Onswondertje: ik kan me heel goed voorstellen dat er een hele geschiedenis aan vooraf gaat! Hebben wij ook, een geschiedenis dan.. mn vriend is 16 jaar ouder dan mij en heeft al 2 meiden. En hij is 15 jaar gesteriliseerd geweest, wel of niet ongedaan laten maken.. eerst wel dan weer niet.. ikke boos.. pffff Maar dat is gelukkig achter de rug.. vandaar dat mn vent heel erg weinig goed zaad heeft..
meiden: hier is nu de 3e IUI mislukt helaas.... Nu dus echt voor de ICSI/IVF... Bah wat voelt dat definitief in een keer. Zit er even doorheen want baal enorm van mijn lichaam. Voor de IUI netjes cyclus van 30 dagen en nu sinds we IUI hebben word hij steeds korter nu zelfs maar 26 dagen en 8 dagen na de IUI al ongi. DUs kan het niet eens innestelen....
marleentje: dikke knuffel voor jou... sterkte ermee, hopelijk ben je met icsi of ivf wel snel zwanger..
Marleentje wat erg Hele dikke knuffel meid Hopelijk lukt het snel met ivf/ icsi Sterre jij hebt bijna testdatum toch?
onswondertje: morgen is 14 dagen na mijn IUI. Maar mijn luteale fase is altijd wel 16 dagen. Dus als ik ongesteld wordt is het pas vrijdag..
Marleentje dikke knuffel! Hopelijk is het dadelijk meteen raak met ivf/icsi. vervelend zeg dat je lf zo kort is maar met progestoron kunnen ze dat oplossen toch? wanneer begin je met icsi? hou je ons op de hoogte?? sterre is het bij jou wel een beetje spannend of niet? ga je morgen teste n of wacht je tot vrijdag?
hey meiden, aller eerst succes en sterkte voor iedereen in de komende maand, laten we allemaal gaan duimen. @ marleentje hebben jullie niet de mogelijkheid tot 6 IUI's ? gisteren bij de gyn een fm van 19, nog wat mm. gelijk de pregnyl gezet. vanmiddag om 12.30 geinsemineerd met 1,3 miljoen zwemmers. nu maar het beste ervan hopen en duimen. als ik dat zie loop ik nu voor het eerst gelijk met mijn banner...
MSC: nee in overleg met de gyn zien we hier vanaf. Dit omdat het zaad van mijn man erg slecht is. Maar de gyn wilde ons kansen geven omdat we voor ons 1e kindje spontaan zwanger zijn geraakt dit werd een mk en toen 2 maanden daarna was ik zwanger van ons zoontje! Dus we kunnen spontaan zwanger worden! Dat was de reden om toch voor IUI te gaan met een beperking van 3 keer.
@sterre: hoe voel je je vandaag? Kun je je nog bedwingen met testen? @msc: succes meid! We lopen weer gelijk op, ook al zo snel! @hier: maandagavond pregnyl gezet en ddl om 11u de 2e iui. Voel me nu wel anders, een stuk rustiger en ontspannen dan bij de eerste keer. Fijne dag allemaal!
Hoi allemaal, ik kwam even buurten in dit topic. Ongelooflijk dat heen en weer slingeren tussen hoop en verdriet; Marleentje sterkte en voor Sterre: hoe spannend weer bijna testen! Voor JustB nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Ik ben bezig met mijn eerste iui en ben zondag geinsemineerd. Nu aan het wachten, en dat valt me zwaar! Ik heb wel heel veel buikkrampen en licht bloedverlies, komt dat jullie bekend voor? Ik heb het ziekenhuis gebeld, maar krijg te horen dat 'het kan' en dat ik me maar niet teveel zorgen moet maken. Zou het toch geruststellend vinden als het vaker voorkomt..
Nou ja, het is gisteren begonnen, de iui was zondag. Dus weet niet zo goed of dat nog van de iui kan zijn na twee dagen.
marlida: zou het een innestellingsbloeding kunnen zijn??? en ik heb me vanochtend beheerst, niet getest. Ik wacht tot vrijdag. ik heb iedere avond licht hoofdpijn, dat ik normaal gesproken alleen de avond voordat ik ongesteld wordt. voor de rest voel ik weinig, wel hier en daar wat steekjes maar die voel ik iedere maand.
@sterre: knap hoor!! hoop dat dit knappe geduld beloond wordt! @hier: was ik vanmorgen nog zo rustig en ontspannen... dat veranderde al snel! Mijn mannetje kreeg "het" niet voor elkaar, hij was daarna zo boos, en ik vond het zo sneu ... Had er natuurlijk wel begrip voor maar was ook wel wat teleurgesteld. We hadden om 9.30u in de auto moeten zitten. We moeten een half uurtje rijden naar het zh dus ik had het al opgegeven want om 9.30u was er niks Om 9.35uging hij toch nog ff naar boven en stond 5 minuten later alweer beneden... met een gevuld potje! Weg gevoel van rust... stress, teleurstelling en zenuwen kwamen daarvoor in de plaats Maargoed, als een haas in de auto, we kwamen iets te laat maar dat vonden ze niet erg. IUI iets later dan gepland maar is om 11.10u toch door kunnen gaan. De opbrengst was vorige keer 7.2 mlj en nu 1.7mlj maar evengoed een mooi aantal. Het zal wel met de stress van deze ochtend te maken hebben of evt met maar amper 1,5 dag onthouding (dat kon niet anders want ik moest de pregnyl eerder zetten dan verwacht. Vond het deze keer prettiger en persoonlijker gaan dan vorige keer, hoewel ik het vorige keer ook niet als vervelend oid ervaren had. Ook deze keer weer FM voor de inseminatie, een follikel was 24mm en de andere 20mm Deze arts vertelde exact wat ze zag, wat ze deed, en ze zei ook dat ik nadien mocht blijven liggen en mocht gaan wanneer ik dat wilde. Vorige keer kon/mocht ik amper 5 minuten blijven liggen. De 2e iui dreigde niet door te kunnen gaan maar uiteindelijk bij het verlaten van het ZH voelde ik me heel opgelucht en positief. Nu weer 2 lange wachtweken!
justb: pfff wat een dag zeg!!! maar het is allemaal weer achter de rug om het maar zo te zeggen. En lastig hoor voor de mannen omm op een ongewoon tijdstip in een potje te moeten presteren.. Gelukkig gaat dat bij ons wel goed.. maar toen we zelf nog bezig waren en ik met ovu testen aan de gang was lukte het ook niet altijd, dan kon mijn vent ook niet presteren onder druk..
Sterre wat knap dat je niet hebt getest!! Ik weet niet of ik het volhou tot volgende week zondag hoor, duurt zo lang... Kan een innestelingsbloeding al na twee dagen plaatsvinden? Ik vraag het me af. Nou ja, afwachten is het enige dat ik kan doen. Bij ons was het ook altijd lastig tijdens de 'moetjes'. Nu moet manlief in het ziekenhuis aan de slag, drie uur voor de inseminatie. Gaat niet van harte, maar het lukte wel gelukkig. Wat een gestress als dat thuis moet vlak van te voren, is niet bevorderend voor de rust! En nu maar weer duimen justb!
hoi marlida ik heb eigelijk ook nooit pas na 2 dagen last van bloedverlies wel vaker vlak erna, dus sorry kan je niet helpen. sterre wat knap dat je niet hebt getest, maar snap het wel als je zelf denkt dat je ongi wordt dan kun je beter wachten. ongi is shit maar een negatieve test is nog shitter!! justb heeft weer een iui gehad vandaag! en nu 2 weken wachten....ohh zo vervelend he zou zo fijn zijn als ze meteen konden zeggen dat het is gelukt of niet, maar ja. morgen heb ik alweer mijn 4de iui dus we lopen behoorlijk gelijk deze ronde, kunnen we elkaar die 2 wachtweken doorhelpen.