Ik denk dat mijn regels er veel te vroeg gaan doorkomen, heb echt pijn in mijn onderrug en die typische ongi krampen..
Uitslag negatief. Nu stoppen met de utro en hopelijk volgens planning mijn menstruatie op dinsdag. Hopelijk is poging 4 de juiste. Moet weer mijn medicatie ophogen dus ik hoop nu op meer follikels.
Oh zo spijtig! Maar ze zeggen toch steeds dat bij iui4 de slaagpercentage hoog liggen jou wonderje komt wel!
Ze doen er bij ons 6 volgens mij. Ik hoop het. We hebben gelukkig al een heel lief meisje mogen krijgen.
Ja het is bij mij de eerste maar hoop dat het rap raak is.. mentaal is dit niet normaal.. en ik zie dat jij al aan ronde 5 zit, al heel wat meegemaakt precies. Hopelijk is het binnenkort bij jou raak!
Ronde 5 is hier niet doorgegaan omdat mn ei al gesprongen was, nu heb ik vlak na mn gesprek mn eisprong vermoedelijk dus is afwachten of ik dan nog mag of dat we wat anders gaan proberen ik zie t nu eigelijk zo; mijn tijd komt nog wel, of niet dan is t ook prima kan me er niet meer zo druk om maken, voegt niks toe Hopelijk is t gauw raak bij jou!
Bij mijn dochter had ik wel menstruatie kramp. Ik weet alleen niet meer precies wanneer. Ik had op 12 dpo een positieve test en werd toen op 17 dpo altijd ongesteld. Ik vond die menstruatie kramp fijn omdat ik juist het idee had dat er iets bezig was.