Hallo allemaal, Zo te lezen gaat haast iedereen door naar een volgende poging. Alleen voor Leentje is er nog hoop! Het schiet al aardig op, wanneer ga je testen Leentje? Succes! Marleentje, wat een vervelend nieuws. Heb je de laatste iui inmiddels al gehad of zit je er nog op te wachten? Ik wens jullie ontzettend veel succes. Hip, jij hebt je tweede iui gehad lees ik. Gelukkig ging het dit keer beter dan de eerste keer. Ik heb bij iedere iui nog last gehad van buikpijn. Bij de tweede iui had ik ook last van bloedverlies, ik heb gebeld met het ziekenhuis maar het kon verder geen kwaad. Jou wens ik veel sterkte in de wachtweken, zet m op! Ik ben deze cyclus begonnen met het spuiten van Puregon. Afgelopen donderdag mijn eerste FM gehad. Vandaag heb ik weer een FM gehad en moet nog even doorspuiten tot woensdag dan moet ik weer naar het ziekenhuis voor een FM. Ik hoop dat het er woensdag allemaal mooi uitziet zodat ik de Pregnyl kan krijgen en dan vrijdag de iui?? Het is nog even afwachten... Fijne avond en succes allemaal.
Zo te lezen hebben we niet zoveel geluk hier. Voor iedereen waarbij het mislukt is, veel sterkte! Voor iedereen die opnieuw begint of begonnen is veel succes! Gisteren heb ik mij laten insemineren. We dachten dat het goed zat maar we kregen de schrik van ons leven te horen. Mijn man zijn zaad was maar 150 000! Vorige keer was het 900 000 en toen was het niet gelukt. Deze keer vrezen we hetzelfde. We mochten na de IUI ons gaan melden bij de poli om een afspraak te maken met onze gyn om een nieuwe aanpak te bespreken. We hoopten dat het van een leien dakje zou gaan maar niet dus. Maar we geven het niet op. Eerst deze cyclus bekijken en zien wat het wordt. Liefs Salome
Salome: volgens mij is dat nog super zaad hoor!!! Volgens mij staat 900 000 aan 9% en 150 000 aan 1,5% en je hebt minimaal 100 000 voor een goede kans op IUI. We hadden de laatste keer maar 0,22 % dus dat is eigenlijk te weinig maar omdat mijn man bij vooronderzoek 1,35% had gaan we toch verder. Meiden ik hoop dat we de komende ronde meer geluk hebben!! Want het zit in dit topic nog niet echt mee he!! Ik denk dat wij aankomende weekend/begin volgende week weer IUI gaan krijgen!
Goedemorgen meiden. Mag ik met jullie mee kletsen? Zal me even voorstellen, ik ben 36, 1 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van bijna 2,5. Ik ben fulltime moeder, dit omdat we een groot akkerbouwbedrijf hebben. In maart vorig jaar Mirena verwijderd en een MA+cur en 2 vmk's nu in ronde 22 beland. HSG op 16-09 gehad en was allemaal goed en zaadonderzoek was ook goed. Vandaag ongi geworden en nu deze ronde onze 1e IUI. Vanaf CD 5 moet ik beginnen met Puregon te spuiten en volgende week donderdag heb ik de 1e FM op CD 10. Ik ga als jullie het goed vinden gewoon vanaf nu proberen mee te reageren en zo er zo snel mogelijk proberen tussen te komen en jullie te leren kennen.
lyanna: welkom hier!! Gezellig als je mee komt kletsen Meid je hebt ook al heel wat achter je kiezen! Ik hoop dat je nu met IUI mee geluk hebt.
Marleentje, dank je wel voor je welkom!!! Ja, we hebben ondertussen ook al een hele geschiedenis achter de rug en ik ben ook blij dat we eindelijk met IUI gaan beginnen. Dat gaat zeker voor mij een beetje meer rust brengen, wel meer zkh. bezoeken maar dat vind ik niet zo erg. Ik hoop dat we elkaar hier goed kunnen steunen, maar vind het wel spannend nu allemaal hoor!!!
Hey meiden, ik ben hier al effe aan het lezen, en nu pas kan ik hier ook iets zetten.. Wij zijn gisteren naar de gynea geweest, en 14 november hebben we een afspraak met de dokter die bij ons de kunstmatige inseminatie gaat doen.. Nu, verder weet ik er nog niks over, dus het is allemaal best spannend! Het probleem ligt niet bij mij, maar bij mijn man, hij heeft namelijk een zeer laag aantal zaadcellen, amper 1 miljoen. Nu moet ik nog een aantal testen ondergaan, hopelijk is alles inorde, en kunnen we vlug beginnen met de iui! Ben zo opgelucht dat we toch weer een stapje dichter zijn bij een baby'tje! Veel succes voor jullie allemaal! Liefs, Lientje*
Lyanna, welkom en heel veel succes deze eerste iui ronde. Ik zie dat jij de iui al gelijk begint met Puregon, spannend hoor! Ik heb de eerste iui Clomid geslikt maar daar kon ik niet goed tegen, daarna 2 iui's met Tamoxifen. Inmiddels zit ik op iui 4 en gebruik ik Puregon, het valt mij best tegen maar dat komt omdat ik angst heb voor naalden.. Lienemien, wij hadden bij de huisarts ook een hele slecht score wat betreft het zaad. Met dit aantal kwamen we alleen in aanmerking voor ICSI. Gelukkig hebben we in het ziekenhuis nog een aantal zaadtesten gehad waaruit bleek dat we toch met iui konden beginnen, gelukkig maar. In ons ziekenhuis doen ze geen iui met een score onder de 1 milj..Ik hoop voor jullie dat de testen van het ziekenhuis ook een stuk beter uit zullen pakken. Salome, ik begrijp je onzekerheid. Maar ik denk altijd maar zo; als het geen kans van slagen heeft zouden ze het toch allemaal niet doen. Ieder ziekenhuis volgt een eigen protocool, de een doet wel iui onder de 1 milj. de ander niet. Ik wens je veel sterkte deze wachtweken. Fijne dag allemaal.
Hey lieve meiden, Sorry dat ik een tijd niet heb gereageerd, ben ontzettend druk geweest met het verhuizen. We zijn inmiddels helemaal over, heerlijk wat geeft dat een rust! Zo als jullie weten heb/had ik een hele rare maand, maar goed ik was dus uiteindelijk vorige week dinsdag ongi geworden en flink ook, het rare was dat ik op dinsdag dus al op dag 6 van mijn nieuwe cyclus zat en ik was al vanaf maandag begonnen met puregon omdat de artsen er van overtuigd waren dat ik dus waarschijnlijk ongi was geweest(dankzij die paar druppels die ik een paar dagen er voor was verloren)Hmmm dat houdt dus in dat ik nu al op dag 8 zit met puregon en dat begint aardig op me te werken jeetje me kop zit vol met pukkels!!!:xMorgen krijg ik weer een echo zo als ik die afgelopen week elke dag heb gehad(vanwege me rare cyclus) als het goed is zijn me folikkels groot genoeg morgen en mag ik dan morgenavond om 23.00 pregnyl prikken. Me man heeft al vrij genomen voor vrijdag ochtend zodat we samen naar de iui kunnneIk houdt jullie weer op de hoogte! O ja vergeet bijna te melden dat ik deze keer 3 grotere folikkels heb in tegenstelling tot vorige maand met maar 1! En ja ik weet het meer kans op een meerling...Laat maar komen Sorry dat ik even naar niemand heb geschreven maar ik had het echt even nodig weer wat van me af te schrijven! Heel veel liefs Val
Lyana welkom meid!! zo zeg jij hebt al flink wat meegemaakt hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op! lienemien jij ook welkom! 14 november heb je pas gesprek das wel laat zeg. of heb je je vertypt en bedoel je okt? anders moet je nog een tijdje wachten. Salome das enorm klote zeg van de zaadkwaliteit. ik ben benieuwd wat ze in het zkh gaan zeggen want volgens mij moet je voor iui min 1 mlj. hebven. ik hoop voor je dat het ondanks alles toch gelukt is. ik zal super veel voor je duimen. Leentje hoe is het bij jouw? valeria gelukkig is je verhuizing voorbij is altijd best vermoeiend zoiets he. ik kom mijn wacht periode tot nu toe behoorlijk goed door moet ik zeggen tot net ik ging naar de wc voor te plassen en ik heb sinds gisteren of zo best wel veel afscheiding niet bij stil gestaan verder want normaal heb ik dat altijd vanaf een dag of 4 voor mijn ongi, maar nu viel me het echt op net en is ook echt een stuk meer dan normaal. en ik zit ook zeker niet 4 dagen voor mijn ongi want heb zaterdag pas de iui gehad. dus ik schrok en dacht ohhh jeetje volgens mij is het gelukt!! ben nu dus kei zenuwachtig hahaha en moet nog 9 dagen of zo wachten voor ik kan testen. maar gauw voor afleiding gaan zorgen.
Valeria wel allemaal vaag bij jouw trouwens. maar nu 3 grote follikels hopelijk komt het allemaal goed deze ronde.
marleentje26: We zien wel! Momenteel maak ik me er niet meer druk over. We hebben een afspraak met de gyn gemaakt na de IUI dus als het nu niets is dan hopelijk met een andere behandeling. Lyanna en Lienemien89: Welkom! Veel succes allezins dames! OnsBoontje: Ik ben wel blij dat ze mij toch nog hebben geïnsemineerd. Wie weet lukt het wel? hip1983: Idd het was echt schrikken! Zo weinig... Ik hoop voor jou ook dat het iets positiefs betekent! Ik duim voor je! Valeria: 3 follikels?! Ik hoop voor jou dat het raak is dan! Dames voor iedereen, ik kan het niet genoeg zeggen, veel succes! Blijf positief! Ik ben nog maar op dag 18 van mijn cyclus en maandag mijn IUI gehad. Liefs Salome
Hallo allemaal, Vandaag heb ik een nieuwe topic geplaatst: Cyclus in de war door Puregon. Willen jullie dit bericht aub ook even lezen? Misschien heeft een van jullie een antwoord voor mij? Alvast bedankt! http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/306854-cyclus-de-war-door-puregon.html Salome, ik zou ook erg blij zijn. Ik denk ook echt wel dat je een goede kans maakt. Succes! Groetjes!
Lieve meiden Hier is weer wat nieuws! Ik heb gister weer een echo gehad en we schrokken een beetje, er zitten opeens 4 folikkels, goed 1tje was redelijk klein dus moest gister nog wel 1 keer puregon prikken omdat de andere nog niet echt verder waren gegroeid. Ik moest vanmorgen half 10 weer naar het ziekenhuis opnieuw een echo om te kijken of we dus door zouden gaan vanwege de 4de folikkel. Ze hebben zelfs even naar de gyn gebeld(op der vrije dag) om te vragen of we door kunnen gaan! Nou gelukkig denken we er allemaal hetzelfde over en we gaan dus wel door, ik mag nu geen puregonb meer omdat ze wel beng zijn dat dan die 4de ook verder gaat groeien, vanavond 23.00 wel pregnyl en de iui zal dan zaterdag 11.30 plaats vinden. Nou dat was hem weer en mocht deze keer mislukken dan hoop ik dat de volgende cyclus gewoon normaal loopt want jeetje wat een gedoe allemaal deze maand en wat ben ik er moe van... Kan me telkens beter verplaatsen in meiden die dit of een ander traject doorlopen. Emotioneel zwaar maar ook lichamelijk. Kop op meiden die op de wachtbank zitten we gaan er weer voor! Iedereen die ook weer voor de volgende of eerste iui gaat heel veel succes! Heel veel liefs Val
Hip wat spannend zeg!! Ik duim voor je! Val mag ik vragen waarom je puregon moet spuiten? Gelukkig dat jullie toch door mogen met al die follikeltjes Salome je weet maar nooit dat het nu raak is
Even een snel berichtje van mij, iui 1 is niet gelukt . Ik had er rekening mee gehouden, maar toch ben ik verdrietig. Moet het even verwerken hoor.
Ja natuurlijk mag je dat vragen alleen zal ik je zeggen dat ik er zelf geen antwoord op heb! Heel stom maar ik laat het maar even over me heen komen ik heb het wel opgezocht opok bij andere meiden bij wie beide partners in orde zijn, maar blijkbaar wordt het dus wel vaker op deze manier gedaan! Eigenlik best wel vaag maar goed als dat de kans op een zwangerschap vergroot vindt ik het prima! Liefs Val
Zeker hihih belangrijkste is dat het lukt Maar ik had ook zoiets huh waarom niet dan in natuurlijke cyclus. Maar je weet zelf het antwoord niet. Nou ik duim iig ook voor je!
Ohh leentje wat ontzettend balen zeg! Neem rustig je tijd om het te verwerken. het is ook allemaal enorm kl*te!! En straks vol goede moed doorr naar iui 2! ik hoop dat we allemaal in deze ronde meer succes hebben.