Lijstje afspraken/IUI/testen 11-10-11 2e IUI marleentje26 13-10-11 1e FM Lyanna 21-10-11 1e FM hip1983 23-10-11 testen Valeria 25-10-11 testen OnsBoontje 26-10-11 testen marleentje26 volgens mij was dit het laatste lijstje en als die niet klopt of iemand stat er niet bij dan moet je je maar ff hierin zetten
Lijstje afspraken/IUI/testen 11-10-11 2e IUI marleentje26 16-10-11 1e IUI Lyanna 21-10-11 1e FM hip1983 23-10-11 testen Valeria 25-10-11 testen OnsBoontje 26-10-11 testen marleentje26 Ik heb FM van gisteren er even tussen uit gehaald en de IUI van zondag erin gezet. Zo meteen om 20.00 de pregnylspuit.
Hallo dames, Heb een tijdje niets van mijzelf laten horen. Ik heb afgelopen woensdag mijn lieve hond moeten laten inslapen. De emoties erom heen heeft er ook voor gezorgd dat het leek alsof mijn lichaam ontregeld was... Vandaag ben ik op DPO 12 en ik heb lichte krampen in mijn onderbuik. Gisteren op DPO 11 voelde ik mij lichamelijk heel ellendig. Ik had verschrikkelijke buikkrampen overal in mijn buik en verschrikkelijke lage rugpijn. Vandaag heb ik geen last van lage rugpijn gehad. Het enige dat ik vandaag voelde was vlagen van lichte misselijkheid en zeer lichte krampen. Ik weet echt niet wat het betekent. Mijn lichaamstemperatuur was deze ochtend met 0,30 gedaald, dus dat betekent niets goeds. Ik durf nog niet te testen. Eigenlijk mag ik pas over 2 dagen testen. Ik heb ook gelezen dat het voor sommigen onder ons niet gelukt is. Ik wens hen heel veel sterkte en heel veel moed voor de volgende ronde! Voor degene die op het wachtbankje zitten veel succes! Dit was het dan voor mijn up-date. Liefs Salome
Hoi allemaal, Even een stukje meegelezen in jullie onderwerp, ik zit in hetzelfde schuitje... Deze cyclus voor het eerst IUI gehad. Zonder bijstimulatie bleken er op dag 13 ,bij de FM, 2 gelijke, goed groeiende folikels te zitten (eentje links en eentje rechts). Op dag 15 s avonds pregnyl (5000) gespoten en op dag 17 geinsemineerd. So far so good Nu heb ik vanaf dag 20 testen gedaan omdat ik wilde weten wanneer de pregnyl uit mijn lijf zou zijn. Jaja ongeduldig misschien, maar anders zou ik ook een evt. positieve test op dag 30 ofzo niet geloven Op dag 20 heb ik een clearblue test gedaan (zo eentje met drie staafjes en één digitale houder) die ZWANGER(ochtend urine) aangaf. Op dag 22 (8edag na de pregnyl) gaf hij NIET ZWANGER (ochtend urine). Nu zit ik op dag 24 en geeft hij weer ZWANGER (gewoon s middags getest) aan. Door die pregnyl kan het HCG toch alleen maar afnemen gedurende de dagen die volgen????????? Zou ik dan toch stiekem 8e dag nà IUI een stijgend HCG hebben door iets anders dan die spuit Pregnyl??????????? Ik hoop dat iemand hier antwoord op weet of het zelf ook ervaren heeft....
@HIP: jammer meid!! @Salome: gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd! Pff, mijn verkoudheid houdt nog altijd aan... hoest en snotter me wezenloos. Vanmorgen de laatste 2 tabletjes Clomid genomen, de 7e dag dus. Merk wel bij het hoesten dat ik steken links onder in mijn buik heb thv de eierstokken. Heel bizar maar heb een "gevuld" gevoel daar, hopelijk niet teveel follikels Nouja, dat gaan we dinsdag zien, bij de FM meting op dag 10. Ben benieuwd hoe mijn lichaam op Clomid gereageerd heeft. Fijne avond allemaal!
@ Salome: o wat zonde van je hond, sterkte. @ MissCR: wat raar dat de test de ene keer 'zwanger' en de andere keer 'niet zwanger' aangeeft. Maar als ik jou was zou ik wachten tot dag 30, want op deze manier weet je nog niks. @ Justb: ik wilde net de vraag stellen of iemand van jullie ook buikbuik heeft van de Clomid. Ik voel ook steken in de buurt van mijn eierstok en inderdaad ook een 'gevuld' gevoel of er iets op drukt ofzo. Ben opgelucht dat ik niet de enige ben, hoop dat het snel over is. @ Hip: hoe is het nu? Beetje kunnen verwerken en weer met volle moed naar de volgende ronde?
Dank je wel voor de condolaties ivm het verlies van mijn hond. Hip: Hey meid, wat jammer dat je tweede poging is mislukt. Heel veel moed voor de volgende ronde. Als deze ronde niet goed is stappen we over naar ICSI, mijn man zijn zaad is ook niet al te best en bij mij is alles in orde. MissCR: Op jou vraag weet ik geen antwoord. Het enige dat ik echt weet, is dat het uitblijven van je menstruatie de enige echte aanwijzing is om te weten of je zwanger bent. Maar dat blijkt ook geen garantie te zijn als ik de getuigenissen lees op forums. Justb en leentje78: Ik heb van Clomid niet echt last gehad, behalve dan af en toe een opvlieger en heel erg chagrijnig. Door dat ik nu twee cyclussen met Clomid achter de rug heb, weet ik nu dat mijn rechter eierstok trager rijpt dan mijn linker eierstok. Wat voor mij verklaart waarom de ene cyclus langer is dan de andere cyclus. Maar dat is het enige waar ik achter ben gekomen. Ik mag pas dinsdag testen. Dus toch nog steeds op het wachtbankje. Ik wens iedereen veel sterkte en moed,op welk moment jullie ook in jullie cyclus zitten!!! Groetjes Salome
Goedemiddag meiden. Hier vanochtend de 1e IUI gehad om 10.00, dus laat de zwemmertjes maar goed hun best gaan doen. Mag op 30 oktober testen. Verder volgende ronde niet op CD10 1e FM, maar op CD9 omdat follikel op CD10 al 16 mm was. Verder wel hetzelfde aanhouden, CD 1 bellen voor afspraak en vanaf CD5 beginnen met Puregon. Maar gaan er heel hard voor duimen dat dat natuurlijk niet nodig is!!! Hoe gaat het verder met jullie? Fijne zondag!!!
@salome: ik kan ook (nog) niet zeggen dat ik iets aan bijwerkingen merk van de Clomid, heb wel hoofdpijn en ben misselijk maar dat wijt ik aan de griep Het gevulde gevoel bij mij voelt af en toe alsof er popcorn aan het poppen is haha Spannende dagen nog voor je, hopelijk is je temp niet verder gezakt! @Lyanna: Hoe heb je de pregnylspuit en de iui ervaren? Ik ben eind volgende week aan de beurt, gok ik, ook voor de eerste keer dus vind het allemaal best spannend worden nu!
Hallo iedereen, De werkweek weer begonnen iedereen een goed weekend gehad? Ik start vandaag bij me nieuwe baan erg spannend Verder is hier alles redelijk rustig had me zelf beloofd er niet te veel mee bezig te zijn, zo als ik jullie al eerder heb verteld voel ik me altijd een week voor me ongi die vreselijke buikkrampen al, helaas heb ik deze gister en nu ook wel gevoeld maar goed we gaan het zien nog 7 dagen ongeveer... Hele fijne week voor iedereen. Liefs Val
Justb beterschap! valeria hoe was je eerste werkdag bevallen? misscr zo zeg jij overdrijft een beetje met testen of niet? je maakt jezelf alleen maar gek op deze manier volgensmij. zoek gewoon een beetje afleiding en dan kom je je wachtweken wel door. lyanna hoe was de iui geweest? nu wachten spannend!! salome hppelijk hoef je geen icsi ben je al ongi of niet? ik duim echt hard voor je! hoe is het met de rest? Hier weinig nieuws ongi bijna over. vrijdag eerste fm. xx
Hoi, Een update. Deze morgend getest en de predictor geeft aan: niet zwanger. Ik ben nog niet ongi. Het wordt deze keer alweer niets!!! Ik ben benieuwd wanneer ik ongi ga worden. Groetjes Salome
Hoi, Vanmorgen (cd10) 1e FM gehad, zitten 3 eitjes, 12mm, 14mm en 17mm. Morgen weer terug, nog een meting en dan waarschijnlijk vrijdag (cd13) inseminatie. Heb alvast een spuit meegekregen, maar is geen pregnyl, dat is op het moment niet verkrijgbaar (?!). Wat ik heb gekregen is hetzelfde zei men, maar van een andere fabrikant. Morgen hoor ik meer, spanning stijgt! Hoe gaat het met jullie?
Meiden even een vraag! Ik was dus gister heel leuk naar me nieuwe baan ik ben naar huis gestuurd omdat ik alleen maar aan het overgeven was... Ik wilde echt niet weg ja het is toch je nieuwe baan Maar goed ik heb dus alleen maar overgegeven eenmaal thuis bleef het door gaan een slokje water of thee kon ik al niet binnen houden!!! S'avonds toch maar naar de eerste hulp geweest omdat ik erge dorst had en me lippen helemaal uitgedroogd waren, de arts daar kon weinig voor me doen omdat ik dus die klote(sorry)pregnyl heb gehad! Hebben jullie hier ervaring mee kan pregnyl na 10a11 dagen dit nog met je lichaam doen of heb ik echt een virus te pakken? Ik heb wel zetpillen gekregen en die werken wel goed ik kan in ieder geval weer drinken nu dus dat scheelt een hoop maar voel me nog steeds ontzettens beroerd!
Hoi, weer een ego-berichtje. Ik ben een beetje in paniek aan het slaan. Gisteren moest het mijn nod zijn. Mijn ongi is nog steeds niet doorgebroken, maar ik heb ongeloofelijk veel krampen in mijn darmen en lichte ongikrampen. Ik zit vol met lucht en ben nogal winderig. Sorry voor deze bewoordingen. Ik heb twee maal getest gisteren en ik ben niet zwanger. Zelfs geen zwak streepje te zien. Deze morgend heb ik mijn lichaamstemperatuur gemeten en mijn lichaamstemperatuur is alweer gestegen naar 37°C. Zou er iets anders aan de hand zijn? Ik ben lichtjes aan het paniekeren. Komt dit bij iemand bekend voor? Groetjes Salome
Valeria: Ik weet hier jammer genoeg geen antwoord op. Mijn lichaam laat mij momenteel ook in de steek,... waardoor ik zelf ook niet meer weet waarop je nog kan vertrouwen. Ik wens je allezins veel sterkte in deze onzekere tijd! Gr. Salome
Ja echt en ik heb echt PIJN onzettende pijn ben net wakker geworden van de kramp en ja hoor ben gewoon ongi! En dat nog hardstikke vroeg ook zou eigenlijk pas zondag hoeven worden....Shit wat voel ik me kl...! Sorry hoor meiden pfff