan mag ik bloed gaan laten nemen
Ja mijn nod is pas maandag. Ondanks dat verwacht ik dat de bloeding zal aanhouden. Had ik bij IUI 1 ook namelijk. Even de arts bellen voor een nieuw plan.
Amai dat is heel snel.. ja zou dat toch eens bespreken.. het eitje heeft niet eens de tijd om te goei in te nestelen..
Denk dat het hier ook niks word.. heb mijn typische ongikrampen.. @Candy01 succes vandaag! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!
Jaaaaaa het hartje klopt!!! Volgens de meting 6 weken en 3 dagen. Dacht zelf 3 of 4 dagen dus prefect op schema. Mag dinsdag alweer een echo! Krijg dan gelijk gesprek over de nipt. Ik zag het zelf gelukkig gelijk op de echo.
Wisselend ...gister was de bloeding over en vandaag weer heeel licht. Kan er geen pijl op trekken het is dus gewoon afwachten tot maandag ben ik bang. Vervelende is dat mijn vriend volgende maand augustus wilt overslaan dus dat zo betekenen dat ik pas weer in september met IUI4 verder kan. Duurt allemaal zo lang. Dit ook op aanraden van de arts om even te kijken wat er precies mis gaat. Hoe is het verder met jou ?
Misschien is het wel een innestelingbloeding.. ik hoop mee! laat je maandag bloed nemen? En met mij gaat alles goed denk dat het deze ronde niks word heb last van ongikrampen Wij slaan in september een iui.